quote:Op maandag 21 juli 2008 12:31 schreef BalthasarBokko het volgende:
[..]
haha, dat is zo fout dat het weer ultiem stoer is! Lijkt me wel erg pijnlijk om op die plek een tattoo te krijgen.
Anyway, ik heb 30 juni een afspraak met eus om hem te zetten. Was wel goedkoop, mijn hele schouder, met nog een deel wat doorloopt tot mijn onderarm voor 200 euro (?). Ik wist niet wat ik hoorde, maar hij zei dat het hem heel leuk leek om in die stijl iets te zetten, dus miss heeft dat er iets mee te maken.
Wordt dit:
[ afbeelding ]
Ik weet dat iedereen en zijn moeder deze tattoo heeft, maar hey
Ik hou erg van traditionele tatoeages waarvan ik de polynesische stijl één van de mooiste vindt, tevens vindt ik de bovenbenen een super mooie plek, helemaal een volledige pe'a.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:44 schreef ParanoidEv het volgende:
Woah, hou ons geupdate! Mag ik ook vragen waarom je er 1 neemt? En waarom je besloten hebt dit bij Jeroen te doen ipv daar zelf?
traditioneel..traditioneel.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:23 schreef wes55 het volgende:
.. -knip- en moet hem dan in 10 dagen afgemaakt hebben (de echte traditionele manier)
Sjezus, dat lijken de Bigheadz wel!quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:42 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
weken soms zelfs maanden kon duren gepaard met allerlei rituelen.
Ja, ik heb ze gezien. Plannen zijn voorlopig sowieso even uitgesteld.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Daar istie weer![]()
Heb je alle pagina's gelezen, die Escher tat's gezien?
Maar jouw sterren zijn niet om met de hype mee te gaan, dus hoef je je niet te 'schamen'. Jij hebt er een mooi verhaal bij, een duidelijke uitleg waarom je sterren wil, en dat is niet omdat het op dit moment in is. Jij hebt nog steeds een tattoo met een mooi verhaal erbij als de hype van de sterren-tattoo's voorbij is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:55 schreef Seraphina het volgende:
Ik wil ook een tattoo laten zetten (goh uitzonderlijk in dit topic denk ik). Durf `t alleen bijna niet te zeggen, want ik weet hoe tragisch hip het is, maar de bedoeling is dat ik Casseopeia (5 sterren in een W-vorm; waarbij de sterren staan voor mijn broers, mijn ouders en mij) op mn rug ga krijgen, sterren dus. De reden heeft echter ook niets met de trend te maken. Ik ben echt iemand die altijd uit het raam hangt of in de tuin zit om sterren te kijken en dit heb ik van huis uit ook meegekregen. Ben er al zo`n 1,5 jaar uit dat `t sterren gaan worden, daarvoor wist ik alleen dat ik iets wilde ter symbolisering van `t gezin. En toen zaten we een keer `s avonds in de tuin en zag ik Casseopeia zo boven `t huis staan en toen wist ik `t. Tot zover de uitleg
. Ben er nu weer wat actiever mee bezig. Maar ik ben er nog niet helemaal uit hoe het dan gaat worden. Ik had een heel mooi sierlijk ontwerp gemaakt, maar dat ligt te ver af van hoe je het in de lucht ziet zeg maar. Ik denk dat het gewoon de sterren worden, met strepen ertussen en dat ik in de achtergrond wat andere sterren laat zetten. Niet dezelfde soort standaard sterren, maar wat kleinere "fonkel-sterren" en wat andere heelaldingetjes.
Oh wat krom uitgelegd allemaal. Anyway, ik ben zelf een beetje vastgelopen met ontwerpen dus ik moet eerst nog een keer om de tafel zitten met een tattoo artiest haha. Voorlopig staat het even in de koelkast, omdat ik het nu sowieso niet kan betalen en ik toch merk dat het bij elk idee goed is om er even tijd overheen te laten gaan.
Sorry voor mn gewauwel
Dat is ook zo, maar vertel het hele verhaal er altijd maar meteen bij. M`n broers hebben geen tattoo`s en hebben er geloof ik geen behoefte aan. In alle eerlijkheid moet ik ze dit idee nog vertellen haha. Laatst wel mn ouders nog maar eens even echt ingelicht, zo van: hij gaat er echt wel komen. Maar verwacht van mijn broers geen 'problemen' hihi. Ik heb het idee bij hun beide ook al eens laten doorschemeren. Het is ook geen korte-termijn plan, dus ik laat `t allemaal even rustig op z`n beloopquote:Op donderdag 31 juli 2008 20:46 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Maar jouw sterren zijn niet om met de hype mee te gaan, dus hoef je je niet te 'schamen'. Jij hebt er een mooi verhaal bij, een duidelijke uitleg waarom je sterren wil, en dat is niet omdat het op dit moment in is. Jij hebt nog steeds een tattoo met een mooi verhaal erbij als de hype van de sterren-tattoo's voorbij is.
Ik vind het wel een mooi idee. Heeft een van je broers ook een tattoo?
quote:Op zondag 20 juli 2008 17:50 schreef mrcool het volgende:
Zit te spelen met de gedachte binnenkort ook de tattooboer maar weer eens te bezoeken.
Zit een beetje in twijfel over 2 afbeeldingen van Escher.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja dat is waar, maar als ik zou overwegen om hem daar te laten zetten heb ik niet maanden de tijd..quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:42 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
traditioneel..traditioneel.
De orginele tradities verschillen ook erg veel per eiland. Ik had nog niet gehoord dat tie binnen 10 dagen er moest staan. Meestal lees ik dat het zetten wel dagen, weken soms zelfs maanden kon duren gepaard met allerlei rituelen.
quote:Stages Of Tattooing
In theory it should be possible to complete a pe'a in 10 days; 5 sessions with a day in between each to let the inflamation subside, and on the tenth day, the removal of the taboo which has been placed on the person being tattooed.
bron: http://www.samoa.co.uk/tattoos.html
Gezien ja, door Cat met puzzelstukjes tochquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:10 schreef Litton-Lane het volgende:
Volgen jullie die serie Miami Ink. Daar liet iemand het zelfportret in glazen bol van Escher zetten op zijn rug.
Inderdaad, maar als je ziet wat ze er van maken is het wel echt briljantquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:28 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Gezien ja, door Cat met puzzelstukjes toch![]()
Opzich wel een irritante serie.. kmag die Ami voor geen ene meter en van de 40 min is misschien 15/20 min. leuke tv, de rest is zo typisch Amerikaans; herhalen herhalen herhalen
Hey gozer wanneer ben je aan de beurt? ik moet nog een kleine 3 maanden wachtenquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:23 schreef wes55 het volgende:
[..]
Ik hou erg van traditionele tatoeages waarvan ik de polynesische stijl één van de mooiste vindt, tevens vindt ik de bovenbenen een super mooie plek, helemaal een volledige pe'a.
ik heb voor Jeroen gekozen omdat dit toch wel 1 van de beste van Nederland is op dit gebied en daar zelf doen zou me een godsvermogen gekost hebben en moet hem dan in 10 dagen afgemaakt hebben (de echte traditionele manier) en ik wil het toch meer in eigen tempo laten afmaken.
Dit:quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:28 schreef Da_Ripper het volgende:
Gezien ja, door Cat met puzzelstukjes toch![]()
Opzich wel een irritante serie.. kmag die Ami voor geen ene meter en van de 40 min is misschien 15/20 min. leuke tv, de rest is zo typisch Amerikaans; herhalen herhalen herhalen
En dit dus:quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:34 schreef Leso_Varen het volgende:
Inderdaad, maar als je ziet wat ze er van maken is het wel echt briljant
Zo precies, zo netjes. Echt heel knap!
Alle drie eens.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Die Chris Garver maakt idd juweeltjes en de portretten van Cat, Ami geef ik wel respect voor het free-hand tekenen
Yoji Haradaquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Maar het zijn wel kunstenaars! Gisteren ging die leerling (naam kwijt) eerst op zichzelf en daarna op een goede vriend tatoeëren, voor de eerste keer. En verder mooie creaties als je het mij vraagt
ik mag pas 31 oktober..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:18 schreef DAMH het volgende:
[..]
Hey gozer wanneer ben je aan de beurt? ik moet nog een kleine 3 maanden wachten
Denk dat je goed moet letten op de sfeer, gewoon je 1e indruk. Gevoel/intuitie zegt vaak al heel veelquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:13 schreef bl0emetjE het volgende:
Hallo![]()
Ik wil binnenkort (na de zomer) mijn eerste tattoo laten zetten!
Om te beginnen wil ik een heel klein bloemetje. (alleen outline, denk aan dick bruna madeliefje, grootte ongeveer 1 cm)
Is er iets waar ik hierbij specifiek op moet letten als ik een tattooshop en tatoeëerder uit ga zoeken?
Zijn er hier eventueel nog suggesties voor een bepaalde shop/persoon? Ik woon in Alphen aan den Rijn btw.
Zoiets:
[ afbeelding ]
En dan dus met strakke dunne lijntjes in het heel klein
Hee dankjewel voor je uitgebreide post!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Denk dat je goed moet letten op de sfeer, gewoon je 1e indruk. Gevoel/intuitie zegt vaak al heel veelDaarbij ook hoe de tattoeerder is, hoe komt ie op je over, luistert ie goed naar wat je wilt en maakt hij er niet z'n eigen ontwerp van wat voor jou niks is. Verder natuurlijk op hygiene, schone naalden, handschoentjes, dat soort van dingen.
Ik ga zelf altijd naar Dingo Tattoo in Gouda (nou lijkt het alsof ik al helemaal vol getattoeerd zit), die is echt super
Hier een linkje: http://dingotattoo.com/ Is voor jou wel dichtbij, aangezien je in Alphen woont
Echt niemand die hierop kan antwoorden?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:22 schreef Quir het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dat plaatje?![]()
Mischien dat ik ook eens zoiets neem, maar dan op mijn rug. Dat het begint tussen mijn schouderbladen en uitloopt omlaag.
Het is van Derek Hess en heet Hemorrhage.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:32 schreef Quir het volgende:
[..]
Echt niemand die hierop kan antwoorden?
Mooi zo!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:15 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Hee dankjewel voor je uitgebreide post!!
Ga de website bekijken en er misschien wel even langs als ze weer open zijn!!
Jazeker, bedankt!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:49 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Het is van Derek Hess en heet Hemorrhage.Heb je daar misschien iets aan?
Je bent Arno flink wat van klanten aan het voorzien hequote:
Yupquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je bent Arno flink wat van klanten aan het voorzien he
Ik heb Arno gebeld voor die op vakantie ging of die wat met me voorbeelden kon enzo en als die terug is van vakantie bespreken we de boel verder
Maandag is die weer terugquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
YupNou, ik vind het een supergozer, dus waarom niet
![]()
Oke! Super! Wanneer is ie terug dan? Wist niet eens dat ie op vakantie was joh![]()
Oke dan!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Maandag is die weer terug(op me bday)
en het staat best groot op zn site
Ben echt benieuwd en zoooooo klaar voor me nieuwe tattoos
Ja.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:30 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Daar als in Polynesië?
Vandaag Pantang Iban binnen gekregen
Wat een bende.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:34 schreef ninoooo het volgende:
Is er ergens een site waar je makkelijk per shop reviews kan vinden? Freedom Tattoo in Zaandam ziet er qua shop niet heel speciaal uit maar de voorbeelden op de site (http://www.freedomtattoo.nl/) zijn opzich wel strak en netjes over het algemeen... Ik ben een beetje in dubio of ik hierheen zal gaan voor m'n eerste tattoo...
quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:14 schreef Innocence het volgende:
Wow! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.anilgupta.com/portfolio/portfolio.htm
Vind alleen alles als het niet ingekleurd is nog veel mooier...
Geen gekke portretten ookhttp://www.anilgupta.com/largepics/portraits/MikeP.jpg
http://www.anilgupta.com/largepics/portraits/Nick.jpg
http://www.anilgupta.com/largepics/musicworld/FrankS.jpg
[ afbeelding ] Lijkt bijna nep!
Zou ik wel een paar retourtjes New York voor over hebben![]()
Zitten af en toe een paar mooien tussen, maar het merendeel van de tattoo's is niet mooi gezet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:58 schreef Conekiller het volgende:
jups, en flink wat scheef werk ook. Zeker bij die "tribals
"brrrrrrr"
Naaaissquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:05 schreef purplerose het volgende:
Woeiii net Arno van dingotattoos aan de foon gehad (ja, ik ben ongeduldig) en volgende week ernaartoe om te bespreken hoe of wat ik nog veranderd wil hebben aan de tekeningen
Woeiii het gaat bijna gebeuren
Ja, heb er zooooo een zin in!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Naaaiss![]()
Leuk joh!
Bij mij begint het ook aardig te kriebelen, ik wil er echt nog 1.. Maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik nog even wacht tot tenminste september.
Echt hequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, heb er zooooo een zin in!(om pijn te lijden
dat zal me kinky inslag dan wel zijn
) Hij vond het gelukkig niet erg dat ik ongeduldig ben, dat liet zien dat ik echt wilde
Dus over week of 3 kan jij ook al weer gaan plannen
Dat is idd het minst leuke deel, het is geen goedkope hobby om te hebbenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt heAltijd helemaal leuk als je weer mag idd, ik ken het gevoel
Haha, pijn lijden is idd leuk![]()
![]()
Jaaaa. Nog ffies geduld. En sparen niet te vergeten
I knooooooow, hou op. Ik ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat is idd het minst leuke deel, het is geen goedkope hobby om te hebbenen ik heb nog zoooooveel ideetjes
Echt prachtig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:10 schreef Keltie het volgende:
Tattoo is af... Eindelijk
[ afbeelding ]
Tis een mooi geheel geworden!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:10 schreef Keltie het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker spannendquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:20 schreef NieTTus het volgende:
Morgen![]()
Dan wordt mijn tattoo gezet![]()
Mijn eerste, dus spannend!!!
Wow!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:10 schreef Keltie het volgende:
[ afbeelding ]
hij is opzich niet verkeerd gezet (alleen het verkeerde team), ik vind alleen dat het niet 1 echt geheel is (dat kan ook aan mij liggen of misschien niet eens de bedoeling geweest)quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:10 schreef Keltie het volgende:
[ afbeelding ]
Smeren, afblijven en als het dan toch ondragelijk is erop kloppen ipv eraan krabben.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:46 schreef _Surface het volgende:
Ik heb sinds een dag of vijf mijn tweede tattoo, maar ik kom gek van de jeuk! Weet er iemand wat ik daar aan kan doen?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Smeren, afblijven en als het dan toch ondragelijk is erop kloppen ipv eraan krabben.
Ik denk dat ik pas :pquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Knijp of sla ergens anders op het lichaam zodat die pijn groter is dan de jeuk van je tattoo
Niet te dik erop smeren en het met een ronddraaiende beweging inmasseren eyquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:02 schreef _Surface het volgende:
[..]
Ik denk dat ik pas :p
Maar ik smeer denk ik teveel, want als ik erop klop tegen de jeuk, glijdt mijn hand er gewoon van
Jaja, we weten het, het is bijzonder irritant, maar houd vol! Er is licht aan het einde van de tunnel. Nog even en dan ben je er vanaf, en heb je een supermooie tattoo.quote:
Wie mooi wil zijn... :pquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaja, we weten het, het is bijzonder irritant, maar houd vol! Er is licht aan het einde van de tunnel. Nog even en dan ben je er vanaf, en heb je een supermooie tattoo.
Zo is het. Nouja, vooral die jeuk is irritant, mogelijk nog irritanter dan het tattooeeren zelf..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |