*maakt screenshot* !quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
True that is
Soms heb ik wel is gelijk
Wat zijn we weer sociaal vandaagquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
aaah jochie toch![]()
Hmm.. m'n pc staat al 4,5 week achter elkaar aan.. .ik geloof dat ik nu ff moet gaan rebooten
Dat ken ik ergens van, ej droxz, reboot je pc eens dan!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
aaah jochie toch![]()
Hmm.. m'n pc staat al 4,5 week achter elkaar aan.. .ik geloof dat ik nu ff moet gaan rebooten
En bewaar hem he! Dit is 1 van de spaarzame momentenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*maakt screenshot* !
GVD ik heb echt geen zin meer...
1 telefoontje gehad in bijna 2 uur, kut calls net aan mijn kut collega gegeven,
en hij is nu eten voor me aan het halen
Komkommertijd enzoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:34 schreef tripack het volgende:
Veel Egyptische mannen vallen vrouwen lastig
is dit echt nieuws![]()
daar hebben ze tog geen onderzoek voor nodig
grote meidquote:
En? ZIjn m'n ramen een beetje schoon geworden?quote:
*copy past screenshot naar homepage ruimte*quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En bewaar hem he! Dit is 1 van de spaarzame momenten
Doe je ook snel!quote:
twas lief bedoelt hoorquote:
Geen idee, ben je er met een doekje langs geweest?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En? ZIjn m'n ramen een beetje schoon geworden?
Aaaaightquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*copy past screenshot naar homepage ruimte*
Deed de snelle versie.. Afwas, stofzuigen, wc en even snel stoffen..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doe je ook snel!![]()
* Dr.Droxz zet een dienblad met "droxz specials"/koffie/thee/water/fris neer
Nah jij kan er dan ook heulemaal niks vanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:45 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Geen idee, ben je er met een doekje langs geweest?
Wees eens lief voor me, ik heb bijna vakantiequote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:44 schreef tripack het volgende:
[..]
twas lief bedoelt hoor
(ik had ergere opmerkingn kunnen maken)
Godsamme Beller, ik stikte in m'n dropjequote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah jij kan er dan ook heulemaal niks van
Zal je nog is huisvrouw laten spelen
Welkomquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:46 schreef Ang3l het volgende:
*kijkt naar TT* ooow dus ik hoef me niet schuldig te voelen?
Iedereen is hier op vakantie en ik hou het fort overeind, maar ... OMDAT iedereen op vakantie is komen er dus heel weinig telefoontjes en vragen etc.
En straks is iedereen terug en wordt hetw eer druk.... en dan ga ik op vakantie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
OSO!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Godsamme Beller, ik stikte in m'n dropje
welkom!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:46 schreef Ang3l het volgende:
*kijkt naar TT* ooow dus ik hoef me niet schuldig te voelen?
Iedereen is hier op vakantie en ik hou het fort overeind, maar ... OMDAT iedereen op vakantie is komen er dus heel weinig telefoontjes en vragen etc.
En straks is iedereen terug en wordt hetw eer druk.... en dan ga ik op vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |