quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:02 schreef Nosh het volgende:
Even nog voor de aftercare: ik heb een laagje pleisterspray er op gekregen, maar wanneer kan er voorzichtig gewassen worden met Unicura, en een laagje uierzalf/vaseline op? De één zei drie dagen (zodra dat laagje weg is), de ander zei meteen.
Geheel afhankelijk van de plek, de persoon, de grootte en meer van dat.quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:44 schreef Wynter het volgende:
Ik vraag me af hoe 'pijnlijk' een tattoo nou eigenlijk is, ik heb me wel eens laten piercen (meerdere malen op verschillende plaatsen), en dat vond ik eigenlijk best een prettig gevoel... is het vergelijkbaar met een tattoo?
Ik had een tepelpiercing en die vond ik veeeele malen pijnlijker dan me (drie) tattoos. Waarvan eentje op me voet, die wel wat zeer deed. De volgende komt gedeeltelijk op me oksel en da's ook niet echt de fijnste plek ;D Maar het beetje pijn dat je voelt bij je tattoo is inderdaad afhankelijk van locatie, persoon, gemoedstoestand, type tattoo, etc. Maar daar hoef je het zeker niet voor te laten, zeker wanneer je al piercings gewend bent.quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:44 schreef Wynter het volgende:
Ik vraag me af hoe 'pijnlijk' een tattoo nou eigenlijk is, ik heb me wel eens laten piercen (meerdere malen op verschillende plaatsen), en dat vond ik eigenlijk best een prettig gevoel... is het vergelijkbaar met een tattoo?
De pijn is in het begin pijnlijk, daarna word het wat minder(lichaam gaat het verdoven) en daarna gaat het weer pijn doen. Maar vergelijk de pijn met de pijn die je hebt als een tandarts een verdovingsspuit in je mond zet. Maar dan heb je deze pijn constant. Persoonlijk vond ik mijn onderarm de pijn "erger" dan op mijn been omdat ik het zag.quote:Op donderdag 27 maart 2008 02:44 schreef Wynter het volgende:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:33 schreef Nosh het volgende:
Bollocks.
Enfin. On with the show.
Foto's van beinkte users:
Keltie:
[ afbeelding ]
Thanks! ^^quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:14 schreef gekkehoedenmaker het volgende:Nosh
Enfermera
Helemaal stoer!
Echt he XD Wanneer heb jij 'm laten zetten??quote:
Mijn tattooeerder zei dat je 't gewoon kan laten zitten.. verder helemaal niks aan doen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:02 schreef Nosh het volgende:
Even nog voor de aftercare: ik heb een laagje pleisterspray er op gekregen, maar wanneer kan er voorzichtig gewassen worden met Unicura, en een laagje uierzalf/vaseline op? De één zei drie dagen (zodra dat laagje weg is), de ander zei meteen.
Beetje jammer idd, iemand belachelijk proberen te maken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:08 schreef Sakura het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bwahahhahahahahhaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mag toch hopen dat dit een knappe fotoshop is, je gaat me toch niet wijs maken dat er echt van die debiele tokkies rondlopen die dit soort shit op hun lichaam laten zetten?
Daar had hij mij blijkbaar helemaal niet voor nodig, dat is hem prima op eigen gelegenheid geluktquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:47 schreef theKiD het volgende:
[..]
Beetje jammer idd, iemand belachelijk proberen te maken.![]()
Waarom niet belachelijk maken? hiermee behoed je andere menen ervan domme fouten te maken lol, straks gaan nog meer mensen van die achterlijke tattoo's nemenquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:47 schreef theKiD het volgende:
[..]
Beetje jammer idd, iemand belachelijk proberen te maken.![]()
Kijk als je iets niet mooi vind of niet je stijl, kun je dat altijd netjes zeggen natuurlijk, maar er zijn grenzen aan t fatsoenlijke.
Wat de vliegende neuk doe je hier als je zelf niks hebt om toe te voegen, en alleen maar anoniem vingertjes kan wijzen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:13 schreef Sakura het volgende:
[..]
Daar had hij mij blijkbaar helemaal niet voor nodig, dat is hem prima op eigen gelegenheid gelukt![]()
![]()
![]()
![]()
Hij laat het zetten, waarschijnlijk deed hij dat niet "opeens" en hij post een foto. Hij zal zich niet belachelijk voelen door een gozert die een topic over tattoos bekijkt met de intentie om mensen te gaan uitlachen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:13 schreef Sakura het volgende:
[..]
Daar had hij mij blijkbaar helemaal niet voor nodig, dat is hem prima op eigen gelegenheid gelukt![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |