JA maar ......quote:
Dat engeltje van je is volgens mij weer thee pauze houdenquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik altijd
* Crazy-M is eigenlijk best moe, maar geen zin om te pitte
Heeft niet geholpen hequote:Op donderdag 17 juli 2008 21:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
JA maar ......
* Crazy-M roept heel hard om zijn mammie
Dude, je moeder ?!....quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
JA maar ......
* Crazy-M roept heel hard om zijn mammie
Jaquote:
Ik ben het elke dag op mijn werkquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ja moet je toch gelijk geven. Crazy en onschuldig is bijna een onmogelijke combinatie
Jah, is wel lekkerquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat engeltje van je is volgens mij weer thee pauze houden
verdunnie tjah, die kende we nog nietquote:
ik ookquote:
neeeeee, mammiequote:
nee, vakantiequote:
Zolang jezelf gelooft dat je onschuldig ben is het goedquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik ben het elke dag op mijn werk
Naar afdelingsleider mail sturen: lettertype 40, dik gedrukt + hoofdletters: YES EINDELIJK RUST. Was toen ze op vakantie ging
[..]
Jah, is wel lekker
JAAAAquote:
ach gut, moet ook is vroeg opstaanquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zolang jezelf gelooft dat je onschuldig ben is het goed![]()
Blehh morgen werkenmag dan wel eens wat eerder gaan slapen dan afgelopen dagen
Ja vrijdagquote:
omdat er in een week 5 dagen zittenquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja vrijdag![]()
Waarom moest het nou zo lang duren?
He, stond vanochtend ook vroeg op hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach gut, moet ook is vroeg opstaan![]()
en jah, dan geloof ik tenminste nog ergens in
quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
He, stond vanochtend ook vroeg op hoor
Nee dat bedoel ik er niet meequote:Op donderdag 17 juli 2008 22:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omdat er in een week 5 dagen zitten
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou ik zo vroeg opstaan?
dat vraag ik me ook elke dag afquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou ik zo vroeg opstaan?
Daarom zin in morgen, kan gvd gewoon geen vrij krijgen....quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:20 schreef lynda het volgende:
Ik heb ook nog maar 6 dagen vakantie
Ook alleen maar omdat er weer diensten veranderd zijn
tssss, luie dondersquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook![]()
Twaalf uur minimum
nog maar 6quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:20 schreef lynda het volgende:
Ik heb ook nog maar 6 dagen vakantie
Ook alleen maar omdat er weer diensten veranderd zijn
2 weken onbetaaldquote:
Ik sta ook vaak niet voor 12 opquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook![]()
Twaalf uur minimum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |