abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57637175
Bollocks.

Enfin. On with the show.

Foto's van beinkte users:
Keltie:

Debsterr:

Hierissieweer:

Nosh:

Enfermera:

laffer:

theKID:

Vorig topic: Tattootopic deel 27

En DE PRANGENDE KWESTIES!
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:02 schreef Nosh het volgende:
Even nog voor de aftercare: ik heb een laagje pleisterspray er op gekregen, maar wanneer kan er voorzichtig gewassen worden met Unicura, en een laagje uierzalf/vaseline op? De één zei drie dagen (zodra dat laagje weg is), de ander zei meteen.

[ Bericht 4% gewijzigd door laffer op 02-04-2008 19:15:46 ]
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_57637237
Ah, nieuw topic
pi_57640030
Ik vraag me af hoe 'pijnlijk' een tattoo nou eigenlijk is, ik heb me wel eens laten piercen (meerdere malen op verschillende plaatsen), en dat vond ik eigenlijk best een prettig gevoel... is het vergelijkbaar met een tattoo?
www.wynter.nl (NOG NIET KLAAR)
pi_57640520
tvp
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  donderdag 27 maart 2008 @ 08:32:35 #5
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_57640931
Boh, ik sta in de OP .

De korstjes zijn er al bijna helemaal af, en ik ga de nieuwe sterretjes toch nog wel even laten rechttrekken. Gelukkig had ze de lijn nog niet verdikt dus met een beetje geluk hoeft de lijn alleen wat dikker om ze strakker te maken. En zij komt er dus niet meer aan!!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_57641106
Vanavond mag ik, voor de eerste keer *eeeeeks*
pi_57641937
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 02:44 schreef Wynter het volgende:
Ik vraag me af hoe 'pijnlijk' een tattoo nou eigenlijk is, ik heb me wel eens laten piercen (meerdere malen op verschillende plaatsen), en dat vond ik eigenlijk best een prettig gevoel... is het vergelijkbaar met een tattoo?
Geheel afhankelijk van de plek, de persoon, de grootte en meer van dat.

Zie het als een constant irriterende prikkeldraadgreep (zoals ze vroeger op de basisschool gegeven werden), en je komt in de buurt.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_57644186
Tvp, ik moet binnenkort ook maar weer eens een afspraak gaan maken.
"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
pi_57644308
tvp. Binnenkort maar weer eens een afspraak maken
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_57644364
hmmz.. Eigenlijk 1 minuut geleden maar een mailtje verstuurd of ik voor eind April onder de naald kan Waar dit topic allemaal niet toe lijdt..
*** Nul Dertien ***
pi_57645172
quote:
Ik had een tepelpiercing en die vond ik veeeele malen pijnlijker dan me (drie) tattoos. Waarvan eentje op me voet, die wel wat zeer deed. De volgende komt gedeeltelijk op me oksel en da's ook niet echt de fijnste plek ;D Maar het beetje pijn dat je voelt bij je tattoo is inderdaad afhankelijk van locatie, persoon, gemoedstoestand, type tattoo, etc. Maar daar hoef je het zeker niet voor te laten, zeker wanneer je al piercings gewend bent.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rudy303 op 27-03-2008 13:33:06 (tiepvautje) ]
  donderdag 27 maart 2008 @ 12:37:29 #12
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_57645247
ik kom hier weer even heel suf een tvp deponeren, daar ik nog niks heb toe te voegen aan dit topic maar wel wil meelezen en kijken
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  donderdag 27 maart 2008 @ 12:57:51 #13
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_57645635
quote:
De pijn is in het begin pijnlijk, daarna word het wat minder(lichaam gaat het verdoven) en daarna gaat het weer pijn doen. Maar vergelijk de pijn met de pijn die je hebt als een tandarts een verdovingsspuit in je mond zet. Maar dan heb je deze pijn constant. Persoonlijk vond ik mijn onderarm de pijn "erger" dan op mijn been omdat ik het zag.
Prettig is het dus absoluut niet!!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_57650448
Ik moet ook nog steeds bellen, maar eerst even op vakantie .
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_57650762
Hoi, ik denk dat ik dit jaar ook nog een tattootje laat zetten. Een M op mn pols in een mooi serif font.
Iemand bekend met een artist die goed is in lettering (strakke letters dus, geen gezwier en gezwaai met krullen of keltische letters )
pi_57650851
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:33 schreef Nosh het volgende:
Bollocks.

Enfin. On with the show.

Foto's van beinkte users:
Keltie:
[ afbeelding ]

bwahahhahahahahhaa

Ik mag toch hopen dat dit een knappe fotoshop is, je gaat me toch niet wijs maken dat er echt van die ******** tokkies rondlopen die dit soort shit op hun lichaam laten zetten?

[ Bericht 2% gewijzigd door Mylene op 29-03-2008 09:12:26 (doe een beetje normaal) ]
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_57651205
Moet jij zodanig je mening uiten?
Nee, ik heb er ook totaal niets mee, maar wat respect mag wel hoor!

Bovendien weet je niet wat voor betekenis erachter zit, indien van toepassing. Iedereen kiest wat hij of zij doet en wil doen, heeft zijn eigen redenen, en daar mag je het mee oneens zijn, maar hou dan je mond of vraag erna waarom, in plaats van zo te oordelen. Dat is jammer en bovendien moedig je zo ook geen andere users aan.
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:26:46 #18
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_57655977
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 22:14 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Nosh Enfermera Helemaal stoer!
Thanks! ^^
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 22:33 schreef Nosh het volgende:

[..]

Oh my, voorbestemd.
Echt he XD Wanneer heb jij 'm laten zetten??
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:02 schreef Nosh het volgende:
Even nog voor de aftercare: ik heb een laagje pleisterspray er op gekregen, maar wanneer kan er voorzichtig gewassen worden met Unicura, en een laagje uierzalf/vaseline op? De één zei drie dagen (zodra dat laagje weg is), de ander zei meteen.
Mijn tattooeerder zei dat je 't gewoon kan laten zitten.. verder helemaal niks aan doen. Mja, ik kan het mis hebben? Doe zelf niet aan pleiserspray, gebruik gewoon calendula zalf
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_57658982

Nee de inkt was niet op
pi_57660978
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 17:08 schreef Sakura het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

bwahahhahahahahhaa

Ik mag toch hopen dat dit een knappe fotoshop is, je gaat me toch niet wijs maken dat er echt van die debiele tokkies rondlopen die dit soort shit op hun lichaam laten zetten?
Beetje jammer idd, iemand belachelijk proberen te maken.
Kijk als je iets niet mooi vind of niet je stijl, kun je dat altijd netjes zeggen natuurlijk, maar er zijn grenzen aan t fatsoenlijke.
*** Nul Dertien ***
pi_57661912
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 22:47 schreef theKiD het volgende:

[..]

Daar had hij mij blijkbaar helemaal niet voor nodig, dat is hem prima op eigen gelegenheid gelukt
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_57664550
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 22:47 schreef theKiD het volgende:

[..]

Kijk als je iets niet mooi vind of niet je stijl, kun je dat altijd netjes zeggen natuurlijk, maar er zijn grenzen aan t fatsoenlijke.
Waarom niet belachelijk maken? hiermee behoed je andere menen ervan domme fouten te maken lol, straks gaan nog meer mensen van die achterlijke tattoo's nemen
  vrijdag 28 maart 2008 @ 01:54:36 #23
136780 Nosh
hurpdurp
pi_57665255
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:13 schreef Sakura het volgende:

[..]

Daar had hij mij blijkbaar helemaal niet voor nodig, dat is hem prima op eigen gelegenheid gelukt
Wat de vliegende neuk doe je hier als je zelf niks hebt om toe te voegen, en alleen maar anoniem vingertjes kan wijzen?

Opbokken met dat laffe gezeik.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_57665955
Over die pleisterspray; gewoon voorzichtig wassen, voorzichtig droogdeppen en niet pulken aan de velletjes want het kunnen ook échte velletjes zijn. En gewoon smeren als het droog aanvoelt.

I (l) pleisterspray! Doet alleen wel %$@-zeer om het erop te spuiten
pi_57665979
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:13 schreef Sakura het volgende:

[..]

Hij laat het zetten, waarschijnlijk deed hij dat niet "opeens" en hij post een foto. Hij zal zich niet belachelijk voelen door een gozert die een topic over tattoos bekijkt met de intentie om mensen te gaan uitlachen.

Zoek hem op en lach hem in zijn gezicht uit anders of kan het niet zonder knus beeldschermpje?

On ze topique:
Ik wou na lang denken wel een topic zetten, maar had nog geen stappen ondernomen en nu denk ik juist weer van "dan moet ik daar voor altijd mee rondlopen".. Zijn er hier geen mensen met spijt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')