Dat hoop ik toch ook zeg, zou wat zijn als je dan te horen krijgt dat je alsnog een half jaar moet wachtenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klopt! 22 aug mn kennismakings gesprek en ik hoop eigenlijk (maar ga er niet vanuit) dat er dan geen wachttijden meer zijn voor behandeling
Dat ook natuurlijkquote:
Haai tripack..quote:
Hey jij daarquote:
toch zegt mn gevoel dat het zo werkt bij onze gezondheidszorgquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch ook zeg, zou wat zijn als je dan te horen krijgt dat je alsnog een half jaar moet wachten
Haai Sgele!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:41 schreef Sgele het volgende:
Jezus wat gaan we hard zegIk kan het niet bijhouden
DV: Goedemorgen dame![]()
Beller: Ik ga voor 10 dagen. Vertrek zondag, en vlieg woensdag de 30ste weer terugOh...en de NS en ik zullen nooit geen vrienden worden nee
en dan vakantie?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:41 schreef Sgele het volgende:
Beller: Ik ga voor 10 dagen. Vertrek zondag, en vlieg woensdag de 30ste weer terugOh...en de NS en ik zullen nooit geen vrienden worden nee
Haaiquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:41 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Hey jij daar![]()
En, hoe beviel de eerste nacht in jullie huisje?
Oooh okquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:41 schreef Sgele het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haai
Ja goed hoorWas heel erg fijn om lekker gezellig samen te zijn met mijn vriendin
Ja daar ben ik dus ook bang voor, of je moet veel stampij gaan maken. Dan willen ze wel snel werken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toch zegt mn gevoel dat het zo werkt bij onze gezondheidszorg
bedoel toen ik doorverwezen werd naar revalidatiecentrum al hier, gebeurde dat in juni, in november zag ik de arts en eind maart werd ik pas opgeroepen.
Naar Boekarest voor m'n werkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:42 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Haai Sgele!
En waar vlieg je naar toe?
Dan is werk ineens wel leuk hèquote:
Dat dan weer nog niet...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]Super!
Dus jullie wonen er nu officieel?
bijnaquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:40 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Haai tripack..
Is het al 5 voor 9?
Twee weekjes is te overzien toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat dan weer nog niet...
Ze moet nog 2 weekjes werken (vakantiebaantje) en daarna wonen we er pas echt samen in
mwah ligt er ook aanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja daar ben ik dus ook bang voor, of je moet veel stampij gaan maken. Dan willen ze wel snel werken.
's avonds inderdaadquote:
Ja is het ook hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:46 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Twee weekjes is te overzien toch?
Gaat vast helemaal goed komen!
Nog bijna 12 uur, en dan heb ik ook vakantiequote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:46 schreef Crazy-M het volgende:
woei
nog maar 7.30 uur tot mijn 2de vakantie periode
Ruil met collega gedaan, ik ben vadaag vroeg begonnen, en ga toch echt lekker optijd naar huis.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 07:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sommige redenen zijn gefundeerd
Moggguh Droxz
Lange dag vandaag of valt het mee?
Dit wordt de 4e keer al weer geloof ikquote:
Haai Droxzquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ruil met collega gedaan, ik ben vadaag vroeg begonnen, en ga toch echt lekker optijd naar huis.
Dan maar wat uren in de min, ik ga mijn bed nog even opzoeken
Nee dat is ook zoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mwah ligt er ook aan
ik geef ze meestal 2 maanden en daarna hang ik elke week aan de telefoon
ik wacht gewoon af, kan niet anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |