quote:Op zondag 6 april 2008 13:11 schreef Oproerkraaier het volgende:
Dit is de achterkant van mijn tattoo:
Over de rug, naar de borst en binnenkant bovenarm via de schouder dus
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Wow!!!!quote:Op zondag 20 juli 2008 17:50 schreef mrcool het volgende:
Zit te spelen met de gedachte binnenkort ook de tattooboer maar weer eens te bezoeken.
Zit een beetje in twijfel over 2 afbeeldingen van Escher.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had ook t hoofd al bovenaan staan!quote:Op zondag 20 juli 2008 17:52 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Wow!!!!
Eerlijk gezegd denk ik dat de 1e het best zal uitkomen, die 2e is een beetje te gedetailleerd... Na verloop van tijd vervaagt dat toch een beetje, vrees ik...
Ben je dan niet volledig het relief kwijt? Wordt lastig hoor...quote:Op zondag 20 juli 2008 17:54 schreef mrcool het volgende:
Kreeg zojuist ineens t idee om dat hoofd al draaiend rond mijn onderarm te laten zetten. Eerst ontwerp laten maken.
Daar was ik idd ook al bang voor. De hele diepte in die afbeelding valt dan ook weg.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:21 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ben je dan niet volledig het relief kwijt? Wordt lastig hoor...
Je omschrijft t precies goed!quote:Op zondag 20 juli 2008 18:32 schreef Evil-Cherry het volgende:
Beter als je hem plat houdt, dat is ook de kracht van de tekening.
Gaaf! Ik wil ook iets van Escher laten verwerken in m'n rugstuk.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:50 schreef mrcool het volgende:
Zit te spelen met de gedachte binnenkort ook de tattooboer maar weer eens te bezoeken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na een beetje meer gezocht te hebben naar de Oceanic/Polyneese style merk ik wel dat Rob Deut, samen met Greg/Jim Orie (Dragon Tattoo, Eind) & Jeroen Franken, de mannen zijn waar je bij moet zijn in NL.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:20 schreef Da_Ripper het volgende:
Heb daarstrax een mailtje gestuurd naar http://www.robdeut.com/home.htm
Kent iemand die hier?
Ik ook...!quote:
ieiejwww, ook nog de navel helemaal zwart gemaaktquote:Op maandag 21 juli 2008 02:32 schreef dutch-mamma het volgende:
Ow... en al googlend kwam ik ditte tegen...
Iemand die hiermee durft over het strand te lopen...?
[ afbeelding ]
(met alle respect... ieder moet de tattoo nemen die bij hem of haar past...! Maar ik geloof niet dat dat mijn ding zal zijn)
haha, dat is zo fout dat het weer ultiem stoer is! Lijkt me wel erg pijnlijk om op die plek een tattoo te krijgen.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:09 schreef dutch-mamma het volgende:
Prachtige kat, maar brrr, ik moet er niet aan denken in bed te belanden met een vent die dan zoiets op zijn buik heeft...! Exit libido!
Ik heb zelfs ooit een foto op het www gezien van een man die een olifant op zijn buik had. Ja, mét "echt" slurfje
Nee, ieder zijn meug, maar dat is een beetje teveel van het goede IMHO...
De 2de is goed te doen, als die maar op een goed formaat word gezet.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:52 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Wow!!!!
Eerlijk gezegd denk ik dat de 1e het best zal uitkomen, die 2e is een beetje te gedetailleerd... Na verloop van tijd vervaagt dat toch een beetje, vrees ik...
Ge het geliekquote:Op maandag 21 juli 2008 17:49 schreef mrcool het volgende:
Volgens mij lullen jullie langs elkaar heen!
Nee, hoor...!quote:Op maandag 21 juli 2008 17:49 schreef mrcool het volgende:
Volgens mij lullen jullie langs elkaar heen!
30 juli bedoel je?quote:Op maandag 21 juli 2008 12:31 schreef BalthasarBokko het volgende:
[..]
Anyway, ik heb 30 juni een afspraak met eus om hem te zetten. Was wel goedkoop, mijn hele schouder, met nog een deel wat doorloopt tot mijn onderarm voor 200 euro (?). Ik wist niet wat ik hoorde, maar hij zei dat het hem heel leuk leek om in die stijl iets te zetten, dus miss heeft dat er iets mee te maken.
Wordt dit:
[ afbeelding ]
Ik weet dat iedereen en zijn moeder deze tattoo heeft, maar hey
Derek Hessquote:Op maandag 21 juli 2008 12:31 schreef BalthasarBokko het volgende:
[..]
haha, dat is zo fout dat het weer ultiem stoer is! Lijkt me wel erg pijnlijk om op die plek een tattoo te krijgen.
Anyway, ik heb 30 juni een afspraak met eus om hem te zetten. Was wel goedkoop, mijn hele schouder, met nog een deel wat doorloopt tot mijn onderarm voor 200 euro (?). Ik wist niet wat ik hoorde, maar hij zei dat het hem heel leuk leek om in die stijl iets te zetten, dus miss heeft dat er iets mee te maken.
Wordt dit:
[ afbeelding ]
Ik weet dat iedereen en zijn moeder deze tattoo heeft, maar hey
Ik heb de mijne nu een jaartje of 11,12 en ik roep al heel lang dat ie weer opnieuw moet.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:18 schreef dutch-mamma het volgende:
Waar ik ook erg benieuwd naar ben, is hoe de tattoos er na een tijdje uit gaan zien. Als ze vers gezet zijn, dan zijn ze scherp en contrastrijk, maar ik zie vaak dat ze na een tijdje vager worden, verbleken...
Niet altijd, hoor! Laatst zag ik iemand met een prachtige bloem en die bleek ze al een paar jaar te hebben! Maar soms zie ik tattoos die eens best aardig waren, maar nu zijn veranderd in een vage vlek waar je niks meer uit kan halen... Of ze zien eruit alsof ze met een breinaald zijn gezet...
Graag jullie ervaringen! En hoe het komt dat de ene tattoo wel redelijk goed blijft en de ander na een tijdje een rommeltje wordt!
(de mijne bevalt nog steeds prima!)
Het constrast is super als de tattoo vers is, maar dat komt omdat de huid open is, je kijkt ' recht' in de tattoo. Uiteraard groeit je huid erover en je huid is niet doorzichtig, en daarom wordt hij in de eerste plaats altijd wat minder fel. Het ligt ook aan of een tattoo goed gezet is. Als hij te diep gezet is gaat hij uitlopen, hij zit een laagje te ver dan (zie OP). Dan is er nog de zon. De zon veroudert je huid. Als je je tattoo altijd in zou smeren met zonnebrand scheelt het ook. En dan is er gewone huidvernieuwing. De inkt zit in een huidcel ingesloten. De huidcelllen vernieuwen zich en verschuiven soms een beetje=inkt ook=iets vagere tattoo. Oja, de persoon met de tattoo zelf kan in het genezingsproces ook een tattoo verneuken, da's soms ook een oorzaak.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:18 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
30 juli bedoel je?
Voor mij is die nieuw, maar ja, ik ben dan ook volledig trendbewusteloos (and proud of it)!
Ik vind hem wel heel apart en ben benieuwd hoe die er in het echt uit gaat zien!
Waar ik ook erg benieuwd naar ben, is hoe de tattoos er na een tijdje uit gaan zien. Als ze vers gezet zijn, dan zijn ze scherp en contrastrijk, maar ik zie vaak dat ze na een tijdje vager worden, verbleken...
Niet altijd, hoor! Laatst zag ik iemand met een prachtige bloem en die bleek ze al een paar jaar te hebben! Maar soms zie ik tattoos die eens best aardig waren, maar nu zijn veranderd in een vage vlek waar je niks meer uit kan halen... Of ze zien eruit alsof ze met een breinaald zijn gezet...
Graag jullie ervaringen! En hoe het komt dat de ene tattoo wel redelijk goed blijft en de ander na een tijdje een rommeltje wordt!
(de mijne bevalt nog steeds prima!)
Ik denk niet dat er een site is met allerlei reviews op n rijtje. Maar toen ik 'tattooshop zaandam review' googlde kreeg ik: http://www.allebedrijveni(...)s_zaandam/index.html - met 1 reviewtje van 'n shop in Krommenie.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:34 schreef ninoooo het volgende:
Is er ergens een site waar je makkelijk per shop reviews kan vinden? Freedom Tattoo in Zaandam ziet er qua shop niet heel speciaal uit maar de voorbeelden op de site (http://www.freedomtattoo.nl/) zijn opzich wel strak en netjes over het algemeen... Ik ben een beetje in dubio of ik hierheen zal gaan voor m'n eerste tattoo...
Ik heb me helemaal blauw geGoogle'd vanochtend, niet echt bijsterveel info op 1 erg positief topic op een klein forumpje na. Groot voordeel is wel dat die lui letterlijk om de hoek zitten, even langs lopen om bij te werken is wel een grote plusquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:59 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een site is met allerlei reviews op n rijtje. Maar toen ik 'tattooshop zaandam review' googlde kreeg ik: http://www.allebedrijveni(...)s_zaandam/index.html - met 1 reviewtje van 'n shop in Krommenie.
Waarschijjnlijk moet je gewoon elke shop + review gaan googlen
Langsgaa is vaak het beste. Op de website foto's kijken kan je vaak ook al een goed idee geven. Ikzelf zou er NOOIT een voet binnenzetten na het zien van de foto's op de website *gruwel*. Wat een broelie..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:34 schreef ninoooo het volgende:
Is er ergens een site waar je makkelijk per shop reviews kan vinden? Freedom Tattoo in Zaandam ziet er qua shop niet heel speciaal uit maar de voorbeelden op de site (http://www.freedomtattoo.nl/) zijn opzich wel strak en netjes over het algemeen... Ik ben een beetje in dubio of ik hierheen zal gaan voor m'n eerste tattoo...
Haha gelukkig ga ik niet voor een ingewikkeld portret maar voor dit:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:49 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Langsgaa is vaak het beste. Op de website foto's kijken kan je vaak ook al een goed idee geven. Ikzelf zou er NOOIT een voet binnenzetten na het zien van de foto's op de website *gruwel*. Wat een broelie..
[ afbeelding ]
Ontplofte banaan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
en toch zou ik met zoiets ook naar een andere tattoo artiest gaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:05 schreef ninoooo het volgende:
[..]
Haha gelukkig ga ik niet voor een ingewikkeld portret maar voor dit:
[ afbeelding ].
De voorbeelden die je eruit trekt zijn wel behoorlijk slecht maar er zit ook veel strakker werk op die site...
Strak iets kunnen zetten is voor mij meer een vereiste voor een tattooeerder, dan een knap iets wat slechts enkele tatttoeerders beheersen. Ik zou naar een goede studio gaan, maar je moet het zelf weten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:05 schreef ninoooo het volgende:
[..]
Haha gelukkig ga ik niet voor een ingewikkeld portret maar voor dit:
[ afbeelding ].
De voorbeelden die je eruit trekt zijn wel behoorlijk slecht maar er zit ook veel strakker werk op die site...
In die regio zou ik als ik jou was naar Rick gaan, van Veni Vidi Vici tattoo. http://www.venividivicitattoo.nl/quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:34 schreef ninoooo het volgende:
Thanks maarquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:36 schreef TattoozZz het volgende:
[..]
In die regio zou ik als ik jou was naar Rick gaan, van Veni Vidi Vici tattoo. http://www.venividivicitattoo.nl/
Hij zit in Beverwijk
Hehe dank uquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:23 schreef ninoooo het volgende:
Ik heb het ook nog nooit niet-lelijk zien zijn.
edit; goeie Soulwax quote trouwens
Koude dag in hel dat ik voor een portret ergens heen gaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:08 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Hehe dank uOf dank Soulwax eigenlijk.
Voor portretten kan je bijvoorbeeld naar Bianca van Tattoosolution (ben te lui om link te zoeken).
Ik heb ergens een foto van een Amerikaanse vrouw die de fillmposter van Dead Man (Jim Jarmusch/Johnny Depp) heeft getatoeerd. Werkelijk gruwelijk precies neergezet!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:09 schreef ninoooo het volgende:
[..]
Koude dag in hel dat ik voor een portret ergens heen ga
Dat je nou net dat ene portret eruit pikt snap ik niet, je komt zelf met een studio aan waar werkelijk alles aan het werk nog scheelt en daar zou je wel heen willen gaan en als je dan al het werk op de site die ik aangeef bekijkt dan haal je enkel dat portret eruit. Dan vraag ik me af, snap je er wel wat van ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:39 schreef ninoooo het volgende:
[..]
Thanks maar
[ afbeelding ]..
Verder wel een nette site met mooie voorbeelden,
Knap om werk van een ander af te zeiken, maar ik denk dat die boys waar jij werkt nog een hoop hebben te leren willen ze Veni Vidi Vici evenaren. Misschien dat dat ene portret net ff misgeschoten is, maar de rest is van goed tot heel goed bij Rick, hij is een jonge getalenteerde artiest.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:16 schreef ParanoidEv het volgende:
Lol, portretten is zo'n vak apart... Als je het niet kan kan je het maar beter niet doen, tis echt zo'n speciaal iets.
Ieuww das zo een ransaapquote:
als ik zo de laatste foto's op tonsoftattoos bekijk dan doet dat portret rick werkelijk geen eer aan nee. maar dan begrijp ik ook niet waarom in hemelsnaam dat portret op de website is gezet. overigens zijn er maar zeer weinig artiesten in nederland die een fatsoenlijk portret kunnen prikken. (ik ken er maar 1 eigenlijk en dat is bianca).quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:37 schreef TattoozZz het volgende:
[..]
Dat je nou net dat ene portret eruit pikt snap ik niet, je komt zelf met een studio aan waar werkelijk alles aan het werk nog scheelt en daar zou je wel heen willen gaan en als je dan al het werk op de site die ik aangeef bekijkt dan haal je enkel dat portret eruit. Dan vraag ik me af, snap je er wel wat van ?
[..]
Knap om werk van een ander af te zeiken, maar ik denk dat die boys waar jij werkt nog een hoop hebben te leren willen ze Veni Vidi Vici evenaren. Misschien dat dat ene portret net ff misgeschoten is, maar de rest is van goed tot heel goed bij Rick, hij is een jonge getalenteerde artiest.
Oeioei, heb ik iets verkeerd gezegd? Ik vind die portretten gewoon niks, leuk dat hij het geprobeerd heeft hoor maar ik vind dat gewoon een vak apart. Ik vind Rick verder een geweldig goede artiest, een van de betere in Nederland, sorry dat ik dat er niet bij verteld heb hoor..sjongejonge. Met dat eerste wat je zegt ben ik het wel eens hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:37 schreef TattoozZz het volgende:
[..]
Dat je nou net dat ene portret eruit pikt snap ik niet, je komt zelf met een studio aan waar werkelijk alles aan het werk nog scheelt en daar zou je wel heen willen gaan en als je dan al het werk op de site die ik aangeef bekijkt dan haal je enkel dat portret eruit. Dan vraag ik me af, snap je er wel wat van ?
[..]
Knap om werk van een ander af te zeiken, maar ik denk dat die boys waar jij werkt nog een hoop hebben te leren willen ze Veni Vidi Vici evenaren. Misschien dat dat ene portret net ff misgeschoten is, maar de rest is van goed tot heel goed bij Rick, hij is een jonge getalenteerde artiest.
Inderdaad!quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:17 schreef Da_Ripper het volgende:
zoiets?
[ afbeelding ]
biomechanic/ bionic
Wat is dat erg zeg! Dan schaam je toch dood en heb je spijt dat je eraan begonnen bent...quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:45 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
subtiel tattje, poets_zuster
pas idd maar op met een gezicht-tat.![]()
[ afbeelding ]
Escher is tofquote:Op zondag 20 juli 2008 17:50 schreef mrcool het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:56 schreef Enfermera het volgende:
Ha, gevonden! xD Ik was niet de enige die 'm kwijt was
Bij mij begint het ook weer te kriebelen, ik heb meerdere ideeen: zo'n mechanisch geval ding, ik weet niet hoe het heet, maar dat je zeg maar het bot en evt spieren van mn schouder ziet, dat vind ik wel gaaf, of anders een klein sleevetje.. Maar wat op mijn bovenrug vind ik ook wel weer heel erg leuk.
Nog maar even denken en hier (ook) ideeen opdoen.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:03 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wat meer van Anil Gupta:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |