Goeie keuzequote:
superquote:Op maandag 12 mei 2008 09:27 schreef Uierboord het volgende:
[..]
Heb laatst deze laten zetten door hem, ben er erg blij mee:
[ afbeelding ]
vette tatoeage en vet idee !quote:Op maandag 12 mei 2008 09:20 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
oh dit wat ik nu heb laten zetten was maar een klein gedeelte van wat ik laat zettenhet word een hele bloesem tak van mijn borst tot onderaan mijn heup
mèt vogeltjes.
Mooie kleurenquote:Op maandag 12 mei 2008 09:27 schreef Uierboord het volgende:
[..]
Goeie keuze![]()
Jeroen zet mooie, authentieke tattoo's, tevens is het een relaxede gast!
[ afbeelding ]
Trouwens, dit heb ik ook nog op m'n lichaam staan, los van nog twee kleinere tattoo's:
[ afbeelding ]
Enne, lieve tattoo hoor, birdie
Huh, op de ene foto zie ik de ene tattoo niet en op de andere foto de andere niet?quote:Op maandag 12 mei 2008 09:27 schreef Uierboord het volgende:
[..]
Goeie keuze![]()
[ afbeelding ]
Trouwens, dit heb ik ook nog op m'n lichaam staan, los van nog twee kleinere tattoo's:
[ afbeelding ]
Enne, lieve tattoo hoor, birdie
Oja die 2e is uiteraard in spiegelbeeldquote:Op maandag 12 mei 2008 14:14 schreef Evil-Cherry het volgende:
Euh, Ev, spiegel???
En die maori is nieuw toch?
Mooi ding man, had je ook nog verteld over specifieke dingen die je erin verwerkt wilden hebben of niet?quote:Op maandag 12 mei 2008 09:27 schreef Uierboord het volgende:
[..]
Goeie keuze![]()
[ afbeelding ]
is wel het plan ja,, vind die andere stijlen met bv veel ingekleurde zwarte vlakken iets minder mooi, persoonlijk gezienquote:Op maandag 12 mei 2008 11:19 schreef wes55 het volgende:
[..]
welke stijl laat je bij hem zetten? maori?
Ja, heb eerst een gesprek gehad met Jeroen over wie ik ben, wat ik meegemaakt heb en wat belangrijk is voor me.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:28 schreef DAMH het volgende:
[..]
Mooi ding man, had je ook nog verteld over specifieke dingen die je erin verwerkt wilden hebben of niet?
cool man, ik had hem ook al gemaild over wat ik er allemaal in verwerkt zou willen zien,, dus sja ff wachten paar maandjesquote:Op maandag 12 mei 2008 20:31 schreef Uierboord het volgende:
[..]
Ja, heb eerst een gesprek gehad met Jeroen over wie ik ben, wat ik meegemaakt heb en wat belangrijk is voor me.
Al die dingen zijn verwerkt in deze tattoo.
Nadat de tattoo gezet is heeft hij verteld wat waar zit, wat waar voor staat, enz.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:38 schreef sproetjes het volgende:
ik ga over 2 weken ook weer onder de naaldvandaag de afspraak gemaakt
Ik wou net posten om te vragen hoe het met jouw tattoo gingquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:27 schreef Keltie het volgende:
Zo, gisteren weer eens een afspraak gehad;
[ afbeelding ]
20 Juni misschien de laatste.
jep, ik heb een bepaald ontwerp op mn rug waar ik helemaal verliefd op benquote:
Ik begin het eerlijk gezegd wel heel erg druk te vinden, maar het is overduidelijk dat je er gelukkig mee bent, dus all the best.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:27 schreef Keltie het volgende:
Zo, gisteren weer eens een afspraak gehad;
[ afbeelding ]
20 Juni misschien de laatste.
IMO: juist hoe drukker hoe mooier, juist omdat het dan niet meer 3 aparte delen zijn. Maar dat het 1 geheel gaat worden. Ziet er netjes uit Keltie! Alhoewel ik meer fan ben van je armquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:57 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik begin het eerlijk gezegd wel heel erg druk te vinden, maar het is overduidelijk dat je er gelukkig mee bent, dus all the best.
Inderdaad. Begint nu een geheel te wordenquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
IMO: juist hoe drukker hoe mooier, juist omdat het dan niet meer 3 aparte delen zijn. Maar dat het 1 geheel gaat worden. Ziet er netjes uit Keltie! Alhoewel ik meer fan ben van je arm
haha daar keek ik ook tegen op maar viel reuze mee! de spier die naast je scheenbeen loopt deed ff meer pijn..quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:28 schreef theKiD het volgende:
Ik moet binnenkort toch eens een afspraak maken voor de voorkant van me scheenbeenIk zie dr nu al tegenop.. Maar ja, het verhaal moet af he
![]()
scheenbeen vond ik zelf ook wel meevallen, bij mj was juist de kuit weer minder prettigquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:09 schreef wes55 het volgende:
[..]
haha daar keek ik ook tegen op maar viel reuze mee! de spier die naast je scheenbeen loopt deed ff meer pijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |