Bedankt voor jullie positieve reacties, met name dutch-mamma! Het is niet helemaal mijn ontwerp. het is gebaseerd op een game (lekker campy

), namelijk ICO voor de PS2. Ik heb het silhouet overgenomen en verder zelf geschetst en het eea aangepast. Ik vind met name zijn houding super. Krachtig, maar toch ontwapenend. De achterliggende gedachte is voor mij als volgt:
Even de nodige voorkennis. In de game speel je dus met dit mannetje en moet je een dame redden. Je neemt haar letterlijk aan de hand en beschermt haar tegen het kwaad. Uiteindelijk red je jezelf en haar. Het spel deed iets met me wat alleen de beste films kunnen. Het plaatje staat voor mij voor behulpzaamheid, kracht, moed en jeugdigheid (jong van geest blijven). Eigenlijk min of meer mijn (gewenste) mindset / manier van leven, vandaar. Het is niet zo dat ik het wil zetten omdat er iets enorm heftigs is gebeurd. Wel een wat minder jaar, maar goed. Ik heb het afgelopen jaar weer heel wat opgestoken zeg maar. Ik heb gewoon het gevoel dat ik in een fase ben beland dat ik weet wie ik ben en wat ik in mijn leven zeker niet wil vergeten na te streven. Dat zijn dus de elementen zoals ik die eerder heb genoemd.
Ik weet nog niet of ik het ga doen, maar weet wel dat het een originele afbeelding is en dat het voor mij een mooie betekenis heeft.
[ Bericht 0% gewijzigd door ico_nld op 16-08-2008 00:46:20 ]
You want more mysterious? I'll just try and think, "Where the hell's the whiskey?