Ja dat ga ik denk ook doen als ik weer terug ben in Nederland.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:45 schreef Spazzattack het volgende:
[..]
Ik ben ook geen expert op dit gebied, maar het lijkt mij best mogelijk. Maar ook zeer pijnlijk. Het beste dat je kunt doen om hier een goed antwoord op te krijgen is even langs een tattooshop gaan en daar vragen. Dan weet je het meteen, en ook de redenen waarom wel of niet.
Het kan wel, maar het is ontzettend snel weg. Om dezelfde reden kan je niks tattoeeren aan de binnenkant van je handen: je huid is daar veel sneller met cellen afstoten en vernieuwen, waardoor je dus heel snel niks meer ziet van je tattoo..quote:Op donderdag 3 april 2008 22:10 schreef tha_dark het volgende:
Even een vraagje: (ik hoop dat het geen stomme vraag is maar heb echt totaal geen verstand van tattoos)
Kun je iets op de onderkant van je voet laten tattoeren?
Ah oke, bedankt voor de informatiequote:Op donderdag 3 april 2008 23:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Het kan wel, maar het is ontzettend snel weg. Om dezelfde reden kan je niks tattoeeren aan de binnenkant van je handen: je huid is daar veel sneller met cellen afstoten en vernieuwen, waardoor je dus heel snel niks meer ziet van je tattoo..
Het kan dus wel, maar is eigenlijk zonde omdat het snel weer vervaagt/weg is. Ik zou maar een andere plek kiezen
haha helaasquote:Op donderdag 3 april 2008 22:23 schreef theKiD het volgende:
[..]
Toevallig ook bij Jelle?Want dan blijf ik wel ff langer hangen natuurlijk
oh annie wat tofquote:Op donderdag 3 april 2008 18:53 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
ik heb ook een afspraak op 23 april.. mijn aller eerste!! spannend!
agjoh! wellesquote:
erg cool!quote:Op zondag 6 april 2008 13:11 schreef Oproerkraaier het volgende:
Dit is de achterkant van mijn tattoo:
[ afbeelding ]
Over de rug, naar de borst en binnenkant bovenarm via de schouder dus
ziet r vet uitquote:Op zondag 6 april 2008 13:11 schreef Oproerkraaier het volgende:
Dit is de achterkant van mijn tattoo:
[ afbeelding ]
Over de rug, naar de borst en binnenkant bovenarm via de schouder dus
Ik heb zelf een hele goede ervaring met Players Club Tattoo in Maastricht...quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik lees graag mee in dit topic maar voorlopig is mijn huid nog blancoIk heb inmiddels geleerd dat er onwijs veel verschil zit in kwaliteit van een tattoo, en zou daarom graag een korte vraag willen stellen voor een vriendin van me.
Mijn vriendin wil een simpele tattoeage laten zetten, een japans teken, niet al te groot, op haar bovenarm. Weinig spannends dus in vergelijking met wat je hier soms voor schitterende kunstwerken zietMaar desondanks wél belangrijk dat het récht wordt gezet en egaal is.
Kan iemand een goede tattooshop in omgeving (zuid)Limburg aanraden? Een klein eindje rijden is geen probleem, ben benieuwd of iemand een goede suggestie kan doen. Alvast bedankt!
bedankt voor je antwoord. Maar ook aan de zijkant is er dus risico op stretchmarks. Ik had gehoopt dat dat beperkt bleef tot de buikquote:Op maandag 7 april 2008 09:14 schreef Olivia76 het volgende:
Hey vandaag, als je zwanger wordt rekt je buik uit, kan de tattoo dus vervormen, ook stretchmarks kunnen de tattoo aan diggelen helpen, ikzelf heb 3 kinderen, gelukkig geen strepen aan overgehouden, maar het kan wel, vriendin van me heeft haar hele buik vol strepen staan en die gaan nooit meer weg.
Misschien de tattoo doen als je bent bevallen?
Groetjes
Volgensmij is er dan alleen niets van het hele plaatje meer zichtbaar?quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:22 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
de grootte, plaatje is ongeveer 15 bij 10 maar denk dat ik hem wel iets kleiner wil.
Yup. Eigenlijk overal. En er is ook geen pijl op te trekken of je ze wel of niet krijgt helaas. Als ze er eenmaal zitten gaan ze idd niet meer weg, de strepen die je ziet is bindweefsel, dat is lichter dan je huid en kleurt ook anders in de zon. Het is ook stugger dan normale huid.quote:Op maandag 7 april 2008 12:07 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
bedankt voor je antwoord. Maar ook aan de zijkant is er dus risico op stretchmarks. Ik had gehoopt dat dat beperkt bleef tot de buik![]()
kunnen ze dan over dat bindweefsel heen tattoëeren?quote:Op maandag 7 april 2008 15:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Yup. Eigenlijk overal. En er is ook geen pijl op te trekken of je ze wel of niet krijgt helaas. Als ze er eenmaal zitten gaan ze idd niet meer weg, de strepen die je ziet is bindweefsel, dat is lichter dan je huid en kleurt ook anders in de zon. Het is ook stugger dan normale huid.
Ik heb zelf ook een klein tekentje op mijn onderbuik, wilde het eerst ook niet om de reden die jij aangeeft. Heb het toch gedaan omdat het een klein dingetje is, en als het vervormd raakt of er zitten strepen doorheen, dan kan ik er altijd nog wat overheen laten doen na mijn zwangerschap(pen)![]()
Volgensmij wel. Mijn tattooeerder sprak het iig niet tegenquote:Op maandag 7 april 2008 19:16 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
kunnen ze dan over dat bindweefsel heen tattoëeren?
+1 ik ook!quote:Op maandag 7 april 2008 10:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb zelf een hele goede ervaring met Players Club Tattoo in Maastricht...
dat is mooi! Ik heb de link doorgegeven en m'n vriendin kende hem van naam ook al, fijn om te horen dat er ook vanaf hier goede berichten komen. Het gaat hem denk ik wel wordenquote:
Is Lelystad te ver?quote:Op zondag 13 april 2008 18:39 schreef The_Hives het volgende:
Hey,
ik denk er ook over om een tatoeage te nemen. Denk er al jaren aan en wil nu toch de 'stap' nemen. Ik wil een schorpioen op mn bovenarm.
Ik ben aan het rondkijken op internet naar voorbeelden zoals ik hem het mooiste vind, maar vind nog niets wat helemaal naar mijn wens is.
Zijn er hier mensen die tips hebben voor een goede tattoo-shop in de buurt van Hoorn (het liefst met een tatoeëerder die goed kan tekenen zodat een eventuele tatoeage helemaal naar mijn wens is)?
Jaaaawel, altijd smeren hoor! Liefst een hoge factor, (hangt af van je huid) zodat ie niet zo snel/veel verbleekt.quote:Op zondag 13 april 2008 20:00 schreef hierissieweer het volgende:
He mensen,
Ik wil morgen onder de zonnebank gaan maar wat smeer ik erop? Of smeer ik niet? Het lijkt mij dat als ik zonnebrand er op doet dat de rest van de huid die er om heen ligt niet bruin wordt (daar waar er geen smeersel op zit) Wie weet raad?
honderden euro´s dollarsquote:
Niiiice. Die vind ik echt supermooiquote:Op maandag 14 april 2008 12:50 schreef skyrebel het volgende:
Zelf al enige jaren redelijk fan van tattoos. Hier mijn laatste creatie:
[ afbeelding ]
Inmiddels is ie al geschaduwd en genezen, dus zeer binnenkort zal ik het eindresultaat posten.
Foto's. Foto's! Sinds ik een hele zwarte onderarm op BME heb gezien, ben ik fan van dat concept.quote:Op maandag 14 april 2008 13:07 schreef ParanoidEv het volgende:
Strontekak,m'n hele pols zwart laten maken, en nu moet ik steeds de kat ontwijken die kopjes komt geven!
Tis niet echt een strakke zwarte band, meer opvulling van iets ouds. Zal kijken of ik woensdag een foto kan maken maar tis niet bijzonder.quote:Op maandag 14 april 2008 14:14 schreef Nosh het volgende:
[..]
Foto's. Foto's! Sinds ik een hele zwarte onderarm op BME heb gezien, ben ik fan van dat concept.
Ik ben juist jaloers op de yourmeatismine tattoo van paranoidev.quote:Op maandag 14 april 2008 21:43 schreef -Mellow- het volgende:
refused heerscht nog steeds het meest in dit topic
ff zoeken...quote:Op maandag 14 april 2008 21:44 schreef refused. het volgende:
[..]
Ik ben juist jaloers op de yourmeatismine tattoo van paranoidev.
Tis er geen, tis een Out of Step tattoo!quote:Op maandag 14 april 2008 21:44 schreef refused. het volgende:
[..]
Ik ben juist jaloers op de yourmeatismine tattoo van paranoidev.
Cover is cover, ongeacht de kleurquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:52 schreef DAMH het volgende:
ff een vraagje tussendoor, als je bv een tatoo laat zetten zwart met rood,, en naar een paar jaar denk je van,, dat rode wil ik zwart hebben,, kan je dat er dan overheen tatoeren?? rood op zwart lijkt me lastiger?
Dat lijkt me sowieso een goed idee.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:53 schreef lynda het volgende:
Ik heb zelf al 4 jaar een tattoo maar de laatste tijd blijft hij maar jeuken en opzetten.. Ik voel nu me tattoo dus echt dik op me huid liggen, normaal voel je ook wel wat maar het is nu 3x zo dik..
Iemand een idee wat dit kan zijn? Of toch maar even terug naar de tatoeëerder?
Been there, done that @ verse tattoosquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:47 schreef lynda het volgende:
Is typisch iets voor mij 's nachts jeuk te hebben en rustig door te krabben in me slaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |