Naaaissquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:05 schreef purplerose het volgende:
Woeiii net Arno van dingotattoos aan de foon gehad (ja, ik ben ongeduldig) en volgende week ernaartoe om te bespreken hoe of wat ik nog veranderd wil hebben aan de tekeningen
Woeiii het gaat bijna gebeuren
Ja, heb er zooooo een zin in!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Naaaiss![]()
Leuk joh!
Bij mij begint het ook aardig te kriebelen, ik wil er echt nog 1.. Maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik nog even wacht tot tenminste september.
Echt hequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, heb er zooooo een zin in!(om pijn te lijden
dat zal me kinky inslag dan wel zijn
) Hij vond het gelukkig niet erg dat ik ongeduldig ben, dat liet zien dat ik echt wilde
Dus over week of 3 kan jij ook al weer gaan plannen
Dat is idd het minst leuke deel, het is geen goedkope hobby om te hebbenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt heAltijd helemaal leuk als je weer mag idd, ik ken het gevoel
Haha, pijn lijden is idd leuk![]()
![]()
Jaaaa. Nog ffies geduld. En sparen niet te vergeten
I knooooooow, hou op. Ik ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat is idd het minst leuke deel, het is geen goedkope hobby om te hebbenen ik heb nog zoooooveel ideetjes
Echt prachtig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:10 schreef Keltie het volgende:
Tattoo is af... Eindelijk
[ afbeelding ]
Tis een mooi geheel geworden!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:10 schreef Keltie het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker spannendquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:20 schreef NieTTus het volgende:
Morgen![]()
Dan wordt mijn tattoo gezet![]()
Mijn eerste, dus spannend!!!
Wow!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:10 schreef Keltie het volgende:
[ afbeelding ]
hij is opzich niet verkeerd gezet (alleen het verkeerde team), ik vind alleen dat het niet 1 echt geheel is (dat kan ook aan mij liggen of misschien niet eens de bedoeling geweest)quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:10 schreef Keltie het volgende:
[ afbeelding ]
Smeren, afblijven en als het dan toch ondragelijk is erop kloppen ipv eraan krabben.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:46 schreef _Surface het volgende:
Ik heb sinds een dag of vijf mijn tweede tattoo, maar ik kom gek van de jeuk! Weet er iemand wat ik daar aan kan doen?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Smeren, afblijven en als het dan toch ondragelijk is erop kloppen ipv eraan krabben.
Ik denk dat ik pas :pquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Knijp of sla ergens anders op het lichaam zodat die pijn groter is dan de jeuk van je tattoo
Niet te dik erop smeren en het met een ronddraaiende beweging inmasseren eyquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:02 schreef _Surface het volgende:
[..]
Ik denk dat ik pas :p
Maar ik smeer denk ik teveel, want als ik erop klop tegen de jeuk, glijdt mijn hand er gewoon van
Jaja, we weten het, het is bijzonder irritant, maar houd vol! Er is licht aan het einde van de tunnel. Nog even en dan ben je er vanaf, en heb je een supermooie tattoo.quote:
Wie mooi wil zijn... :pquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaja, we weten het, het is bijzonder irritant, maar houd vol! Er is licht aan het einde van de tunnel. Nog even en dan ben je er vanaf, en heb je een supermooie tattoo.
Zo is het. Nouja, vooral die jeuk is irritant, mogelijk nog irritanter dan het tattooeeren zelf..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |