Niiiice. Die vind ik echt supermooiquote:Op maandag 14 april 2008 12:50 schreef skyrebel het volgende:
Zelf al enige jaren redelijk fan van tattoos. Hier mijn laatste creatie:
[ afbeelding ]
Inmiddels is ie al geschaduwd en genezen, dus zeer binnenkort zal ik het eindresultaat posten.
Foto's. Foto's! Sinds ik een hele zwarte onderarm op BME heb gezien, ben ik fan van dat concept.quote:Op maandag 14 april 2008 13:07 schreef ParanoidEv het volgende:
Strontekak,m'n hele pols zwart laten maken, en nu moet ik steeds de kat ontwijken die kopjes komt geven!
Tis niet echt een strakke zwarte band, meer opvulling van iets ouds. Zal kijken of ik woensdag een foto kan maken maar tis niet bijzonder.quote:Op maandag 14 april 2008 14:14 schreef Nosh het volgende:
[..]
Foto's. Foto's! Sinds ik een hele zwarte onderarm op BME heb gezien, ben ik fan van dat concept.
Ik ben juist jaloers op de yourmeatismine tattoo van paranoidev.quote:Op maandag 14 april 2008 21:43 schreef -Mellow- het volgende:
refused heerscht nog steeds het meest in dit topic
ff zoeken...quote:Op maandag 14 april 2008 21:44 schreef refused. het volgende:
[..]
Ik ben juist jaloers op de yourmeatismine tattoo van paranoidev.
Tis er geen, tis een Out of Step tattoo!quote:Op maandag 14 april 2008 21:44 schreef refused. het volgende:
[..]
Ik ben juist jaloers op de yourmeatismine tattoo van paranoidev.
Cover is cover, ongeacht de kleurquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:52 schreef DAMH het volgende:
ff een vraagje tussendoor, als je bv een tatoo laat zetten zwart met rood,, en naar een paar jaar denk je van,, dat rode wil ik zwart hebben,, kan je dat er dan overheen tatoeren?? rood op zwart lijkt me lastiger?
Dat lijkt me sowieso een goed idee.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:53 schreef lynda het volgende:
Ik heb zelf al 4 jaar een tattoo maar de laatste tijd blijft hij maar jeuken en opzetten.. Ik voel nu me tattoo dus echt dik op me huid liggen, normaal voel je ook wel wat maar het is nu 3x zo dik..
Iemand een idee wat dit kan zijn? Of toch maar even terug naar de tatoeëerder?
Been there, done that @ verse tattoosquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:47 schreef lynda het volgende:
Is typisch iets voor mij 's nachts jeuk te hebben en rustig door te krabben in me slaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |