abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:48:51 #76
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59092198
Herinner ik me. Je kreeg toen dat franse poppeke toch?
Ik heb trouwens nog bij Evil from the Needle gezeten
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_59092269
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Herinner ik me. Je kreeg toen dat franse poppeke toch?
Ik heb trouwens nog bij Evil from the Needle gezeten
Hehe ja klopt. Ik las het op de blog. Laat eens zien!!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:53:47 #78
190853 RockabeIIa
pi_59092339
[img]weg [/img]

ik heb nog geen betere foto. Mijn arm is er omheen en onder het zwart nu groen geel en blauw

[ Bericht 11% gewijzigd door RockabeIIa op 03-06-2008 17:33:51 ]
pi_59092789
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:53 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]

ik heb nog geen betere foto. Mijn arm is er omheen en onder het zwart nu groen geel en blauw
Oeeh ziet er vet uit, ben benieuwd hoe het er uit ziet op een duidelijke foto
  dinsdag 3 juni 2008 @ 17:34:10 #80
190853 RockabeIIa
pi_59095074
dat ziet er ook goed uit
pi_59097717
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:14 schreef fr0x het volgende:
Gister mijn eerste tattoo gezet namelijk:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Getattoeerd door Henk Schiffmacher in de tattoo shop van zijn dochter op de ceintuurbaan.

Hij gaat deze tattoo waarsch zelf op zijn buik tattoeeren ;-)
Leuk De binnenkant onderarm vind ik sowieso een leuke plek voor een tattoo. Ik wou eerst om de een of andere reden altijd een hart op de zijkant van mijn bovenbeen maar ik ben van mening veranderd, ik wil m nu ook daar. Nu moet ik het alleen nog echt doen
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:19:47 #82
64338 fr0x
Directeur
pi_59099052
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 19:30 schreef TheDenialTwist het volgende:

[..]

Leuk De binnenkant onderarm vind ik sowieso een leuke plek voor een tattoo. Ik wou eerst om de een of andere reden altijd een hart op de zijkant van mijn bovenbeen maar ik ben van mening veranderd, ik wil m nu ook daar. Nu moet ik het alleen nog echt doen
Gewoon een shop binnenstappen en kijken wat mogelijk is! Als je eenmaal daar bent is de drempel zoiezo erg laag ;-)
peace, nd suck a !@$%
pi_59099344
quote:
Op maandag 2 juni 2008 12:37 schreef LaFemmeObscur het volgende:
Miracle_drug, misschien de naam in runen?
Ken je runen?
Nee ik ben echt een groentje op het gebied van tattoo's

*google*

Hmmm.. Nee ik heb van de week dit lettertype gezien dat ik echt geweldig vind

Tussen m'n schouderbladen lijkt me ook wel tof eigenlijk. Alleen een naam, zou dat staan of zou dat te 'kaal' zijn? (de betreffende naam is 'Jim').
  woensdag 4 juni 2008 @ 12:36:13 #84
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_59113120
quote:
Op maandag 2 juni 2008 20:01 schreef fr0x het volgende:

[..]

ty ty
zit henk vaker in die shop ? ik heb ook altijd iets van hem willen laten zetten.. zou wel mooi wezen als ik dat gewoon in de shop kan regelen
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:33:38 #85
64338 fr0x
Directeur
pi_59153831
Volgens mij wel ja hij en zijn vrouw ondersteunen zijn dochter met de shop! Gewoon ff binnenstappen en afspraak maken
peace, nd suck a !@$%
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:51:22 #86
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_59154253
Net bij de shop geweest om een ontwerpje te maken voor een shortsleeve.. Of tenminste, een tattoo op mn bovenarm Het wordt niet heel kollossaal en zwart enzo. Er komen wat sierlijke lijnen in met een hint van bloemen zeg maar, wat puntjes langs de lijnen, paar kleine simpele sterretjes, wat schaduw erbij en 2 open plekjes voor 2 tekens die ik nog uit ga kiezen. Ben echt benieuwddd naar het ontwerp. Maar het wordt toch pas sowieso na de zomer voordat ik 'm ga zetten, dus heb de tijd.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_59155601
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:19 schreef fr0x het volgende:

[..]

Gewoon een shop binnenstappen en kijken wat mogelijk is! Als je eenmaal daar bent is de drempel zoiezo erg laag ;-)
Maar dat is ook het lastige, er zijn zoveel shops en tattooeerders en ik weet niet welke ik dan moet kiezen Ik wil wel dat het perfect en strak wordt, niet dat het mislukt ofzo
pi_59230815
vanmiddag het Ohm teken op mijn kuit laten zetten....
  maandag 9 juni 2008 @ 00:46:44 #89
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_59236406
pics! pics!
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  maandag 9 juni 2008 @ 01:06:03 #90
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_59236648
quote:
Op zondag 8 juni 2008 21:34 schreef linebear het volgende:
vanmiddag het Ohm teken op mijn kuit laten zetten....
Fotooooo!
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_59238507
zal snel er even een foto van maken en uploaden...
  dinsdag 10 juni 2008 @ 22:03:09 #92
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_59290037
Zie hier : Giger of Bio-mechanical Tattoo?
Al een oud topic van mij (3 jaar oud) en nog steeds geen tattoo.

Waarom nog niet?
Ik zou het echt niet weten, wil het namelijk dolgraag.

Misschien zijn er 2 dingen die me onbewust tegenhouden:
1) Invloed van mijn omgeving( "niet doen joh das lelijk")
2) de plaats van de tattoo

MAar zoals je ziet blijft het in mijn hoofd zitten en zo nu en dan moet ik het kwijt aan mensen die me misschien wel begrijpen.

Ik wil echt heel erg graag een biomech tattoo op mijn onderarm.
Dat mijn onderarm dus net lijkt ofdat het opengemaakt is en daaronder zie je metalen botten en draadjes.

Wie Terminator 1 heeft gezien begrijpt een beetje wat ik bedoel.

Zucht...
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  woensdag 11 juni 2008 @ 02:19:54 #93
66422 dutch-mamma
pi_59296015
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 22:03 schreef Henk-B het volgende:

Waarom nog niet?

MAar zoals je ziet blijft het in mijn hoofd zitten en zo nu en dan moet ik het kwijt aan mensen die me misschien wel begrijpen.

Dat mijn onderarm dus net lijkt ofdat het opengemaakt is en daaronder zie je metalen botten en draadjes.

Zucht...
Ik begrijp je.

Heb zelf ook jaren met een dergelijk dilemma geworsteld. Mijn moeder zou instorten als ze het wist, was het wel een goed voorbeeld voor mijn kinderen, mijn ex zou het kunnen gebruiken om negatief te kunnen praten over me, wat zegt mijn baas ervan, en tja, al die vooroordelen over "wijven met een tattoo..."

En op een dag vond ik op het www een plaatje waarvan ik wist: dit is het.

Ik heb mijn tattoo hoog op mijn bovenarm gezet, omdat ik tijdens representatieve gelegenheden niet snel in een mouwloos iets rondloop. Ik ben namelijk dik, en ik weet dat veel mensen niet gecharmeerd zijn van mouwloze dikke vrouwen... daar houd ik rekening mee. Op mijn werk loop ik zelden mouwloos rond, en als het echt smoorheet is, heb ik sowieso een dun mouwen-shirtje bij de hand als ik weer representatief moet zijn.
Mijn moeder weet nog van niks en mijn ex keek iets te nadrukkelijk de andere kant op en zal gegarandeerd over zijn nek zijn gegaan zodra hij weer weg was, maar opeens deed me dat weinig meer (zeker niet nadat hij de verjaardag van ons kind vergat... Ik weet niet wat erger is: mams met een nette tattoo op haar bovenarm, of paps die niet meer weet wanneer zijn kind jarig is...!)

Mijn echte vrienden en vriendinnen zitten er niet mee, zij accepteren me zoals ik ben en respecteren ook mijn tattoo. Sommigen zeggen eerlijk "jij liever dan ik" maar ze zullen me blijven accepteren zoals ik ben, net zoals ik hen accepteer.
En mijn kinderen blijken het prachtig te vinden, maar beseffen ook dat het héél permanent is en dat mamma er lang over nagedacht heeft.

Ik wil ook graag een tattoo op mijn hand. Maar vanwege het aspect "representatief" en "levenslang aan vastzitten", plus het feit dat ik "schijt aan de rest" niet echt altijd kan uitvoeren omdat ik ook rekening moet houden met een oud moedertje en twee kinderen, heb ik dat voorlopig maar even uit mijn hoofd gezet.

Jouw tattoo is niet te verbergen met korte mouwen. Daarom denk ik: probeer eens een niet-permanente tattoo op je onderarm. Zou dat niet te realiseren zijn? Ik weet niet if het kan, maar mijn eerste gedachte was "doe eens iets met een goede viltstift en kijk naar de reacties", en zo kan je wel een tijdje "proefdraaien" zonder er meteen levenslang aan vast te zitten.
Je wil een ingewikkelde tattoo, dat maakt het extra lastig, maar het is toch wel de manier om uit te vinden of het bij je past.

Tot die tijd: bij twijfel niet doen!!!
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  woensdag 11 juni 2008 @ 02:27:55 #94
66422 dutch-mamma
pi_59296064
quote:
Op maandag 9 juni 2008 08:48 schreef linebear het volgende:
zal snel er even een foto van maken en uploaden...
En...?

Ik ben juist zo geinteresseerd in het eenvoudige werk!
pi_59296612
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 02:19 schreef dutch-mamma het volgende:
"doe eens iets met een goede viltstift en kijk naar de reacties", en zo kan je wel een tijdje "proefdraaien"
Waarom?
Als jij een tattoo wil, je de plek weet, het ontwerp weet en er zeker van bent dat jij dat mooi vind.. waarom dan gaan optekenen om te kijken wat de omgeving er van zegt. Een tattoo zet je voor jezelf, niet voor je omgeving.
pi_59296926
Als je het al heel lang wilt, dan komt ie er toch wel. Het is ook helemaal niet erg om dan nog een paar jaar gewacht te hebben.

Ik heb wat betreft 'representativiteit' wel een beetje spijt van de plekken, zou ook graag een keertje in een rok met pumps of zonder hooggesloten shirtje naar m'n werk of schoonfamilie te gaan. Maar het is allemaal heel simpel te bedekken en vind het prachtige plaatsen.

Ik weet niet wat je voor werk doet, maar ik moet zeggen dat ik het voor een man, sowieso nogal ongepast vind om met korte mouwen op 'kantoor' te verschijnen. Dus als je boven je pols stopt, zullen eigenlijk alleen je vrienden 'm zien en dat lijken me niet de reacties waar je bang voor bent?

De vooroordelen etc. geven het juist iets extra, het is toch prachtig om te bewijzen dat het ook anders kan? Dat je als nette jongen onder de tattoos kan zitten. Dat biomechanical wel heel mooi kan zijn.
Sweet and innocent...
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:56:32 #97
52349 purplerose
pi_59302850
Jouw lijf, jouw tattoo

Ik snap wat je bedoelt maar eigenlijk is het de grootste onzin dat we het plaatsen van een tattoo af laten hangen van onze omgeving en of het wel gepast is op het werk Wil je wel ergens werken waar ze zulke vooroordelen hanteren

Ik wil er ook weer 1 en krijg nu al weerstand van me ma dat ik dan nooit meer korte mouwtjes kan dragen en nooit een baan zal krijgen omdat ik tattoo's heb laat staan wat de familie en vrienden ervan denken als ik op een verjaardag kom en ze zouden het kunnen zien. Wat mijn ma zich niet realiseert is dat de familie en vrienden van hun die ik dan 1x per jaar zie dat die het juist vaak mooi vinden en het als iets van mij zien. Me ma piekert dus erover voor nix

Dus alleen uitgaan van jezelf, wil je hem en heb je er goed over nagedacht, go for it!
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:11:33 #98
66422 dutch-mamma
pi_59303201
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 07:25 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Waarom?
Als jij een tattoo wil, je de plek weet, het ontwerp weet en er zeker van bent dat jij dat mooi vind.. waarom dan gaan optekenen om te kijken wat de omgeving er van zegt. Een tattoo zet je voor jezelf, niet voor je omgeving.
Klopt.

Maar als je er niet uit bent of je al zover bent, is dat toch een manier om erachter te komen. Het is nogal vervelend als je jezelf in een moedige bui laat inkten en vervolgens de rest van je leven spijt hebt...

Ik denk dat je dit gevoel alleen herkent als je het zelf mee hebt gemaakt.
pi_59303453
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:56 schreef purplerose het volgende:
Jouw lijf, jouw tattoo

Ik snap wat je bedoelt maar eigenlijk is het de grootste onzin dat we het plaatsen van een tattoo af laten hangen van onze omgeving en of het wel gepast is op het werk Wil je wel ergens werken waar ze zulke vooroordelen hanteren

Het is niet echt zo dat er de keuze is tussen bedrijven waar het wel geaccpeteerd wordt en die waar dat niet zo is
Lijkt me toch niet gek om rekening mee te houden. Of je moet graag voor een ander beroep willen kiezen omwille van een tattoo op een opvallende plek...

.
Sweet and innocent...
pi_59303566
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 22:03 schreef Henk-B het volgende:

Waarom nog niet?

Zucht...
Biomechanisch is echt heel erg gaaf, wel iemand zoeken die het goed kan.
Extracted essence of the stone. Narcotic of the faceless ones
I awake on planet black. Freezing moon, no turning back.

We do not rock, we kill!
pi_59303660
Ik heb me overigens nooit wat aangetrokken van mijn omgeving bij het zetten van tattoo's. Ik zie het ook als een vorm van zelfexpressie... en dat vind ik er belangrijk in mijn leven. Mezelf uit kunnen drukken op de manier waarop ik dat wil... het maatschappelijke stigma dat er aan vast kleeft heeft mij juist eerder voor zichtbare plekken zoals onderarmen doen kiezen. Klinkt erg puberaal maar ik weiger oip dit vlak gewoon te conformeren aan wat maatschappelijk geaccepteerd is of niet, en daar schijt aan hebben voelt echt heerlijk. Daar kunnen die paar dagen dat ik het moet bedekken of die ene afkeurende blik absoluut niet tegenop.

Mensen kunnen 2 dingen doen, het accepteren of verdwijnen uit mijn leven... het leven is veel te kort om je druk te maken over wat anderen van je vinden.

We do not rock, we kill!
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:32:56 #102
52349 purplerose
pi_59303738
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:21 schreef Innocence het volgende:

[..]

Het is niet echt zo dat er de keuze is tussen bedrijven waar het wel geaccpeteerd wordt en die waar dat niet zo is
Lijkt me toch niet gek om rekening mee te houden. Of je moet graag voor een ander beroep willen kiezen omwille van een tattoo op een opvallende plek...

.
Niet Ik werk namelijk bij een baas waar het absoluut niet uitmaakt, je wordt beoordeelt op hoe je werkt niet op hoe je eruit ziet. Misschien scheelt het dat het geen kantoorjob is maar een job in de dierenverzorging

En het scheelt al dat ik geen representatieve kantoorjob zou willen
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:34:10 #103
52349 purplerose
pi_59303768
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:30 schreef refused. het volgende:
Ik heb me overigens nooit wat aangetrokken van mijn omgeving bij het zetten van tattoo's. Ik zie het ook als een vorm van zelfexpressie... en dat vind ik er belangrijk in mijn leven. Mezelf uit kunnen drukken op de manier waarop ik dat wil... het maatschappelijke stigma dat er aan vast kleeft heeft mij juist eerder voor zichtbare plekken zoals onderarmen doen kiezen. Klinkt erg puberaal maar ik weiger oip dit vlak gewoon te conformeren aan wat maatschappelijk geaccepteerd is of niet, en daar schijt aan hebben voelt echt heerlijk. Daar kunnen die paar dagen dat ik het moet bedekken of die ene afkeurende blik absoluut niet tegenop.

Mensen kunnen 2 dingen doen, het accepteren of verdwijnen uit mijn leven... het leven is veel te kort om je druk te maken over wat anderen van je vinden.
Wat hij zegt
pi_59303973
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:32 schreef purplerose het volgende:

[..]

Misschien scheelt het dat het geen kantoorjob is maar een job in de dierenverzorging

Ik denk dat dat al heel veel uitmaakt inderdaad. Maar ik denk niet dat je daar speciaal voor hebt gekozen omdat je er niet representatief hoeft uit te zien

Ik studeer nu nog en heb eigenlijk geen flauw idee hoe ze bij bedrijven waar ik graag zou willen werken tegen tattoeages aankijken, dus is het wel handig om nog een beetje op te letten dat het te bedekken is indien nodig.

Heb wel een bijbaantje waar bijna iedereen strak in het pak loopt. Daar merk ik niets van vooroordelen en ik weet dat meerdere collega's wel tattoos hebben, maar het is gewoon niet gepast om 't onder werk te laten zien.

Juist omdat het iets persoonlijks is, is het ook wel prive. Heb daar eigenlijk nooit problemen mee gehad, anders zou ik ook wel wat meer m'n best doen om ertegenaan te schoppen
Sweet and innocent...
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:58:50 #105
52349 purplerose
pi_59304426
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:41 schreef Innocence het volgende:

[..]

Ik denk dat dat al heel veel uitmaakt inderdaad. Maar ik denk niet dat je daar speciaal voor hebt gekozen omdat je er niet representatief hoeft uit te zien

Ik studeer nu nog en heb eigenlijk geen flauw idee hoe ze bij bedrijven waar ik graag zou willen werken tegen tattoeages aankijken, dus is het wel handig om nog een beetje op te letten dat het te bedekken is indien nodig.

Heb wel een bijbaantje waar bijna iedereen strak in het pak loopt. Daar merk ik niets van vooroordelen en ik weet dat meerdere collega's wel tattoos hebben, maar het is gewoon niet gepast om 't onder werk te laten zien.

Juist omdat het iets persoonlijks is, is het ook wel prive. Heb daar eigenlijk nooit problemen mee gehad, anders zou ik ook wel wat meer m'n best doen om ertegenaan te schoppen
Nee, daar heb ik idd niet speciaal voor gekozen, ik wil sowieso geen kantoorjob Nou loop ik niet dagelijks te koop met mijn tattoos maar ik zou graag zelf de keuze willen hebben of ik een korte mouw of iets dergelijks draag ipv dat ik gedwongen wordt lange mouwen te dragen. Ik heb dikke bovenarmen dus heb meestal al niet zo gauw korte mouwen aan maar toch, het gaat om het principe dat ik ergens niet aangenomen wordt omdat ik tattoos heb al dan niet bedekt.
pi_59304521
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:41 schreef Innocence het volgende:

[..]

Ja voor mij is het persoonlijk, maar wel iets waar ik zo achter sta dat ik graag wil dat iedereen het ziet... en het is een beetje een principekwestie natuurlijk.

We do not rock, we kill!
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:51:46 #107
52349 purplerose
pi_59306075
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:01 schreef refused. het volgende:

[..]

Ja voor mij is het persoonlijk, maar wel iets waar ik zo achter sta dat ik graag wil dat iedereen het ziet... en het is een beetje een principekwestie natuurlijk.
Principes zijn er om opzij te schuiven
pi_59306118
Dan heb je aan mij echt een verkeerde

We do not rock, we kill!
  woensdag 11 juni 2008 @ 16:38:20 #109
52349 purplerose
pi_59309313
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:53 schreef refused. het volgende:
Dan heb je aan mij echt een verkeerde
  woensdag 11 juni 2008 @ 19:52:09 #110
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_59314661
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:30 schreef refused. het volgende:

QFT!

Ik wil verpleegkundige worden, dus ik zou best iets kleins op mn arm kunnen doen, maar ik doe het gewoon even nog niet. Misschien dat ik het later wel doe, maar dat is gewoon nog lastig in de gezondheidszorg qua acceptatie.. Er zijn helaas nog altijd vooroordelen over mensen met tattoo's.
Ik heb er iig al 3, op plekken die makkelijk te verbergen zijn. Daarnaast wil ik nog een short sleeve met iets van Biomechanica idd (wat hier ook genoemd is ), maar dat kan makkelijk onder mn uniform.
pi_59315326
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 12:45 schreef fathank het volgende:

[..]

Ben je 65, heb je zo'n lelijk tribal geval boven je reet. Ik zou me niet meer durven vertonen tijdens het wekelijkse bejaarden zwem-uurtje
Was deze thread even aan het doorlezen en vond dit toch wel een mooie reactie.
Ik ben ook aan het denken over een tattoo maar aan dit heb ik nog niet gedacht.
Ik heb ook nog nooit een bejaard persoon met een tattoo gezien, hoe denken jullie hierover en hoe denken jullie dat je denkt over je tattoeage(s) als je op die leeftijd bent?

Bij voorbaat dank
pi_59315442
Ten eerste ben ik tegen die leeftijd niet echt meer met uiterlijk vertoon bezig, me dunkt. Daarbij komen tattoo's veel meer voor bij deze generatie dus als wij bejaard zijn, zal het veel meer voorkomen. En tattoo's zijn veel meer voor mij dan puur versiering van het vlees, ik ben fucking trots als ik afgeleefd en vol getattoeerd zal eindigen

We do not rock, we kill!
pi_59315458
Alsof je rekening mee moet gaan houden als je bejaard bent en dan besluiten het niet te doen. Try living.
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:18:45 #114
52349 purplerose
pi_59315488
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:12 schreef Phrits het volgende:

[..]

Ik heb ook nog nooit een bejaard persoon met een tattoo gezien, hoe denken jullie hierover en hoe denken jullie dat je denkt over je tattoeage(s) als je op die leeftijd bent?

Bij voorbaat dank
Tegen de tijd dat wij die leeftijd hebben zit het hele ouwelullenhuis vol met ouwetjes en tattoo's aangezien de laatste paar generaties flink aan de tattoo zijn gegaan dus dan zal het niet raar of vreemd zijn hoop ik
pi_59315519
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:17 schreef GuyFawkes het volgende:
Alsof je rekening mee moet gaan houden als je bejaard bent en dan besluiten het niet te doen. Try living.
Hou er ook geen rekening mee, maar was wel benieuwd naar meningen van anderen omdat ik het nog nooit heb gezien.
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:27:58 #116
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_59315800
Lekker boeiend hoe het eruit ziet over 40 jaar. Dan ben je toch gerimpeld. En grote kans dat je dan geen heupbroeken etc meer draagt
En dat zie je nu idd niet, omdat tattoo's iets van de laatste tijd zijn. Daar waren ze niet echt mee bezig 60 jaar geleden lijkt me XD
Mijn ouders vinden het ook nog verschrikkelijk, dus ja
pi_59319735
Ik ben te lui om te zoeken, maar ik heb zeker afbeeldingen of echte oudere mensen met tattoo's gezien. Hoe ik dat er uit vond zien? Mooi! Niet dat je met zo'n rimpellijf met een tattoo sexy bent, of dat je tattoo's er mooier op worden, maar ik heb zelden mensen op zo'n leeftijd er zo karakteristiek uit vinden zien.
pi_59323669
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 19:52 schreef Enfermera het volgende:

[..]

maar dat is gewoon nog lastig in de gezondheidszorg qua acceptatie
Ik werk ook al weer wat jaartjes in de zorg maar hier zijn piercings en tattoos gewoon geaccepteerd, wel op eigen risico (met name piercings dan) maar de keus is aan jezelf.
  donderdag 12 juni 2008 @ 10:27:00 #119
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_59328510
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 00:00 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Ik werk ook al weer wat jaartjes in de zorg maar hier zijn piercings en tattoos gewoon geaccepteerd, wel op eigen risico (met name piercings dan) maar de keus is aan jezelf.
Maar waar werk je dan? Ik ga in het ziekenhuis werken, een groot universitair medisch centrum, ik denk dat ze daar toch erg hameren op representativiteit enzo.
pi_59376547

Oproerkraaier's tattooage! (uit de OP gejat)

Heb je ook een foto van de voorkant?
  zaterdag 14 juni 2008 @ 12:15:06 #121
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_59385111
Ik denk dat tattoos steeds minder als 'onrepresentatief' worden gezien. Het is steeds 'normaler' om een tattoo te hebben, niemand kijkt er nog van op. Ik kan me best voorstellen dat de afkeuring/ weigering bij werkgevers op den duur gewoon verdwijnt.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_59387051
Hallo!

Ik heb een vraagje: Een hele poos geleden in dit topic (ik denk, maar weet niet zeker, ergens rond deel 8,9,10?) is er een keer een website genoemd van, naar ik meen, een Franse tattoo artist.
De stijl: bijvoorbeeld een gestreepte lijn over iemands been van boven naar beneden ed. Een beetje geschetste/getekende stijl in ieder geval!
Nu ben ik opzoek naar die website, maar ik kan hem niet vinden! Weet iemand hier toevallig welke website ik bedoel? (en dus het adres?)

Alvast heel erg bedankt!
pi_59387589
Of Lionel? http://el.fahy.free.fr/
Lionel is regelmatig te gast bij...euh...25 to life geloof ik. In Rotterdam.
pi_59388593
Hoezo geen tattoo's bij de oudjes van nu?
Vroeger waren er veel die in scheepsbouw of op het schip hebben gewerkt. Ankers, zeemeerminnen en half naakte vrouwen bij mannenarmen zijn er volgens mij al wel.

De vader van mijn moeder heeft ook dergelijke tattoo's en die is al wel over de 80!
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
pi_59395568

<3 onder mn voet. Au au au, maar het was het waard. Door Munpie, Kung Fu in Antwerpen
Die dag ook nog kersjes laten zetten maar daar nog geen mooie foto van.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 22:37:49 #127
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_59396663
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 14:41 schreef ParanoidEv het volgende:
ooh ik vind hem zo geweldig
wil wel iets van hem op mn rug ooit

na de zomer eerst maar project#1 afmaken
sterren
an urge to help mankind overcomes me
  zaterdag 14 juni 2008 @ 22:47:39 #128
66422 dutch-mamma
pi_59396839
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 12:15 schreef -Mellow- het volgende:
Ik denk dat tattoos steeds minder als 'onrepresentatief' worden gezien. Het is steeds 'normaler' om een tattoo te hebben, niemand kijkt er nog van op. Ik kan me best voorstellen dat de afkeuring/ weigering bij werkgevers op den duur gewoon verdwijnt.
Ik kom vanwege de asperger van de kinderen regelmatig bij een instelling voor hulp en begeleiding. Groot was mijn verrassing toen ik laatst, toen het zo warm was, enkele medewerksters zag rondlopen met "iets" op de bovenarm!
Ik heb mijn "iets" op de bovenarm altijd afgeschermd omdat ik niet wil worden afgeserveerd als "single mom, kids met problemen, en nog een tattoo ook, dus hopeloos geval" en voor ons eigen bestwil maar liever een "degelijke indruk" maak (tenslotte hebben ze iets teveel touwtjes in handen), maar inmiddels zijn ze ook daar op de hoogte van mijn "prentje"...!

Dus ja... Ik merk dat (niet te grote) tattoos steeds meer geaccepteerd worden!

Alleen mijn moeder weet het nog niet

[ Bericht 0% gewijzigd door dutch-mamma op 15-06-2008 12:20:36 ]
pi_59400900
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:34 schreef purplerose het volgende:

[..]

Wat hij zegt
Wat zij zeggen
  zondag 15 juni 2008 @ 10:59:50 #130
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_59402093
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:12 schreef Phrits het volgende:

[..]

Bij voorbaat dank
Prins Bernhard nooit gezien toen die nog leefde? Stoere man!
En ik vind het wel gaaf om als ik straks in bejaardetehuis terecht mocht komen, om allemaal onder het genot van een kopje thee onze kunstwerken te gaan vergelijken en de verhalen van toen op te halen..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_59402984
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:53 schreef skadhd het volgende:
[ afbeelding ]

<3 onder mn voet. Au au au, maar het was het waard. Door Munpie, Kung Fu in Antwerpen
Die dag ook nog kersjes laten zetten maar daar nog geen mooie foto van.
Kietelde dat niet dan toen je hem liet zetten

Heeft iemand hier ervaring met een tatoo in de binnenlip? (onderlip) Ik ga er binnenkort wss eentje zetten maar hoe zit dat met vervaging en dergelijke?
.mwep
pi_59403933
quote:
Op zondag 15 juni 2008 11:55 schreef got.rice het volgende:

[..]

Kietelde dat niet dan toen je hem liet zetten

Heeft iemand hier ervaring met een tatoo in de binnenlip? (onderlip) Ik ga er binnenkort wss eentje zetten maar hoe zit dat met vervaging en dergelijke?
Was het maar waar. Ik had gehoord dat het bij sommige mensen meer kietelde dan pijn deed maar ik ging gewoon kapot. Mja, je moet er iets voor over hebben.
  zondag 15 juni 2008 @ 18:47:01 #133
200576 TattoozZz
Ink Your Skin
pi_59410574
Ik ga hopelijk aan het einde van de maand weer, dan kom ik ook weer met fotos.
[i]Art without love is nothing"
pi_59412999
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 14:41 schreef ParanoidEv het volgende:
Heel gave stijl.

Viel me trouwens bij deze foto op dat ze helemaal onder de snijlittekens zit.

zondag 15 juni 2008 @ 20:55:02 #135
190853 RockabeIIa
pi_59413237
quote:
Op zondag 15 juni 2008 18:47 schreef TattoozZz het volgende:
Ik ga hopelijk aan het einde van de maand weer, dan kom ik ook weer met fotos.
Ben benieuwd Waar ga je heen?
pi_59414186
zijn er tattooshops in nl die blacklight tattoo's zetten?
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  zondag 15 juni 2008 @ 22:29:52 #137
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_59416435
quote:
Op zondag 15 juni 2008 21:27 schreef birdydontfly het volgende:
is toch gewoon witte inkt. doen alle shops dat niet?
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  zondag 15 juni 2008 @ 22:30:47 #138
190853 RockabeIIa
pi_59416470
quote:
Op zondag 15 juni 2008 22:29 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

is toch gewoon witte inkt. doen alle shops dat niet?
nee en nee
  zondag 15 juni 2008 @ 22:44:13 #139
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_59417314
quote:
Op zondag 15 juni 2008 22:30 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

nee en nee
licht witte inkt niet op in blacklight?
en wat gebruiken ze daarvoor dan?
  zondag 15 juni 2008 @ 22:44:53 #140
190853 RockabeIIa
pi_59417353
quote:
Op zondag 15 juni 2008 22:44 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

licht witte inkt niet op in blacklight?
en wat gebruiken ze daarvoor dan?
Nee, dat licht niet op. UV-inkt wel. Wat gek he?
  maandag 16 juni 2008 @ 02:08:24 #141
66422 dutch-mamma
pi_59422936
quote:
Op zondag 15 juni 2008 20:47 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Heel gave stijl.

Viel me trouwens bij deze foto op dat ze helemaal onder de snijlittekens zit.

[ afbeelding ]
Inderdaad...

Ik vraag me af of er ook mensen zijn die tattoo's aanbrengen gebruiken als alternatief voor "snijden"...?

Wel een heel aparte tattoo!
  maandag 16 juni 2008 @ 09:24:55 #142
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_59424549
quote:
Op maandag 16 juni 2008 02:08 schreef dutch-mamma het volgende:

[..]

Inderdaad...

Ik vraag me af of er ook mensen zijn die tattoo's aanbrengen gebruiken als alternatief voor "snijden"...?

Wel een heel aparte tattoo!
Denk eerder om die periode af te sluiten en te "coveren"
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_59426700
quote:
Op zondag 15 juni 2008 21:27 schreef birdydontfly het volgende:
ik denk dat je dan buiten Nederland moet zoeken. Zover ik weet is er op de Nederlandse markt geen UV-inkt die goedgekeurd is voor gebruik in Nederland. En als dat niet zo is dan mag je er niet mee werken hier. Ik heb zelf wel sinds vorige week UV-inkt in me. Scheelt wel dat ik geen klant ben, en me graag beschikbaar stel voor het testen van dingen... Het is nog niet genezen dus ik weet nog niet hoe het er uit komt te zien. Het is redelijk kleurloos.

-edit-
Foto gemaakt. De 2 linkse zijn pas gedaan, zoals je ziet zijn ze nog niet genezen. De andere staan er al een tijd op en die zijn wat minder goed genezen. Nu heb ik veel op slippers gelopen, scheelt nogal..
Onder is gewone groene inkt, boven UV-oranje. En ik probeerde m'n tenen zo te houden dat je het goed zag, ze zijn niet zo krom..!

[ Bericht 12% gewijzigd door ParanoidEv op 16-06-2008 11:43:07 ]
  maandag 16 juni 2008 @ 15:04:53 #144
200576 TattoozZz
Ink Your Skin
pi_59433424
quote:
Op zondag 15 juni 2008 20:55 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ben benieuwd Waar ga je heen?
Naar Jelle, Death and Glory Tattoo. Verder met me arm en borst.
[i]Art without love is nothing"
pi_59434829
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:12 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

ik denk dat je dan buiten Nederland moet zoeken. Zover ik weet is er op de Nederlandse markt geen UV-inkt die goedgekeurd is voor gebruik in Nederland. En als dat niet zo is dan mag je er niet mee werken hier. Ik heb zelf wel sinds vorige week UV-inkt in me. Scheelt wel dat ik geen klant ben, en me graag beschikbaar stel voor het testen van dingen... Het is nog niet genezen dus ik weet nog niet hoe het er uit komt te zien. Het is redelijk kleurloos.

-edit-
Foto gemaakt. De 2 linkse zijn pas gedaan, zoals je ziet zijn ze nog niet genezen. De andere staan er al een tijd op en die zijn wat minder goed genezen. Nu heb ik veel op slippers gelopen, scheelt nogal..
Onder is gewone groene inkt, boven UV-oranje. En ik probeerde m'n tenen zo te houden dat je het goed zag, ze zijn niet zo krom..!

[ afbeelding ]
Je hebt net zo'n kromme kleine teen als ik.
pi_59439917
quote:
Op maandag 16 juni 2008 15:58 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Je hebt net zo'n kromme kleine teen als ik.
Ja stomme hamerteen
  maandag 16 juni 2008 @ 19:31:46 #147
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_59440080
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:12 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

-edit-

[ afbeelding ]
en als je dr een blacklight op schijnt?
pi_59440282
quote:
Op maandag 16 juni 2008 19:31 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

en als je dr een blacklight op schijnt?
Geeft dat bovenste licht
  maandag 16 juni 2008 @ 19:54:54 #149
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_59440773
quote:
Op maandag 16 juni 2008 19:38 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Geeft dat bovenste licht
ja dat wil ik zien dus
  maandag 16 juni 2008 @ 21:31:30 #150
66422 dutch-mamma
pi_59443839
quote:
Op maandag 16 juni 2008 09:24 schreef theKiD het volgende:

[..]

Denk eerder om die periode af te sluiten en te "coveren"
Okee, dat kan ook, ja. Ik weet er zelf (gelukkig) weinig van, vandaar mijn vraag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')