Als je een week lang gaar bent, en je haalt dat in het weekend in.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar heb je het weekend toch voor, om te slapen?![]()
Volgende week ga ik beter slapen, even wat rustiger aan doen![]()
(hier op het werk ed. ook fucking druk enzo....)
Nee dat kan beter:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja kan moeilijk zeggen "I'd like to make a picture of you, so i can put you on teh dutch Interwebz"
Dat niet, maar wel een heaumeuxquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:03 schreef tripack het volgende:
[..]
nou als ik vrouw had gezegd had ik vooruit gelopenals ik zeg dat een gozer je vriend is ben je toch ook niet gelijk gelijk getrouwd....tog
Tja kan het allicht proberen hequote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee dat kan beter:
"yo nigga, stand ff stil ofzo... droxz heeft no zin anymore... and he wantzzz a picca of joe!"
We vinden elkaar gewoon leuk, maar zijn (nog?) geen stelletje hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:02 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Wat leuk!
Ik mis ook echt de helft..
Feli Droxz en Lynda
Nigga + Roemeen = Epic Fail?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee dat kan beter:
"yo nigga, stand ff stil ofzo... droxz heeft no zin anymore... and he wantzzz a picca of joe!"
okee... dus jullie wachten op degene die gaat vragenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
We vinden elkaar gewoon leuk, maar zijn (nog?) geen stelletje hoor
Ach als je het al met iemand goed kan vinden, dan is dat toch al fijn en gezellig?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
tjah,quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:05 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
echt niet grappig nee, bedrijf telt hier ongeveer ca. 4000 met een ADS account, dus mensen die allemaal achter een pc werken.. het laatste weekje voor m'n vakantie compleet afgebeuld!
maaaaaaar dinsdag zit ik lekker in het zonnige spanje
nu je het over back-up hebt, deze week 3 tapestreamers overleden, achter elkaar op verschillende locaties.. lijkt wel toeval man![]()
Op maandag ben ik altijd brak, maandag is brakdag!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als je een week lang gaar bent, en je haalt dat in het weekend in.
Dan heb ik maandagmorgen helemaal een gaar gevoel.
Maar dat ben ik
Na de vorige capriolen van jullie... weiger ik het te gelovenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
O MIJN FREAKING GODquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Op maandag ben ik altijd brak, maandag is brakdag!
Dit weekend zeker maar even wat uurtjes doorbrengen in mijn bed![]()
Djeez net een sneu figuur aan de lijn gehad:
Goede morgen Helpdesk met Droxz!!!!!
klant: Goede morgen droxz!
ik: uh ja... wat kan ik voor je doen?
klant: Je bent gisteren met mijn laptop bezig geweest, en nu kan ik niet meer inloggen!!!
ik: hoezo dat dan, krijg je een foutmelding ofzo?
klant: gebruikersnaam of wachtwoord is incorrect...!
ik: wat staat er bij gebruikersnaam?
klant: droxz!
ik: vul daar je eigen gebruikersnaam eens in dan
klant: wat is mijn gebruikersnaam dan?
ik: uh... je voorltetter + achternaam ?!
Nigga in Roemenie is al bijzonderquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nigga + Roemeen = Epic Fail?
En Nederlands Engels gaan praten, geniaal
Daar ben ik very goed in YO!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nigga + Roemeen = Epic Fail?
En Nederlands Engels gaan praten, geniaal
hanhahahahahaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:10 schreef tripack het volgende:
[..]
okee... dus jullie wachten op degene die gaat vragen
Ja ben ik helemaal met je eens, kijken wel hoe alles loopt, het gaat prima zoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach als je het al met iemand goed kan vinden, dan is dat toch al fijn en gezellig?
Aaaaightquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar ben ik very goed in YO!![]()
(aan de telefoon praat ik wel gewoon "correct" engels hoor)
Bwahahahaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Op maandag ben ik altijd brak, maandag is brakdag!
Dit weekend zeker maar even wat uurtjes doorbrengen in mijn bed![]()
Djeez net een sneu figuur aan de lijn gehad:
Goede morgen Helpdesk met Droxz!!!!!
klant: Goede morgen droxz!
ik: uh ja... wat kan ik voor je doen?
klant: Je bent gisteren met mijn laptop bezig geweest, en nu kan ik niet meer inloggen!!!
ik: hoezo dat dan, krijg je een foutmelding ofzo?
klant: gebruikersnaam of wachtwoord is incorrect...!
ik: wat staat er bij gebruikersnaam?
klant: droxz!
ik: vul daar je eigen gebruikersnaam eens in dan
klant: wat is mijn gebruikersnaam dan?
ik: uh... je voorltetter + achternaam ?!
Camping engels FTWquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar ben ik very goed in YO!![]()
(aan de telefoon praat ik wel gewoon "correct" engels hoor)
Dat geloof ik per direct jaquote:
Serieus gast, jij bent echt niet subtiel in dingen verbergenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja ben ik helemaal met je eens, kijken wel hoe alles loopt, het gaat prima zo![]()
Ik heb zin in vanavond
Subtiliteit in ons Topic.. .fuck noquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus gast, jij bent echt niet subtiel in dingen verbergenOf subtiel brengen
Of:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwahahaha![]()
Je had ook kunnen zeggen
U-R-A-N-I-D-I-O-T
Like that's ever going to happenquote:
Ik hoef het niet te verbergen, stond hier gisteren ook al, en is al door Lynda zelf gepostquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus gast, jij bent echt niet subtiel in dingen verbergenOf subtiel brengen
Hell fusking no! Dat zou het zo serieus maken hierquote:
vertel iets nieuwsquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te verbergen, stond hier gisteren ook al, en is al door Lynda zelf gepost![]()
Maar je hebt wel gelijk, ik ben niet echt goed in dingen voor me houden ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |