Volgensmij wel. Mijn tattooeerder sprak het iig niet tegenquote:Op maandag 7 april 2008 19:16 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
kunnen ze dan over dat bindweefsel heen tattoëeren?
+1 ik ook!quote:Op maandag 7 april 2008 10:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb zelf een hele goede ervaring met Players Club Tattoo in Maastricht...
dat is mooi! Ik heb de link doorgegeven en m'n vriendin kende hem van naam ook al, fijn om te horen dat er ook vanaf hier goede berichten komen. Het gaat hem denk ik wel wordenquote:
Is Lelystad te ver?quote:Op zondag 13 april 2008 18:39 schreef The_Hives het volgende:
Hey,
ik denk er ook over om een tatoeage te nemen. Denk er al jaren aan en wil nu toch de 'stap' nemen. Ik wil een schorpioen op mn bovenarm.
Ik ben aan het rondkijken op internet naar voorbeelden zoals ik hem het mooiste vind, maar vind nog niets wat helemaal naar mijn wens is.
Zijn er hier mensen die tips hebben voor een goede tattoo-shop in de buurt van Hoorn (het liefst met een tatoeëerder die goed kan tekenen zodat een eventuele tatoeage helemaal naar mijn wens is)?
Jaaaawel, altijd smeren hoor! Liefst een hoge factor, (hangt af van je huid) zodat ie niet zo snel/veel verbleekt.quote:Op zondag 13 april 2008 20:00 schreef hierissieweer het volgende:
He mensen,
Ik wil morgen onder de zonnebank gaan maar wat smeer ik erop? Of smeer ik niet? Het lijkt mij dat als ik zonnebrand er op doet dat de rest van de huid die er om heen ligt niet bruin wordt (daar waar er geen smeersel op zit) Wie weet raad?
honderden euro´s dollarsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |