abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60457335
quote:
Op maandag 21 juli 2008 12:31 schreef BalthasarBokko het volgende:

[..]

haha, dat is zo fout dat het weer ultiem stoer is! Lijkt me wel erg pijnlijk om op die plek een tattoo te krijgen.
Anyway, ik heb 30 juni een afspraak met eus om hem te zetten. Was wel goedkoop, mijn hele schouder, met nog een deel wat doorloopt tot mijn onderarm voor 200 euro (?). Ik wist niet wat ik hoorde, maar hij zei dat het hem heel leuk leek om in die stijl iets te zetten, dus miss heeft dat er iets mee te maken.
Wordt dit:
[ afbeelding ]

Ik weet dat iedereen en zijn moeder deze tattoo heeft, maar hey
Ik ben benieuwd!

Zit jij toevallig op SA?
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_60461605
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 18:44 schreef ParanoidEv het volgende:

Woah, hou ons geupdate! Mag ik ook vragen waarom je er 1 neemt? En waarom je besloten hebt dit bij Jeroen te doen ipv daar zelf?
Ik hou erg van traditionele tatoeages waarvan ik de polynesische stijl één van de mooiste vindt, tevens vindt ik de bovenbenen een super mooie plek, helemaal een volledige pe'a.
ik heb voor Jeroen gekozen omdat dit toch wel 1 van de beste van Nederland is op dit gebied en daar zelf doen zou me een godsvermogen gekost hebben en moet hem dan in 10 dagen afgemaakt hebben (de echte traditionele manier) en ik wil het toch meer in eigen tempo laten afmaken.
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:42:12 #153
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_60464682
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 10:23 schreef wes55 het volgende:
.. -knip- en moet hem dan in 10 dagen afgemaakt hebben (de echte traditionele manier)
traditioneel..traditioneel.
De orginele tradities verschillen ook erg veel per eiland. Ik had nog niet gehoord dat tie binnen 10 dagen er moest staan. Meestal lees ik dat het zetten wel dagen, weken soms zelfs maanden kon duren gepaard met allerlei rituelen.
Wat je vindt, ...
pi_60464862
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:42 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]
weken soms zelfs maanden kon duren gepaard met allerlei rituelen.
Sjezus, dat lijken de Bigheadz wel!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  donderdag 31 juli 2008 @ 12:56:39 #155
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_60464965
Daar istie weer
Heb je alle pagina's gelezen, die Escher tat's gezien?
Wat je vindt, ...
pi_60465227
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Daar istie weer
Heb je alle pagina's gelezen, die Escher tat's gezien?
Ja, ik heb ze gezien. Plannen zijn voorlopig sowieso even uitgesteld.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_60465296
tnx voor comments. Ga binnenkort wel eens checken bij Remy
pi_60473233

Ik wil ook een tattoo laten zetten (goh uitzonderlijk in dit topic denk ik ). Durf `t alleen bijna niet te zeggen, want ik weet hoe tragisch hip het is, maar de bedoeling is dat ik Casseopeia (5 sterren in een W-vorm; waarbij de sterren staan voor mijn broers, mijn ouders en mij) op mn rug ga krijgen, sterren dus. De reden heeft echter ook niets met de trend te maken. Ik ben echt iemand die altijd uit het raam hangt of in de tuin zit om sterren te kijken en dit heb ik van huis uit ook meegekregen. Ben er al zo`n 1,5 jaar uit dat `t sterren gaan worden, daarvoor wist ik alleen dat ik iets wilde ter symbolisering van `t gezin. En toen zaten we een keer `s avonds in de tuin en zag ik Casseopeia zo boven `t huis staan en toen wist ik `t. Tot zover de uitleg . Ben er nu weer wat actiever mee bezig. Maar ik ben er nog niet helemaal uit hoe het dan gaat worden. Ik had een heel mooi sierlijk ontwerp gemaakt, maar dat ligt te ver af van hoe je het in de lucht ziet zeg maar. Ik denk dat het gewoon de sterren worden, met strepen ertussen en dat ik in de achtergrond wat andere sterren laat zetten. Niet dezelfde soort standaard sterren, maar wat kleinere "fonkel-sterren" en wat andere heelaldingetjes.

Oh wat krom uitgelegd allemaal. Anyway, ik ben zelf een beetje vastgelopen met ontwerpen dus ik moet eerst nog een keer om de tafel zitten met een tattoo artiest haha. Voorlopig staat het even in de koelkast, omdat ik het nu sowieso niet kan betalen en ik toch merk dat het bij elk idee goed is om er even tijd overheen te laten gaan.

Sorry voor mn gewauwel
~ "That is the essence of a linear existence, each day affects the next"
pi_60474337
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 19:55 schreef Seraphina het volgende:

Ik wil ook een tattoo laten zetten (goh uitzonderlijk in dit topic denk ik ). Durf `t alleen bijna niet te zeggen, want ik weet hoe tragisch hip het is, maar de bedoeling is dat ik Casseopeia (5 sterren in een W-vorm; waarbij de sterren staan voor mijn broers, mijn ouders en mij) op mn rug ga krijgen, sterren dus. De reden heeft echter ook niets met de trend te maken. Ik ben echt iemand die altijd uit het raam hangt of in de tuin zit om sterren te kijken en dit heb ik van huis uit ook meegekregen. Ben er al zo`n 1,5 jaar uit dat `t sterren gaan worden, daarvoor wist ik alleen dat ik iets wilde ter symbolisering van `t gezin. En toen zaten we een keer `s avonds in de tuin en zag ik Casseopeia zo boven `t huis staan en toen wist ik `t. Tot zover de uitleg . Ben er nu weer wat actiever mee bezig. Maar ik ben er nog niet helemaal uit hoe het dan gaat worden. Ik had een heel mooi sierlijk ontwerp gemaakt, maar dat ligt te ver af van hoe je het in de lucht ziet zeg maar. Ik denk dat het gewoon de sterren worden, met strepen ertussen en dat ik in de achtergrond wat andere sterren laat zetten. Niet dezelfde soort standaard sterren, maar wat kleinere "fonkel-sterren" en wat andere heelaldingetjes.

Oh wat krom uitgelegd allemaal. Anyway, ik ben zelf een beetje vastgelopen met ontwerpen dus ik moet eerst nog een keer om de tafel zitten met een tattoo artiest haha. Voorlopig staat het even in de koelkast, omdat ik het nu sowieso niet kan betalen en ik toch merk dat het bij elk idee goed is om er even tijd overheen te laten gaan.

Sorry voor mn gewauwel
Maar jouw sterren zijn niet om met de hype mee te gaan, dus hoef je je niet te 'schamen'. Jij hebt er een mooi verhaal bij, een duidelijke uitleg waarom je sterren wil, en dat is niet omdat het op dit moment in is. Jij hebt nog steeds een tattoo met een mooi verhaal erbij als de hype van de sterren-tattoo's voorbij is.
Ik vind het wel een mooi idee. Heeft een van je broers ook een tattoo?
pi_60474597
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:46 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Maar jouw sterren zijn niet om met de hype mee te gaan, dus hoef je je niet te 'schamen'. Jij hebt er een mooi verhaal bij, een duidelijke uitleg waarom je sterren wil, en dat is niet omdat het op dit moment in is. Jij hebt nog steeds een tattoo met een mooi verhaal erbij als de hype van de sterren-tattoo's voorbij is.
Ik vind het wel een mooi idee. Heeft een van je broers ook een tattoo?
Dat is ook zo, maar vertel het hele verhaal er altijd maar meteen bij. M`n broers hebben geen tattoo`s en hebben er geloof ik geen behoefte aan. In alle eerlijkheid moet ik ze dit idee nog vertellen haha. Laatst wel mn ouders nog maar eens even echt ingelicht, zo van: hij gaat er echt wel komen. Maar verwacht van mijn broers geen 'problemen' hihi. Ik heb het idee bij hun beide ook al eens laten doorschemeren. Het is ook geen korte-termijn plan, dus ik laat `t allemaal even rustig op z`n beloop
~ "That is the essence of a linear existence, each day affects the next"
  donderdag 31 juli 2008 @ 23:13:53 #161
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_60477628
@ Seraphina: Lekker boeiend of het een hype is of niet joh! Je moet toch iets laten zetten waar JIJ blij mee bent. Ik heb zelf ook 2 sterren op mijn onderrug, en heb nou alweer wat leuks gezien met sterren voor op een andere plek. Het boeit mij echt geen fuck of het in is of niet, ik vind het gewoon supermooi, en idd, het staat ook voor iets persoonlijks zoals jij ook al aangeeft. Niet gelijk een naam tattoeeren, maar gewoon een ster die staat voor een persoon. Daar ben ik 't helemaal mee eens
Gewoon goed over nadenken, zeker weten dat je het wilt
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 09:10:07 #162
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_60482887
quote:
Op zondag 20 juli 2008 17:50 schreef mrcool het volgende:
Zit te spelen met de gedachte binnenkort ook de tattooboer maar weer eens te bezoeken.
Zit een beetje in twijfel over 2 afbeeldingen van Escher.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MC Escher.
Ik denk wel mijn favorieten kunstenaar. Museum in Den Haag is ook zeker de moeite waard om te gaan bekijken.
Volgen jullie die serie Miami Ink. Daar liet iemand het zelfportret in glazen bol van Escher zetten op zijn rug.
pi_60483209
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 12:42 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

traditioneel..traditioneel.
De orginele tradities verschillen ook erg veel per eiland. Ik had nog niet gehoord dat tie binnen 10 dagen er moest staan. Meestal lees ik dat het zetten wel dagen, weken soms zelfs maanden kon duren gepaard met allerlei rituelen.
ja dat is waar, maar als ik zou overwegen om hem daar te laten zetten heb ik niet maanden de tijd..
quote:
Stages Of Tattooing
In theory it should be possible to complete a pe'a in 10 days; 5 sessions with a day in between each to let the inflamation subside, and on the tenth day, the removal of the taboo which has been placed on the person being tattooed.

bron: http://www.samoa.co.uk/tattoos.html
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:28:53 #164
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_60489268
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 09:10 schreef Litton-Lane het volgende:
Volgen jullie die serie Miami Ink. Daar liet iemand het zelfportret in glazen bol van Escher zetten op zijn rug.
Gezien ja, door Cat met puzzelstukjes toch
Opzich wel een irritante serie.. kmag die Ami voor geen ene meter en van de 40 min is misschien 15/20 min. leuke tv, de rest is zo typisch Amerikaans; herhalen herhalen herhalen
Wat je vindt, ...
pi_60489403
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:28 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Opzich wel een irritante serie.. kmag die Ami voor geen ene meter en van de 40 min is misschien 15/20 min. leuke tv, de rest is zo typisch Amerikaans; herhalen herhalen herhalen
Inderdaad, maar als je ziet wat ze er van maken is het wel echt briljant
Zo precies, zo netjes. Echt heel knap!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:55:09 #166
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_60489923
Die Chris Garver maakt idd juweeltjes en de portretten van Cat , Ami geef ik wel respect voor het free-hand tekenen
Wat je vindt, ...
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 15:18:37 #167
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_60490416
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 10:23 schreef wes55 het volgende:

[..]

Ik hou erg van traditionele tatoeages waarvan ik de polynesische stijl één van de mooiste vindt, tevens vindt ik de bovenbenen een super mooie plek, helemaal een volledige pe'a.
ik heb voor Jeroen gekozen omdat dit toch wel 1 van de beste van Nederland is op dit gebied en daar zelf doen zou me een godsvermogen gekost hebben en moet hem dan in 10 dagen afgemaakt hebben (de echte traditionele manier) en ik wil het toch meer in eigen tempo laten afmaken.
Hey gozer wanneer ben je aan de beurt? ik moet nog een kleine 3 maanden wachten
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_60490732
@ Seraphina:

Zoals anderen al zeiden, lekker boeiend of het nu een hype is of niet.
Ik heb ook een tattoo met sterretjes op mn linkerpols, en er komt er nog eentje bij op de rechter. Maar die ik heb laten zetten zit er al 3 jaar, en ik heb ze ook omdat ik sterren kijken prachtig vind, dus boeiend of het nu een hype is of niet!

Dit is de mijne in ieder geval.

Tralalalaaa
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 16:14:03 #169
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_60491697
In 1 van mijn komende tattoos zal ook wat sterretjes in voorkomen hoor ondanks de hype
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 16:20:29 #170
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_60491866
Dit:
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:28 schreef Da_Ripper het volgende:
Dit:
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:34 schreef Leso_Varen het volgende:
Inderdaad, maar als je ziet wat ze er van maken is het wel echt briljant
Zo precies, zo netjes. Echt heel knap!
En dit dus:
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Die Chris Garver maakt idd juweeltjes en de portretten van Cat , Ami geef ik wel respect voor het free-hand tekenen
Alle drie eens.
Aardige serie. Maar zoals verteld. Veel herhalen herhalen en herhalen. Maar het zijn wel kunstenaars! Gisteren ging die leerling (naam kwijt) eerst op zichzelf en daarna op een goede vriend tatoeëren, voor de eerste keer. En verder mooie creaties als je het mij vraagt
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 16:36:50 #171
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_60492241
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 16:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Maar het zijn wel kunstenaars! Gisteren ging die leerling (naam kwijt) eerst op zichzelf en daarna op een goede vriend tatoeëren, voor de eerste keer. En verder mooie creaties als je het mij vraagt
Yoji Harada
Dat is ook zoiets; vanaf seizoen 2 zijn de torrents niet breed aangeboden dus ik kijk veel losse eps door de verschillende seizoenen heen en volgens mij heb ik nu al 3x Yoji's eerste klant gezien:
1) een vriend van de shop op z'n enkel, hij schreef ook iets op zijn eerst-verdiende-dollar
2) een meisje die persé van Yoji wilde, eerst een vlinder toen veranderde ze van ontwerp naar een tribal, dacht ik.
3) een tattoo-artiste op haar onderbeen, skull met mes&hoed
Wat je vindt, ...
pi_60494873
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:18 schreef DAMH het volgende:

[..]

Hey gozer wanneer ben je aan de beurt? ik moet nog een kleine 3 maanden wachten
ik mag pas 31 oktober..
pi_60500324
Hallo

Ik wil binnenkort (na de zomer) mijn eerste tattoo laten zetten!
Om te beginnen wil ik een heel klein bloemetje. (alleen outline, denk aan dick bruna madeliefje, grootte ongeveer 1 cm)
Is er iets waar ik hierbij specifiek op moet letten als ik een tattooshop en tatoeëerder uit ga zoeken?
Zijn er hier eventueel nog suggesties voor een bepaalde shop/persoon? Ik woon in Alphen aan den Rijn btw.

Zoiets:

En dan dus met strakke dunne lijntjes in het heel klein
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 23:39:52 #174
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_60500873
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 23:13 schreef bl0emetjE het volgende:
Hallo

Ik wil binnenkort (na de zomer) mijn eerste tattoo laten zetten!
Om te beginnen wil ik een heel klein bloemetje. (alleen outline, denk aan dick bruna madeliefje, grootte ongeveer 1 cm)
Is er iets waar ik hierbij specifiek op moet letten als ik een tattooshop en tatoeëerder uit ga zoeken?
Zijn er hier eventueel nog suggesties voor een bepaalde shop/persoon? Ik woon in Alphen aan den Rijn btw.

Zoiets:
[ afbeelding ]
En dan dus met strakke dunne lijntjes in het heel klein
Denk dat je goed moet letten op de sfeer, gewoon je 1e indruk. Gevoel/intuitie zegt vaak al heel veel Daarbij ook hoe de tattoeerder is, hoe komt ie op je over, luistert ie goed naar wat je wilt en maakt hij er niet z'n eigen ontwerp van wat voor jou niks is. Verder natuurlijk op hygiene, schone naalden, handschoentjes, dat soort van dingen.
Ik ga zelf altijd naar Dingo Tattoo in Gouda (nou lijkt het alsof ik al helemaal vol getattoeerd zit ), die is echt super Hier een linkje: http://dingotattoo.com/ Is voor jou wel dichtbij, aangezien je in Alphen woont
pi_60502191
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 21:42 schreef purplerose het volgende:

[..]

Een gewonde panter

Gelukkig valt de schade mee als het eenmaal genezen is, althans dat is mijn ervaring.
pi_60508530
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 23:39 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Denk dat je goed moet letten op de sfeer, gewoon je 1e indruk. Gevoel/intuitie zegt vaak al heel veel Daarbij ook hoe de tattoeerder is, hoe komt ie op je over, luistert ie goed naar wat je wilt en maakt hij er niet z'n eigen ontwerp van wat voor jou niks is. Verder natuurlijk op hygiene, schone naalden, handschoentjes, dat soort van dingen.
Ik ga zelf altijd naar Dingo Tattoo in Gouda (nou lijkt het alsof ik al helemaal vol getattoeerd zit ), die is echt super Hier een linkje: http://dingotattoo.com/ Is voor jou wel dichtbij, aangezien je in Alphen woont
Hee dankjewel voor je uitgebreide post!!
Ga de website bekijken en er misschien wel even langs als ze weer open zijn!!
pi_60508772
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 23:22 schreef Quir het volgende:

[..]

Hoe kom je aan dat plaatje?

Mischien dat ik ook eens zoiets neem, maar dan op mijn rug. Dat het begint tussen mijn schouderbladen en uitloopt omlaag.
Echt niemand die hierop kan antwoorden?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_60509051
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 14:32 schreef Quir het volgende:

[..]

Echt niemand die hierop kan antwoorden?
Het is van Derek Hess en heet Hemorrhage. Heb je daar misschien iets aan?
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 15:30:39 #179
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_60509796
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 14:15 schreef bl0emetjE het volgende:

[..]

Hee dankjewel voor je uitgebreide post!!
Ga de website bekijken en er misschien wel even langs als ze weer open zijn!!
Mooi zo! Ben benieuwd!
pi_60509855
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 14:49 schreef gekkehoedenmaker het volgende:

[..]

Het is van Derek Hess en heet Hemorrhage. Heb je daar misschien iets aan?
Jazeker, bedankt!
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 16:38:59 #181
52349 purplerose
pi_60511004
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 15:30 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Mooi zo! Ben benieuwd!
Je bent Arno flink wat van klanten aan het voorzien he
Ik heb Arno gebeld voor die op vakantie ging of die wat met me voorbeelden kon enzo en als die terug is van vakantie bespreken we de boel verder
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 16:44:05 #182
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_60511102
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 16:38 schreef purplerose het volgende:

[..]

Je bent Arno flink wat van klanten aan het voorzien he
Ik heb Arno gebeld voor die op vakantie ging of die wat met me voorbeelden kon enzo en als die terug is van vakantie bespreken we de boel verder
Yup Nou, ik vind het een supergozer, dus waarom niet
Oke! Super! Wanneer is ie terug dan? Wist niet eens dat ie op vakantie was joh
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 16:46:59 #183
52349 purplerose
pi_60511165
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 16:44 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Yup Nou, ik vind het een supergozer, dus waarom niet
Oke! Super! Wanneer is ie terug dan? Wist niet eens dat ie op vakantie was joh
Maandag is die weer terug (op me bday)
en het staat best groot op zn site

Ben echt benieuwd en zoooooo klaar voor me nieuwe tattoos
  zondag 3 augustus 2008 @ 00:20:06 #184
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_60519172
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 16:46 schreef purplerose het volgende:

[..]

Maandag is die weer terug (op me bday)
en het staat best groot op zn site

Ben echt benieuwd en zoooooo klaar voor me nieuwe tattoos
Oke dan!
Haha, ja, ik ben er al ff niet meer geweest, ook niet op z'n site. Heb voorlopig toch geen geld voor tattoo's, dat komt eind september weer

Echt he
pi_60584500
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 19:30 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Daar als in Polynesië?

Vandaag Pantang Iban binnen gekregen
Ja.
-edit-
Oh oeps had deze pagina niet gelezen voordat ik ging posten
  woensdag 6 augustus 2008 @ 00:02:25 #186
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_60589231
no worries

Laatst trouwens weer wat afl. Miami Ink zitten kijken en die fake-ness komt me steeds meer de strot uit...
Kweet niet of jullie die afl. (S03E01) kennen waar ze op zoek zijn naar een store-manager en om dat in de show te gebruiken hebben ze volgens mij echt letterlijk een gozer en een meid van de straat geplukt en daarna wat andere mensen gevraagt of zij de shop in willen komen om wat stupide dingen te zeggen/vragen.
Die shit was zo doorzichtig , hoe dom denken ze dat we zijn (nou goed, tis ook gemaakt voor de US )
Wat je vindt, ...
pi_60606416
Weten jullie ook een goede tattooshop ergens in het noorden (Drenthe het liefst)

Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  woensdag 6 augustus 2008 @ 23:35:43 #188
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_60613572
Mijn zwager is erg te spreken over Tattoo Wim in Groningen.
Zal deze vakantie eens met hem mee kijken.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  donderdag 7 augustus 2008 @ 08:17:05 #189
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60618791
Zaterdag word m'n rug afgemaakt
pi_60623531
wat zou nou zo een tattoo kosten als je het in miami laat zetten bij Chris Garver.
pi_60625049
800 dollar?dat zijn artiesten die mischien 1 a 2 tatoeages per dag zetten en ligt aan de grootte.. reken er maar op dat t gaat kosten..
  donderdag 7 augustus 2008 @ 19:39:08 #192
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_60635210
Jullie zullen in dit topic veel van dit soort vragen krijgen, maar toch stel ik hem

Iemand bekend met Lucky-Lucy Tattoo-Body Art in Medemblik? Haar site is nog steeds under construction. Maar ik weet nog een artikel in een plaatselijk krantje (een half jaar geleden ofzo) dat ze nogal goed kan tekenen.

Maarja nog belangrijker is, kan ze goed met een naald over weg. Iemand die ervaring bij haar heeft of er over gehoord heeft?

bvd voor de reacties!
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:43:18 #193
148500 OiFromTheStreets
De leugen regeert!
pi_60691614
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:34 schreef ninoooo het volgende:
Is er ergens een site waar je makkelijk per shop reviews kan vinden? Freedom Tattoo in Zaandam ziet er qua shop niet heel speciaal uit maar de voorbeelden op de site (http://www.freedomtattoo.nl/) zijn opzich wel strak en netjes over het algemeen... Ik ben een beetje in dubio of ik hierheen zal gaan voor m'n eerste tattoo...
Wat een bende.

What a wonderful world!
What a wonderful world this is!
pi_60699252
*huiver* ende *ril*
pi_60705474
whahaha laat me raden, er zitten tijgertjes, elfjes en roosjes tussen de 'gratis' tatoeages?
  zondag 10 augustus 2008 @ 15:58:55 #196
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_60707995
jups, en flink wat scheef werk ook. Zeker bij die "tribals

"brrrrrrr"
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
pi_60708509
http://www.joetheprogrammer.net/images/tatoo.jpg

Dit vind ik ook wel heel erg mooi!
Make my day!
pi_60711958
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:14 schreef Innocence het volgende:
Wow! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]

http://www.anilgupta.com/portfolio/portfolio.htm
Vind alleen alles als het niet ingekleurd is nog veel mooier...

Geen gekke portretten ook http://www.anilgupta.com/largepics/portraits/MikeP.jpg
http://www.anilgupta.com/largepics/portraits/Nick.jpg
http://www.anilgupta.com/largepics/musicworld/FrankS.jpg
[ afbeelding ] Lijkt bijna nep!

Zou ik wel een paar retourtjes New York voor over hebben
Die zijn echt stuk voor stuk meesterwerken Vooral dat portret

Kat von D is ook een echte meester in portretten

Koning.
pi_60713085
Sommige zullen misschien mijn topic gezien hebben (tattoo en littekens) en die zullen weten dat ik al een tijdje twijfel over het nemen van een tattoo.

Nu heb ik gewoon een ideetje en ik vraag me af of dat mooi kan worden. De feniks (soort mythische vogel) is voor mij een heel belangrijk symbool. En die wil ik ooit (als ik het zeker weet dus) net onder mijn nek op mijn rug laten zetten (zodat-ie bedekt kan worden). Kan een plaatje als deze mooi worden als tattoo?

zondag 10 augustus 2008 @ 20:18:20 #200
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_60713996
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 15:58 schreef Conekiller het volgende:
jups, en flink wat scheef werk ook. Zeker bij die "tribals

"brrrrrrr"
Zitten af en toe een paar mooien tussen, maar het merendeel van de tattoo's is niet mooi gezet.
Voor een tribal zou ik daar niet snel heen gaan. ( en als je ziet op wat voor lichamen het gezet word, dan... ril)
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:05:36 #201
52349 purplerose
pi_60761959
Woeiii net Arno van dingotattoos aan de foon gehad (ja, ik ben ongeduldig ) en volgende week ernaartoe om te bespreken hoe of wat ik nog veranderd wil hebben aan de tekeningen

Woeiii het gaat bijna gebeuren
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:14:17 #202
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_60762188
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:05 schreef purplerose het volgende:
Woeiii net Arno van dingotattoos aan de foon gehad (ja, ik ben ongeduldig ) en volgende week ernaartoe om te bespreken hoe of wat ik nog veranderd wil hebben aan de tekeningen

Woeiii het gaat bijna gebeuren
Naaaiss Leuk joh! Bij mij begint het ook aardig te kriebelen, ik wil er echt nog 1.. Maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik nog even wacht tot tenminste september.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:49:33 #203
52349 purplerose
pi_60763254
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:14 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Naaaiss Leuk joh! Bij mij begint het ook aardig te kriebelen, ik wil er echt nog 1.. Maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik nog even wacht tot tenminste september.
Ja, heb er zooooo een zin in! (om pijn te lijden dat zal me kinky inslag dan wel zijn ) Hij vond het gelukkig niet erg dat ik ongeduldig ben, dat liet zien dat ik echt wilde

Dus over week of 3 kan jij ook al weer gaan plannen
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:06:21 #204
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_60763751
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:49 schreef purplerose het volgende:

[..]

Ja, heb er zooooo een zin in! (om pijn te lijden dat zal me kinky inslag dan wel zijn ) Hij vond het gelukkig niet erg dat ik ongeduldig ben, dat liet zien dat ik echt wilde

Dus over week of 3 kan jij ook al weer gaan plannen
Echt he Altijd helemaal leuk als je weer mag idd, ik ken het gevoel
Haha, pijn lijden is idd leuk

Jaaaa. Nog ffies geduld. En sparen niet te vergeten
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:44:13 #205
52349 purplerose
pi_60764874
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 15:06 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Echt he Altijd helemaal leuk als je weer mag idd, ik ken het gevoel
Haha, pijn lijden is idd leuk

Jaaaa. Nog ffies geduld. En sparen niet te vergeten
Dat is idd het minst leuke deel, het is geen goedkope hobby om te hebben en ik heb nog zoooooveel ideetjes
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:50:57 #206
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_60765121
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 15:44 schreef purplerose het volgende:

[..]

Dat is idd het minst leuke deel, het is geen goedkope hobby om te hebben en ik heb nog zoooooveel ideetjes
I knooooooow, hou op. Ik ook. Als ik de mogelijkheid (qua baan) had dan zou mn lichaam nu al voor 1/3 vol zitten gok ik Mja. Rustig aan sparen enzo, rustig ideetjes bedenken, ik vermaak me wel de komende tijd
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:10:23 #207
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60765749
Tattoo is af... Eindelijk
pi_60766380
Ben persoonlijk niet echt fan van het stadion, maar de tattoo is wel mooi geworden!
pi_60766435
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:10 schreef Keltie het volgende:
[ afbeelding ]
Echt prachtig.
pi_60766460
Nu zie ik het pas: Feyenoord FTW
pi_60772649
quote:
[ afbeelding ]
Tis een mooi geheel geworden! Zoals eerder gezegt, het thema opzich, sucks.. PSV Eindhoven hiero... Maar de tattoo an sich, het geheel is errug gaaf Keltie!
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_60776718
Morgen

Dan wordt mijn tattoo gezet
Mijn eerste, dus spannend!!!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:48:54 #213
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_60777794
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:20 schreef NieTTus het volgende:
Morgen

Dan wordt mijn tattoo gezet
Mijn eerste, dus spannend!!!
Zeker spannend
Succes! En wel door blijven ademen he
  woensdag 13 augustus 2008 @ 00:03:48 #214
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_60780123
quote:
[ afbeelding ]
Wow!

Gefeliciteerd! Het is echt fantastisch geworden en ik kan me voorstellen dat jij er als Feijnoord-fan heel blij mee bent!!!
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
  woensdag 13 augustus 2008 @ 08:32:22 #215
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_60784786
quote:
[ afbeelding ]
hij is opzich niet verkeerd gezet (alleen het verkeerde team), ik vind alleen dat het niet 1 echt geheel is (dat kan ook aan mij liggen of misschien niet eens de bedoeling geweest)
pistolen doodshoofden en voetbal ik zie het verband niet
  woensdag 13 augustus 2008 @ 10:45:49 #216
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_60787390
gaaf keltie!

nog andherhalf uur en dan ben ik ook weer aan de beurt
pi_60789222
Ik heb sinds een dag of vijf mijn tweede tattoo, maar ik kom gek van de jeuk! Weet er iemand wat ik daar aan kan doen?
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:50:40 #218
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60789336
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:46 schreef _Surface het volgende:
Ik heb sinds een dag of vijf mijn tweede tattoo, maar ik kom gek van de jeuk! Weet er iemand wat ik daar aan kan doen?
Smeren, afblijven en als het dan toch ondragelijk is erop kloppen ipv eraan krabben.
pi_60789542
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:50 schreef Keltie het volgende:

[..]

Smeren, afblijven en als het dan toch ondragelijk is erop kloppen ipv eraan krabben.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:57:25 #220
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_60789562
Knijp of sla ergens anders op het lichaam zodat die pijn groter is dan de jeuk van je tattoo
Wat je vindt, ...
pi_60789704
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Knijp of sla ergens anders op het lichaam zodat die pijn groter is dan de jeuk van je tattoo
Ik denk dat ik pas :p
Maar ik smeer denk ik teveel, want als ik erop klop tegen de jeuk, glijdt mijn hand er gewoon van
  woensdag 13 augustus 2008 @ 12:06:34 #222
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60789815
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 12:02 schreef _Surface het volgende:

[..]

Ik denk dat ik pas :p
Maar ik smeer denk ik teveel, want als ik erop klop tegen de jeuk, glijdt mijn hand er gewoon van
Niet te dik erop smeren en het met een ronddraaiende beweging inmasseren ey
Doe ik ook, heb nu iedere keer vellen aan m'n hand
Maarrrrr... Het jeukt niet!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 12:19:05 #223
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_60790272
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:56 schreef _Surface het volgende:

[..]

Jaja, we weten het, het is bijzonder irritant, maar houd vol! Er is licht aan het einde van de tunnel. Nog even en dan ben je er vanaf, en heb je een supermooie tattoo.
pi_60790601
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 12:19 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Jaja, we weten het, het is bijzonder irritant, maar houd vol! Er is licht aan het einde van de tunnel. Nog even en dan ben je er vanaf, en heb je een supermooie tattoo.
Wie mooi wil zijn... :p
  woensdag 13 augustus 2008 @ 13:05:17 #225
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_60792141
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 12:26 schreef _Surface het volgende:

[..]

Wie mooi wil zijn... :p
Zo is het. Nouja, vooral die jeuk is irritant, mogelijk nog irritanter dan het tattooeeren zelf..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')