abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59303660
Ik heb me overigens nooit wat aangetrokken van mijn omgeving bij het zetten van tattoo's. Ik zie het ook als een vorm van zelfexpressie... en dat vind ik er belangrijk in mijn leven. Mezelf uit kunnen drukken op de manier waarop ik dat wil... het maatschappelijke stigma dat er aan vast kleeft heeft mij juist eerder voor zichtbare plekken zoals onderarmen doen kiezen. Klinkt erg puberaal maar ik weiger oip dit vlak gewoon te conformeren aan wat maatschappelijk geaccepteerd is of niet, en daar schijt aan hebben voelt echt heerlijk. Daar kunnen die paar dagen dat ik het moet bedekken of die ene afkeurende blik absoluut niet tegenop.

Mensen kunnen 2 dingen doen, het accepteren of verdwijnen uit mijn leven... het leven is veel te kort om je druk te maken over wat anderen van je vinden.
Extracted essence of the stone. Narcotic of the faceless ones
I awake on planet black. Freezing moon, no turning back.

We do not rock, we kill!
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:32:56 #102
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_59303738
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:21 schreef Innocence het volgende:

[..]

Het is niet echt zo dat er de keuze is tussen bedrijven waar het wel geaccpeteerd wordt en die waar dat niet zo is
Lijkt me toch niet gek om rekening mee te houden. Of je moet graag voor een ander beroep willen kiezen omwille van een tattoo op een opvallende plek...

.
Niet Ik werk namelijk bij een baas waar het absoluut niet uitmaakt, je wordt beoordeelt op hoe je werkt niet op hoe je eruit ziet. Misschien scheelt het dat het geen kantoorjob is maar een job in de dierenverzorging

En het scheelt al dat ik geen representatieve kantoorjob zou willen
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:34:10 #103
52349 purplerose
pi_59303768
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:30 schreef refused. het volgende:
Ik heb me overigens nooit wat aangetrokken van mijn omgeving bij het zetten van tattoo's. Ik zie het ook als een vorm van zelfexpressie... en dat vind ik er belangrijk in mijn leven. Mezelf uit kunnen drukken op de manier waarop ik dat wil... het maatschappelijke stigma dat er aan vast kleeft heeft mij juist eerder voor zichtbare plekken zoals onderarmen doen kiezen. Klinkt erg puberaal maar ik weiger oip dit vlak gewoon te conformeren aan wat maatschappelijk geaccepteerd is of niet, en daar schijt aan hebben voelt echt heerlijk. Daar kunnen die paar dagen dat ik het moet bedekken of die ene afkeurende blik absoluut niet tegenop.

Mensen kunnen 2 dingen doen, het accepteren of verdwijnen uit mijn leven... het leven is veel te kort om je druk te maken over wat anderen van je vinden.
Wat hij zegt
pi_59303973
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:32 schreef purplerose het volgende:

[..]

Misschien scheelt het dat het geen kantoorjob is maar een job in de dierenverzorging

Ik denk dat dat al heel veel uitmaakt inderdaad. Maar ik denk niet dat je daar speciaal voor hebt gekozen omdat je er niet representatief hoeft uit te zien

Ik studeer nu nog en heb eigenlijk geen flauw idee hoe ze bij bedrijven waar ik graag zou willen werken tegen tattoeages aankijken, dus is het wel handig om nog een beetje op te letten dat het te bedekken is indien nodig.

Heb wel een bijbaantje waar bijna iedereen strak in het pak loopt. Daar merk ik niets van vooroordelen en ik weet dat meerdere collega's wel tattoos hebben, maar het is gewoon niet gepast om 't onder werk te laten zien.

Juist omdat het iets persoonlijks is, is het ook wel prive. Heb daar eigenlijk nooit problemen mee gehad, anders zou ik ook wel wat meer m'n best doen om ertegenaan te schoppen
Sweet and innocent...
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:58:50 #105
52349 purplerose
pi_59304426
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:41 schreef Innocence het volgende:

[..]

Ik denk dat dat al heel veel uitmaakt inderdaad. Maar ik denk niet dat je daar speciaal voor hebt gekozen omdat je er niet representatief hoeft uit te zien

Ik studeer nu nog en heb eigenlijk geen flauw idee hoe ze bij bedrijven waar ik graag zou willen werken tegen tattoeages aankijken, dus is het wel handig om nog een beetje op te letten dat het te bedekken is indien nodig.

Heb wel een bijbaantje waar bijna iedereen strak in het pak loopt. Daar merk ik niets van vooroordelen en ik weet dat meerdere collega's wel tattoos hebben, maar het is gewoon niet gepast om 't onder werk te laten zien.

Juist omdat het iets persoonlijks is, is het ook wel prive. Heb daar eigenlijk nooit problemen mee gehad, anders zou ik ook wel wat meer m'n best doen om ertegenaan te schoppen
Nee, daar heb ik idd niet speciaal voor gekozen, ik wil sowieso geen kantoorjob Nou loop ik niet dagelijks te koop met mijn tattoos maar ik zou graag zelf de keuze willen hebben of ik een korte mouw of iets dergelijks draag ipv dat ik gedwongen wordt lange mouwen te dragen. Ik heb dikke bovenarmen dus heb meestal al niet zo gauw korte mouwen aan maar toch, het gaat om het principe dat ik ergens niet aangenomen wordt omdat ik tattoos heb al dan niet bedekt.
pi_59304521
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:41 schreef Innocence het volgende:

[..]

Ja voor mij is het persoonlijk, maar wel iets waar ik zo achter sta dat ik graag wil dat iedereen het ziet... en het is een beetje een principekwestie natuurlijk.

We do not rock, we kill!
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:51:46 #107
52349 purplerose
pi_59306075
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:01 schreef refused. het volgende:

[..]

Ja voor mij is het persoonlijk, maar wel iets waar ik zo achter sta dat ik graag wil dat iedereen het ziet... en het is een beetje een principekwestie natuurlijk.
Principes zijn er om opzij te schuiven
pi_59306118
Dan heb je aan mij echt een verkeerde

We do not rock, we kill!
  woensdag 11 juni 2008 @ 16:38:20 #109
52349 purplerose
pi_59309313
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:53 schreef refused. het volgende:
Dan heb je aan mij echt een verkeerde
  woensdag 11 juni 2008 @ 19:52:09 #110
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_59314661
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:30 schreef refused. het volgende:

QFT!

Ik wil verpleegkundige worden, dus ik zou best iets kleins op mn arm kunnen doen, maar ik doe het gewoon even nog niet. Misschien dat ik het later wel doe, maar dat is gewoon nog lastig in de gezondheidszorg qua acceptatie.. Er zijn helaas nog altijd vooroordelen over mensen met tattoo's.
Ik heb er iig al 3, op plekken die makkelijk te verbergen zijn. Daarnaast wil ik nog een short sleeve met iets van Biomechanica idd (wat hier ook genoemd is ), maar dat kan makkelijk onder mn uniform.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_59315326
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 12:45 schreef fathank het volgende:

[..]

Ben je 65, heb je zo'n lelijk tribal geval boven je reet. Ik zou me niet meer durven vertonen tijdens het wekelijkse bejaarden zwem-uurtje
Was deze thread even aan het doorlezen en vond dit toch wel een mooie reactie.
Ik ben ook aan het denken over een tattoo maar aan dit heb ik nog niet gedacht.
Ik heb ook nog nooit een bejaard persoon met een tattoo gezien, hoe denken jullie hierover en hoe denken jullie dat je denkt over je tattoeage(s) als je op die leeftijd bent?

Bij voorbaat dank
pi_59315442
Ten eerste ben ik tegen die leeftijd niet echt meer met uiterlijk vertoon bezig, me dunkt. Daarbij komen tattoo's veel meer voor bij deze generatie dus als wij bejaard zijn, zal het veel meer voorkomen. En tattoo's zijn veel meer voor mij dan puur versiering van het vlees, ik ben fucking trots als ik afgeleefd en vol getattoeerd zal eindigen

We do not rock, we kill!
pi_59315458
Alsof je rekening mee moet gaan houden als je bejaard bent en dan besluiten het niet te doen. Try living.
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:18:45 #114
52349 purplerose
pi_59315488
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:12 schreef Phrits het volgende:

[..]

Ik heb ook nog nooit een bejaard persoon met een tattoo gezien, hoe denken jullie hierover en hoe denken jullie dat je denkt over je tattoeage(s) als je op die leeftijd bent?

Bij voorbaat dank
Tegen de tijd dat wij die leeftijd hebben zit het hele ouwelullenhuis vol met ouwetjes en tattoo's aangezien de laatste paar generaties flink aan de tattoo zijn gegaan dus dan zal het niet raar of vreemd zijn hoop ik
pi_59315519
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 20:17 schreef GuyFawkes het volgende:
Alsof je rekening mee moet gaan houden als je bejaard bent en dan besluiten het niet te doen. Try living.
Hou er ook geen rekening mee, maar was wel benieuwd naar meningen van anderen omdat ik het nog nooit heb gezien.
  woensdag 11 juni 2008 @ 20:27:58 #116
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_59315800
Lekker boeiend hoe het eruit ziet over 40 jaar. Dan ben je toch gerimpeld. En grote kans dat je dan geen heupbroeken etc meer draagt
En dat zie je nu idd niet, omdat tattoo's iets van de laatste tijd zijn. Daar waren ze niet echt mee bezig 60 jaar geleden lijkt me XD
Mijn ouders vinden het ook nog verschrikkelijk, dus ja
pi_59319735
Ik ben te lui om te zoeken, maar ik heb zeker afbeeldingen of echte oudere mensen met tattoo's gezien. Hoe ik dat er uit vond zien? Mooi! Niet dat je met zo'n rimpellijf met een tattoo sexy bent, of dat je tattoo's er mooier op worden, maar ik heb zelden mensen op zo'n leeftijd er zo karakteristiek uit vinden zien.
pi_59323669
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 19:52 schreef Enfermera het volgende:

[..]

maar dat is gewoon nog lastig in de gezondheidszorg qua acceptatie
Ik werk ook al weer wat jaartjes in de zorg maar hier zijn piercings en tattoos gewoon geaccepteerd, wel op eigen risico (met name piercings dan) maar de keus is aan jezelf.
  donderdag 12 juni 2008 @ 10:27:00 #119
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_59328510
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 00:00 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Ik werk ook al weer wat jaartjes in de zorg maar hier zijn piercings en tattoos gewoon geaccepteerd, wel op eigen risico (met name piercings dan) maar de keus is aan jezelf.
Maar waar werk je dan? Ik ga in het ziekenhuis werken, een groot universitair medisch centrum, ik denk dat ze daar toch erg hameren op representativiteit enzo.
pi_59376547

Oproerkraaier's tattooage! (uit de OP gejat)

Heb je ook een foto van de voorkant?
  zaterdag 14 juni 2008 @ 12:15:06 #121
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_59385111
Ik denk dat tattoos steeds minder als 'onrepresentatief' worden gezien. Het is steeds 'normaler' om een tattoo te hebben, niemand kijkt er nog van op. Ik kan me best voorstellen dat de afkeuring/ weigering bij werkgevers op den duur gewoon verdwijnt.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_59387051
Hallo!

Ik heb een vraagje: Een hele poos geleden in dit topic (ik denk, maar weet niet zeker, ergens rond deel 8,9,10?) is er een keer een website genoemd van, naar ik meen, een Franse tattoo artist.
De stijl: bijvoorbeeld een gestreepte lijn over iemands been van boven naar beneden ed. Een beetje geschetste/getekende stijl in ieder geval!
Nu ben ik opzoek naar die website, maar ik kan hem niet vinden! Weet iemand hier toevallig welke website ik bedoel? (en dus het adres?)

Alvast heel erg bedankt!
pi_59387589
Of Lionel? http://el.fahy.free.fr/
Lionel is regelmatig te gast bij...euh...25 to life geloof ik. In Rotterdam.
pi_59388593
Hoezo geen tattoo's bij de oudjes van nu?
Vroeger waren er veel die in scheepsbouw of op het schip hebben gewerkt. Ankers, zeemeerminnen en half naakte vrouwen bij mannenarmen zijn er volgens mij al wel.

De vader van mijn moeder heeft ook dergelijke tattoo's en die is al wel over de 80!
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
pi_59395568

<3 onder mn voet. Au au au, maar het was het waard. Door Munpie, Kung Fu in Antwerpen
Die dag ook nog kersjes laten zetten maar daar nog geen mooie foto van.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 22:37:49 #127
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_59396663
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 14:41 schreef ParanoidEv het volgende:
ooh ik vind hem zo geweldig
wil wel iets van hem op mn rug ooit

na de zomer eerst maar project#1 afmaken
sterren
an urge to help mankind overcomes me
  zaterdag 14 juni 2008 @ 22:47:39 #128
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_59396839
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 12:15 schreef -Mellow- het volgende:
Ik denk dat tattoos steeds minder als 'onrepresentatief' worden gezien. Het is steeds 'normaler' om een tattoo te hebben, niemand kijkt er nog van op. Ik kan me best voorstellen dat de afkeuring/ weigering bij werkgevers op den duur gewoon verdwijnt.
Ik kom vanwege de asperger van de kinderen regelmatig bij een instelling voor hulp en begeleiding. Groot was mijn verrassing toen ik laatst, toen het zo warm was, enkele medewerksters zag rondlopen met "iets" op de bovenarm!
Ik heb mijn "iets" op de bovenarm altijd afgeschermd omdat ik niet wil worden afgeserveerd als "single mom, kids met problemen, en nog een tattoo ook, dus hopeloos geval" en voor ons eigen bestwil maar liever een "degelijke indruk" maak (tenslotte hebben ze iets teveel touwtjes in handen), maar inmiddels zijn ze ook daar op de hoogte van mijn "prentje"...!

Dus ja... Ik merk dat (niet te grote) tattoos steeds meer geaccepteerd worden!

Alleen mijn moeder weet het nog niet

[ Bericht 0% gewijzigd door dutch-mamma op 15-06-2008 12:20:36 ]
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_59400900
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:34 schreef purplerose het volgende:

[..]

Wat hij zegt
Wat zij zeggen
  zondag 15 juni 2008 @ 10:59:50 #130
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_59402093
quote:

[..]

Bij voorbaat dank
Prins Bernhard nooit gezien toen die nog leefde? Stoere man!
En ik vind het wel gaaf om als ik straks in bejaardetehuis terecht mocht komen, om allemaal onder het genot van een kopje thee onze kunstwerken te gaan vergelijken en de verhalen van toen op te halen..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_59402984
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:53 schreef skadhd het volgende:
[ afbeelding ]

<3 onder mn voet. Au au au, maar het was het waard. Door Munpie, Kung Fu in Antwerpen
Die dag ook nog kersjes laten zetten maar daar nog geen mooie foto van.
Kietelde dat niet dan toen je hem liet zetten

Heeft iemand hier ervaring met een tatoo in de binnenlip? (onderlip) Ik ga er binnenkort wss eentje zetten maar hoe zit dat met vervaging en dergelijke?
.mwep
pi_59403933
quote:
Op zondag 15 juni 2008 11:55 schreef got.rice het volgende:

[..]

Kietelde dat niet dan toen je hem liet zetten

Heeft iemand hier ervaring met een tatoo in de binnenlip? (onderlip) Ik ga er binnenkort wss eentje zetten maar hoe zit dat met vervaging en dergelijke?
Was het maar waar. Ik had gehoord dat het bij sommige mensen meer kietelde dan pijn deed maar ik ging gewoon kapot. Mja, je moet er iets voor over hebben.
  zondag 15 juni 2008 @ 18:47:01 #133
200576 TattoozZz
Ink Your Skin
pi_59410574
Ik ga hopelijk aan het einde van de maand weer, dan kom ik ook weer met fotos.
[i]Art without love is nothing"
pi_59412999
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 14:41 schreef ParanoidEv het volgende:
Heel gave stijl.

Viel me trouwens bij deze foto op dat ze helemaal onder de snijlittekens zit.

zondag 15 juni 2008 @ 20:55:02 #135
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59413237
quote:
Op zondag 15 juni 2008 18:47 schreef TattoozZz het volgende:
Ik ga hopelijk aan het einde van de maand weer, dan kom ik ook weer met fotos.
Ben benieuwd Waar ga je heen?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_59414186
zijn er tattooshops in nl die blacklight tattoo's zetten?
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  zondag 15 juni 2008 @ 22:29:52 #137
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_59416435
quote:
Op zondag 15 juni 2008 21:27 schreef birdydontfly het volgende:
is toch gewoon witte inkt. doen alle shops dat niet?
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  zondag 15 juni 2008 @ 22:30:47 #138
190853 RockabeIIa
pi_59416470
quote:
Op zondag 15 juni 2008 22:29 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

is toch gewoon witte inkt. doen alle shops dat niet?
nee en nee
  zondag 15 juni 2008 @ 22:44:13 #139
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_59417314
quote:
Op zondag 15 juni 2008 22:30 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

nee en nee
licht witte inkt niet op in blacklight?
en wat gebruiken ze daarvoor dan?
  zondag 15 juni 2008 @ 22:44:53 #140
190853 RockabeIIa
pi_59417353
quote:
Op zondag 15 juni 2008 22:44 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

licht witte inkt niet op in blacklight?
en wat gebruiken ze daarvoor dan?
Nee, dat licht niet op. UV-inkt wel. Wat gek he?
  maandag 16 juni 2008 @ 02:08:24 #141
66422 dutch-mamma
pi_59422936
quote:
Op zondag 15 juni 2008 20:47 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Heel gave stijl.

Viel me trouwens bij deze foto op dat ze helemaal onder de snijlittekens zit.

[ afbeelding ]
Inderdaad...

Ik vraag me af of er ook mensen zijn die tattoo's aanbrengen gebruiken als alternatief voor "snijden"...?

Wel een heel aparte tattoo!
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  maandag 16 juni 2008 @ 09:24:55 #142
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_59424549
quote:
Op maandag 16 juni 2008 02:08 schreef dutch-mamma het volgende:

[..]

Inderdaad...

Ik vraag me af of er ook mensen zijn die tattoo's aanbrengen gebruiken als alternatief voor "snijden"...?

Wel een heel aparte tattoo!
Denk eerder om die periode af te sluiten en te "coveren"
*** Nul Dertien ***
pi_59426700
quote:
Op zondag 15 juni 2008 21:27 schreef birdydontfly het volgende:
ik denk dat je dan buiten Nederland moet zoeken. Zover ik weet is er op de Nederlandse markt geen UV-inkt die goedgekeurd is voor gebruik in Nederland. En als dat niet zo is dan mag je er niet mee werken hier. Ik heb zelf wel sinds vorige week UV-inkt in me. Scheelt wel dat ik geen klant ben, en me graag beschikbaar stel voor het testen van dingen... Het is nog niet genezen dus ik weet nog niet hoe het er uit komt te zien. Het is redelijk kleurloos.

-edit-
Foto gemaakt. De 2 linkse zijn pas gedaan, zoals je ziet zijn ze nog niet genezen. De andere staan er al een tijd op en die zijn wat minder goed genezen. Nu heb ik veel op slippers gelopen, scheelt nogal..
Onder is gewone groene inkt, boven UV-oranje. En ik probeerde m'n tenen zo te houden dat je het goed zag, ze zijn niet zo krom..!

[ Bericht 12% gewijzigd door ParanoidEv op 16-06-2008 11:43:07 ]
  maandag 16 juni 2008 @ 15:04:53 #144
200576 TattoozZz
Ink Your Skin
pi_59433424
quote:
Op zondag 15 juni 2008 20:55 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ben benieuwd Waar ga je heen?
Naar Jelle, Death and Glory Tattoo. Verder met me arm en borst.
pi_59434829
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:12 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

ik denk dat je dan buiten Nederland moet zoeken. Zover ik weet is er op de Nederlandse markt geen UV-inkt die goedgekeurd is voor gebruik in Nederland. En als dat niet zo is dan mag je er niet mee werken hier. Ik heb zelf wel sinds vorige week UV-inkt in me. Scheelt wel dat ik geen klant ben, en me graag beschikbaar stel voor het testen van dingen... Het is nog niet genezen dus ik weet nog niet hoe het er uit komt te zien. Het is redelijk kleurloos.

-edit-
Foto gemaakt. De 2 linkse zijn pas gedaan, zoals je ziet zijn ze nog niet genezen. De andere staan er al een tijd op en die zijn wat minder goed genezen. Nu heb ik veel op slippers gelopen, scheelt nogal..
Onder is gewone groene inkt, boven UV-oranje. En ik probeerde m'n tenen zo te houden dat je het goed zag, ze zijn niet zo krom..!

[ afbeelding ]
Je hebt net zo'n kromme kleine teen als ik.
pi_59439917
quote:
Op maandag 16 juni 2008 15:58 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Je hebt net zo'n kromme kleine teen als ik.
Ja stomme hamerteen
  maandag 16 juni 2008 @ 19:31:46 #147
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_59440080
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:12 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

-edit-

[ afbeelding ]
en als je dr een blacklight op schijnt?
pi_59440282
quote:
Op maandag 16 juni 2008 19:31 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

en als je dr een blacklight op schijnt?
Geeft dat bovenste licht
  maandag 16 juni 2008 @ 19:54:54 #149
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_59440773
quote:
Op maandag 16 juni 2008 19:38 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Geeft dat bovenste licht
ja dat wil ik zien dus
  maandag 16 juni 2008 @ 21:31:30 #150
66422 dutch-mamma
pi_59443839
quote:
Op maandag 16 juni 2008 09:24 schreef theKiD het volgende:

[..]

Denk eerder om die periode af te sluiten en te "coveren"
Okee, dat kan ook, ja. Ik weet er zelf (gelukkig) weinig van, vandaar mijn vraag.
  maandag 16 juni 2008 @ 23:09:12 #151
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_59447410
quote:
Op maandag 16 juni 2008 15:04 schreef TattoozZz het volgende:

[..]

Naar Jelle, Death and Glory Tattoo. Verder met me arm en borst.
Oh vet, ik wil heeeeel graag foto's zien van het resultaat. Vindt z'n manier van tattoeeren en kleurgebruik echt vet, en hoop dan ook over een tijdje mijn volgende ding door hem te laten zetten.

Wat heb je al op je arm en borst? ja ik ben te lui om te zoeken
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 17 juni 2008 @ 03:04:02 #152
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_59450950
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 08:55 schreef Innocence het volgende:
Arneaux: Ontzettend mooi! :kwijl:

Die van KD-fotografie is ook erg strak. Waar laten zetten?

Thnx, Bij Mario in Sliedrecht.

http://www.tattoomario.nl/

ben dus KD.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_59453288
quote:
Op maandag 16 juni 2008 19:54 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

ja dat wil ik zien dus
Ik heb geen blacklight. Hetgene waarmee ik het getest heb was zo'n klein apparaatje waarmee je biljetten kan bekijken of ze echt zijn.
pi_59455166
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 03:04 schreef snakelady het volgende:

[..]

Thnx, Bij Mario in Sliedrecht.

http://www.tattoomario.nl/

ben dus KD.
Vind de rest van hem niet zo super.

Moest vooral lachen om deze:
Sweet and innocent...
pi_59455885

Hartje voor mijn vriend!
Rise or Die Trying!
pi_59455908
Ja, wat is dat tegenwoordig met die <3, zag dat ergens anders in dit topic ook al bij iemand onder d'r voet?
Sweet and innocent...
  dinsdag 17 juni 2008 @ 11:48:19 #157
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_59455964
quote:
Ik ben helemaal niet bang voor hoe ik er tegen die tijd over denk... Als je 70 bent zie je er sowieso niet meer strak en lekker uit, met of zonder tattoos. Dan is je tattoo nog het mooiste aan je En je leeft nu!
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  dinsdag 17 juni 2008 @ 13:20:14 #158
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_59458314
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 11:17 schreef Innocence het volgende:

[..]

Vind de rest van hem niet zo super.

Moest vooral lachen om deze:
[ afbeelding ]
Dat kan, kwestie van smaak denk ik, hij heeft iniedergeval genoeg awards gewonnen en is zelfs verkozen tot beste tribal zetter van Nederland.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_59469064
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 13:20 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat kan, kwestie van smaak denk ik, hij heeft iniedergeval genoeg awards gewonnen en is zelfs verkozen tot beste tribal zetter van Nederland.
Je komt vast nooit op tattooconventies... prijzen zijn in zeker 80% van de gevallen een kwestie van vriendjespolitiek. De grootste bagger wint soms prijzen. En verkozen door wie? Jaapie de biker-met-de-vinger-in-de-pap die een keer een prijsje mag geven?
  dinsdag 17 juni 2008 @ 20:09:26 #160
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_59469216
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 20:02 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Je komt vast nooit op tattooconventies... prijzen zijn in zeker 80% van de gevallen een kwestie van vriendjespolitiek. De grootste bagger wint soms prijzen. En verkozen door wie? Jaapie de biker-met-de-vinger-in-de-pap die een keer een prijsje mag geven?
Weet je, ik ga hem niet verdedigen en ja ik kom wel eens op tattooconventies en hij is in mijn ogen ( en in vele anderen) gewoon een goede tatoeerder, een ander mag daar anders over denken maar een discussie erover is het me niet waard.
pi_59469294
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 20:09 schreef snakelady het volgende:

[..]

Weet je, ik ga hem niet verdedigen en ja ik kom wel eens op tattooconventies en hij is in mijn ogen ( en in vele anderen) gewoon een goede tatoeerder, een ander mag daar anders over denken maar een discussie erover is het me niet waard.
Nee klopt, maar wat ik wilde zeggen is dat veel prijzen niet zoveel hoeft te zeggen.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 20:15:25 #162
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_59469376
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 20:12 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Nee klopt, maar wat ik wilde zeggen is dat veel prijzen niet zoveel hoeft te zeggen.

Nee ok, dat begrijp ik, is hetzelfde als met eigenlijk alle wedstrijden/awards, overal heerst vriendjespolitiek.
pi_59473605
Ik ben nieuw hier, en heb gelijk al een vraag

Ik heb nu nog geen tatoeages, maar ik zit al een lange tijd erover na te denken om er 1 te laten zetten. Ik wil 2 dobbelstenen op mijn linker onderarm. Geen vlammen of dergelijke erom heen maar gewoon 2 simpele strakke dobbelstenen. Al dan niet met kleur, daar ben ik nog niet helemaal uit.

Het is natuurlijk geen technisch hoogstandje maar het moet wel strak en symmetrisch gebeuren, weet er iemand een goede tattooshop? Ik kom uit de omgeving van Ede, maar ik ben bereid om wat kilometers te rijden, als het maar goed gebeurt

Ken er iemand of heeft er iemand ervaring met Doron van Tat Art Gallery in Wageningen?
  dinsdag 17 juni 2008 @ 23:38:11 #164
66422 dutch-mamma
pi_59475647
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 11:48 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet bang voor hoe ik er tegen die tijd over denk... Als je 70 bent zie je er sowieso niet meer strak en lekker uit, met of zonder tattoos. Dan is je tattoo nog het mooiste aan je En je leeft nu!
Ik ben 40+ en door mijn gezondheid helaas ook allesbehalve strak en lekker.
En ja, dankzij mijn tattoo heb ik toch iets om mee te pronken...!
  woensdag 18 juni 2008 @ 10:25:26 #165
200576 TattoozZz
Ink Your Skin
pi_59482049
quote:
Op maandag 16 juni 2008 23:09 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Oh vet, ik wil heeeeel graag foto's zien van het resultaat. Vindt z'n manier van tattoeeren en kleurgebruik echt vet, en hoop dan ook over een tijdje mijn volgende ding door hem te laten zetten.

Wat heb je al op je arm en borst? ja ik ben te lui om te zoeken

Moet nog aan binnenkant boven arm beginnen en mijn borst. Als dat gebeurt is dan is dit stuk klaar.
  woensdag 18 juni 2008 @ 12:13:42 #166
52349 purplerose
pi_59484899
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:25 schreef TattoozZz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Moet nog aan binnenkant boven arm beginnen en mijn borst. Als dat gebeurt is dan is dit stuk klaar.
Oe! me like
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:04:37 #167
137122 RobDrop
It's the Gasman!
pi_59499330
Even een vraagje: ik wil een tattoo laten zetten van een ring om mijn vinger, iets in de stijl van tribal, wie heeft er een goede link met voorbeelden?
Of welke tattoo-artist in de omgeving Rotterdam kan dit goed en heeft voorbeelden (eventueel in zijn shop of op een eventuele website).
Thanx!
-Here we are now entertain us, put on your red shoes and dance the blues-
-Als je Kashmir (LedZep) draait, en hij begint erover dat het een slechte cover van Puff Daddy is, mag je hem een doodschop verkopen...-
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:31:14 #168
190853 RockabeIIa
pi_59500358
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:04 schreef RobDrop het volgende:
Even een vraagje: ik wil een tattoo laten zetten van een ring om mijn vinger, iets in de stijl van tribal, wie heeft er een goede link met voorbeelden?
Of welke tattoo-artist in de omgeving Rotterdam kan dit goed en heeft voorbeelden (eventueel in zijn shop of op een eventuele website).
Thanx!
http://www.tonsoftattoos.com/index.php/2005/12/23/ringen/
en wel lezen, knakkert
  woensdag 18 juni 2008 @ 21:43:39 #169
137122 RobDrop
It's the Gasman!
pi_59500778
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:31 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

http://www.tonsoftattoos.com/index.php/2005/12/23/ringen/
en wel lezen, knakkert
Thanx, en goed gelezen ook! Ik ben terdege de verschillen bewust tussen de normale plekken op je lichaam en op handen/vingers.
Alleen met google ben ik nog niks tegengekomen wat ongeveer in mijn richting zit.
-Here we are now entertain us, put on your red shoes and dance the blues-
-Als je Kashmir (LedZep) draait, en hij begint erover dat het een slechte cover van Puff Daddy is, mag je hem een doodschop verkopen...-
  woensdag 18 juni 2008 @ 22:32:32 #170
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_59502744
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:25 schreef TattoozZz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Binnenkort moet ik ook weer eens een afspraak maken met Jelle om mijn onderbeen eensch af te maken Nu alleen nog het geld vinden

Jelle =
*** Nul Dertien ***
pi_59508803
tvp
pi_59521280

Ik wil deze graag, vind hem namelijk echt vet. Heb er ook al goed over nagedacht. Bij welke shop kan ik hem volgens jullie het best zetten?
pi_59525523
Die leeuwdingen zijn nu al niet normaal te herkennen, in een tattoo al helemaal niet. Dus als dit de grootte is die je wilt; never mind.
pi_59535474
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 18:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
Die leeuwdingen zijn nu al niet normaal te herkennen, in een tattoo al helemaal niet. Dus als dit de grootte is die je wilt; never mind.
Nee, het is eigenlijk alleen het lint met Oasis. vergeten te melden
pi_59555581
Oh Dan nog zou hij groter moeten dan hij nu is hoor. Of wil je de kleuren omgekeerd hebben?
Is dit een logo van een cd ofzo?
pi_59557701
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
Oh Dan nog zou hij groter moeten dan hij nu is hoor.
Ik weet niet op wat voor resolutie je beeldscherm staat, maar moet prima kunnen toch zo?
pi_59559134
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
Oh Dan nog zou hij groter moeten dan hij nu is hoor. Of wil je de kleuren omgekeerd hebben?
Is dit een logo van een cd ofzo?
Dat plaatje staat op de hoes van hun album ''The Masterplan''. Persoonlijk mijn favoriete album

zaterdag 21 juni 2008 @ 08:51:13 #178
200576 TattoozZz
Ink Your Skin
pi_59571913
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:48 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Nee, het is eigenlijk alleen het lint met Oasis. vergeten te melden
Persoonlijk zou ik er voor kiezen om gewoon een hoogstaand ontwerp te laten maken met Oasis als hoofdonderwerp. Dat zou veel mooier staan als zo rechtoe rechtaan lelijk logo.
pi_59600758
Mmm, ben vorige week naar Tattoo Eus gegaan (in Leiden), op aanraden van veel mensen hier. Ik vond het werk op hun site niet echt denderend, en de sfeer was ook een beetje raar. Heel veel tribals. En hondjes. En kinderportretten. En nog meer tribals.

Maar goed, wel beter dan de rest van de Tattooshops in Leiden en omstreken, dus ik zit te twijfelen of ik hem daar laat zetten of nog even verder kijk. Ik ben echt onder de indruk van de tattoos op de site van Bunker Tattoos in Breda. Hoe denken jullie daar over? Ik heb er goede dingen over gehoord.

Ik wil een redelijk grote tattoo, zwart en wit, en een beetje schetsend. Denk aan Heinrich Kley:

http://figuredrawings.com/Heinrich-Kley-004.jpg

Zit te twijfelen tussen deze, en twee vrolijk waterskiiende krokodillen achter een op hol geslagen olifant. Plaatje daarvan ben ik even kwijt. Bonuspunten als iemand weet welk segment uit welke film losjes gebasseerd is op dit schilderij.
  zondag 22 juni 2008 @ 12:42:25 #180
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_59600915
ik heb een tattoo van eus, en een vriendin heeft hem er ook laten zetten, ben wel erg tevreden
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_59608750
quote:
Op zondag 22 juni 2008 12:36 schreef BalthasarBokko het volgende:
Mmm, ben vorige week naar Tattoo Eus gegaan (in Leiden), op aanraden van veel mensen hier. Ik vond het werk op hun site niet echt denderend, en de sfeer was ook een beetje raar. Heel veel tribals. En hondjes. En kinderportretten. En nog meer tribals.

Maar goed, wel beter dan de rest van de Tattooshops in Leiden en omstreken, dus ik zit te twijfelen of ik hem daar laat zetten of nog even verder kijk. Ik ben echt onder de indruk van de tattoos op de site van Bunker Tattoos in Breda. Hoe denken jullie daar over? Ik heb er goede dingen over gehoord.

Ik wil een redelijk grote tattoo, zwart en wit, en een beetje schetsend. Denk aan Heinrich Kley:

http://figuredrawings.com/Heinrich-Kley-004.jpg

Zit te twijfelen tussen deze, en twee vrolijk waterskiiende krokodillen achter een op hol geslagen olifant. Plaatje daarvan ben ik even kwijt. Bonuspunten als iemand weet welk segment uit welke film losjes gebasseerd is op dit schilderij.
ik ben bij bunker geweest, was heel goed en fijn
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
pi_59638250
Ik wist dat ik nooit meer in tattootopics moest kijken
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_59657937
Ojee ojee ojee! Ik heb morgen een afspraak bij Dragon Tattoo in Eindhoven. WAAAAAAH
  dinsdag 24 juni 2008 @ 19:53:36 #184
159909 -Peach
Prunus persica
pi_59658670
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 19:19 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ojee ojee ojee! Ik heb morgen een afspraak bij Dragon Tattoo in Eindhoven. WAAAAAAH
Cool wat zijn je plannen? Ik wil daar misschien ook iets laten zetten, dus ben benieuwd naar je ervaring!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  dinsdag 24 juni 2008 @ 20:42:01 #185
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_59659843
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 19:19 schreef TheDenialTwist het volgende:
^^ wat hierboven gezegd is

En bij welke tattoeerder?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_59660498
Het wordt een hart op mijn heup. Ik was vanavond binnengewandeld en boeken bekeken enzo, en toen maar meteen een afspraak gemaakt, bij Sacha geloof ik Maar ik zal morgen wel een foto posten
  dinsdag 24 juni 2008 @ 23:00:22 #187
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_59663954
Vandaag een stukkie erbij gekregen

dinsdag 24 juni 2008 @ 23:41:23 #188
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_59665045
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 23:00 schreef Keltie het volgende:
Vandaag een stukkie erbij gekregen

[ afbeelding ]
*** Nul Dertien ***
pi_59678253

Tadaa! Het was in 10 minuutjes klaar, deed wel pijn maar het was goed te doen. Ik ben er heel blij mee
pi_59678308
Hou vaak niet van het hele kleine, maar deze vind ik sterk in eenvoud. Erg strak ook.
pi_59680893
Erg strak ja
Waar heb je die laten zetten?
  woensdag 25 juni 2008 @ 17:19:53 #192
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_59681047
Moooi joh. Ik vind 'm ook pcies goed, qua grootte en hoe dik de lijnen zijn. Erg mooi!!
pi_59681189
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 17:13 schreef Empathologica het volgende:
Erg strak ja
Waar heb je die laten zetten?
Bij Dragon Tattoo in Eindhoven, door Sascha
Ik had het hartje zelf al getekend in photoshop en uitgeprint, en hij heeft het toen gekopieerd op bepaald papier waarmee hij daarna een afdruk op mijn huid maakte. Hij is echt mooi strak ja, dat vond ik ook erg belangrijk
pi_59688110
Sachaaaaaaaa doe hem volgende keer de groeten uit Terneuzen
  donderdag 26 juni 2008 @ 11:01:17 #195
141914 anneloeke
nice but naughty
pi_59699706
Yes !!

Eindelijk knoop doorgehakt:
Na de zomer ga ik toch nog eentje laten zetten !!!
Dit ondanks de 'tegenstand' van mijn echtgenoot...
tja... 2 is genoeg volgens hem...

nu dit nog "zachtjes" aanbrengen... zal mijn liefste glimlach alvast bovenhalen...

Ik hoop snel mijn afspraak te hebben... zodat ik een datum heb om naar uit te kijken...
pi_59700023
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 11:01 schreef anneloeke het volgende:
Yes !!

Eindelijk knoop doorgehakt:
Na de zomer ga ik toch nog eentje laten zetten !!!
Dit ondanks de 'tegenstand' van mijn echtgenoot...
tja... 2 is genoeg volgens hem...

nu dit nog "zachtjes" aanbrengen... zal mijn liefste glimlach alvast bovenhalen...

Ik hoop snel mijn afspraak te hebben... zodat ik een datum heb om naar uit te kijken...
Wat wordt het?
Nu ik je icoontje zie... ik heb er een tijdje aan gedacht om die als tat te laten zetten.
Maar eigenlijk wil ik niets band-gerelateerd.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  donderdag 26 juni 2008 @ 11:52:25 #197
141914 anneloeke
nice but naughty
pi_59701153
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 11:12 schreef Forau_Diavolina het volgende:

[..]

Wat wordt het?
Nu ik je icoontje zie... ik heb er een tijdje aan gedacht om die als tat te laten zetten.
Maar eigenlijk wil ik niets band-gerelateerd.
Ik wil eentje in mijn lies, rechterkant....
zal het proberen beschrijven:
3 vlinders, passend bij de tatoo op mijn onderrug
(jahhaa!! ik heb een door velen oohh zoo gehate- "kontgewei" maar ben er nog steeds blij mee )

maar de vlinders heel abstract, minimalistisch, strak
aan elkaar "geweven" door een soort schaduwslierten

Ik heb ook nog met het idee gelopen om dit logo van de sisters op mijn schouder te laten zetten...
maar net toen ik deze wou gaan laten zetten had ik een gigantische pukkel op mijn schouder
en op de een of andere manier... ben ik die avond geindigd met een enkelband, met een roos in het midden

Het zal je niet verwonderen dat ik deze al heb laten coveren
Trouwens het is nu echt een "kunstwerkje" geworden waar ik blj mee ben hoor!!
pi_59701216
Logo van de Sisters of mercy?

We do not rock, we kill!
pi_59701562
Ik kan de liefde voor zoiets wel begrijpen, maar zien jullie jezelf gewoon achter een kinderwagen of op het strand lopen als jullie wat ouder zijn? Ik vind het een tijdelijke trend / liefde en het wordt naar mijn idee al heel snel ordinair. Als ik mensen zie met een tattoo, dan heb ik redelijk snel mijn oordeel klaar. LET WEL : dit is puur mijn mening.
Ik ben getrouwd, maar als ik een leuke potentiele vriendin zou ontmoeten en ze zou zich uitkleden en heeft dan tot mijn schrik tattoo's, dan kan ze zich weer aankleden en opzouten. Ik vind het ordinair. Is dat gek?
  donderdag 26 juni 2008 @ 12:12:52 #200
190853 RockabeIIa
pi_59701708
Ik loop gewoon getattooeerd achter de kinderwagen. Het zal me aan mijn reet roesten wat een vent in overhemd als jij daar van vindt. Alsof je ooooooooooooooit kans zou maken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')