Volgensmij wel. Mijn tattooeerder sprak het iig niet tegenquote:Op maandag 7 april 2008 19:16 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
kunnen ze dan over dat bindweefsel heen tattoëeren?
+1 ik ook!quote:Op maandag 7 april 2008 10:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb zelf een hele goede ervaring met Players Club Tattoo in Maastricht...
dat is mooi! Ik heb de link doorgegeven en m'n vriendin kende hem van naam ook al, fijn om te horen dat er ook vanaf hier goede berichten komen. Het gaat hem denk ik wel wordenquote:
Is Lelystad te ver?quote:Op zondag 13 april 2008 18:39 schreef The_Hives het volgende:
Hey,
ik denk er ook over om een tatoeage te nemen. Denk er al jaren aan en wil nu toch de 'stap' nemen. Ik wil een schorpioen op mn bovenarm.
Ik ben aan het rondkijken op internet naar voorbeelden zoals ik hem het mooiste vind, maar vind nog niets wat helemaal naar mijn wens is.
Zijn er hier mensen die tips hebben voor een goede tattoo-shop in de buurt van Hoorn (het liefst met een tatoeëerder die goed kan tekenen zodat een eventuele tatoeage helemaal naar mijn wens is)?
Jaaaawel, altijd smeren hoor! Liefst een hoge factor, (hangt af van je huid) zodat ie niet zo snel/veel verbleekt.quote:Op zondag 13 april 2008 20:00 schreef hierissieweer het volgende:
He mensen,
Ik wil morgen onder de zonnebank gaan maar wat smeer ik erop? Of smeer ik niet? Het lijkt mij dat als ik zonnebrand er op doet dat de rest van de huid die er om heen ligt niet bruin wordt (daar waar er geen smeersel op zit) Wie weet raad?
honderden euro´s dollarsquote:
Niiiice. Die vind ik echt supermooiquote:Op maandag 14 april 2008 12:50 schreef skyrebel het volgende:
Zelf al enige jaren redelijk fan van tattoos. Hier mijn laatste creatie:
[ afbeelding ]
Inmiddels is ie al geschaduwd en genezen, dus zeer binnenkort zal ik het eindresultaat posten.
Foto's. Foto's! Sinds ik een hele zwarte onderarm op BME heb gezien, ben ik fan van dat concept.quote:Op maandag 14 april 2008 13:07 schreef ParanoidEv het volgende:
Strontekak,m'n hele pols zwart laten maken, en nu moet ik steeds de kat ontwijken die kopjes komt geven!
Tis niet echt een strakke zwarte band, meer opvulling van iets ouds. Zal kijken of ik woensdag een foto kan maken maar tis niet bijzonder.quote:Op maandag 14 april 2008 14:14 schreef Nosh het volgende:
[..]
Foto's. Foto's! Sinds ik een hele zwarte onderarm op BME heb gezien, ben ik fan van dat concept.
Ik ben juist jaloers op de yourmeatismine tattoo van paranoidev.quote:Op maandag 14 april 2008 21:43 schreef -Mellow- het volgende:
refused heerscht nog steeds het meest in dit topic
ff zoeken...quote:Op maandag 14 april 2008 21:44 schreef refused. het volgende:
[..]
Ik ben juist jaloers op de yourmeatismine tattoo van paranoidev.
Tis er geen, tis een Out of Step tattoo!quote:Op maandag 14 april 2008 21:44 schreef refused. het volgende:
[..]
Ik ben juist jaloers op de yourmeatismine tattoo van paranoidev.
Cover is cover, ongeacht de kleurquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:52 schreef DAMH het volgende:
ff een vraagje tussendoor, als je bv een tatoo laat zetten zwart met rood,, en naar een paar jaar denk je van,, dat rode wil ik zwart hebben,, kan je dat er dan overheen tatoeren?? rood op zwart lijkt me lastiger?
Dat lijkt me sowieso een goed idee.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:53 schreef lynda het volgende:
Ik heb zelf al 4 jaar een tattoo maar de laatste tijd blijft hij maar jeuken en opzetten.. Ik voel nu me tattoo dus echt dik op me huid liggen, normaal voel je ook wel wat maar het is nu 3x zo dik..
Iemand een idee wat dit kan zijn? Of toch maar even terug naar de tatoeëerder?
Been there, done that @ verse tattoosquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:47 schreef lynda het volgende:
Is typisch iets voor mij 's nachts jeuk te hebben en rustig door te krabben in me slaap
Oh, da's opwekkend...!quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:53 schreef lynda het volgende:
Ik heb zelf al 4 jaar een tattoo maar de laatste tijd blijft hij maar jeuken en opzetten.. Ik voel nu me tattoo dus echt dik op me huid liggen, normaal voel je ook wel wat maar het is nu 3x zo dik..
Zit er misschien rood in de tattoo? Je kan namelijk allergisch zijn voor rode inkt en ik geloof dat dat ook pas na een paar jaar kan gebeuren.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:53 schreef lynda het volgende:
Toevallig welquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:11 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Zit er misschien rood in de tattoo? Je kan namelijk allergisch zijn voor rode inkt en ik geloof dat dat ook pas na een paar jaar kan gebeuren.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:16 schreef TheDenialTwist het volgende:
http://wiki.bmezine.com/index.php/Ink_Allergy
Ze zijn wel van de understatements op BME.quote:Below are two more serious reactions
Whehe ach ja sommige dingen die je op BME ziet.. daarbij vergeleken valt dit echt nog wel meequote:Op dinsdag 15 april 2008 21:26 schreef Nosh het volgende:
[..]
[..]
Ze zijn wel van de understatements op BME.
nee, daar ben je zo met de autoquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:13 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
http://www.tattoopiercingstudiolelystad.nl/
Daar heb ik de mijne vorige week gezet
Ik heb 1x gekeken en vond die lui zich nogal macho gedragen en ergerde me er aan. Verder vond ik het saai en nietszeggend. Maar misschien heb ik net de verkeerde aflevering gezien.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:46 schreef refused. het volgende:
Volgt iemand hier de series miami ink/la ink?
Dan heb ik Miami Ink gezien. Maar (in ieder geval in die aflevering) ging het echt om 'diepgaande blablah' achter dolfijntjes en bloemetjes etc. *yawn*quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:56 schreef refused. het volgende:
^^
Strak gezet!
Die gast van Miami ink is idd enorm macho maar z'n tattoo's zijn echt nice. Niks vergeleken met Chris Garver trouwens, DAT is echt een klasse artiest. LA ink gaat over de nieuwe shop van Kat von D, is allemaal wat minder macho en haar skills liegen er ook niet om.
Wel leuk om al die verhalen achter de tattoo's te zien en het vermogen van die gasten om ideeen van mensen zo strak op papier en uiteindelijk op de huid te krijgen.
Hm... die van mij is toch anders aardig gelukt...! (scroll even terug omhoog om te kijken!).quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:44 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yeah right gast..Ik vind dit nog schokkender dan die plaatjes van BME.
Slechte tattoo artist dan.quote:Op woensdag 16 april 2008 01:22 schreef dutch-mamma het volgende:
(tja, en als je dan een vaag plaatje als voorbeeld inlevert, wat volgens mij met die draak is gebeurd, kopieert hij dat net zo vaag op je arm).
De als goed bekend staande tattoo-artiesten die me net niet (en soms gewoon wél) uitlachten wegens mijn "simpele plaatje", omdat dat hen te min was... zijn die dan zo goed...? Waarschijnlijk wel. Maar ze gaven mij niet de ruimte mijn eigen idee op mijn arm te zetten.quote:
NICEquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:53 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik heb 1x gekeken en vond die lui zich nogal macho gedragen en ergerde me er aan. Verder vond ik het saai en nietszeggend. Maar misschien heb ik net de verkeerde aflevering gezien.
Oja, vergeet even de nieuwe tattoo van mijn allerliefste vriendje te show-offen.
[ afbeelding ]
Gezet door zijne zoon.
Waar komt ie op dan? Dacht dat ie alleen maar op zondag kwam op Discovery Travel & living.quote:Op woensdag 16 april 2008 04:27 schreef tha_dark het volgende:
Ik kijk Maimi Ink bijna elke dag, vind het wel een tof programma.
Vooral de portretten van Kat (volgens mij heet ze zo) en de japanse stijl van die andere kerel zijn echt geweldig!
Inderdaad. En ik hoor vaak dat mensen uitgelachen worden bij ' goede' artiesten, maar iemand uitlachen hoort bij mij ook niet bij een defenitie van een goede artiest... Hoewel ik laatst wel een fransman uitlachte die in japanse tekens ' sex, wiet' en nog 5 van die dingen wilde hebben. Ja, we hebben een smart- en coffeeshop in de buurt die Fransen aantrekt..quote:
Zo heb ik me jaren geleden ook eens een deel van een nieuwe tattoo naar de klote geholpen. Gelukkig werd het wel alleen weer (gratis) bijgewerkt.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:47 schreef lynda het volgende:
Is typisch iets voor mij 's nachts jeuk te hebben en rustig door te krabben in me slaap
quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:08 schreef Sakura het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bwahahhahahahahhaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mag toch hopen dat dit een knappe fotoshop is, je gaat me toch niet wijs maken dat er echt van die ******** tokkies rondlopen die dit soort shit op hun lichaam laten zetten?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:13 schreef Sakura het volgende:
[..]
Daar had hij mij blijkbaar helemaal niet voor nodig, dat is hem prima op eigen gelegenheid gelukt![]()
![]()
![]()
![]()
Kom je sinds lange tijd weer eens in het topic (deel 27 was het laatste deel van m'n verschijning), zie je ditquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:54 schreef kensei het volgende:
[..]
Waarom niet belachelijk maken? hiermee behoed je andere menen ervan domme fouten te maken lol, straks gaan nog meer mensen van die achterlijke tattoo's nemen
Niet bepaaldquote:Op vrijdag 28 maart 2008 06:36 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Hij laat het zetten, waarschijnlijk deed hij dat niet "opeens" en hij post een foto. Hij zal zich niet belachelijk voelen door een gozert die een topic over tattoos bekijkt met de intentie om mensen te gaan uitlachen.
Dat zou pas echt het eerder besproken tokkie-gedrag zijnquote:Zoek hem op en lach hem in zijn gezicht uit anders of kan het niet zonder knus beeldschermpje?
Nopes.quote:On ze topique:
Ik wou na lang denken wel een topic zetten, maar had nog geen stappen ondernomen en nu denk ik juist weer van "dan moet ik daar voor altijd mee rondlopen".. Zijn er hier geen mensen met spijt?
Kat von D heeft nu een eigen serie over dr eigen tattoo shop; LA ink.quote:Op woensdag 16 april 2008 04:27 schreef tha_dark het volgende:
Ik kijk Maimi Ink bijna elke dag, vind het wel een tof programma.
Vooral de portretten van Kat (volgens mij heet ze zo) en de japanse stijl van die andere kerel zijn echt geweldig!
oh dies tofquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:53 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik heb 1x gekeken en vond die lui zich nogal macho gedragen en ergerde me er aan. Verder vond ik het saai en nietszeggend. Maar misschien heb ik net de verkeerde aflevering gezien.
Oja, vergeet even de nieuwe tattoo van mijn allerliefste vriendje te show-offen.
[ afbeelding ]
Gezet door zijne zoon.
Het was een ' vrije tekening', die hij zo tof vond dat hij hem wilde hebben. Plus we hadden geen klanten mee naar een conventie en we wilden toch in actie zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:38 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
oh dies tof
hoe kwam ie daar dan zo bij?
Kat is tofquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:12 schreef refused. het volgende:
[..]
Kat von D heeft nu een eigen serie over dr eigen tattoo shop; LA ink.
aan het begin ging ik echt dooodquote:Op donderdag 24 april 2008 07:57 schreef sproetjes het volgende:yaay anne
ben benieuwd!
hoe vond je het?
Hey, die is gezet door Jelle (Death or Glory op tonsoftattoos)!quote:
Welkom in de wondere wereld van endorfinen.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:15 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
aan het begin ging ik echt dooodmaar dat werd steeds minder en op een gegeven moment vond ik het zelfs best wel een fijn gevoel op een hele twisted manier
![]()
![]()
Hij word uiteindelijk ook heel stuk groter hoor, dit is een klein deel van iets van vanaf mijn borst tot onderaan mijn heup moet gaan komenquote:Op donderdag 24 april 2008 10:40 schreef refused. het volgende:
Hij is mooi iddAlleen jammer dat ie zo klein is, dat oppervlak is juist uitermate geschikt voor een grote tattoo
zegt iemand die de meer=beter filosofie aanhangt dus trek je er niet teveel van aan.
tof!!quote:Op donderdag 24 april 2008 09:15 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
aan het begin ging ik echt dooodmaar dat werd steeds minder en op een gegeven moment vond ik het zelfs best wel een fijn gevoel op een hele twisted manier
![]()
maar ben zo bliiiijjj kan echt niet geloven dat het er niet meer af zal gaan
Het lijkt alleen nog echt onmogelijk om er een goede foto van te maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zit hij dus
dat heb ik ook, dus dan doe ik het maar niet en blijf ik hier lurkenquote:Op maandag 21 april 2008 21:13 schreef shut.up.and.love het volgende:
Ik zou echt willen dat ik eindelijk een keer een beslissing kan maken over een tattoo! Ik kijk al jaren met bewondering naar boeken over tattoos, tv series (ik ben ook groot miami ink & la ink fan), en regelmatig browse ik online naar foto's.. maar tot nu toe verander ik te vaak van gedachten om eindelijk de knoop door te hakken. Ooit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |