En die momenten komen maar zelden voorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hell fusking no! Dat zou het zo serieus maken hier
Slotdag Vierdaagse afgetraptquote:
True that isquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te verbergen, stond hier gisteren ook al, en is al door Lynda zelf gepost![]()
Maar je hebt wel gelijk, ik ben niet echt goed in dingen voor me houden ofzo
Schaarse momenten..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
True that is
Soms heb ik wel is gelijk
Na-ah, he takes a really great dump in the forests!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Does a bear shit on a toilet and wipes his ass with parfumed toiletpaper?
My point exactlyquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Na-ah, he takes a really great dump in the forests!
Ja bedankt manquote:
is al oudquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Slotdag Vierdaagse afgetrapt
Uitgegeven: 18 juli 2008 07:24
Laatst gewijzigd: 18 juli 2008 09:17
AMSTERDAM - De ruim 35 duizend overgebleven deelnemers aan de 92ste Nijmeegse Vierdaagse tijgen vrijdag naar de Sint Annastraat in Nijmegen, die traditiegetrouw Via Gladiola is gedoopt.
aaah jochie tochquote:
*maakt screenshot* !quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
True that is
Soms heb ik wel is gelijk
Wat zijn we weer sociaal vandaagquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
aaah jochie toch![]()
Hmm.. m'n pc staat al 4,5 week achter elkaar aan.. .ik geloof dat ik nu ff moet gaan rebooten
Dat ken ik ergens van, ej droxz, reboot je pc eens dan!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
aaah jochie toch![]()
Hmm.. m'n pc staat al 4,5 week achter elkaar aan.. .ik geloof dat ik nu ff moet gaan rebooten
En bewaar hem he! Dit is 1 van de spaarzame momentenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*maakt screenshot* !
GVD ik heb echt geen zin meer...
1 telefoontje gehad in bijna 2 uur, kut calls net aan mijn kut collega gegeven,
en hij is nu eten voor me aan het halen
Komkommertijd enzoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:34 schreef tripack het volgende:
Veel Egyptische mannen vallen vrouwen lastig
is dit echt nieuws![]()
daar hebben ze tog geen onderzoek voor nodig
grote meidquote:
En? ZIjn m'n ramen een beetje schoon geworden?quote:
*copy past screenshot naar homepage ruimte*quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En bewaar hem he! Dit is 1 van de spaarzame momenten
Doe je ook snel!quote:
twas lief bedoelt hoorquote:
Geen idee, ben je er met een doekje langs geweest?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En? ZIjn m'n ramen een beetje schoon geworden?
Aaaaightquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*copy past screenshot naar homepage ruimte*
Deed de snelle versie.. Afwas, stofzuigen, wc en even snel stoffen..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doe je ook snel!![]()
* Dr.Droxz zet een dienblad met "droxz specials"/koffie/thee/water/fris neer
Nah jij kan er dan ook heulemaal niks vanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:45 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Geen idee, ben je er met een doekje langs geweest?
Wees eens lief voor me, ik heb bijna vakantiequote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:44 schreef tripack het volgende:
[..]
twas lief bedoelt hoor
(ik had ergere opmerkingn kunnen maken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |