Snap ik... 10 jaar geleden toen ik 16 was had ik mijn eerste laten zetten en toen was ik er na 20/30 minuten ook al helemaal klaar mee... ik heb 'm niet eens in laten kleurenquote:Op donderdag 24 april 2008 10:46 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
ik wou alleen niet meteen als eerste tattoo meteen 2 uur in die stoel liggen
Aaah wat is ie schattig!quote:Op donderdag 24 april 2008 09:15 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
aan het begin ging ik echt dooodmaar dat werd steeds minder en op een gegeven moment vond ik het zelfs best wel een fijn gevoel op een hele twisted manier
![]()
maar ben zo bliiiijjj kan echt niet geloven dat het er niet meer af zal gaan
Het lijkt alleen nog echt onmogelijk om er een goede foto van te maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zit hij dus
thnx. Zal eens rondkijkenquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:13 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
http://www.tattoopiercingstudiolelystad.nl/
Daar heb ik de mijne vorige week gezet
Ergens niet helemaal tegen kunnen heet naar mijn weten allergie..?quote:Op zondag 27 april 2008 22:00 schreef lynda het volgende:
Hij durft met 100% zekerheid te zeggen dat ik geen rode inkt allergie oid heb maar me huid er gewoon niet helemaal tegen kan..
Bij de meeste wel hoor.quote:Op zondag 27 april 2008 19:48 schreef super-muffin het volgende:
Kun je gewoon een shop binnen lopen voor een oriënterend gesprek of moet daar een afspraak voor gemaakt worden?
Mijn huid is nog blank, maar ik wil er toch maar verandering in gaan brengen dit jaar nog.
Wat wil je dan? Je kan beter kijken naar iemand die kan zetten wat je wil dan naar de lokatie.quote:Op zondag 27 april 2008 21:29 schreef Nebu het volgende:
iemand enig idee van een goede shop rond hoofddorp?
Heeft bij mij te maken met oa me huid (Extraatje die ik bij me HMS gekregen heb;) Heb bijvoorbeeld een litteken van een operatie (15 cm groot) en die is ook vaak opgezet en jeukt als een gek.. Tattoo kan ik hiermee vergelijken.quote:Op maandag 28 april 2008 11:27 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ergens niet helemaal tegen kunnen heet naar mijn weten allergie..?
is die van jou al klaar inmiddels?quote:
Voorlopig nietquote:
Thanxquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:08 schreef Olivia76 het volgende:
Refused!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jouw armen zijn te gaaf, echt heel vet, wat me nog meer verbaasde was dat je profielplaatje een album van refused was, ik ken niemand meer die Refused ook cool vind deze dagen.
OK ontopic, ik wil ook weer meer tattoos, maar wat is slim, om het nu nog te doen of na de zomer ivm de zon en broeierig onder de kleding.
Groetjes
Ligt eraan waar je hem zet denk ik, jij bent dus al die tijd binnen gebleven of liep je met een parasol rond of kleding eroverheen? hahah. Ik haat kleding over pasgezette tattoos.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:05 schreef refused. het volgende:
[..]
als dat niet het geval is (zoals die van mij vorig jaar in de nevada desert) dan moet je wat meer moeite doen om je tattoo te beschermen tegen zonlicht. No big deal.
Jeroen Frankenquote:Op zondag 11 mei 2008 20:18 schreef Empathologica het volgende:
Waar wil je hem laten zetten dan DAMH?
wat zijn je verdere plannen eigenlijk?quote:Op zondag 11 mei 2008 21:48 schreef birdydontfly het volgende:
Ik heb zo een zin om mijne af te makennn
oh dit wat ik nu heb laten zetten was maar een klein gedeelte van wat ik laat zettenquote:
Goeie keuzequote:
superquote:Op maandag 12 mei 2008 09:27 schreef Uierboord het volgende:
[..]
Heb laatst deze laten zetten door hem, ben er erg blij mee:
[ afbeelding ]
vette tatoeage en vet idee !quote:Op maandag 12 mei 2008 09:20 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
oh dit wat ik nu heb laten zetten was maar een klein gedeelte van wat ik laat zettenhet word een hele bloesem tak van mijn borst tot onderaan mijn heup
mèt vogeltjes.
Mooie kleurenquote:Op maandag 12 mei 2008 09:27 schreef Uierboord het volgende:
[..]
Goeie keuze![]()
Jeroen zet mooie, authentieke tattoo's, tevens is het een relaxede gast!
[ afbeelding ]
Trouwens, dit heb ik ook nog op m'n lichaam staan, los van nog twee kleinere tattoo's:
[ afbeelding ]
Enne, lieve tattoo hoor, birdie
Huh, op de ene foto zie ik de ene tattoo niet en op de andere foto de andere niet?quote:Op maandag 12 mei 2008 09:27 schreef Uierboord het volgende:
[..]
Goeie keuze![]()
[ afbeelding ]
Trouwens, dit heb ik ook nog op m'n lichaam staan, los van nog twee kleinere tattoo's:
[ afbeelding ]
Enne, lieve tattoo hoor, birdie
Oja die 2e is uiteraard in spiegelbeeldquote:Op maandag 12 mei 2008 14:14 schreef Evil-Cherry het volgende:
Euh, Ev, spiegel???
En die maori is nieuw toch?
Mooi ding man, had je ook nog verteld over specifieke dingen die je erin verwerkt wilden hebben of niet?quote:Op maandag 12 mei 2008 09:27 schreef Uierboord het volgende:
[..]
Goeie keuze![]()
[ afbeelding ]
is wel het plan ja,, vind die andere stijlen met bv veel ingekleurde zwarte vlakken iets minder mooi, persoonlijk gezienquote:Op maandag 12 mei 2008 11:19 schreef wes55 het volgende:
[..]
welke stijl laat je bij hem zetten? maori?
Ja, heb eerst een gesprek gehad met Jeroen over wie ik ben, wat ik meegemaakt heb en wat belangrijk is voor me.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:28 schreef DAMH het volgende:
[..]
Mooi ding man, had je ook nog verteld over specifieke dingen die je erin verwerkt wilden hebben of niet?
cool man, ik had hem ook al gemaild over wat ik er allemaal in verwerkt zou willen zien,, dus sja ff wachten paar maandjesquote:Op maandag 12 mei 2008 20:31 schreef Uierboord het volgende:
[..]
Ja, heb eerst een gesprek gehad met Jeroen over wie ik ben, wat ik meegemaakt heb en wat belangrijk is voor me.
Al die dingen zijn verwerkt in deze tattoo.
Nadat de tattoo gezet is heeft hij verteld wat waar zit, wat waar voor staat, enz.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:38 schreef sproetjes het volgende:
ik ga over 2 weken ook weer onder de naaldvandaag de afspraak gemaakt
Ik wou net posten om te vragen hoe het met jouw tattoo gingquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:27 schreef Keltie het volgende:
Zo, gisteren weer eens een afspraak gehad;
[ afbeelding ]
20 Juni misschien de laatste.
jep, ik heb een bepaald ontwerp op mn rug waar ik helemaal verliefd op benquote:
Ik begin het eerlijk gezegd wel heel erg druk te vinden, maar het is overduidelijk dat je er gelukkig mee bent, dus all the best.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:27 schreef Keltie het volgende:
Zo, gisteren weer eens een afspraak gehad;
[ afbeelding ]
20 Juni misschien de laatste.
IMO: juist hoe drukker hoe mooier, juist omdat het dan niet meer 3 aparte delen zijn. Maar dat het 1 geheel gaat worden. Ziet er netjes uit Keltie! Alhoewel ik meer fan ben van je armquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:57 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik begin het eerlijk gezegd wel heel erg druk te vinden, maar het is overduidelijk dat je er gelukkig mee bent, dus all the best.
Inderdaad. Begint nu een geheel te wordenquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
IMO: juist hoe drukker hoe mooier, juist omdat het dan niet meer 3 aparte delen zijn. Maar dat het 1 geheel gaat worden. Ziet er netjes uit Keltie! Alhoewel ik meer fan ben van je arm
haha daar keek ik ook tegen op maar viel reuze mee! de spier die naast je scheenbeen loopt deed ff meer pijn..quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:28 schreef theKiD het volgende:
Ik moet binnenkort toch eens een afspraak maken voor de voorkant van me scheenbeenIk zie dr nu al tegenop.. Maar ja, het verhaal moet af he
![]()
scheenbeen vond ik zelf ook wel meevallen, bij mj was juist de kuit weer minder prettigquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:09 schreef wes55 het volgende:
[..]
haha daar keek ik ook tegen op maar viel reuze mee! de spier die naast je scheenbeen loopt deed ff meer pijn..
Bij de tattooshop waar ik ga kost het ontwerpen niets. Volgens mij is dat redelijk standaard al kan natuurlijk niet voor al die andere shops spreken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:11 schreef DSS24 het volgende:
Ik wil ook graag een tattoo zetten en ik weet de plek waar ik hem wil. in mijn hoofd heb ik ook een idee wat ik wil laten zetten. Alleen ik ben zo belabberd in tekenen of uberhaupt iets op papier zetten. Dus kan ik naar een Tattoo-shop gaan om hem iets te laten ontwerpen en hoeveel kost een ontwerp? Of werkt het niet op deze manier?
Bij mijn shop was het 55 euro per uur voor het tekenen. Denk dat je dat moeilijk algemeen kan zeggen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:20 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Bij de tattooshop waar ik ga kost het ontwerpen niets. Volgens mij is dat redelijk standaard al kan natuurlijk niet voor al die andere shops spreken.
Het verschilt dus blijkbaar van shop tot shop. Er zijn trouwens ook shops die geen ontwerpen voor iemand maken en alleen zetten wat ze als voorbeeld hebben of krijgen. Dus gewoon een aantal shops langs gaan en laten uitleggen wat hun werkwijze is.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:02 schreef n0a het volgende:
[..]
Bij mijn shop was het 55 euro per uur voor het tekenen. Denk dat je dat moeilijk algemeen kan zeggen.
misschien een donkerkleurige longsleeve ipv een overhemd aandoen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:26 schreef Driverrrr het volgende:
Hello allemaal
Heb vrijdag m'n eerste tattoo laten zetten, op m'n onderarm.
Ik werk fulltime, en draag op m'n werk een uniform (met lange mouwen omdat de tattoo niet zichtbaar mag zijn).
Nu smeer ik mijn tattoo iedere dag een paar keer in met Bepanthen, maar deze zalf gaat in m'n overhemd zitten, met het gevolg dat m'n overhemd vies is, en er geen zalf meer op m'n arm zit.
Kan ik iets om m'n arm heen doen om ervoor te zorgen dat de Bepanthen ook echt op de tattoo blijft zitten, like gaas, folie of iets dergelijks?
Thnx!
Arg stop nu! Je tattoo mag nooit langs kleding oid schuren, schuren is echt funest voor je genezende tattoo. Ik weet niet op de hoeveelste dag je nu zit, maar iedere keer dat je een uniform aan moet, plak je folie af met huishoudfolie en wat leukopor ofzo zodat het goed blijft zitten. Smeer het liefste geen zalf want dan wordt het een sopboel. Als je thuis bent lekker iets met korte mouwen aandoen zodat hij goed kan luchten, en eventueel heel dun een laagje smeren. Heeft je artiest je geen voorlichting voor nazorg gegeven?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:26 schreef Driverrrr het volgende:
Hello allemaal
Heb vrijdag m'n eerste tattoo laten zetten, op m'n onderarm.
Ik werk fulltime, en draag op m'n werk een uniform (met lange mouwen omdat de tattoo niet zichtbaar mag zijn).
Nu smeer ik mijn tattoo iedere dag een paar keer in met Bepanthen, maar deze zalf gaat in m'n overhemd zitten, met het gevolg dat m'n overhemd vies is, en er geen zalf meer op m'n arm zit.
Kan ik iets om m'n arm heen doen om ervoor te zorgen dat de Bepanthen ook echt op de tattoo blijft zitten, like gaas, folie of iets dergelijks?
Thnx!
Nazorg verschilt per artiestquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:58 schreef ParanoidEv het volgende:![]()
[..]
Arg stop nu! Je tattoo mag nooit langs kleding oid schuren, schuren is echt funest voor je genezende tattoo. Ik weet niet op de hoeveelste dag je nu zit, maar iedere keer dat je een uniform aan moet, plak je folie af met huishoudfolie en wat leukopor ofzo zodat het goed blijft zitten. Smeer het liefste geen zalf want dan wordt het een sopboel. Als je thuis bent lekker iets met korte mouwen aandoen zodat hij goed kan luchten, en eventueel heel dun een laagje smeren. Heeft je artiest je geen voorlichting voor nazorg gegeven?
hij draagt een uniformquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:29 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
misschien een donkerkleurige longsleeve ipv een overhemd aandoen?
Verschilt idd enorm. Zelf moet ik altijd 2a3 dagen folie erom, uiteraard wel 2x per dag schoonmaken, dun laagje vasaline en nieuwe folie. Daarna nog een 2tal weken insmeren met neutrale bodylotion. Op deze manier, geen korstjes en het geneest perfect.quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nazorg verschilt per artiest
Ik heb toch redelijk wat uren op m'n lijf zitten en altijd gewoon een shirt aan zonder iets af te plakken ofzo.. En dat maakt echt geen reet uit.
Nicequote:Op donderdag 22 mei 2008 23:14 schreef arneaux het volgende:
[ afbeelding ]
Polynesische tattoo. Dit is een foto van de dag zelf, 6 uur lang gezeten. Volgende week dinsdag andere onderarm.
Kickkont!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:14 schreef arneaux het volgende:
[ afbeelding ]
Polynesische tattoo. Dit is een foto van de dag zelf, 6 uur lang gezeten. Volgende week dinsdag andere onderarm.
Daar slijt het wel erg hoor.. Is binnen een paar maanden heel erg vervaagd, net als de binnenkant van je handen. Iig volgens mij vaste tattoo-artist.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:00 schreef skadhd het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met een tat onder je voet.
Het moet echt in de holte van mn voet, dus daar slijt het niet zo erg als echt op je zool..
maar toch..ervaringen?
Nou en, als hij/zij dat nu wil.. mooi laten doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Daar slijt het wel erg hoor.. Is binnen een paar maanden heel erg vervaagd, net als de binnenkant van je handen. Iig volgens mij vaste tattoo-artist.
Mooiquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:14 schreef arneaux het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, dat zeg ik ook niet. Ik geef alleen de info die ik erover weet, verder maakt het mij ook niet uitquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:36 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Nou en, als hij/zij dat nu wil.. mooi laten doen.
Ja is zo. Nou heb ik wel eens van iemand gehoord dat als je het op de handmatige manier laat zetten het beter zou blijven zitten. Hoe dat zit, geen idee, maar je zou eens navraag kunnen doen bij bijvoorbeeld hem: http://www.freewebs.com/flyingswastika/ . Ik hoorde het van 1 van z'n vrienden waarmee ik aan de praat geraakt was op een conventie nadat ik zag dat hij wat foto's had van binnenkanten van handen die hij geprikt had.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Daar slijt het wel erg hoor.. Is binnen een paar maanden heel erg vervaagd, net als de binnenkant van je handen. Iig volgens mij vaste tattoo-artist.
Extreem vet. Echt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:14 schreef arneaux het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik vragen waar je die gevonden hebt?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren m'n allereerste laten zetten
Ik vind 'm in alle eenvoud juist heel mooi!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:09 schreef Empathologica het volgende:
Ik ehh vind het gewoon een muzieknoot? Wat is er zo speciaal aan dat ie van jou is?
Het is gewoon een muzieknoot?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:14 schreef skadhd het volgende:
Normaal gezien pak je geen dingen precies hetzelfde als andere mensen...
Mensen die wel moeite gedaan hebben voor een ontwerp en voor wie dit veel betekent.
Dat vind ik gewoon vervelend.
mooi strakquote:Op zondag 25 mei 2008 03:14 schreef KD-fotografie het volgende:
binnenkort komt er nog een naam onder.![]()
[ afbeelding ]
Maar nu wil ik borstvoeding gaan geven, als het goed gaat een half jaar, moet ik daarom wachten met de tatoeage ivm hormonen of maakt dat niks uit?
Gaaf!quote:Op zondag 25 mei 2008 03:14 schreef KD-fotografie het volgende:
binnenkort komt er nog een naam onder.![]()
[ afbeelding ]
Maar nu wil ik borstvoeding gaan geven, als het goed gaat een half jaar, moet ik daarom wachten met de tatoeage ivm hormonen of maakt dat niks uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |