Hoe kom je aan dat plaatje?quote:Op maandag 21 juli 2008 12:31 schreef BalthasarBokko het volgende:
[..]
haha, dat is zo fout dat het weer ultiem stoer is! Lijkt me wel erg pijnlijk om op die plek een tattoo te krijgen.
Anyway, ik heb 30 juni een afspraak met eus om hem te zetten. Was wel goedkoop, mijn hele schouder, met nog een deel wat doorloopt tot mijn onderarm voor 200 euro (?). Ik wist niet wat ik hoorde, maar hij zei dat het hem heel leuk leek om in die stijl iets te zetten, dus miss heeft dat er iets mee te maken.
Wordt dit:
[ afbeelding ]
Ik weet dat iedereen en zijn moeder deze tattoo heeft, maar hey
Wie het kleine niet eert... Ik vind hem prima! Verhoudingen zien er ook prima uit (en ik heb al heel wat foute vioolsleutels gezien...)quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:37 schreef Bellah het volgende:
Hoi! Hij stelt niet veel voor hoor, maar ik wilde m toch even postenFoto van net gezet dus, bij Remy in Utrecht.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 juli 2008 17:50 schreef mrcool het volgende:
Zit te spelen met de gedachte binnenkort ook de tattooboer maar weer eens te bezoeken.
Zit een beetje in twijfel over 2 afbeeldingen van Escher.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind m ook erg mooiquote:Op zondag 27 juli 2008 02:30 schreef dutch-mamma het volgende:
Wie het kleine niet eert... Ik vind hem prima!
hij is cutequote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:37 schreef Bellah het volgende:
Hoi! Hij stelt niet veel voor hoor, maar ik wilde m toch even postenFoto van net gezet dus, bij Remy in Utrecht.
[ afbeelding ]
Lijkt wel alsof de stier een cover-up is van iets ouders?quote:
Vind dat juist mooi, kleine simpele tattoos!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:37 schreef Bellah het volgende:
[ afbeelding ]
Nee dat wat er achter zit moet een teken van de stier voorstellenquote:Op maandag 28 juli 2008 00:36 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
hij is cute![]()
Is dit je eerste?
[..]
Lijkt wel alsof de stier een cover-up is van iets ouders?
In de krant vandaag staat dat 25% tussen de 18 en 30 een tatoeage heeft en dat 1 op de 6 spijt heeft en dat dat er steeds meer worden. Vooral vrouwen hebben spijt. Het lijkt me erg van de tatoeage afhangen denk ik, iets tijdloos wat bij je past gaat denk ik 'langer mee' dan iets wat 'iedereen nam' en jij dus ook....quote:Op maandag 28 juli 2008 01:18 schreef Max-Westerman het volgende:
Maar achteraf heb ik er wel een klein beetje spijt van
ik ga beginnen aan (een deel van) een pe'a tattooquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:38 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik wil ook!!!!
Waar ga iets zetten/afmaken?
Nee heb helaas geen afbeelding van het teken zelfquote:Op maandag 28 juli 2008 03:08 schreef Da_Ripper het volgende:
ai, balen als je je zo over je tattoo voelt
Heb je nog een afbeelding van dat teken, het leek me ook wat oudere inkt.
Maar, mocht je daar ooit iets aan willen veranderen dan lijkt mij dat niet zo moeilijk om het geheel in een groter tribal-achtig design op te laten gaan.
Een samoan body suit, nice! Kben benieuwd.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:46 schreef wes55 het volgende:
ik ga beginnen aan (een deel van) een pe'a tattoo
Op het strand zag ik een prachtige jonge meid met op 1 been een opvallend grote slinger van sterren...brrrr.quote:Op maandag 28 juli 2008 08:32 schreef scrub_nurse het volgende:
ja het is toch echt n rage geworden, ik vraag me af hoeveel mensen straks spijt hebben van al die sterren die nu zo in zijndit vrouw die mij tattoeerde zei dat ze geen ster meer kon zien
Dat zijn dan weer geen tribalsquote:Op maandag 28 juli 2008 14:07 schreef Conekiller het volgende:
[..]
meesta;![]()
soms![]()
[ afbeelding ]
en
http://independentvision.org/tatau.htm
en
[ afbeelding ]
quote:
ha jij eens snel terug naar de tattoo 101 klas!quote:
Je hebt alleen wel kans dat het over 10 jaar 1 vage vlek wordtquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:37 schreef Bellah het volgende:
[ afbeelding ]
Idd.. DAT zijn echte tribals. Die polyneese styl, betekend wat. Een tribal niet...quote:Op maandag 28 juli 2008 16:15 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
dàt zijn dus echte tribals, in Polyneese stijl.
Jij denkt bij tribal vast aan zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 juli 2008 18:05 schreef Conekiller het volgende:
dus eerst besluiten dat je het deze week gaat doen, midden in de z0mer op je onderarm (4 tot 8 weken uit de directe zon houden he!) en dan pas gaan vragen wat een goede shop is.
De meeste goede shops hebben een wachtlijst die meestal wel wat langer is dan 1 week. Tuurlijk, er zijn ook goede waar je direct terecht kan maar meestal niet.
Ga eerst wat shops langs om te informeren, wat te praten, naar wat werk (fotoboeken!) te kijken en je goed vor te laten lichten. En besluit dan ZELF in welke shop je je het meest op je gemak woelt en waarvan jij vnd dat ze de beste stijl hebben
Nee, DAT zijn moderne tribals, ik dacht Contemporary Tribal.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:18 schreef theKiD het volgende:
Idd.. DAT zijn echte tribals. Die polyneese styl, betekend wat. Een tribal niet...
Ik wou het al zon maand of 2 geleden maar ben eerst druk bezig geweest met het design dat ik wil en aangezien ik deze zomer doorwerk zal ik niet eens zon zien en om dit naar boven te brengen is vrij doeloos geacht wat me vraag was maar vooruitquote:Op maandag 28 juli 2008 18:05 schreef Conekiller het volgende:
dus eerst besluiten dat je het deze week gaat doen, midden in de z0mer op je onderarm (4 tot 8 weken uit de directe zon houden he!) en dan pas gaan vragen wat een goede shop is.
De meeste goede shops hebben een wachtlijst die meestal wel wat langer is dan 1 week. Tuurlijk, er zijn ook goede waar je direct terecht kan maar meestal niet.
Ga eerst wat shops langs om te informeren, wat te praten, naar wat werk (fotoboeken!) te kijken en je goed vor te laten lichten. En besluit dan ZELF in welke shop je je het meest op je gemak woelt en waarvan jij vnd dat ze de beste stijl hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |