Je weet dat die laatste zin wel heel fout klinkt he?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 07:04 schreef Crazy-M het volgende:
Morgen allemaal
@ dracu, diertjuh, droxz en lynda: Thanksheb weer goed geslapen
Ok, dat is wel een geldige redenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 07:03 schreef Bellerophon het volgende:
Goeduuuuhmorgen op deze morgen!!!
Rest: Beller, waarom zo vrolijk?
Beller: WoeiGisteren voor het eerst samen met mijn vriendin de nacht doorgebracht in ons huisje
Sommige redenen zijn gefundeerdquote:Op vrijdag 18 juli 2008 07:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok, dat is wel een geldige reden![]()
Mogguh!
5 uur slapen is weer te weinig
woei dat zijn de leuke berichten!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 07:03 schreef Bellerophon het volgende:
Goeduuuuhmorgen op deze morgen!!!
Rest: Beller, waarom zo vrolijk?
Beller: WoeiGisteren voor het eerst samen met mijn vriendin de nacht doorgebracht in ons huisje
Hahaha dat dacht ikquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
woei dat zijn de leuke berichten!
ow ja ook goede morgen natuurlijk!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha dat dacht ik
Goedemorgen trouwens
Hoe gaat alles nou met je? Hoe is gisteren alles gegaan?
Oef nog ontzettend pittig dus! En nu? Het langzaam maar zeker weer gaan oppakken?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ja ook goede morgen natuurlijk!
Viel eigenlijk best tegen gister, heb daarna echt moeten slapen, gelukkig bedacht nr 3 zich en wou ook spelen en logeren!
Alleen rond 19.30 kwam ie toch weer hier! Maar goed ik heb goed kunnen bijtanken, al voel ik het nu nog wel.
tja, na de vakantie, as donderdag kan ik nog 1 keerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oef nog ontzettend pittig dus! En nu? Het langzaam maar zeker weer gaan oppakken?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 07:03 schreef Bellerophon het volgende:
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:23 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
Fijn is dat he!Ga er maar lekker van genieten zou ik zeggen!
![]()
Moggguuuuuhquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:Koffie.... check Zin.... dacht het niet Uitzicht op weekend.. .check!
TGIF![]()
Mogguh allemaal
Hopelijk komen je dan i.z.m. Nijmegen een beetje tot een goed ontwikkelingsplan.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tja, na de vakantie, as donderdag kan ik nog 1 keer
dan is het bad 2 weken dicht voor onderhoud
en vanaf dan weer oppakken en in samen spraak met dan hopelijk nijmijgen kijken hoe nu verder
ow dat geloof ik graag en meteen!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja inderdaadEn ik moet zeggen dat zo'n hoekbank relaxed ligt
Kaarsjes aan, en knus samen tv kijken in een kamer die nog niet heeeul veeeul lampen heeftquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow dat geloof ik graag en meteen!
gewoon samen genieten dusquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kaarsjes aan, en knus samen tv kijken in een kamer die nog niet heeeul veeeul lampen heeft(lees: 1)
Tot kwart voor 5. (gisteren een uur eerder naar huis.. .lang leve het OV... half 8 stond ik bij m'n voordeurquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moggguuuuuh
Bwehe nog een paar uurtjes, tot hoe laat moet je vandaag?
1 bouwlamp..is ook nie veul lampenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kaarsjes aan, en knus samen tv kijken in een kamer die nog niet heeeul veeeul lampen heeft(lees: 1)
uhu inderdaad te weinigquote:Op vrijdag 18 juli 2008 07:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok, dat is wel een geldige reden![]()
Mogguh!
5 uur slapen is weer te weinig
klopt! 22 aug mn kennismakings gesprek en ik hoop eigenlijk (maar ga er niet vanuit) dat er dan geen wachttijden meer zijn voor behandelingquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hopelijk komen je dan i.z.m. Nijmegen een beetje tot een goed ontwikkelingsplan.
Want je wilt natuurlijk vooruitgang boeken
Werkse diertjuh en een goedemorgen!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu inderdaad te weinigIk ga maar eens richting mn werk
![]()
Goedemorgen enzo
Meh het is gelukkig een "normale" Ikea lamp, dus het is niet alsof de Gestapo mijn huiskamer elk moment kan binnen stormenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
1 bouwlamp..is ook nie veul lampen
Maar klinkt prima BellerBen gewoon blij voor jullie
Ja inderdaad, en dat is volgens mij waar het toch om gaatquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gewoon samen genieten dus![]()
verdorie ik zoek nog steeds poppetjes van hyves en bij hyves die van fok
Ongekend... Jij en het OV hebben deze week geen goede verhouding met elkaar hequote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tot kwart voor 5. (gisteren een uur eerder naar huis.. .lang leve het OV... half 8 stond ik bij m'n voordeur)
En dan zondagochtend om 11 uur vliegen we naar Boekarest
en dat de bank relaxed ligt !quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en dat is volgens mij waar het toch om gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |