Nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:21 schreef Innocence het volgende:
[..]
![]()
Het is niet echt zo dat er de keuze is tussen bedrijven waar het wel geaccpeteerd wordt en die waar dat niet zo is![]()
Lijkt me toch niet gek om rekening mee te houden. Of je moet graag voor een ander beroep willen kiezen omwille van een tattoo op een opvallende plek...
.
Wat hij zegtquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:30 schreef refused. het volgende:
Ik heb me overigens nooit wat aangetrokken van mijn omgeving bij het zetten van tattoo's. Ik zie het ook als een vorm van zelfexpressie... en dat vind ik er belangrijk in mijn leven. Mezelf uit kunnen drukken op de manier waarop ik dat wil... het maatschappelijke stigma dat er aan vast kleeft heeft mij juist eerder voor zichtbare plekken zoals onderarmen doen kiezen. Klinkt erg puberaal maar ik weiger oip dit vlak gewoon te conformeren aan wat maatschappelijk geaccepteerd is of niet, en daar schijt aan hebben voelt echt heerlijk. Daar kunnen die paar dagen dat ik het moet bedekken of die ene afkeurende blik absoluut niet tegenop.
Mensen kunnen 2 dingen doen, het accepteren of verdwijnen uit mijn leven... het leven is veel te kort om je druk te maken over wat anderen van je vinden.
Ik denk dat dat al heel veel uitmaakt inderdaad. Maar ik denk niet dat je daar speciaal voor hebt gekozen omdat je er niet representatief hoeft uit te zienquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Misschien scheelt het dat het geen kantoorjob is maar een job in de dierenverzorging
Nee, daar heb ik idd niet speciaal voor gekozen, ik wil sowieso geen kantoorjobquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:41 schreef Innocence het volgende:
[..]
Ik denk dat dat al heel veel uitmaakt inderdaad. Maar ik denk niet dat je daar speciaal voor hebt gekozen omdat je er niet representatief hoeft uit te zien![]()
Ik studeer nu nog en heb eigenlijk geen flauw idee hoe ze bij bedrijven waar ik graag zou willen werken tegen tattoeages aankijken, dus is het wel handig om nog een beetje op te letten dat het te bedekken is indien nodig.
Heb wel een bijbaantje waar bijna iedereen strak in het pak loopt. Daar merk ik niets van vooroordelen en ik weet dat meerdere collega's wel tattoos hebben, maar het is gewoon niet gepast om 't onder werk te laten zien.
Juist omdat het iets persoonlijks is, is het ook wel prive. Heb daar eigenlijk nooit problemen mee gehad, anders zou ik ook wel wat meer m'n best doen om ertegenaan te schoppen![]()
Ja voor mij is het persoonlijk, maar wel iets waar ik zo achter sta dat ik graag wil dat iedereen het ziet... en het is een beetje een principekwestie natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:41 schreef Innocence het volgende:
[..]
Juist omdat het iets persoonlijks is, is het ook wel prive. Heb daar eigenlijk nooit problemen mee gehad, anders zou ik ook wel wat meer m'n best doen om ertegenaan te schoppen![]()
Principes zijn er om opzij te schuivenquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:01 schreef refused. het volgende:
[..]
Ja voor mij is het persoonlijk, maar wel iets waar ik zo achter sta dat ik graag wil dat iedereen het ziet... en het is een beetje een principekwestie natuurlijk.
quote:
QFT!quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:30 schreef refused. het volgende:
Ik heb me overigens nooit wat aangetrokken van mijn omgeving bij het zetten van tattoo's. Ik zie het ook als een vorm van zelfexpressie... en dat vind ik er belangrijk in mijn leven. Mezelf uit kunnen drukken op de manier waarop ik dat wil... het maatschappelijke stigma dat er aan vast kleeft heeft mij juist eerder voor zichtbare plekken zoals onderarmen doen kiezen. Klinkt erg puberaal maar ik weiger oip dit vlak gewoon te conformeren aan wat maatschappelijk geaccepteerd is of niet, en daar schijt aan hebben voelt echt heerlijk. Daar kunnen die paar dagen dat ik het moet bedekken of die ene afkeurende blik absoluut niet tegenop.
Mensen kunnen 2 dingen doen, het accepteren of verdwijnen uit mijn leven... het leven is veel te kort om je druk te maken over wat anderen van je vinden.
Was deze thread even aan het doorlezen en vond dit toch wel een mooie reactie.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Ben je 65, heb je zo'n lelijk tribal geval boven je reet. Ik zou me niet meer durven vertonen tijdens het wekelijkse bejaarden zwem-uurtje
Tegen de tijd dat wij die leeftijd hebben zit het hele ouwelullenhuis vol met ouwetjes en tattoo's aangezien de laatste paar generaties flink aan de tattoo zijn gegaan dus dan zal het niet raar of vreemd zijnquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:12 schreef Phrits het volgende:
[..]
Was deze thread even aan het doorlezen en vond dit toch wel een mooie reactie.
Ik ben ook aan het denken over een tattoo maar aan dit heb ik nog niet gedacht.
Ik heb ook nog nooit een bejaard persoon met een tattoo gezien, hoe denken jullie hierover en hoe denken jullie dat je denkt over je tattoeage(s) als je op die leeftijd bent?
Bij voorbaat dank
Hou er ook geen rekening mee, maar was wel benieuwd naar meningen van anderen omdat ik het nog nooit heb gezien.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:17 schreef GuyFawkes het volgende:
Alsof je rekening mee moet gaan houden als je bejaard bent en dan besluiten het niet te doen. Try living.
Ik werk ook al weer wat jaartjes in de zorg maar hier zijn piercings en tattoos gewoon geaccepteerd, wel op eigen risico (met name piercings dan) maar de keus is aan jezelf.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
maar dat is gewoon nog lastig in de gezondheidszorg qua acceptatie
Maar waar werk je dan? Ik ga in het ziekenhuis werken, een groot universitair medisch centrum, ik denk dat ze daar toch erg hameren op representativiteit enzo.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:00 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Ik werk ook al weer wat jaartjes in de zorg maar hier zijn piercings en tattoos gewoon geaccepteerd, wel op eigen risico (met name piercings dan) maar de keus is aan jezelf.
ooh ik vind hem zo geweldigquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:41 schreef ParanoidEv het volgende:
Of Lionel? http://el.fahy.free.fr/
Lionel is regelmatig te gast bij...euh...25 to life geloof ik. In Rotterdam.
Ik kom vanwege de asperger van de kinderen regelmatig bij een instelling voor hulp en begeleiding. Groot was mijn verrassing toen ik laatst, toen het zo warm was, enkele medewerksters zag rondlopen met "iets" op de bovenarm!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:15 schreef -Mellow- het volgende:
Ik denk dat tattoos steeds minder als 'onrepresentatief' worden gezien. Het is steeds 'normaler' om een tattoo te hebben, niemand kijkt er nog van op. Ik kan me best voorstellen dat de afkeuring/ weigering bij werkgevers op den duur gewoon verdwijnt.
Prins Bernhard nooit gezien toen die nog leefde?quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:12 schreef Phrits het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een bejaard persoon met een tattoo gezien, hoe denken jullie hierover en hoe denken jullie dat je denkt over je tattoeage(s) als je op die leeftijd bent?
Bij voorbaat dank
Kietelde dat niet dan toen je hem liet zettenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:53 schreef skadhd het volgende:
[ afbeelding ]
<3 onder mn voet. Au au au, maar het was het waard. Door Munpie, Kung Fu in Antwerpen
Die dag ook nog kersjes laten zetten maar daar nog geen mooie foto van.
Was het maar waar. Ik had gehoord dat het bij sommige mensen meer kietelde dan pijn deed maar ik ging gewoon kapot. Mja, je moet er iets voor over hebben.quote:Op zondag 15 juni 2008 11:55 schreef got.rice het volgende:
[..]
Kietelde dat niet dan toen je hem liet zetten
Heeft iemand hier ervaring met een tatoo in de binnenlip? (onderlip) Ik ga er binnenkort wss eentje zetten maar hoe zit dat met vervaging en dergelijke?
Heel gave stijl.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:41 schreef ParanoidEv het volgende:
Of Lionel? http://el.fahy.free.fr/
Lionel is regelmatig te gast bij...euh...25 to life geloof ik. In Rotterdam.
Ben benieuwdquote:Op zondag 15 juni 2008 18:47 schreef TattoozZz het volgende:
Ik ga hopelijk aan het einde van de maand weer, dan kom ik ook weer met fotos.
is toch gewoon witte inkt. doen alle shops dat niet?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:27 schreef birdydontfly het volgende:
zijn er tattooshops in nl die blacklight tattoo's zetten?
nee en neequote:Op zondag 15 juni 2008 22:29 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
is toch gewoon witte inkt. doen alle shops dat niet?
licht witte inkt niet op in blacklight?quote:
Nee, dat licht niet op. UV-inkt wel. Wat gek he?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:44 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
licht witte inkt niet op in blacklight?
en wat gebruiken ze daarvoor dan?
Inderdaad...quote:Op zondag 15 juni 2008 20:47 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Heel gave stijl.
Viel me trouwens bij deze foto op dat ze helemaal onder de snijlittekens zit.
[ afbeelding ]
Denk eerder om die periode af te sluiten en te "coveren"quote:Op maandag 16 juni 2008 02:08 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Inderdaad...
Ik vraag me af of er ook mensen zijn die tattoo's aanbrengen gebruiken als alternatief voor "snijden"...?
Wel een heel aparte tattoo!
ik denk dat je dan buiten Nederland moet zoeken. Zover ik weet is er op de Nederlandse markt geen UV-inkt die goedgekeurd is voor gebruik in Nederland. En als dat niet zo is dan mag je er niet mee werken hier. Ik heb zelf wel sinds vorige week UV-inkt in me. Scheelt wel dat ik geen klant ben, en me graag beschikbaar stel voor het testen van dingen...quote:Op zondag 15 juni 2008 21:27 schreef birdydontfly het volgende:
zijn er tattooshops in nl die blacklight tattoo's zetten?
Naar Jelle, Death and Glory Tattoo. Verder met me arm en borst.quote:
Je hebt net zo'n kromme kleine teen als ik.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:12 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
ik denk dat je dan buiten Nederland moet zoeken. Zover ik weet is er op de Nederlandse markt geen UV-inkt die goedgekeurd is voor gebruik in Nederland. En als dat niet zo is dan mag je er niet mee werken hier. Ik heb zelf wel sinds vorige week UV-inkt in me. Scheelt wel dat ik geen klant ben, en me graag beschikbaar stel voor het testen van dingen...Het is nog niet genezen dus ik weet nog niet hoe het er uit komt te zien. Het is redelijk kleurloos.
-edit-
Foto gemaakt. De 2 linkse zijn pas gedaan, zoals je ziet zijn ze nog niet genezen. De andere staan er al een tijd op en die zijn wat minder goed genezen. Nu heb ik veel op slippers gelopen, scheelt nogal..
Onder is gewone groene inkt, boven UV-oranje. En ik probeerde m'n tenen zo te houden dat je het goed zag, ze zijn niet zo krom..!
[ afbeelding ]
Ja stomme hamerteenquote:Op maandag 16 juni 2008 15:58 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Je hebt net zo'n kromme kleine teen als ik.
en als je dr een blacklight op schijnt?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:12 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
ik denk dat je dan buiten Nederland moet zoeken. Zover ik weet is er op de Nederlandse markt geen UV-inkt die goedgekeurd is voor gebruik in Nederland. En als dat niet zo is dan mag je er niet mee werken hier. Ik heb zelf wel sinds vorige week UV-inkt in me. Scheelt wel dat ik geen klant ben, en me graag beschikbaar stel voor het testen van dingen...Het is nog niet genezen dus ik weet nog niet hoe het er uit komt te zien. Het is redelijk kleurloos.
-edit-
Foto gemaakt. De 2 linkse zijn pas gedaan, zoals je ziet zijn ze nog niet genezen. De andere staan er al een tijd op en die zijn wat minder goed genezen. Nu heb ik veel op slippers gelopen, scheelt nogal..
Onder is gewone groene inkt, boven UV-oranje. En ik probeerde m'n tenen zo te houden dat je het goed zag, ze zijn niet zo krom..!
[ afbeelding ]
Geeft dat bovenste lichtquote:Op maandag 16 juni 2008 19:31 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
en als je dr een blacklight op schijnt?
ja dat wil ik zien dusquote:
Okee, dat kan ook, ja. Ik weet er zelf (gelukkig) weinig van, vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 16 juni 2008 09:24 schreef theKiD het volgende:
[..]
Denk eerder om die periode af te sluiten en te "coveren"
Oh vet, ik wil heeeeel graag foto's zien van het resultaat. Vindt z'n manier van tattoeeren en kleurgebruik echt vet, en hoop dan ook over een tijdje mijn volgende ding door hem te laten zetten.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:04 schreef TattoozZz het volgende:
[..]
Naar Jelle, Death and Glory Tattoo. Verder met me arm en borst.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:55 schreef Innocence het volgende:
Arneaux: Ontzettend mooi! :kwijl:
Die van KD-fotografie is ook erg strak. Waar laten zetten?
Ik heb geen blacklight. Hetgene waarmee ik het getest heb was zo'n klein apparaatje waarmee je biljetten kan bekijken of ze echt zijn.quote:
Vind de rest van hem niet zo super.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 03:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Thnx, Bij Mario in Sliedrecht.
http://www.tattoomario.nl/
ben dus KD.
Ik ben helemaal niet bang voor hoe ik er tegen die tijd over denk... Als je 70 bent zie je er sowieso niet meer strak en lekker uit, met of zonder tattoos. Dan is je tattoo nog het mooiste aan jequote:Op woensdag 11 juni 2008 20:12 schreef Phrits het volgende:
Dat kan, kwestie van smaak denk ik, hij heeft iniedergeval genoeg awards gewonnen en is zelfs verkozen tot beste tribal zetter van Nederland.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:17 schreef Innocence het volgende:
[..]
Vind de rest van hem niet zo super.
Moest vooral lachen om deze:
[ afbeelding ]
Je komt vast nooit op tattooconventies... prijzen zijn in zeker 80% van de gevallen een kwestie van vriendjespolitiek. De grootste bagger wint soms prijzen. En verkozen door wie? Jaapie de biker-met-de-vinger-in-de-pap die een keer een prijsje mag geven?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat kan, kwestie van smaak denk ik, hij heeft iniedergeval genoeg awards gewonnen en is zelfs verkozen tot beste tribal zetter van Nederland.
Weet je, ik ga hem niet verdedigen en ja ik kom wel eens op tattooconventies en hij is in mijn ogen ( en in vele anderen) gewoon een goede tatoeerder, een ander mag daar anders over denken maar een discussie erover is het me niet waard.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:02 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Je komt vast nooit op tattooconventies... prijzen zijn in zeker 80% van de gevallen een kwestie van vriendjespolitiek. De grootste bagger wint soms prijzen. En verkozen door wie? Jaapie de biker-met-de-vinger-in-de-pap die een keer een prijsje mag geven?
Nee klopt, maar wat ik wilde zeggen is dat veel prijzen niet zoveel hoeft te zeggen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Weet je, ik ga hem niet verdedigen en ja ik kom wel eens op tattooconventies en hij is in mijn ogen ( en in vele anderen) gewoon een goede tatoeerder, een ander mag daar anders over denken maar een discussie erover is het me niet waard.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:12 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Nee klopt, maar wat ik wilde zeggen is dat veel prijzen niet zoveel hoeft te zeggen.
Ik ben 40+ en door mijn gezondheid helaas ook allesbehalve strak en lekker.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:48 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet bang voor hoe ik er tegen die tijd over denk... Als je 70 bent zie je er sowieso niet meer strak en lekker uit, met of zonder tattoos. Dan is je tattoo nog het mooiste aan jeEn je leeft nu!
quote:Op maandag 16 juni 2008 23:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh vet, ik wil heeeeel graag foto's zien van het resultaat. Vindt z'n manier van tattoeeren en kleurgebruik echt vet, en hoop dan ook over een tijdje mijn volgende ding door hem te laten zetten.
Wat heb je al op je arm en borst? ja ik ben te lui om te zoeken
Oe! me likequote:Op woensdag 18 juni 2008 10:25 schreef TattoozZz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet nog aan binnenkant boven arm beginnen en mijn borst. Als dat gebeurt is dan is dit stuk klaar.
http://www.tonsoftattoos.com/index.php/2005/12/23/ringen/quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:04 schreef RobDrop het volgende:
Even een vraagje: ik wil een tattoo laten zetten van een ring om mijn vinger, iets in de stijl van tribal, wie heeft er een goede link met voorbeelden?
Of welke tattoo-artist in de omgeving Rotterdam kan dit goed en heeft voorbeelden (eventueel in zijn shop of op een eventuele website).
Thanx!
Thanx, en goed gelezen ook! Ik ben terdege de verschillen bewust tussen de normale plekken op je lichaam en op handen/vingers.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:31 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
http://www.tonsoftattoos.com/index.php/2005/12/23/ringen/
en wel lezen, knakkert
Binnenkort moet ik ook weer eens een afspraak maken met Jelle om mijn onderbeen eensch af te makenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:25 schreef TattoozZz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet nog aan binnenkant boven arm beginnen en mijn borst. Als dat gebeurt is dan is dit stuk klaar.
Nee, het is eigenlijk alleen het lint met Oasis.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
Die leeuwdingen zijn nu al niet normaal te herkennen, in een tattoo al helemaal niet. Dus als dit de grootte is die je wilt; never mind.
Ik weet niet op wat voor resolutie je beeldscherm staat, maar moet prima kunnen toch zo?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
OhDan nog zou hij groter moeten dan hij nu is hoor.
Dat plaatje staat op de hoes van hun album ''The Masterplan''. Persoonlijk mijn favoriete albumquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
OhDan nog zou hij groter moeten dan hij nu is hoor. Of wil je de kleuren omgekeerd hebben?
Is dit een logo van een cd ofzo?
Persoonlijk zou ik er voor kiezen om gewoon een hoogstaand ontwerp te laten maken met Oasis als hoofdonderwerp. Dat zou veel mooier staan als zo rechtoe rechtaan lelijk logo.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, het is eigenlijk alleen het lint met Oasis.vergeten te melden
ik ben bij bunker geweest, was heel goed en fijnquote:Op zondag 22 juni 2008 12:36 schreef BalthasarBokko het volgende:
Mmm, ben vorige week naar Tattoo Eus gegaan (in Leiden), op aanraden van veel mensen hier. Ik vond het werk op hun site niet echt denderend, en de sfeer was ook een beetje raar. Heel veel tribals. En hondjes. En kinderportretten. En nog meer tribals.
Maar goed, wel beter dan de rest van de Tattooshops in Leiden en omstreken, dus ik zit te twijfelen of ik hem daar laat zetten of nog even verder kijk. Ik ben echt onder de indruk van de tattoos op de site van Bunker Tattoos in Breda. Hoe denken jullie daar over? Ik heb er goede dingen over gehoord.
Ik wil een redelijk grote tattoo, zwart en wit, en een beetje schetsend. Denk aan Heinrich Kley:
http://figuredrawings.com/Heinrich-Kley-004.jpg
Zit te twijfelen tussen deze, en twee vrolijk waterskiiende krokodillen achter een op hol geslagen olifant. Plaatje daarvan ben ik even kwijt. Bonuspunten als iemand weet welk segment uit welke film losjes gebasseerd is op dit schilderij.
Coolquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:19 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ojee ojee ojee! Ik heb morgen een afspraak bij Dragon Tattoo in Eindhoven. WAAAAAAH
^^ wat hierboven gezegd isquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:19 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ojee ojee ojee! Ik heb morgen een afspraak bij Dragon Tattoo in Eindhoven. WAAAAAAH
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:00 schreef Keltie het volgende:
Vandaag een stukkie erbij gekregen
[ afbeelding ]
Bij Dragon Tattoo in Eindhoven, door Saschaquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:13 schreef Empathologica het volgende:
Erg strak ja![]()
Waar heb je die laten zetten?
Wat wordt het?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:01 schreef anneloeke het volgende:
Yes !!
Eindelijk knoop doorgehakt:
Na de zomer ga ik toch nog eentje laten zetten !!!
Dit ondanks de 'tegenstand' van mijn echtgenoot...
tja... 2 is genoeg volgens hem...![]()
nu dit nog "zachtjes" aanbrengen... zal mijn liefste glimlach alvast bovenhalen...![]()
Ik hoop snel mijn afspraak te hebben... zodat ik een datum heb om naar uit te kijken...
Ik wil eentje in mijn lies, rechterkant....quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:12 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Wat wordt het?
Nu ik je icoontje zie... ik heb er een tijdje aan gedacht om die als tat te laten zetten.
Maar eigenlijk wil ik niets band-gerelateerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |