Haha, ik lig elke keer in een deuk als ik dat nummer op hun site hoor. Ik ga zeker naar Dragon als ik ooit eens een Oosterse tattoo laat zetten. Jammer dat tegenwoordig iedereen een Koi tattoo of iets in die stijl heeftquote:
Vandaar mijn simpele Ganesha in Ohm. Van een schilderijtje. Het past bij me...quote:Op maandag 28 juli 2008 06:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(...)iets tijdloos wat bij je past gaat denk ik 'langer mee' dan iets wat 'iedereen nam' en jij dus ook....
Je hoeft toch ook niet origineel te zijn? Als je maar een tattoo neemt die bij jou past en oppast dat je niet een tattoo neemt die op dat moment heel erg hip en in is (sterren op dit moment bijv) waardoor je de kans loopt dat je er over een tijd op bent uitgekeken. Ik bedoel, ooit waren plateauzolen ook heel erg hip, maar een tijd later vraagt iedereen zich af waarom iemand dat in godsnaam droeg.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:22 schreef Daury het volgende:
Mjah, hoe kun je nog origineel zijn ? Het meeste is geloof ik al vaker gedaan.
True true.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet origineel te zijn? Als je maar een tattoo neemt die bij jou past en oppast dat je niet een tattoo neemt die op dat moment heel erg hip en in is (sterren op dit moment bijv) waardoor je de kans loopt dat je er over een tijd op bent uitgekeken. Ik bedoel, ooit waren plateauzolen ook heel erg hip, maar een tijd later vraagt iedereen zich af waarom iemand dat in godsnaam droeg.
zal wel mee vallen ook hoor, ik heb 2 kleine tat;s op m'n handen (runes) er ook al dik 10 jaar zitten, zijn ook nog gewoon goed te zien en niet 2 kleine vlekjesquote:Op maandag 28 juli 2008 20:33 schreef Bellah het volgende:
[..]Laten we hopen van niet.
En @ripper- ja, tis m'n eerste
Kende Jeroen wel al maar nog nooit bij hem geweest, alleen zo jammer van die lange wachtlijstquote:Op maandag 28 juli 2008 12:30 schreef Da_Ripper het volgende:
Een samoan body suit, nice! Kben benieuwd.![]()
Was je al bekend met Jeroen, al eens daar geweest?
Als je allebei dezelfde hebt, hoeft dat toch niet perse vriendschap te betekenen (vind ik dan he)quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:27 schreef Leso_Varen het volgende:
Zit er aan te denken om samen met een heel goede vriendin een soort vriendschaps-tattoo te nemen. Zou m'n eerste worden. Een symbool dat voor vriendschap staat, zo iets. We gaan zelf een beetje kijken of we wat moois in elkaar kunnen zetten, maar iemand hier nog mooie ideeen over vriendschapssymbolen?
Wat als je iets neemt met een soort bloed-broeders/zusters idee. Bijv. op allebei dezelfde plaats een klein 'wondje'/ druppeltje bloed misschien met een elegant mesje erboven....of willen jullie liever iets abstracts?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:27 schreef Leso_Varen het volgende:
Zit er aan te denken om samen met een heel goede vriendin een soort vriendschaps-tattoo te nemen. Zou m'n eerste worden. Een symbool dat voor vriendschap staat, zo iets. We gaan zelf een beetje kijken of we wat moois in elkaar kunnen zetten, maar iemand hier nog mooie ideeen over vriendschapssymbolen?
langsgaan dus inderdaad. ik heb mijn eerste bij Remy laten zetten en ik kan echt niet klagen, netjes gedaan!quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:08 schreef TonyR het volgende:
Maar hoe weet je wat een goede tattoo-shop is? Hoor bijv. over Studio Remy in Utrecht hele wisselende verhalen.
Dat is ook nog een goed idee. We zijn er nog niet precies uit wat we willen, maar ik ga dit sowieso nog even naar voren bregen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:01 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wat als je iets neemt met een soort bloed-broeders/zusters idee. Bijv. op allebei dezelfde plaats een klein 'wondje'/ druppeltje bloed misschien met een elegant mesje erboven....of willen jullie liever iets abstracts?
Nee, klopt, maar we wilden ook ideeen van symbolen die voor vriendschap staan, zodat we daaruit zelf ook een beetje kunnen varieren. Zodat het een soort uniek vriendschapssymbool is.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:29 schreef suuske343 het volgende:
[..]
Als je allebei dezelfde hebt, hoeft dat toch niet perse vriendschap te betekenen (vind ik dan he)
Ik vind het wel een leuk idee, misschien dat ik het eens aan mijn zus voorstel.....
Woah, hou ons geupdate! Mag ik ook vragen waarom je er 1 neemt? En waarom je besloten hebt dit bij Jeroen te doen ipv daar zelf?quote:Op maandag 28 juli 2008 09:46 schreef wes55 het volgende:
[..]
ik ga beginnen aan (een deel van) een pe'a tattoo
Daar als in Polynesië?quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:44 schreef ParanoidEv het volgende:
Woah, hou ons geupdate! Mag ik ook vragen waarom je er 1 neemt? En waarom je besloten hebt dit bij Jeroen te doen ipv daar zelf?
Ik zie het al gebeuren dat alle emo's zo een tattoo gaan nemenquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:01 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wat als je iets neemt met een soort bloed-broeders/zusters idee. Bijv. op allebei dezelfde plaats een klein 'wondje'/ druppeltje bloed misschien met een elegant mesje erboven....of willen jullie liever iets abstracts?
Een gewonde panterquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:29 schreef Da_Ripper het volgende:
kraspanda momenten![]()
n litteken over een oudere tattoo:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |