quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:02 schreef Nosh het volgende:
Even nog voor de aftercare: ik heb een laagje pleisterspray er op gekregen, maar wanneer kan er voorzichtig gewassen worden met Unicura, en een laagje uierzalf/vaseline op? De één zei drie dagen (zodra dat laagje weg is), de ander zei meteen.
Geheel afhankelijk van de plek, de persoon, de grootte en meer van dat.quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:44 schreef Wynter het volgende:
Ik vraag me af hoe 'pijnlijk' een tattoo nou eigenlijk is, ik heb me wel eens laten piercen (meerdere malen op verschillende plaatsen), en dat vond ik eigenlijk best een prettig gevoel... is het vergelijkbaar met een tattoo?
Ik had een tepelpiercing en die vond ik veeeele malen pijnlijker dan me (drie) tattoos. Waarvan eentje op me voet, die wel wat zeer deed. De volgende komt gedeeltelijk op me oksel en da's ook niet echt de fijnste plek ;D Maar het beetje pijn dat je voelt bij je tattoo is inderdaad afhankelijk van locatie, persoon, gemoedstoestand, type tattoo, etc. Maar daar hoef je het zeker niet voor te laten, zeker wanneer je al piercings gewend bent.quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:44 schreef Wynter het volgende:
Ik vraag me af hoe 'pijnlijk' een tattoo nou eigenlijk is, ik heb me wel eens laten piercen (meerdere malen op verschillende plaatsen), en dat vond ik eigenlijk best een prettig gevoel... is het vergelijkbaar met een tattoo?
De pijn is in het begin pijnlijk, daarna word het wat minder(lichaam gaat het verdoven) en daarna gaat het weer pijn doen. Maar vergelijk de pijn met de pijn die je hebt als een tandarts een verdovingsspuit in je mond zet. Maar dan heb je deze pijn constant. Persoonlijk vond ik mijn onderarm de pijn "erger" dan op mijn been omdat ik het zag.quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:44 schreef Wynter het volgende:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:33 schreef Nosh het volgende:
Bollocks.
Enfin. On with the show.
Foto's van beinkte users:
Keltie:
[ afbeelding ]
Thanks! ^^quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:14 schreef gekkehoedenmaker het volgende:Nosh
Enfermera
Helemaal stoer!
Echt he XD Wanneer heb jij 'm laten zetten??quote:
Mijn tattooeerder zei dat je 't gewoon kan laten zitten.. verder helemaal niks aan doen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:02 schreef Nosh het volgende:
Even nog voor de aftercare: ik heb een laagje pleisterspray er op gekregen, maar wanneer kan er voorzichtig gewassen worden met Unicura, en een laagje uierzalf/vaseline op? De één zei drie dagen (zodra dat laagje weg is), de ander zei meteen.
Beetje jammer idd, iemand belachelijk proberen te maken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:08 schreef Sakura het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bwahahhahahahahhaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mag toch hopen dat dit een knappe fotoshop is, je gaat me toch niet wijs maken dat er echt van die debiele tokkies rondlopen die dit soort shit op hun lichaam laten zetten?
Daar had hij mij blijkbaar helemaal niet voor nodig, dat is hem prima op eigen gelegenheid geluktquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:47 schreef theKiD het volgende:
[..]
Beetje jammer idd, iemand belachelijk proberen te maken.![]()
Waarom niet belachelijk maken? hiermee behoed je andere menen ervan domme fouten te maken lol, straks gaan nog meer mensen van die achterlijke tattoo's nemenquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:47 schreef theKiD het volgende:
[..]
Beetje jammer idd, iemand belachelijk proberen te maken.![]()
Kijk als je iets niet mooi vind of niet je stijl, kun je dat altijd netjes zeggen natuurlijk, maar er zijn grenzen aan t fatsoenlijke.
Wat de vliegende neuk doe je hier als je zelf niks hebt om toe te voegen, en alleen maar anoniem vingertjes kan wijzen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:13 schreef Sakura het volgende:
[..]
Daar had hij mij blijkbaar helemaal niet voor nodig, dat is hem prima op eigen gelegenheid gelukt![]()
![]()
![]()
![]()
Hij laat het zetten, waarschijnlijk deed hij dat niet "opeens" en hij post een foto. Hij zal zich niet belachelijk voelen door een gozert die een topic over tattoos bekijkt met de intentie om mensen te gaan uitlachen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:13 schreef Sakura het volgende:
[..]
Daar had hij mij blijkbaar helemaal niet voor nodig, dat is hem prima op eigen gelegenheid gelukt![]()
![]()
![]()
![]()
Het zit je schijnbaar heel erg hoog?quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:13 schreef Sakura het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
zielig figuur.... heb je uberhaupt zelf tattoo's ?, of kom je hier alleen maar om andere mensen belachelijk te maken?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:08 schreef Sakura het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bwahahhahahahahhaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mag toch hopen dat dit een knappe fotoshop is, je gaat me toch niet wijs maken dat er echt van die debiele tokkies rondlopen die dit soort shit op hun lichaam laten zetten?
Een topic? Een tattoo denk ik hequote:Op vrijdag 28 maart 2008 06:36 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
On ze topique:
Ik wou na lang denken wel een topic zetten, maar had nog geen stappen ondernomen en nu denk ik juist weer van "dan moet ik daar voor altijd mee rondlopen".. Zijn er hier geen mensen met spijt?
Eind dit jaar heb ik een groot project geplanned staan, waar ik jullie nog eens over ga mailen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:59 schreef ParanoidEv het volgende:
Hey Nosh, je had hier nog een gratis bijwerksessie tegoed hoor!
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 06:48 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Een tattoo kun je nog bedekken, jouw geweldige intelligentie en communicatief vermogen niet.
Je hebt hartstikke gelijk hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:42 schreef Nosh het volgende:
[..]
Eind dit jaar heb ik een groot project geplanned staan, waar ik jullie nog eens over ga mailen.
3 uur reizen is níets.
En die keeltat (concept of niet) is echt absoluut briljant. Echt heel erg uniek.
Liever tijdens het genezen bloot houden en anders even folietje. Maar je kan het het beste doen als je vakantie hebt ofzo en thuis lekker vaak op je blote voeten kan lopen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:11 schreef MM-Luna het volgende:
Zijn er hier mensen met een tattoo van enkel naar bovenkant voet? Ik vroeg me af of je na het zetten van de tattoo je sok en schoen gewoon aan kan? Het is namelijk wel ietwat koud om zonder sokken/schoenen rond te lopen in deze tijd van het jaar hehe.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:52 schreef ParanoidEv het volgende:
Liever tijdens het genezen bloot houden en anders even folietje. Maar je kan het het beste doen als je vakantie hebt ofzo en thuis lekker vaak op je blote voeten kan lopen.
Weekje vakantie is ook al fijnquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:00 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Heb maar weekje vakantie en kan niet de hele week binnen blijven zitten, maarre een schoen kan er wel over zolang er folie tussen zit? Nog tips voor artiesten die heel goed zijn in draken tekenen maar dan wel wat aparter, dus in eigen stijl zeg maar?
Stoer hoor, om hier en in het verwijder-topic deze jongen voor lul te zetten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:13 schreef Sakura het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zit binnenkort met hetzelfde. Kous kan uit, is geen probleem. Maar een broek die erlangs schuurt...?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:52 schreef ParanoidEv het volgende:
Liever tijdens het genezen bloot houden en anders even folietje. Maar je kan het het beste doen als je vakantie hebt ofzo en thuis lekker vaak op je blote voeten kan lopen.
Hij doet er toch ook folie op als je klaar bent bij hem?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:56 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik zit binnenkort met hetzelfde. Kous kan uit, is geen probleem. Maar een broek die erlangs schuurt...?
Is maar voor een paar uur per dag als ik buitenshuis ben (ik werk meest thuis, dan kan er wel even iets zomers aan)
Plasticfolie raadde de tattoomeneer overigens af. Wel schoon en vet houden. Mijn vriendin had wel folie, is goed gegaan!
Klopt, zoiets zei hij ook over de eerste 24 uur. Maar de dagen daarna: luchten!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hij doet er toch ook folie op als je klaar bent bij hem?Ik zou het voor de eerste 24 uur wel doen, blijft ie zeker weten lekker vet. Daarna idd beter niks erop (behalve vettige zalf) zodat het lekker kan ademen, als het niet anders kan, folie. Maar niet te veel is beter idd.
In de zomer lijkt mij ook niet echt prettig.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil ook iets op mijn voet en ik wacht wel mooi tot in de zomer zodat ik een paar dagen op slippertjes kan.
Binnenkant enkel was al niet slim omdat ik toen in Finland op vakantie was, heel veel moest lopen elke dag en alleen maar hoge schoenen bij me had ( tja, twas winter he).
Tis allemaal goedgekomen maar het zal me niet nog es gebeuren hoor!
Zo, ik zie dat de "brug" tussen onze topics gemaakt is, maar helaas wel door een nogal respectloos iemand (Sakura hier dus). Ook al ben ik zelf ooit met het hele verwijderproces begonnen, ik zal anderen zeker niet veroordelen die een tattoo willen laten zetten. Het is altijd je eigen beslissing. En er zijn zat mensen die gewoon liever iets anders over een oude tattoo heen willen laten zetten en m gedeeltelijk laten weghalen. Zoveel mensen, zoveel wensenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 06:48 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Het zit je schijnbaar heel erg hoog?
Tatoeage verwijderen, deel 3, we gaan vrolijk verder...
Een tattoo kun je nog bedekken, jouw geweldige intelligentie en communicatief vermogen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |