Nee heb helaas geen afbeelding van het teken zelfquote:Op maandag 28 juli 2008 03:08 schreef Da_Ripper het volgende:
ai, balen als je je zo over je tattoo voelt
Heb je nog een afbeelding van dat teken, het leek me ook wat oudere inkt.
Maar, mocht je daar ooit iets aan willen veranderen dan lijkt mij dat niet zo moeilijk om het geheel in een groter tribal-achtig design op te laten gaan.
Een samoan body suit, nice! Kben benieuwd.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:46 schreef wes55 het volgende:
ik ga beginnen aan (een deel van) een pe'a tattoo
Op het strand zag ik een prachtige jonge meid met op 1 been een opvallend grote slinger van sterren...brrrr.quote:Op maandag 28 juli 2008 08:32 schreef scrub_nurse het volgende:
ja het is toch echt n rage geworden, ik vraag me af hoeveel mensen straks spijt hebben van al die sterren die nu zo in zijndit vrouw die mij tattoeerde zei dat ze geen ster meer kon zien
Dat zijn dan weer geen tribalsquote:Op maandag 28 juli 2008 14:07 schreef Conekiller het volgende:
[..]
meesta;![]()
soms![]()
[ afbeelding ]
en
http://independentvision.org/tatau.htm
en
[ afbeelding ]
quote:
ha jij eens snel terug naar de tattoo 101 klas!quote:
Je hebt alleen wel kans dat het over 10 jaar 1 vage vlek wordtquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:37 schreef Bellah het volgende:
Hoi! Hij stelt niet veel voor hoor, maar ik wilde m toch even postenFoto van net gezet dus, bij Remy in Utrecht.
[ afbeelding ]
Idd.. DAT zijn echte tribals. Die polyneese styl, betekend wat. Een tribal niet...quote:Op maandag 28 juli 2008 16:15 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
dàt zijn dus echte tribals, in Polyneese stijl.
Jij denkt bij tribal vast aan zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 juli 2008 18:05 schreef Conekiller het volgende:
dus eerst besluiten dat je het deze week gaat doen, midden in de z0mer op je onderarm (4 tot 8 weken uit de directe zon houden he!) en dan pas gaan vragen wat een goede shop is.
De meeste goede shops hebben een wachtlijst die meestal wel wat langer is dan 1 week. Tuurlijk, er zijn ook goede waar je direct terecht kan maar meestal niet.
Ga eerst wat shops langs om te informeren, wat te praten, naar wat werk (fotoboeken!) te kijken en je goed vor te laten lichten. En besluit dan ZELF in welke shop je je het meest op je gemak woelt en waarvan jij vnd dat ze de beste stijl hebben
Nee, DAT zijn moderne tribals, ik dacht Contemporary Tribal.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:18 schreef theKiD het volgende:
Idd.. DAT zijn echte tribals. Die polyneese styl, betekend wat. Een tribal niet...
Ik wou het al zon maand of 2 geleden maar ben eerst druk bezig geweest met het design dat ik wil en aangezien ik deze zomer doorwerk zal ik niet eens zon zien en om dit naar boven te brengen is vrij doeloos geacht wat me vraag was maar vooruitquote:Op maandag 28 juli 2008 18:05 schreef Conekiller het volgende:
dus eerst besluiten dat je het deze week gaat doen, midden in de z0mer op je onderarm (4 tot 8 weken uit de directe zon houden he!) en dan pas gaan vragen wat een goede shop is.
De meeste goede shops hebben een wachtlijst die meestal wel wat langer is dan 1 week. Tuurlijk, er zijn ook goede waar je direct terecht kan maar meestal niet.
Ga eerst wat shops langs om te informeren, wat te praten, naar wat werk (fotoboeken!) te kijken en je goed vor te laten lichten. En besluit dan ZELF in welke shop je je het meest op je gemak woelt en waarvan jij vnd dat ze de beste stijl hebben
Robert in Waalwijk van Cleansolidquote:Op maandag 28 juli 2008 17:44 schreef Sakray het volgende:
Hey mensen ik ga deze week een tattoo laten zetten (meedere sterre in me onderarm) maar vroeg me af wat goede tattooshops zijn rond denbosch (daar woon ik)
prijs maakt niet heel veel uit als het maar goed gedaan word iemand die wat goede shops kent?
Weer wat geleerdquote:Op maandag 28 juli 2008 19:06 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Nee, DAT zijn moderne tribals, ik dacht Contemporary Tribal.
De polynese stijl heeft idd een vertellend karakter; verschillende bochten, randen, zwarte vlakken, tiki met ogen dicht, dieren etc. Maar hierin heb je dus ook weer verschillende stijlen zoals: maori, borneo, marquesan - maar het zijn allemaal tribals
Irritatie, ontstekingen, vervaging van kleuren enzquote:Op maandag 28 juli 2008 19:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Een vriend van me heeft woensdag ofzo ook een tattoo laten zetten..
3 simpele sterren op zijn onderarm hij is er gister mee gaan zwemmen
Wat kan er eigenlijk gebeuren als je gaat zwemmen terwij je pas een nieuwe tattoo hebt
Aangezien die tattoo er op dit moment NOG normaal uitziet
Dragon Tattoo in Eindhovenquote:Op maandag 28 juli 2008 17:44 schreef Sakray het volgende:
Hey mensen ik ga deze week een tattoo laten zetten (meedere sterre in me onderarm) maar vroeg me af wat goede tattooshops zijn rond denbosch (daar woon ik)
prijs maakt niet heel veel uit als het maar goed gedaan word iemand die wat goede shops kent?
quote:Op maandag 28 juli 2008 16:59 schreef purplerose het volgende:Je hebt alleen wel kans dat het over 10 jaar 1 vage vlek wordt
Haha, ik lig elke keer in een deuk als ik dat nummer op hun site hoor. Ik ga zeker naar Dragon als ik ooit eens een Oosterse tattoo laat zetten. Jammer dat tegenwoordig iedereen een Koi tattoo of iets in die stijl heeftquote:
Vandaar mijn simpele Ganesha in Ohm. Van een schilderijtje. Het past bij me...quote:Op maandag 28 juli 2008 06:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(...)iets tijdloos wat bij je past gaat denk ik 'langer mee' dan iets wat 'iedereen nam' en jij dus ook....
Je hoeft toch ook niet origineel te zijn? Als je maar een tattoo neemt die bij jou past en oppast dat je niet een tattoo neemt die op dat moment heel erg hip en in is (sterren op dit moment bijv) waardoor je de kans loopt dat je er over een tijd op bent uitgekeken. Ik bedoel, ooit waren plateauzolen ook heel erg hip, maar een tijd later vraagt iedereen zich af waarom iemand dat in godsnaam droeg.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:22 schreef Daury het volgende:
Mjah, hoe kun je nog origineel zijn ? Het meeste is geloof ik al vaker gedaan.
True true.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 01:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet origineel te zijn? Als je maar een tattoo neemt die bij jou past en oppast dat je niet een tattoo neemt die op dat moment heel erg hip en in is (sterren op dit moment bijv) waardoor je de kans loopt dat je er over een tijd op bent uitgekeken. Ik bedoel, ooit waren plateauzolen ook heel erg hip, maar een tijd later vraagt iedereen zich af waarom iemand dat in godsnaam droeg.
zal wel mee vallen ook hoor, ik heb 2 kleine tat;s op m'n handen (runes) er ook al dik 10 jaar zitten, zijn ook nog gewoon goed te zien en niet 2 kleine vlekjesquote:Op maandag 28 juli 2008 20:33 schreef Bellah het volgende:
[..]Laten we hopen van niet.
En @ripper- ja, tis m'n eerste
Kende Jeroen wel al maar nog nooit bij hem geweest, alleen zo jammer van die lange wachtlijstquote:Op maandag 28 juli 2008 12:30 schreef Da_Ripper het volgende:
Een samoan body suit, nice! Kben benieuwd.![]()
Was je al bekend met Jeroen, al eens daar geweest?
Als je allebei dezelfde hebt, hoeft dat toch niet perse vriendschap te betekenen (vind ik dan he)quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:27 schreef Leso_Varen het volgende:
Zit er aan te denken om samen met een heel goede vriendin een soort vriendschaps-tattoo te nemen. Zou m'n eerste worden. Een symbool dat voor vriendschap staat, zo iets. We gaan zelf een beetje kijken of we wat moois in elkaar kunnen zetten, maar iemand hier nog mooie ideeen over vriendschapssymbolen?
Wat als je iets neemt met een soort bloed-broeders/zusters idee. Bijv. op allebei dezelfde plaats een klein 'wondje'/ druppeltje bloed misschien met een elegant mesje erboven....of willen jullie liever iets abstracts?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:27 schreef Leso_Varen het volgende:
Zit er aan te denken om samen met een heel goede vriendin een soort vriendschaps-tattoo te nemen. Zou m'n eerste worden. Een symbool dat voor vriendschap staat, zo iets. We gaan zelf een beetje kijken of we wat moois in elkaar kunnen zetten, maar iemand hier nog mooie ideeen over vriendschapssymbolen?
langsgaan dus inderdaad. ik heb mijn eerste bij Remy laten zetten en ik kan echt niet klagen, netjes gedaan!quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:08 schreef TonyR het volgende:
Maar hoe weet je wat een goede tattoo-shop is? Hoor bijv. over Studio Remy in Utrecht hele wisselende verhalen.
Dat is ook nog een goed idee. We zijn er nog niet precies uit wat we willen, maar ik ga dit sowieso nog even naar voren bregen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:01 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wat als je iets neemt met een soort bloed-broeders/zusters idee. Bijv. op allebei dezelfde plaats een klein 'wondje'/ druppeltje bloed misschien met een elegant mesje erboven....of willen jullie liever iets abstracts?
Nee, klopt, maar we wilden ook ideeen van symbolen die voor vriendschap staan, zodat we daaruit zelf ook een beetje kunnen varieren. Zodat het een soort uniek vriendschapssymbool is.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:29 schreef suuske343 het volgende:
[..]
Als je allebei dezelfde hebt, hoeft dat toch niet perse vriendschap te betekenen (vind ik dan he)
Ik vind het wel een leuk idee, misschien dat ik het eens aan mijn zus voorstel.....
Woah, hou ons geupdate! Mag ik ook vragen waarom je er 1 neemt? En waarom je besloten hebt dit bij Jeroen te doen ipv daar zelf?quote:Op maandag 28 juli 2008 09:46 schreef wes55 het volgende:
[..]
ik ga beginnen aan (een deel van) een pe'a tattoo
Daar als in Polynesië?quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:44 schreef ParanoidEv het volgende:
Woah, hou ons geupdate! Mag ik ook vragen waarom je er 1 neemt? En waarom je besloten hebt dit bij Jeroen te doen ipv daar zelf?
Ik zie het al gebeuren dat alle emo's zo een tattoo gaan nemenquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:01 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wat als je iets neemt met een soort bloed-broeders/zusters idee. Bijv. op allebei dezelfde plaats een klein 'wondje'/ druppeltje bloed misschien met een elegant mesje erboven....of willen jullie liever iets abstracts?
Een gewonde panterquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:29 schreef Da_Ripper het volgende:
kraspanda momenten![]()
n litteken over een oudere tattoo:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juli 2008 12:31 schreef BalthasarBokko het volgende:
[..]
haha, dat is zo fout dat het weer ultiem stoer is! Lijkt me wel erg pijnlijk om op die plek een tattoo te krijgen.
Anyway, ik heb 30 juni een afspraak met eus om hem te zetten. Was wel goedkoop, mijn hele schouder, met nog een deel wat doorloopt tot mijn onderarm voor 200 euro (?). Ik wist niet wat ik hoorde, maar hij zei dat het hem heel leuk leek om in die stijl iets te zetten, dus miss heeft dat er iets mee te maken.
Wordt dit:
[ afbeelding ]
Ik weet dat iedereen en zijn moeder deze tattoo heeft, maar hey
Ik hou erg van traditionele tatoeages waarvan ik de polynesische stijl één van de mooiste vindt, tevens vindt ik de bovenbenen een super mooie plek, helemaal een volledige pe'a.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:44 schreef ParanoidEv het volgende:
Woah, hou ons geupdate! Mag ik ook vragen waarom je er 1 neemt? En waarom je besloten hebt dit bij Jeroen te doen ipv daar zelf?
traditioneel..traditioneel.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:23 schreef wes55 het volgende:
.. -knip- en moet hem dan in 10 dagen afgemaakt hebben (de echte traditionele manier)
Sjezus, dat lijken de Bigheadz wel!quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:42 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
weken soms zelfs maanden kon duren gepaard met allerlei rituelen.
Ja, ik heb ze gezien. Plannen zijn voorlopig sowieso even uitgesteld.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Daar istie weer![]()
Heb je alle pagina's gelezen, die Escher tat's gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |