Doei belquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:00 schreef Bellerophon het volgende:
Ah zeikerdGa jij nog maar een uur werken ofzo
Ik ga naar huis!
Later!!![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
Een offerte!
Onder de N.
Toch nog wat gedaan vandaag.
Het is hier gewoon wat rustig vandaagquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
Moet zeggen dat deze topic reeks me maar met moeite kan bekoren.
Nope. Wel een bakje zand met een houten harkje.quote:
Sterfquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:29 schreef DonGuido het volgende:
Heb je cactussen?
de gezeligheid is wedergkeerdquote:
Nu nog een half uur... maar al mijn collega's zijn pleite, dus ik zet weer relaxte muziek op en kruip achter internetquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:55 schreef tripack het volgende:
[..]
de gezeligheid is wedergkeerd
hoelang nog?
Was het maar vrijdagquote:
Vrijdagavond, 5 voor 9. roep ik om door de winkel:quote:
Ben wel blij dat mijn weekend eerder begint, maarja, begin ook eerderquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:31 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Vrijdagavond, 5 voor 9. roep ik om door de winkel:
"Goedenavond dames en heren. het is vijf voor negen... 'huppeldepup' in 'niemandsland' sluit om 9 uur, aangezien DV nodig op vakantie moeten. Binnen vijf minuten graag allemaal de winkel uit EN SNEL EEN BEETJE!
Bedankt voor uw belangstelling en graag tot na mijn vakantie"
quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben wel blij dat mijn weekend eerder begint, maarja, begin ook eerder![]()
Wel relaxt, bijna vakantie!!!!!!!!!
Moest dat nou?quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:47 schreef lynda het volgende:
Bel de krant!!!!! Plaats het op de FP!!!
Droxz is zijn kamer aan het opruimen!!!!!!!!
Het gaat ooit nog wat met mij worden hoorquote:
Mijn sigaartje is nog niet op hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:02 schreef lynda het volgende:
* lynda schopt droxz weer aan het werk..
Anders doe ik het morgen wel
Rot dan opquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
Moet zeggen dat deze topic reeks me maar met moeite kan bekoren.
Een waterballon..hmm die zag ik niet aankomenquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:27 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M spiekt om het hoekje en kijkt rond.
Gooit waterballon tegen Diertjuh en komt onschuldig binnen gelopen.
Goede avond mensen.
Nog 1 dagje werken en dan WEER vakantie
je mag vragen aa nmijn engel.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:30 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Een waterballon..hmm die zag ik niet aankomenen dan nog onschuldig binnen lopen ook
jij bent verre van onschuldig
Goede avond beller!!!quote:
Ik heb mijn best gedaan hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:38 schreef lynda het volgende:
Crazy + Onschuldig..
Dat werkt nog steeds niet..
Dat is hetzelfde als Droxz en een kamer opruimen..![]()
ja maar .....quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:41 schreef lynda het volgende:
Jij onschuldig??? Mwa.. oke heel soms dan zoals nu op msn
Zelfs ik zie dat je het niet bent, maar wel goed dat je het probeertquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar .....
er zijn veul meer momenten
momenten die jij niet kent maar andere wel![]()
![]()
proberen kan geen kwaadquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zelfs ik zie dat je het niet bent, maar wel goed dat je het probeert
2 tegen 1quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
huh jij onschuldig? Ik weet niet hoor..
ik altijdquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
huh jij onschuldig? Ik weet niet hoor..
JA maar ......quote:
Dat engeltje van je is volgens mij weer thee pauze houdenquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik altijd
* Crazy-M is eigenlijk best moe, maar geen zin om te pitte
Heeft niet geholpen hequote:Op donderdag 17 juli 2008 21:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
JA maar ......
* Crazy-M roept heel hard om zijn mammie
Dude, je moeder ?!....quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
JA maar ......
* Crazy-M roept heel hard om zijn mammie
Jaquote:
Ik ben het elke dag op mijn werkquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ja moet je toch gelijk geven. Crazy en onschuldig is bijna een onmogelijke combinatie
Jah, is wel lekkerquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat engeltje van je is volgens mij weer thee pauze houden
verdunnie tjah, die kende we nog nietquote:
ik ookquote:
neeeeee, mammiequote:
nee, vakantiequote:
Zolang jezelf gelooft dat je onschuldig ben is het goedquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik ben het elke dag op mijn werk
Naar afdelingsleider mail sturen: lettertype 40, dik gedrukt + hoofdletters: YES EINDELIJK RUST. Was toen ze op vakantie ging
[..]
Jah, is wel lekker
JAAAAquote:
ach gut, moet ook is vroeg opstaanquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zolang jezelf gelooft dat je onschuldig ben is het goed![]()
Blehh morgen werkenmag dan wel eens wat eerder gaan slapen dan afgelopen dagen
Ja vrijdagquote:
omdat er in een week 5 dagen zittenquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja vrijdag![]()
Waarom moest het nou zo lang duren?
He, stond vanochtend ook vroeg op hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach gut, moet ook is vroeg opstaan![]()
en jah, dan geloof ik tenminste nog ergens in
quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
He, stond vanochtend ook vroeg op hoor
Nee dat bedoel ik er niet meequote:Op donderdag 17 juli 2008 22:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omdat er in een week 5 dagen zitten
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou ik zo vroeg opstaan?
dat vraag ik me ook elke dag afquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou ik zo vroeg opstaan?
Daarom zin in morgen, kan gvd gewoon geen vrij krijgen....quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:20 schreef lynda het volgende:
Ik heb ook nog maar 6 dagen vakantie
Ook alleen maar omdat er weer diensten veranderd zijn
tssss, luie dondersquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook![]()
Twaalf uur minimum
nog maar 6quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:20 schreef lynda het volgende:
Ik heb ook nog maar 6 dagen vakantie
Ook alleen maar omdat er weer diensten veranderd zijn
2 weken onbetaaldquote:
Ik sta ook vaak niet voor 12 opquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook![]()
Twaalf uur minimum
Ja maar jij hebt verplichtingen hequote:
ow ok nu ik sniesnasnapquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:24 schreef lynda het volgende:
[..]
2 weken onbetaald
Volgende week is de zaak wel weer gewoon open dus mogelijk maandag wel gewoon paar uurtjes draaien.
ehm nee meestal 10:00 ofzoquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt verplichtingen hewij mogen gewoon lui zijn
. Sta je ook zo vroeg op in je vakantie?
uhu heel herkenbaarquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:26 schreef lynda het volgende:
[..]
En dan nog moe wakker worden en eigenlijk nog 3 uur kunnen slapen
Als ik gewoon hele week zou werken of hele naar school zou moeten dan heb heb ik ook wel een vast ritme van slapen gaan en opstaan. Dat is alleen de afgelopen weken foetsie.quote:
tjah, wordt dan geen films kijken hequote:Op donderdag 17 juli 2008 22:30 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Als ik gewoon hele week zou werken of hele naar school zou moeten dan heb heb ik ook wel een vast ritme van slapen gaan en opstaan. Dat is alleen de afgelopen weken foetsie.
Jawel, maar niet tot in de late uurtjesquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, wordt dan geen films kijken he
quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tssss, luie donders
6:45, 7:20 in de auto
2 uur? Soms half 4 hierquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:34 schreef lynda het volgende:
om 1 uur nog miami inkDaarna val ik wel in slaap vaak..
Ritme? Jaa om 2 uur 's nachts slapen..
Elke dag om 2 uur slapen is ook ritmequote:Op donderdag 17 juli 2008 22:34 schreef lynda het volgende:
om 1 uur nog miami inkDaarna val ik wel in slaap vaak..
Ritme? Jaa om 2 uur 's nachts slapen..
Ik wil zeggen "schoppen", maar dat kan een stuk positieverquote:
Sta dan gewoon dan om 12 uur op en aan het einde van de middag ben ik dan weer beetje moequote:Op donderdag 17 juli 2008 22:43 schreef lynda het volgende:
Ik zit ook al te kijken van WTF![]()
Maar goed dat ik nog ver weg zit
En half 4.. Ik kan dat wel doen maar dan word het ook serieus pas 2 uur oid dat ik een keer ontwaak
Ja en dan nog even tv kijken, douchen weet ik wat 's middags.. EVEN gaan liggen en in slaap flikkerenquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:47 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Sta dan gewoon dan om 12 uur op en aan het einde van de middag ben ik dan weer beetje moe
En al je collega's zijn dan weer fris en fruitig na een saai weekendquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:45 schreef Crazy-M het volgende:
Vanaf morgen 10 dagen lang: FEESTEN
kan me geen betere vakantie ceroorloven
kom ik smaandags op het werk, nog brakker dan nu
Dat dan weer wel, wekker staat weerom 06:00quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:47 schreef lynda het volgende:
Ik schop jou je bed in.. Ik mag uitslapen
Inderdaad jaquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja en dan nog even tv kijken, douchen weet ik wat 's middags.. EVEN gaan liggen en in slaap flikkeren
wel erger denk ikquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:48 schreef diertjuh het volgende:
[..]
En al je collega's zijn dan weer fris en fruitig na een saai weekendEn jij gewoon zo brak dat je totaal niet op gang kunt komen
Slaaplekkerquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wel erger denk ik
ik ga nu pitten
lekker slapen, en dan morgen weer laatste werkdag
Truste dude, veel succes & plezier dit weekend!quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wel erger denk ik
ik ga nu pitten
lekker slapen, en dan morgen weer laatste werkdag
Je weet dat die laatste zin wel heel fout klinkt he?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 07:04 schreef Crazy-M het volgende:
Morgen allemaal
@ dracu, diertjuh, droxz en lynda: Thanksheb weer goed geslapen
Ok, dat is wel een geldige redenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 07:03 schreef Bellerophon het volgende:
Goeduuuuhmorgen op deze morgen!!!
Rest: Beller, waarom zo vrolijk?
Beller: WoeiGisteren voor het eerst samen met mijn vriendin de nacht doorgebracht in ons huisje
Sommige redenen zijn gefundeerdquote:Op vrijdag 18 juli 2008 07:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok, dat is wel een geldige reden![]()
Mogguh!
5 uur slapen is weer te weinig
woei dat zijn de leuke berichten!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 07:03 schreef Bellerophon het volgende:
Goeduuuuhmorgen op deze morgen!!!
Rest: Beller, waarom zo vrolijk?
Beller: WoeiGisteren voor het eerst samen met mijn vriendin de nacht doorgebracht in ons huisje
Hahaha dat dacht ikquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
woei dat zijn de leuke berichten!
ow ja ook goede morgen natuurlijk!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha dat dacht ik
Goedemorgen trouwens
Hoe gaat alles nou met je? Hoe is gisteren alles gegaan?
Oef nog ontzettend pittig dus! En nu? Het langzaam maar zeker weer gaan oppakken?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ja ook goede morgen natuurlijk!
Viel eigenlijk best tegen gister, heb daarna echt moeten slapen, gelukkig bedacht nr 3 zich en wou ook spelen en logeren!
Alleen rond 19.30 kwam ie toch weer hier! Maar goed ik heb goed kunnen bijtanken, al voel ik het nu nog wel.
tja, na de vakantie, as donderdag kan ik nog 1 keerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oef nog ontzettend pittig dus! En nu? Het langzaam maar zeker weer gaan oppakken?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 07:03 schreef Bellerophon het volgende:
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:23 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
Fijn is dat he!Ga er maar lekker van genieten zou ik zeggen!
![]()
Moggguuuuuhquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:Koffie.... check Zin.... dacht het niet Uitzicht op weekend.. .check!
TGIF![]()
Mogguh allemaal
Hopelijk komen je dan i.z.m. Nijmegen een beetje tot een goed ontwikkelingsplan.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tja, na de vakantie, as donderdag kan ik nog 1 keer
dan is het bad 2 weken dicht voor onderhoud
en vanaf dan weer oppakken en in samen spraak met dan hopelijk nijmijgen kijken hoe nu verder
ow dat geloof ik graag en meteen!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja inderdaadEn ik moet zeggen dat zo'n hoekbank relaxed ligt
Kaarsjes aan, en knus samen tv kijken in een kamer die nog niet heeeul veeeul lampen heeftquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow dat geloof ik graag en meteen!
gewoon samen genieten dusquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kaarsjes aan, en knus samen tv kijken in een kamer die nog niet heeeul veeeul lampen heeft(lees: 1)
Tot kwart voor 5. (gisteren een uur eerder naar huis.. .lang leve het OV... half 8 stond ik bij m'n voordeurquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moggguuuuuh
Bwehe nog een paar uurtjes, tot hoe laat moet je vandaag?
1 bouwlamp..is ook nie veul lampenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kaarsjes aan, en knus samen tv kijken in een kamer die nog niet heeeul veeeul lampen heeft(lees: 1)
uhu inderdaad te weinigquote:Op vrijdag 18 juli 2008 07:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok, dat is wel een geldige reden![]()
Mogguh!
5 uur slapen is weer te weinig
klopt! 22 aug mn kennismakings gesprek en ik hoop eigenlijk (maar ga er niet vanuit) dat er dan geen wachttijden meer zijn voor behandelingquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hopelijk komen je dan i.z.m. Nijmegen een beetje tot een goed ontwikkelingsplan.
Want je wilt natuurlijk vooruitgang boeken
Werkse diertjuh en een goedemorgen!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu inderdaad te weinigIk ga maar eens richting mn werk
![]()
Goedemorgen enzo
Meh het is gelukkig een "normale" Ikea lamp, dus het is niet alsof de Gestapo mijn huiskamer elk moment kan binnen stormenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
1 bouwlamp..is ook nie veul lampen
Maar klinkt prima BellerBen gewoon blij voor jullie
Ja inderdaad, en dat is volgens mij waar het toch om gaatquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gewoon samen genieten dus![]()
verdorie ik zoek nog steeds poppetjes van hyves en bij hyves die van fok
Ongekend... Jij en het OV hebben deze week geen goede verhouding met elkaar hequote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tot kwart voor 5. (gisteren een uur eerder naar huis.. .lang leve het OV... half 8 stond ik bij m'n voordeur)
En dan zondagochtend om 11 uur vliegen we naar Boekarest
en dat de bank relaxed ligt !quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en dat is volgens mij waar het toch om gaat
Dat hoop ik toch ook zeg, zou wat zijn als je dan te horen krijgt dat je alsnog een half jaar moet wachtenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klopt! 22 aug mn kennismakings gesprek en ik hoop eigenlijk (maar ga er niet vanuit) dat er dan geen wachttijden meer zijn voor behandeling
Dat ook natuurlijkquote:
Haai tripack..quote:
Hey jij daarquote:
toch zegt mn gevoel dat het zo werkt bij onze gezondheidszorgquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch ook zeg, zou wat zijn als je dan te horen krijgt dat je alsnog een half jaar moet wachten
Haai Sgele!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:41 schreef Sgele het volgende:
Jezus wat gaan we hard zegIk kan het niet bijhouden
DV: Goedemorgen dame![]()
Beller: Ik ga voor 10 dagen. Vertrek zondag, en vlieg woensdag de 30ste weer terugOh...en de NS en ik zullen nooit geen vrienden worden nee
en dan vakantie?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:41 schreef Sgele het volgende:
Beller: Ik ga voor 10 dagen. Vertrek zondag, en vlieg woensdag de 30ste weer terugOh...en de NS en ik zullen nooit geen vrienden worden nee
Haaiquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:41 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Hey jij daar![]()
En, hoe beviel de eerste nacht in jullie huisje?
Oooh okquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:41 schreef Sgele het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haai
Ja goed hoorWas heel erg fijn om lekker gezellig samen te zijn met mijn vriendin
Ja daar ben ik dus ook bang voor, of je moet veel stampij gaan maken. Dan willen ze wel snel werken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toch zegt mn gevoel dat het zo werkt bij onze gezondheidszorg
bedoel toen ik doorverwezen werd naar revalidatiecentrum al hier, gebeurde dat in juni, in november zag ik de arts en eind maart werd ik pas opgeroepen.
Naar Boekarest voor m'n werkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:42 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Haai Sgele!
En waar vlieg je naar toe?
Dan is werk ineens wel leuk hèquote:
Dat dan weer nog niet...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]Super!
Dus jullie wonen er nu officieel?
bijnaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:40 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Haai tripack..
Is het al 5 voor 9?
Twee weekjes is te overzien toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat dan weer nog niet...
Ze moet nog 2 weekjes werken (vakantiebaantje) en daarna wonen we er pas echt samen in
mwah ligt er ook aanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja daar ben ik dus ook bang voor, of je moet veel stampij gaan maken. Dan willen ze wel snel werken.
's avonds inderdaadquote:
Ja is het ook hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:46 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Twee weekjes is te overzien toch?
Gaat vast helemaal goed komen!
Nog bijna 12 uur, en dan heb ik ook vakantiequote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:46 schreef Crazy-M het volgende:
woei
nog maar 7.30 uur tot mijn 2de vakantie periode
Ruil met collega gedaan, ik ben vadaag vroeg begonnen, en ga toch echt lekker optijd naar huis.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 07:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sommige redenen zijn gefundeerd
Moggguh Droxz
Lange dag vandaag of valt het mee?
Dit wordt de 4e keer al weer geloof ikquote:
Haai Droxzquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ruil met collega gedaan, ik ben vadaag vroeg begonnen, en ga toch echt lekker optijd naar huis.
Dan maar wat uren in de min, ik ga mijn bed nog even opzoeken
Nee dat is ook zoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mwah ligt er ook aan
ik geef ze meestal 2 maanden en daarna hang ik elke week aan de telefoon
ik wacht gewoon af, kan niet anders
Goed plan man, want je hebt wel steeds heeeul erg weinig nachtrustquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ruil met collega gedaan, ik ben vadaag vroeg begonnen, en ga toch echt lekker optijd naar huis.
Dan maar wat uren in de min, ik ga mijn bed nog even opzoeken
Lekker toch?quote:
ja ik heb vorige week ook vakantie gehadquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nog bijna 12 uur, en dan heb ik ook vakantie
Mogguh DV!quote:
Ik weet niet hoe ik steeds voor elkaar krijg, maar het lukt me steeds weer.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goed plan man, want je hebt wel steeds heeeul erg weinig nachtrust
Mogguh sgele!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Droxz!
@DV: Ja hoor, er zit tenslotte ook een weekend tussen, waar we dan weer niet hoeven te werken enzo.Dus dat gaat helemaal goedkomen
.
Zal net zoals vorige keer bij elk beetje tijd hier wel een beetje meeposten. Kijken of ik WL en Droxz dit keer wel blij kan maken met foto's van de Roemeense collega's
en terechtquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik steeds voor elkaar krijg, maar het lukt me steeds weer.
Nou moet ik zeggen dat ik de laatste tijd wel meer slaap,
Lynda schopt me gewoon mijn bed in hahaha
tjah dat krijg met een vriendinquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh sgele!
Foto's, dat willen we zien!
Ik zie WL hier de laatste tijd erg weinig, is hij op vakantie ofzo?
wtf, lijkt wel of elke bedrijf deze week problemen heeft gehad.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:57 schreef sandertjuh het volgende:
nog 1 lang dagje en dan: VAKANTIE!!
wel een probleem weekje deze week
problemen met een R:\ schijf waar bedrijfskritische applicaties opstaan.. dfs root compleet weg..
metacom storing waaronder ook bedrijfskritische applicaites onder draaien.. halve dag plat gelegen..
vandaag.. geen extern e-mailverkeer mogelijk.. tiscali alle mx records verwijderd..
storing bij bt op maandagochtend.. allebei de proxy's eruit.. geen internet.
gaat lekker dus deze week
Vriendin?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:58 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah dat krijg met een vriendin![]()
@Sgelenou we zijn benieuwd wat er rondloopt
Dat is goed van Lyndaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jahquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Vriendin?![]()
Is dat al officieel bekend gemaakt?
Succesquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:58 schreef DrakenVlieg het volgende:
Tijd om even wat in het huishouden te doen, tot zo
Vriendin? Jij loopt wel erg vooruit op de zaak vriendquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:58 schreef tripack het volgende:
[..]
Mja kan moeilijk zeggen "I'd like to make a picture of you, so i can put you on teh dutch Interwebz"quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:58 schreef tripack het volgende:
[..]
Ja is het ookquote:
Ik moest heel hard lachenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
SuccesEn als je toch bezig bent, doe mijn huis ook maar even
Wat leuk!quote:
nou als ik vrouw had gezegd had ik vooruit gelopenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vriendin? Jij loopt wel erg vooruit op de zaak vriend
Daar heb je het weekend toch voor, om te slapen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is goed van Lynda
Want volgens mij gaat je dat op een gegeven moment toch wel breken, zo weinig slaap
Haha mooi zoquote:
mompelt iets over hoort wie het zegt, kruisverhoor en gestappo vragen gisteravondquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vriendin? Jij loopt wel erg vooruit op de zaak vriend
echt niet grappig nee, bedrijf telt hier ongeveer ca. 4000 met een ADS account, dus mensen die allemaal achter een pc werken.. het laatste weekje voor m'n vakantie compleet afgebeuld!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wtf, lijkt wel of elke bedrijf deze week problemen heeft gehad.
waar ik gedetacheerd zit hadden deze week ook problemen met backups en servers.
bedrijf waar ik normaal werk had problemen met servers
Als je een week lang gaar bent, en je haalt dat in het weekend in.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar heb je het weekend toch voor, om te slapen?![]()
Volgende week ga ik beter slapen, even wat rustiger aan doen![]()
(hier op het werk ed. ook fucking druk enzo....)
Nee dat kan beter:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja kan moeilijk zeggen "I'd like to make a picture of you, so i can put you on teh dutch Interwebz"
Dat niet, maar wel een heaumeuxquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:03 schreef tripack het volgende:
[..]
nou als ik vrouw had gezegd had ik vooruit gelopenals ik zeg dat een gozer je vriend is ben je toch ook niet gelijk gelijk getrouwd....tog
Tja kan het allicht proberen hequote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee dat kan beter:
"yo nigga, stand ff stil ofzo... droxz heeft no zin anymore... and he wantzzz a picca of joe!"
We vinden elkaar gewoon leuk, maar zijn (nog?) geen stelletje hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:02 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Wat leuk!
Ik mis ook echt de helft..
Feli Droxz en Lynda
Nigga + Roemeen = Epic Fail?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee dat kan beter:
"yo nigga, stand ff stil ofzo... droxz heeft no zin anymore... and he wantzzz a picca of joe!"
okee... dus jullie wachten op degene die gaat vragenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
We vinden elkaar gewoon leuk, maar zijn (nog?) geen stelletje hoor
Ach als je het al met iemand goed kan vinden, dan is dat toch al fijn en gezellig?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
tjah,quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:05 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
echt niet grappig nee, bedrijf telt hier ongeveer ca. 4000 met een ADS account, dus mensen die allemaal achter een pc werken.. het laatste weekje voor m'n vakantie compleet afgebeuld!
maaaaaaar dinsdag zit ik lekker in het zonnige spanje
nu je het over back-up hebt, deze week 3 tapestreamers overleden, achter elkaar op verschillende locaties.. lijkt wel toeval man![]()
Op maandag ben ik altijd brak, maandag is brakdag!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als je een week lang gaar bent, en je haalt dat in het weekend in.
Dan heb ik maandagmorgen helemaal een gaar gevoel.
Maar dat ben ik
Na de vorige capriolen van jullie... weiger ik het te gelovenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
O MIJN FREAKING GODquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Op maandag ben ik altijd brak, maandag is brakdag!
Dit weekend zeker maar even wat uurtjes doorbrengen in mijn bed![]()
Djeez net een sneu figuur aan de lijn gehad:
Goede morgen Helpdesk met Droxz!!!!!
klant: Goede morgen droxz!
ik: uh ja... wat kan ik voor je doen?
klant: Je bent gisteren met mijn laptop bezig geweest, en nu kan ik niet meer inloggen!!!
ik: hoezo dat dan, krijg je een foutmelding ofzo?
klant: gebruikersnaam of wachtwoord is incorrect...!
ik: wat staat er bij gebruikersnaam?
klant: droxz!
ik: vul daar je eigen gebruikersnaam eens in dan
klant: wat is mijn gebruikersnaam dan?
ik: uh... je voorltetter + achternaam ?!
Nigga in Roemenie is al bijzonderquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nigga + Roemeen = Epic Fail?
En Nederlands Engels gaan praten, geniaal
Daar ben ik very goed in YO!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nigga + Roemeen = Epic Fail?
En Nederlands Engels gaan praten, geniaal
hanhahahahahaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:10 schreef tripack het volgende:
[..]
okee... dus jullie wachten op degene die gaat vragen
Ja ben ik helemaal met je eens, kijken wel hoe alles loopt, het gaat prima zoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach als je het al met iemand goed kan vinden, dan is dat toch al fijn en gezellig?
Aaaaightquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar ben ik very goed in YO!![]()
(aan de telefoon praat ik wel gewoon "correct" engels hoor)
Bwahahahaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Op maandag ben ik altijd brak, maandag is brakdag!
Dit weekend zeker maar even wat uurtjes doorbrengen in mijn bed![]()
Djeez net een sneu figuur aan de lijn gehad:
Goede morgen Helpdesk met Droxz!!!!!
klant: Goede morgen droxz!
ik: uh ja... wat kan ik voor je doen?
klant: Je bent gisteren met mijn laptop bezig geweest, en nu kan ik niet meer inloggen!!!
ik: hoezo dat dan, krijg je een foutmelding ofzo?
klant: gebruikersnaam of wachtwoord is incorrect...!
ik: wat staat er bij gebruikersnaam?
klant: droxz!
ik: vul daar je eigen gebruikersnaam eens in dan
klant: wat is mijn gebruikersnaam dan?
ik: uh... je voorltetter + achternaam ?!
Camping engels FTWquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar ben ik very goed in YO!![]()
(aan de telefoon praat ik wel gewoon "correct" engels hoor)
Dat geloof ik per direct jaquote:
Serieus gast, jij bent echt niet subtiel in dingen verbergenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja ben ik helemaal met je eens, kijken wel hoe alles loopt, het gaat prima zo![]()
Ik heb zin in vanavond
Subtiliteit in ons Topic.. .fuck noquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus gast, jij bent echt niet subtiel in dingen verbergenOf subtiel brengen
Of:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwahahaha![]()
Je had ook kunnen zeggen
U-R-A-N-I-D-I-O-T
Like that's ever going to happenquote:
Ik hoef het niet te verbergen, stond hier gisteren ook al, en is al door Lynda zelf gepostquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus gast, jij bent echt niet subtiel in dingen verbergenOf subtiel brengen
Hell fusking no! Dat zou het zo serieus maken hierquote:
vertel iets nieuwsquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te verbergen, stond hier gisteren ook al, en is al door Lynda zelf gepost![]()
Maar je hebt wel gelijk, ik ben niet echt goed in dingen voor me houden ofzo
Does a bear shit on a toilet and wipes his ass with parfumed toiletpaper?quote:
En die momenten komen maar zelden voorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hell fusking no! Dat zou het zo serieus maken hier
Slotdag Vierdaagse afgetraptquote:
True that isquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te verbergen, stond hier gisteren ook al, en is al door Lynda zelf gepost![]()
Maar je hebt wel gelijk, ik ben niet echt goed in dingen voor me houden ofzo
Schaarse momenten..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
True that is
Soms heb ik wel is gelijk
Na-ah, he takes a really great dump in the forests!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Does a bear shit on a toilet and wipes his ass with parfumed toiletpaper?
My point exactlyquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Na-ah, he takes a really great dump in the forests!
Ja bedankt manquote:
is al oudquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Slotdag Vierdaagse afgetrapt
Uitgegeven: 18 juli 2008 07:24
Laatst gewijzigd: 18 juli 2008 09:17
AMSTERDAM - De ruim 35 duizend overgebleven deelnemers aan de 92ste Nijmeegse Vierdaagse tijgen vrijdag naar de Sint Annastraat in Nijmegen, die traditiegetrouw Via Gladiola is gedoopt.
aaah jochie tochquote:
*maakt screenshot* !quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
True that is
Soms heb ik wel is gelijk
Wat zijn we weer sociaal vandaagquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
aaah jochie toch![]()
Hmm.. m'n pc staat al 4,5 week achter elkaar aan.. .ik geloof dat ik nu ff moet gaan rebooten
Dat ken ik ergens van, ej droxz, reboot je pc eens dan!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
aaah jochie toch![]()
Hmm.. m'n pc staat al 4,5 week achter elkaar aan.. .ik geloof dat ik nu ff moet gaan rebooten
En bewaar hem he! Dit is 1 van de spaarzame momentenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*maakt screenshot* !
GVD ik heb echt geen zin meer...
1 telefoontje gehad in bijna 2 uur, kut calls net aan mijn kut collega gegeven,
en hij is nu eten voor me aan het halen
Komkommertijd enzoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:34 schreef tripack het volgende:
Veel Egyptische mannen vallen vrouwen lastig
is dit echt nieuws![]()
daar hebben ze tog geen onderzoek voor nodig
grote meidquote:
En? ZIjn m'n ramen een beetje schoon geworden?quote:
*copy past screenshot naar homepage ruimte*quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En bewaar hem he! Dit is 1 van de spaarzame momenten
Doe je ook snel!quote:
twas lief bedoelt hoorquote:
Geen idee, ben je er met een doekje langs geweest?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En? ZIjn m'n ramen een beetje schoon geworden?
Aaaaightquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*copy past screenshot naar homepage ruimte*
Deed de snelle versie.. Afwas, stofzuigen, wc en even snel stoffen..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doe je ook snel!![]()
* Dr.Droxz zet een dienblad met "droxz specials"/koffie/thee/water/fris neer
Nah jij kan er dan ook heulemaal niks vanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:45 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Geen idee, ben je er met een doekje langs geweest?
Wees eens lief voor me, ik heb bijna vakantiequote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:44 schreef tripack het volgende:
[..]
twas lief bedoelt hoor
(ik had ergere opmerkingn kunnen maken)
Godsamme Beller, ik stikte in m'n dropjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah jij kan er dan ook heulemaal niks van
Zal je nog is huisvrouw laten spelen
Welkomquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:46 schreef Ang3l het volgende:
*kijkt naar TT* ooow dus ik hoef me niet schuldig te voelen?
Iedereen is hier op vakantie en ik hou het fort overeind, maar ... OMDAT iedereen op vakantie is komen er dus heel weinig telefoontjes en vragen etc.
En straks is iedereen terug en wordt hetw eer druk.... en dan ga ik op vakantie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
OSO!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Godsamme Beller, ik stikte in m'n dropje
welkom!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:46 schreef Ang3l het volgende:
Iedereen is hier op vakantie en ik hou het fort overeind, maar ... OMDAT iedereen op vakantie is komen er dus heel weinig telefoontjes en vragen etc.
Idioot ben je ook hèquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
OSO!
OSO! OSO?!? Ehr... nah
DV is aan het stikken in een dropje!
Sorry
Nou welkom terug dan maar!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:46 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Deed de snelle versie.. Afwas, stofzuigen, wc en even snel stoffen..
Zondag maar weer de lange versie
Thanksquote:
Altijd zorgen dat je na de groete menigte op vakantie gaatquote:En doe je goed!
quote:Nog vakantieplannen?
Biertje kan wel vind ik, tis vrijdagquote:
Welkom!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:46 schreef Ang3l het volgende:
Ja, dank jequote:
Toe maar weer!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:52 schreef Ang3l het volgende:
Weekend Berlijn in Augustus en daarna meteen Lowlands (dus daar tussen lekker vrij)
Weekje Barcelona in September.
Gelukkig maar, anders zou ik niet weten wat ik zou moeten doen hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Idioot ben je ook hè
Maar 't is je vergeven hoor
Wanneer ga jij eigenlijk in je huisje wonen met vriendin?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:54 schreef tripack het volgende:
Berlijn is best leukwil ik nog wel een keer terug
Kan je wel een 'quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders zou ik niet weten wat ik zou moeten doen hoor
Ja echt ontzettend, poeh ik kan niet in woorden beschrijven hoe erg ik dat zou vinden...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:57 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Kan je wel een '' gezichtje posten, maar reken maar dat je dat erg zou vinden
wrong...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:57 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Kan je wel een '' gezichtje posten, maar reken maar dat je dat erg zou vinden
dat dusquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja echt ontzettend, poeh ik kan niet in woorden beschrijven hoe erg ik dat zou vinden...
Ja of niet natuurlijk
Ja zijn maar korte vakanties. Maar ach.quote:
Barcelona is ZO lekker!quote:Barcelona wil ik ook nog graag heen
Ik weet niet of mensen zich daardoor beter gaan voelenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:55 schreef tripack het volgende:
gelukkig kan je altijd troost vinden in dit topic
5e keer? Heb je 't dan niet op den duur wel gezien?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:59 schreef Ang3l het volgende:
Barcelona is ZO lekker!Wordt de 5e keer alweer.
En waar proeft het naar?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zijn maar korte vakanties. Maar ach.
Iedereen hier doet meteen 3 of 4 weken aaneen.![]()
[..]
Barcelona is ZO lekker!Wordt de 5e keer alweer.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja echt ontzettend, poeh ik kan niet in woorden beschrijven hoe erg ik dat zou vinden...
Ja of niet natuurlijk
Oh oh, wat voel ik me geliefd zeg hierquote:
Woehquote:
Je bent wel lief hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:01 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Oh oh, wat voel ik me geliefd zeg hier
Chocola en peper!quote:
Ben er 3x een weekend geweest en 1x een week, en nu weer een week.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:00 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
5e keer? Heb je 't dan niet op den duur wel gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |