Bij de tattooshop waar ik ga kost het ontwerpen niets. Volgens mij is dat redelijk standaard al kan natuurlijk niet voor al die andere shops spreken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:11 schreef DSS24 het volgende:
Ik wil ook graag een tattoo zetten en ik weet de plek waar ik hem wil. in mijn hoofd heb ik ook een idee wat ik wil laten zetten. Alleen ik ben zo belabberd in tekenen of uberhaupt iets op papier zetten. Dus kan ik naar een Tattoo-shop gaan om hem iets te laten ontwerpen en hoeveel kost een ontwerp? Of werkt het niet op deze manier?
Bij mijn shop was het 55 euro per uur voor het tekenen. Denk dat je dat moeilijk algemeen kan zeggen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:20 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Bij de tattooshop waar ik ga kost het ontwerpen niets. Volgens mij is dat redelijk standaard al kan natuurlijk niet voor al die andere shops spreken.
Het verschilt dus blijkbaar van shop tot shop. Er zijn trouwens ook shops die geen ontwerpen voor iemand maken en alleen zetten wat ze als voorbeeld hebben of krijgen. Dus gewoon een aantal shops langs gaan en laten uitleggen wat hun werkwijze is.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:02 schreef n0a het volgende:
[..]
Bij mijn shop was het 55 euro per uur voor het tekenen. Denk dat je dat moeilijk algemeen kan zeggen.
misschien een donkerkleurige longsleeve ipv een overhemd aandoen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:26 schreef Driverrrr het volgende:
Hello allemaal
Heb vrijdag m'n eerste tattoo laten zetten, op m'n onderarm.
Ik werk fulltime, en draag op m'n werk een uniform (met lange mouwen omdat de tattoo niet zichtbaar mag zijn).
Nu smeer ik mijn tattoo iedere dag een paar keer in met Bepanthen, maar deze zalf gaat in m'n overhemd zitten, met het gevolg dat m'n overhemd vies is, en er geen zalf meer op m'n arm zit.
Kan ik iets om m'n arm heen doen om ervoor te zorgen dat de Bepanthen ook echt op de tattoo blijft zitten, like gaas, folie of iets dergelijks?
Thnx!
Arg stop nu! Je tattoo mag nooit langs kleding oid schuren, schuren is echt funest voor je genezende tattoo. Ik weet niet op de hoeveelste dag je nu zit, maar iedere keer dat je een uniform aan moet, plak je folie af met huishoudfolie en wat leukopor ofzo zodat het goed blijft zitten. Smeer het liefste geen zalf want dan wordt het een sopboel. Als je thuis bent lekker iets met korte mouwen aandoen zodat hij goed kan luchten, en eventueel heel dun een laagje smeren. Heeft je artiest je geen voorlichting voor nazorg gegeven?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:26 schreef Driverrrr het volgende:
Hello allemaal
Heb vrijdag m'n eerste tattoo laten zetten, op m'n onderarm.
Ik werk fulltime, en draag op m'n werk een uniform (met lange mouwen omdat de tattoo niet zichtbaar mag zijn).
Nu smeer ik mijn tattoo iedere dag een paar keer in met Bepanthen, maar deze zalf gaat in m'n overhemd zitten, met het gevolg dat m'n overhemd vies is, en er geen zalf meer op m'n arm zit.
Kan ik iets om m'n arm heen doen om ervoor te zorgen dat de Bepanthen ook echt op de tattoo blijft zitten, like gaas, folie of iets dergelijks?
Thnx!
Nazorg verschilt per artiestquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:58 schreef ParanoidEv het volgende:![]()
[..]
Arg stop nu! Je tattoo mag nooit langs kleding oid schuren, schuren is echt funest voor je genezende tattoo. Ik weet niet op de hoeveelste dag je nu zit, maar iedere keer dat je een uniform aan moet, plak je folie af met huishoudfolie en wat leukopor ofzo zodat het goed blijft zitten. Smeer het liefste geen zalf want dan wordt het een sopboel. Als je thuis bent lekker iets met korte mouwen aandoen zodat hij goed kan luchten, en eventueel heel dun een laagje smeren. Heeft je artiest je geen voorlichting voor nazorg gegeven?
hij draagt een uniformquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:29 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
misschien een donkerkleurige longsleeve ipv een overhemd aandoen?
Verschilt idd enorm. Zelf moet ik altijd 2a3 dagen folie erom, uiteraard wel 2x per dag schoonmaken, dun laagje vasaline en nieuwe folie. Daarna nog een 2tal weken insmeren met neutrale bodylotion. Op deze manier, geen korstjes en het geneest perfect.quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nazorg verschilt per artiest
Ik heb toch redelijk wat uren op m'n lijf zitten en altijd gewoon een shirt aan zonder iets af te plakken ofzo.. En dat maakt echt geen reet uit.
Nicequote:Op donderdag 22 mei 2008 23:14 schreef arneaux het volgende:
[ afbeelding ]
Polynesische tattoo. Dit is een foto van de dag zelf, 6 uur lang gezeten. Volgende week dinsdag andere onderarm.
Kickkont!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:14 schreef arneaux het volgende:
[ afbeelding ]
Polynesische tattoo. Dit is een foto van de dag zelf, 6 uur lang gezeten. Volgende week dinsdag andere onderarm.
Daar slijt het wel erg hoor.. Is binnen een paar maanden heel erg vervaagd, net als de binnenkant van je handen. Iig volgens mij vaste tattoo-artist.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:00 schreef skadhd het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met een tat onder je voet.
Het moet echt in de holte van mn voet, dus daar slijt het niet zo erg als echt op je zool..
maar toch..ervaringen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |