Nou en, als hij/zij dat nu wil.. mooi laten doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Daar slijt het wel erg hoor.. Is binnen een paar maanden heel erg vervaagd, net als de binnenkant van je handen. Iig volgens mij vaste tattoo-artist.
Mooiquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:14 schreef arneaux het volgende:
[ afbeelding ]
Polynesische tattoo. Dit is een foto van de dag zelf, 6 uur lang gezeten. Volgende week dinsdag andere onderarm.
Oh, dat zeg ik ook niet. Ik geef alleen de info die ik erover weet, verder maakt het mij ook niet uitquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:36 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Nou en, als hij/zij dat nu wil.. mooi laten doen.
Ja is zo. Nou heb ik wel eens van iemand gehoord dat als je het op de handmatige manier laat zetten het beter zou blijven zitten. Hoe dat zit, geen idee, maar je zou eens navraag kunnen doen bij bijvoorbeeld hem: http://www.freewebs.com/flyingswastika/ . Ik hoorde het van 1 van z'n vrienden waarmee ik aan de praat geraakt was op een conventie nadat ik zag dat hij wat foto's had van binnenkanten van handen die hij geprikt had.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Daar slijt het wel erg hoor.. Is binnen een paar maanden heel erg vervaagd, net als de binnenkant van je handen. Iig volgens mij vaste tattoo-artist.
Extreem vet. Echt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:14 schreef arneaux het volgende:
[ afbeelding ]
Polynesische tattoo. Dit is een foto van de dag zelf, 6 uur lang gezeten. Volgende week dinsdag andere onderarm.
Mag ik vragen waar je die gevonden hebt?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren m'n allereerste laten zetten
Ik vind 'm in alle eenvoud juist heel mooi!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:09 schreef Empathologica het volgende:
Ik ehh vind het gewoon een muzieknoot? Wat is er zo speciaal aan dat ie van jou is?
Het is gewoon een muzieknoot?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:14 schreef skadhd het volgende:
Normaal gezien pak je geen dingen precies hetzelfde als andere mensen...
Mensen die wel moeite gedaan hebben voor een ontwerp en voor wie dit veel betekent.
Dat vind ik gewoon vervelend.
mooi strakquote:Op zondag 25 mei 2008 03:14 schreef KD-fotografie het volgende:
binnenkort komt er nog een naam onder.![]()
[ afbeelding ]
Maar nu wil ik borstvoeding gaan geven, als het goed gaat een half jaar, moet ik daarom wachten met de tatoeage ivm hormonen of maakt dat niks uit?
Gaaf!quote:Op zondag 25 mei 2008 03:14 schreef KD-fotografie het volgende:
binnenkort komt er nog een naam onder.![]()
[ afbeelding ]
Maar nu wil ik borstvoeding gaan geven, als het goed gaat een half jaar, moet ik daarom wachten met de tatoeage ivm hormonen of maakt dat niks uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |