die miniatuurtjes ookquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:14 schreef Innocence het volgende:
Zou ik wel een paar retourtjes New York voor over hebben![]()
quote:
met monnikkenwerk en engelengeduldquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:26 schreef Innocence het volgende:
[..]Die had ik nog niet eens gezien.
Hoe krijgt ie 't voor elkaar.
Alex Greyquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:29 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
met monnikkenwerk en engelengeduld
edit: het orgineel van Alex Grey
[ afbeelding ]
Dat vraag ik me dus ook af.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:26 schreef Innocence het volgende:
[..]Die had ik nog niet eens gezien.
Hoe krijgt ie 't voor elkaar. In al die tattoos, die details. Echt bizar.
[ afbeelding ]
Maar blijft zoiets op den duur nog wel te zien? Ivm uitlopen, vervagen ed...
wow deze vind ik gaafquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:03 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wat meer van Anil Gupta:
[ afbeelding ]
Ik wil ook!!!!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:30 schreef wes55 het volgende:
nu aftellen tot oktober voor mijn afspraak met jeroen franken!
Hoe kom je aan dat plaatje?quote:Op maandag 21 juli 2008 12:31 schreef BalthasarBokko het volgende:
[..]
haha, dat is zo fout dat het weer ultiem stoer is! Lijkt me wel erg pijnlijk om op die plek een tattoo te krijgen.
Anyway, ik heb 30 juni een afspraak met eus om hem te zetten. Was wel goedkoop, mijn hele schouder, met nog een deel wat doorloopt tot mijn onderarm voor 200 euro (?). Ik wist niet wat ik hoorde, maar hij zei dat het hem heel leuk leek om in die stijl iets te zetten, dus miss heeft dat er iets mee te maken.
Wordt dit:
[ afbeelding ]
Ik weet dat iedereen en zijn moeder deze tattoo heeft, maar hey
Wie het kleine niet eert... Ik vind hem prima! Verhoudingen zien er ook prima uit (en ik heb al heel wat foute vioolsleutels gezien...)quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:37 schreef Bellah het volgende:
Hoi! Hij stelt niet veel voor hoor, maar ik wilde m toch even postenFoto van net gezet dus, bij Remy in Utrecht.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 juli 2008 17:50 schreef mrcool het volgende:
Zit te spelen met de gedachte binnenkort ook de tattooboer maar weer eens te bezoeken.
Zit een beetje in twijfel over 2 afbeeldingen van Escher.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind m ook erg mooiquote:Op zondag 27 juli 2008 02:30 schreef dutch-mamma het volgende:
Wie het kleine niet eert... Ik vind hem prima!
hij is cutequote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:37 schreef Bellah het volgende:
Hoi! Hij stelt niet veel voor hoor, maar ik wilde m toch even postenFoto van net gezet dus, bij Remy in Utrecht.
[ afbeelding ]
Lijkt wel alsof de stier een cover-up is van iets ouders?quote:
Vind dat juist mooi, kleine simpele tattoos!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:37 schreef Bellah het volgende:
[ afbeelding ]
Nee dat wat er achter zit moet een teken van de stier voorstellenquote:Op maandag 28 juli 2008 00:36 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
hij is cute![]()
Is dit je eerste?
[..]
Lijkt wel alsof de stier een cover-up is van iets ouders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |