Ja maar jij hebt verplichtingen hequote:
ow ok nu ik sniesnasnapquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:24 schreef lynda het volgende:
[..]
2 weken onbetaald
Volgende week is de zaak wel weer gewoon open dus mogelijk maandag wel gewoon paar uurtjes draaien.
ehm nee meestal 10:00 ofzoquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt verplichtingen hewij mogen gewoon lui zijn
. Sta je ook zo vroeg op in je vakantie?
uhu heel herkenbaarquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:26 schreef lynda het volgende:
[..]
En dan nog moe wakker worden en eigenlijk nog 3 uur kunnen slapen
Als ik gewoon hele week zou werken of hele naar school zou moeten dan heb heb ik ook wel een vast ritme van slapen gaan en opstaan. Dat is alleen de afgelopen weken foetsie.quote:
tjah, wordt dan geen films kijken hequote:Op donderdag 17 juli 2008 22:30 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Als ik gewoon hele week zou werken of hele naar school zou moeten dan heb heb ik ook wel een vast ritme van slapen gaan en opstaan. Dat is alleen de afgelopen weken foetsie.
Jawel, maar niet tot in de late uurtjesquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, wordt dan geen films kijken he
quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tssss, luie donders
6:45, 7:20 in de auto
2 uur? Soms half 4 hierquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:34 schreef lynda het volgende:
om 1 uur nog miami inkDaarna val ik wel in slaap vaak..
Ritme? Jaa om 2 uur 's nachts slapen..
Elke dag om 2 uur slapen is ook ritmequote:Op donderdag 17 juli 2008 22:34 schreef lynda het volgende:
om 1 uur nog miami inkDaarna val ik wel in slaap vaak..
Ritme? Jaa om 2 uur 's nachts slapen..
Ik wil zeggen "schoppen", maar dat kan een stuk positieverquote:
Sta dan gewoon dan om 12 uur op en aan het einde van de middag ben ik dan weer beetje moequote:Op donderdag 17 juli 2008 22:43 schreef lynda het volgende:
Ik zit ook al te kijken van WTF![]()
Maar goed dat ik nog ver weg zit
En half 4.. Ik kan dat wel doen maar dan word het ook serieus pas 2 uur oid dat ik een keer ontwaak
Ja en dan nog even tv kijken, douchen weet ik wat 's middags.. EVEN gaan liggen en in slaap flikkerenquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:47 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Sta dan gewoon dan om 12 uur op en aan het einde van de middag ben ik dan weer beetje moe
En al je collega's zijn dan weer fris en fruitig na een saai weekendquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:45 schreef Crazy-M het volgende:
Vanaf morgen 10 dagen lang: FEESTEN
kan me geen betere vakantie ceroorloven
kom ik smaandags op het werk, nog brakker dan nu
Dat dan weer wel, wekker staat weerom 06:00quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:47 schreef lynda het volgende:
Ik schop jou je bed in.. Ik mag uitslapen
Inderdaad jaquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Ja en dan nog even tv kijken, douchen weet ik wat 's middags.. EVEN gaan liggen en in slaap flikkeren
wel erger denk ikquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:48 schreef diertjuh het volgende:
[..]
En al je collega's zijn dan weer fris en fruitig na een saai weekendEn jij gewoon zo brak dat je totaal niet op gang kunt komen
Slaaplekkerquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wel erger denk ik
ik ga nu pitten
lekker slapen, en dan morgen weer laatste werkdag
Truste dude, veel succes & plezier dit weekend!quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wel erger denk ik
ik ga nu pitten
lekker slapen, en dan morgen weer laatste werkdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |