Doei belquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:00 schreef Bellerophon het volgende:
Ah zeikerdGa jij nog maar een uur werken ofzo
Ik ga naar huis!
Later!!![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
Een offerte!
Onder de N.
Toch nog wat gedaan vandaag.
Het is hier gewoon wat rustig vandaagquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
Moet zeggen dat deze topic reeks me maar met moeite kan bekoren.
Nope. Wel een bakje zand met een houten harkje.quote:
Sterfquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:29 schreef DonGuido het volgende:
Heb je cactussen?
de gezeligheid is wedergkeerdquote:
Nu nog een half uur... maar al mijn collega's zijn pleite, dus ik zet weer relaxte muziek op en kruip achter internetquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:55 schreef tripack het volgende:
[..]
de gezeligheid is wedergkeerd
hoelang nog?
Was het maar vrijdagquote:
Vrijdagavond, 5 voor 9. roep ik om door de winkel:quote:
Ben wel blij dat mijn weekend eerder begint, maarja, begin ook eerderquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:31 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Vrijdagavond, 5 voor 9. roep ik om door de winkel:
"Goedenavond dames en heren. het is vijf voor negen... 'huppeldepup' in 'niemandsland' sluit om 9 uur, aangezien DV nodig op vakantie moeten. Binnen vijf minuten graag allemaal de winkel uit EN SNEL EEN BEETJE!
Bedankt voor uw belangstelling en graag tot na mijn vakantie"
quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben wel blij dat mijn weekend eerder begint, maarja, begin ook eerder![]()
Wel relaxt, bijna vakantie!!!!!!!!!
Moest dat nou?quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:47 schreef lynda het volgende:
Bel de krant!!!!! Plaats het op de FP!!!
Droxz is zijn kamer aan het opruimen!!!!!!!!
Het gaat ooit nog wat met mij worden hoorquote:
Mijn sigaartje is nog niet op hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:02 schreef lynda het volgende:
* lynda schopt droxz weer aan het werk..
Anders doe ik het morgen wel
Rot dan opquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
Moet zeggen dat deze topic reeks me maar met moeite kan bekoren.
Een waterballon..hmm die zag ik niet aankomenquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:27 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M spiekt om het hoekje en kijkt rond.
Gooit waterballon tegen Diertjuh en komt onschuldig binnen gelopen.
Goede avond mensen.
Nog 1 dagje werken en dan WEER vakantie
je mag vragen aa nmijn engel.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:30 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Een waterballon..hmm die zag ik niet aankomenen dan nog onschuldig binnen lopen ook
jij bent verre van onschuldig
Goede avond beller!!!quote:
Ik heb mijn best gedaan hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:38 schreef lynda het volgende:
Crazy + Onschuldig..
Dat werkt nog steeds niet..
Dat is hetzelfde als Droxz en een kamer opruimen..![]()
ja maar .....quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:41 schreef lynda het volgende:
Jij onschuldig??? Mwa.. oke heel soms dan zoals nu op msn
Zelfs ik zie dat je het niet bent, maar wel goed dat je het probeertquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar .....
er zijn veul meer momenten
momenten die jij niet kent maar andere wel![]()
![]()
proberen kan geen kwaadquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zelfs ik zie dat je het niet bent, maar wel goed dat je het probeert
2 tegen 1quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
huh jij onschuldig? Ik weet niet hoor..
ik altijdquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
huh jij onschuldig? Ik weet niet hoor..
JA maar ......quote:
Dat engeltje van je is volgens mij weer thee pauze houdenquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik altijd
* Crazy-M is eigenlijk best moe, maar geen zin om te pitte
Heeft niet geholpen hequote:Op donderdag 17 juli 2008 21:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
JA maar ......
* Crazy-M roept heel hard om zijn mammie
Dude, je moeder ?!....quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
JA maar ......
* Crazy-M roept heel hard om zijn mammie
Jaquote:
Ik ben het elke dag op mijn werkquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ja moet je toch gelijk geven. Crazy en onschuldig is bijna een onmogelijke combinatie
Jah, is wel lekkerquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat engeltje van je is volgens mij weer thee pauze houden
verdunnie tjah, die kende we nog nietquote:
ik ookquote:
neeeeee, mammiequote:
nee, vakantiequote:
Zolang jezelf gelooft dat je onschuldig ben is het goedquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik ben het elke dag op mijn werk
Naar afdelingsleider mail sturen: lettertype 40, dik gedrukt + hoofdletters: YES EINDELIJK RUST. Was toen ze op vakantie ging
[..]
Jah, is wel lekker
JAAAAquote:
ach gut, moet ook is vroeg opstaanquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zolang jezelf gelooft dat je onschuldig ben is het goed![]()
Blehh morgen werkenmag dan wel eens wat eerder gaan slapen dan afgelopen dagen
Ja vrijdagquote:
omdat er in een week 5 dagen zittenquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja vrijdag![]()
Waarom moest het nou zo lang duren?
He, stond vanochtend ook vroeg op hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach gut, moet ook is vroeg opstaan![]()
en jah, dan geloof ik tenminste nog ergens in
quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
He, stond vanochtend ook vroeg op hoor
Nee dat bedoel ik er niet meequote:Op donderdag 17 juli 2008 22:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omdat er in een week 5 dagen zitten
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou ik zo vroeg opstaan?
dat vraag ik me ook elke dag afquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou ik zo vroeg opstaan?
Daarom zin in morgen, kan gvd gewoon geen vrij krijgen....quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:20 schreef lynda het volgende:
Ik heb ook nog maar 6 dagen vakantie
Ook alleen maar omdat er weer diensten veranderd zijn
tssss, luie dondersquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook![]()
Twaalf uur minimum
nog maar 6quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:20 schreef lynda het volgende:
Ik heb ook nog maar 6 dagen vakantie
Ook alleen maar omdat er weer diensten veranderd zijn
2 weken onbetaaldquote:
Ik sta ook vaak niet voor 12 opquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook![]()
Twaalf uur minimum
Ja maar jij hebt verplichtingen hequote:
ow ok nu ik sniesnasnapquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:24 schreef lynda het volgende:
[..]
2 weken onbetaald
Volgende week is de zaak wel weer gewoon open dus mogelijk maandag wel gewoon paar uurtjes draaien.
ehm nee meestal 10:00 ofzoquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt verplichtingen hewij mogen gewoon lui zijn
. Sta je ook zo vroeg op in je vakantie?
uhu heel herkenbaarquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:26 schreef lynda het volgende:
[..]
En dan nog moe wakker worden en eigenlijk nog 3 uur kunnen slapen
Als ik gewoon hele week zou werken of hele naar school zou moeten dan heb heb ik ook wel een vast ritme van slapen gaan en opstaan. Dat is alleen de afgelopen weken foetsie.quote:
tjah, wordt dan geen films kijken hequote:Op donderdag 17 juli 2008 22:30 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Als ik gewoon hele week zou werken of hele naar school zou moeten dan heb heb ik ook wel een vast ritme van slapen gaan en opstaan. Dat is alleen de afgelopen weken foetsie.
Jawel, maar niet tot in de late uurtjesquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, wordt dan geen films kijken he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |