Koude dag in hel dat ik voor een portret ergens heen gaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:08 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Hehe dank uOf dank Soulwax eigenlijk.
Voor portretten kan je bijvoorbeeld naar Bianca van Tattoosolution (ben te lui om link te zoeken).
Ik heb ergens een foto van een Amerikaanse vrouw die de fillmposter van Dead Man (Jim Jarmusch/Johnny Depp) heeft getatoeerd. Werkelijk gruwelijk precies neergezet!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:09 schreef ninoooo het volgende:
[..]
Koude dag in hel dat ik voor een portret ergens heen ga
Dat je nou net dat ene portret eruit pikt snap ik niet, je komt zelf met een studio aan waar werkelijk alles aan het werk nog scheelt en daar zou je wel heen willen gaan en als je dan al het werk op de site die ik aangeef bekijkt dan haal je enkel dat portret eruit. Dan vraag ik me af, snap je er wel wat van ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:39 schreef ninoooo het volgende:
[..]
Thanks maar
[ afbeelding ]..
Verder wel een nette site met mooie voorbeelden,
Knap om werk van een ander af te zeiken, maar ik denk dat die boys waar jij werkt nog een hoop hebben te leren willen ze Veni Vidi Vici evenaren. Misschien dat dat ene portret net ff misgeschoten is, maar de rest is van goed tot heel goed bij Rick, hij is een jonge getalenteerde artiest.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:16 schreef ParanoidEv het volgende:
Lol, portretten is zo'n vak apart... Als je het niet kan kan je het maar beter niet doen, tis echt zo'n speciaal iets.
Ieuww das zo een ransaapquote:
als ik zo de laatste foto's op tonsoftattoos bekijk dan doet dat portret rick werkelijk geen eer aan nee. maar dan begrijp ik ook niet waarom in hemelsnaam dat portret op de website is gezet. overigens zijn er maar zeer weinig artiesten in nederland die een fatsoenlijk portret kunnen prikken. (ik ken er maar 1 eigenlijk en dat is bianca).quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:37 schreef TattoozZz het volgende:
[..]
Dat je nou net dat ene portret eruit pikt snap ik niet, je komt zelf met een studio aan waar werkelijk alles aan het werk nog scheelt en daar zou je wel heen willen gaan en als je dan al het werk op de site die ik aangeef bekijkt dan haal je enkel dat portret eruit. Dan vraag ik me af, snap je er wel wat van ?
[..]
Knap om werk van een ander af te zeiken, maar ik denk dat die boys waar jij werkt nog een hoop hebben te leren willen ze Veni Vidi Vici evenaren. Misschien dat dat ene portret net ff misgeschoten is, maar de rest is van goed tot heel goed bij Rick, hij is een jonge getalenteerde artiest.
Oeioei, heb ik iets verkeerd gezegd? Ik vind die portretten gewoon niks, leuk dat hij het geprobeerd heeft hoor maar ik vind dat gewoon een vak apart. Ik vind Rick verder een geweldig goede artiest, een van de betere in Nederland, sorry dat ik dat er niet bij verteld heb hoor..sjongejonge. Met dat eerste wat je zegt ben ik het wel eens hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:37 schreef TattoozZz het volgende:
[..]
Dat je nou net dat ene portret eruit pikt snap ik niet, je komt zelf met een studio aan waar werkelijk alles aan het werk nog scheelt en daar zou je wel heen willen gaan en als je dan al het werk op de site die ik aangeef bekijkt dan haal je enkel dat portret eruit. Dan vraag ik me af, snap je er wel wat van ?
[..]
Knap om werk van een ander af te zeiken, maar ik denk dat die boys waar jij werkt nog een hoop hebben te leren willen ze Veni Vidi Vici evenaren. Misschien dat dat ene portret net ff misgeschoten is, maar de rest is van goed tot heel goed bij Rick, hij is een jonge getalenteerde artiest.
Inderdaad!quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:17 schreef Da_Ripper het volgende:
zoiets?
[ afbeelding ]
biomechanic/ bionic
Wat is dat erg zeg! Dan schaam je toch dood en heb je spijt dat je eraan begonnen bent...quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:45 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
subtiel tattje, poets_zuster
pas idd maar op met een gezicht-tat.![]()
[ afbeelding ]
Escher is tofquote:Op zondag 20 juli 2008 17:50 schreef mrcool het volgende:
Zit te spelen met de gedachte binnenkort ook de tattooboer maar weer eens te bezoeken.
Zit een beetje in twijfel over 2 afbeeldingen van Escher.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:56 schreef Enfermera het volgende:
Ha, gevonden! xD Ik was niet de enige die 'm kwijt was
Bij mij begint het ook weer te kriebelen, ik heb meerdere ideeen: zo'n mechanisch geval ding, ik weet niet hoe het heet, maar dat je zeg maar het bot en evt spieren van mn schouder ziet, dat vind ik wel gaaf, of anders een klein sleevetje.. Maar wat op mijn bovenrug vind ik ook wel weer heel erg leuk.
Nog maar even denken en hier (ook) ideeen opdoen.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:03 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wat meer van Anil Gupta:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |