quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:53 schreef DarkElf het volgende:
zit nu zo'n kleine oranje paprika op te knagen, lekker zijn die dingen
Doe mij zo'n broerquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:05 schreef MaLo het volgende:
Mijn broertje (kok van beroep) heeft vandaag voor ons gekookt:
Porcetta: Varkenslende gevuld met pancetta, allerlei verse kruiden, knoflook en sinaasappel met een saus van rozemarijn. Erbij tagliatelle en een groene salade. Zooooo lekker
tuinboontjes!quote:
Dat klinkt ook wel goedquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:16 schreef Isegrim het volgende:
Ik had net van de laatste twee plakjes serranoham een voorafhapje gemaakt met wat honing-geitenkaas erin gerold. Zometeen maak ik volkoren penne met een romige saus met spekjes en paddestoelen.
Maak jij die gewoon met meel, boter & melk Isegrim? Beetje een gevoelsdingetje is dat, rouxquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:35 schreef Isegrim het volgende:
Het smaakte prima, alleen had ik de roux voor de saus wat te dik gemaakt.
Roux maken is op zich onwijs simpel. Ik gebruik geen melk omdat mijn vriend dat vies vindt. Ik gebruik van die AlproSoya Cuisine, sojaroom.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Maak jij die gewoon met meel, boter & melk Isegrim? Beetje een gevoelsdingetje is dat, roux
Ik gebruik vaak creme fraiche als sausbasis, uit luiheid
Ik pak zo een zelfgekochte chocolademousse.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:25 schreef Isegrim het volgende:
Toe een griesmeelpuddinkje met bessensaus. Zelf gekocht.
Ja het is idd onwijs simpel, vandaar ook diequote:Op woensdag 9 juli 2008 19:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Roux maken is op zich onwijs simpel. Ik gebruik geen melk omdat mijn vriend dat vies vindt. Ik gebruik van die AlproSoya Cuisine, sojaroom.
Een roux is in p'siepe alleen maar boter met bloem, poosje verhitten. Doe je er melk bij, dan heb je bechamelsaus, doe je er bouillon bij, dan heb je veloute.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Maak jij die gewoon met meel, boter & melk Isegrim? Beetje een gevoelsdingetje is dat, roux
Ik gebruik vaak creme fraiche als sausbasis, uit luiheid
Die ga ik ook eens halen voor in mijn smoothies.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:18 schreef ColdFeet het volgende:
Een smoothie van magere yoghurt en bevroren rode vruchten
kick hem eruit, dat kán toch niet!quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:23 schreef Isegrim het volgende:
Het wordt deze risotto: http://www.bbc.co.uk/food(...)norisott_70243.shtml
Alleen zonder pecorino want ik woon samen met een kaashater.
Waarom verrassend? Ik vind het sowieso lekker klinkenquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:25 schreef Muck het volgende:
Een verrassend lekkere sandwich van tig-granenbrood met wat blaadjes sla, gerookte kip, feta en een pietsie saus.
I second that!quote:
Dan moet je niet vertellen dat het kaas is.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:19 schreef Isegrim het volgende:
Als het 'kaas' heet, dan eet meneer het niet.
Helaasch. Dat werkt niet. Hij proeft nog één kaasmolecuul in een enorme pan voer.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan moet je niet vertellen dat het kaas is.
Dat doe ik altijd als mijn schoonvader komt etenquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan moet je niet vertellen dat het kaas is.
Yumquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:46 schreef Qwea het volgende:
Het is geworden aardappeltjes in schil, met rozemarijn, thijm en rode ui. Met een grieks schouderfiletlapje en verse spercibonenEn als toetje eigengemaakte chocolademousse (wit met gewone chocolade) met toffeesaus !
quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Yumhoe maak je die chocolademousse?
Risotto gaat weer niet doormijn handen werken niet mee. Wij eten stomme gekookte bloemkool met stomme gekookte aardappels en een stomme stomme überstomme satéschnitzelburgergevalding. Liefdevol klaargemaakt door mijn liefhebbende onechtgenoot
en dat is ook stom.
Ik las net iets over een kilo uien? Volgens mij kan je je volleybalteam wel uitnodigen inderdaad.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Hier staat uiensoep op het programma. Jammergenoeg staan al m'n tupperwarebakjes op m'n werk, want volgens mij kook ik voor een weeshuis..
K heb m'n grootste pan maar gepakt. Maar, ik schat dat ik zo'n 600 gr. ui erin zitten. Kilo was een beetje overdreven, zitten nog een paar uien in het netje...quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik las net iets over een kilo uien? Volgens mij kan je je volleybalteam wel uitnodigen inderdaad.Mét date.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Yumhoe maak je die chocolademousse?
Risotto gaat weer niet doormijn handen werken niet mee. Wij eten stomme gekookte bloemkool met stomme gekookte aardappels en een stomme stomme überstomme satéschnitzelburgergevalding. Liefdevol klaargemaakt door mijn liefhebbende onechtgenoot
en dat is ook stom.
Wil jij mijn mama zijn?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:16 schreef Tezz het volgende:
Ik ga vanmiddag lekker koken met mijn dochter. Ze heeft uit het kinderkookboek de volgende gerechten gekozen:
Voorgerecht
Zalmtaartje (nou dat kwam eigenlijk) uit een gewoon kookboek, maar het kind is gewoon dol op zalm)
Hoofdgerecht
Piratenspiesjes (biefstuk, paprika en courgette, gemarineerd en gegrild)
krachtknolletjes (broccoli met een krokant korstje van witbroodkruim en kaas)
Figuurfrietjes (aardappel in hartjesvorm en dat in de oven met olijfolie en zeezout)
Kogeltjespasta (ravioli met dopertwtjes, pesto en kaas)
Toetje
Poffertjes met ijs, stroop en amandelen
Gezellig, een middagje tutten in de keuken! Foto's volgen vanavond, hihi.
Klinkt goed! Have fun samenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:16 schreef Tezz het volgende:
..
Wil jij mijn mammie zijn?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:25 schreef Tezz het volgende:
Het was een supermiddag! Dochter heeft alle recepten zelf uitgezocht en ze heeft erg goed geholpen met snijden, roeren, knoeien () en bordjes mooi maken. Hierbij de foto's.
Allereerst het voorgerecht: roze torentjes (zalm met tomaat). Voor dochter zonder rucola trouwens.
[ afbeelding ]
En dan het hoofdgerecht: piratenspiesjes, stoere knollen en kogeltjespasta. De piratenspiesjes zijn gemaakt van biefstuk, gele paprika en courgette in een marinade van tijm, rozemarijn, knoflook, zeezout en olijfolie. De stoere knollen zijn brocoliroosjes met een korstje van kaas en panneermeel en de kogeltjespasta bestond uit ravioli met doperwten en een pestosausje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan het toetje: plakkieplaktoetje! Warme poffertjes met ijs, amandelschaafsel en butterscotsch-stroop.
[ afbeelding ]
Een geslaagde middag in ieder geval. Volgens mij wordt dat kind later kok, hiihi.![]()
![]()
(Voor degenen die het weten te vinden: op mijn hyve een uitgebreid fotoverslagje)
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:15 schreef Oblivion het volgende:
Leuk Tezz, je hebt een echt keuken prinsesje!
Wij eten vanavond net als MiMu pannenkoeken met spek en kaas EN stroop!
De pesto kwam anders wel uit een potjequote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
Oh Tezz, ik word zo blij van dat soort berichtjes! Er is dus nog hoop, er zijn nog mensen die goed eten met de paplepel ingegoten krijgen
Hier broccolisoep gegeten met lekker vers brood en goeie boter
Millies? Die hele goedkope? Die zijn het lekkerst namelijkquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
De pesto kwam anders wel uit een potje![]()
Ik zit nu aan de chips: van die vieze, vette, stinkende wormpjes met pindasmaak. In een woord: HEERLIJK !
Die zo ranzig aan je tanden gaan plakkenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Millies? Die hele goedkope? Die zijn het lekkerst namelijk
Ja! Die vieze Millies!!!!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die zo ranzig aan je tanden gaan plakkenMijn vent is dol op die dingen
Tezz, zelfs de pesto uit een potje is je vergeven; het ziet er allemaal heerlijk en heel mooi uit
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja! Die vieze Millies!!!!![]()
Ja knap he! Ze is vijf! Ik heb uiteraard wel veel geholpen, maar het opmaken van de borden enzo heeft ze echt zelf gedaan. Nog een leuk verhaal (mag vast wel even): ze had ook een menukaart getekend. Na het eten kwamen mijn man en ik er eindelijk achter wat de 'rare tekentjes' betekenden achter de tekeningen van de gerechten: het waren cijfers, woehaha! Dus na het eten zegt kindje doodleuk: 'papa, nu moet je centen betalen, net als in het restaurant. Dat is dan 2 euro 30'.
Wij lagen krom van het lachen natuurlijk........(en papa ging braaf zijn beurs pakken)..........
Klinkt errug lekker!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:06 schreef AKnynke het volgende:
Vanavond krijg ik een stel vriendinnen te eten. Vooraf krijgen ze mosterdsoep. Als hoofdgerecht een koude salade met aardappeltjes, spercieboontjes, worteltjes, bosui, tonijn, kappertjes en een sinaasappel-pesto dressing. Daarnaast stokbrooddjes, met tzaziki, knoflooksaus en kruidenboter. (allemaal zelfgemaakt!) . Als toetje smeltende chocoladecakjes.
Nu eet ik erst zo m'n restje pizza van gister op, met zalm, bacon, knoflook en mozerella..
quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:01 schreef MinderMutsig het volgende:
De risotto gaat niet door, het wordt snijbiet gesmoord in knoflookboter met kleine tomaatjes en een stokbroodje met zelfgemaakte tapenade.
Die zat in mijn biologische groentepakket.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:02 schreef ki_ki het volgende:
[..]
WAAR haal jij snijbiet??! dat is zoooo lekker hé...
van de albert heijn, zal morgne een receptje posten. Was heel erg lekker. Vooral de soep! Altijd leuk als een nieuw recept goed lutk..quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:49 schreef DarkElf het volgende:
nu een donkerbruine tosti kaas en veel bieslook..
Nynke? heb je een recept van die cakejes?
dat heb ik ook gehad vanavond. naast wite wijn, rose, een aantal cosmo's, en een juipler. Nu maar slapen geloof ik..quote:Op zondag 13 juli 2008 01:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik drink Grolsch. Veel Grolsch.
http://www.ah.nl/recepten/recipe.jsp?rq=chocoladecakejes&id=469434quote:Op zondag 13 juli 2008 01:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
van de albert heijn, zal morgne een receptje posten. Was heel erg lekker. Vooral de soep! Altijd leuk als een nieuw recept goed lutk..
Doe eens even een receptjequote:Op zondag 13 juli 2008 20:20 schreef Bluezz het volgende:
Champignon-taugé in runderbouillon met geroosterd brood, boter en marmite
damn, dat ziet er lekker uit!quote:Op zondag 13 juli 2008 20:20 schreef Bluezz het volgende:
Champignon-taugé in runderbouillon met geroosterd brood, boter en marmite
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boter verhitten, allerlei paddenstoelen die je lekker vind + bosui, peterselie, preiringetjes paar minuutjes bakken, peper toevoegen.quote:
oehhh dat is te makkelijk gewoonquote:Op zondag 13 juli 2008 22:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Boter verhitten, allerlei paddenstoelen die je lekker vind + bosui, peterselie, preiringetjes paar minuutjes bakken, peper toevoegen.
750 ml. runderbouillon, zelfgetrokken/concentraat/blokjes erbij, aan de kook, pruttelen, laatste minuutjes taugé erbij.
In kommetjes doen, in de tussentijd brood roosteren, besmeren met boter en een klodder marmite en dan soppen in de soep
quote:Op zondag 13 juli 2008 23:28 schreef Bluezz het volgende:
Wokda-groene thee met ijs.
Jaja, ik heb het ondekt
Proefde met de ribeye geen verschil, de snijbonen waren wel zoeter dan anders.quote:Op zondag 13 juli 2008 11:39 schreef computergirl het volgende:
Gisteren bij Marqt biologisch voer ingeslagen voor vanavond: een ribeye en snijbonen. Ben benieuwd, bij kipfilet proef je het verschil in ieder geval heel erg in vergelijking met supermarkt-spul
Ja, dat wou ik nog zeggen: vertel eens wat meer? In wat voor beslagje, bijvoorbeeld?quote:Op zondag 13 juli 2008 01:15 schreef Klaagbak het volgende:
Spareribs met friet en salade als avondeten en daarna gefrituurde kersen
Dat was toch Aardappel Idee? Aardappel anders zijn volgens mij van die potjes saus.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:14 schreef Greys het volgende:
Bestaat dat nog dan? Aardappel Anders? Dat je met zo'n zak moet schudden?![]()
Jup. Aardappelschijven in een ovenschotel, pot saus erover en in de oven pleuren.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat was toch Aardappel Idee? Aardappel anders zijn volgens mij van die potjes saus.
Oh ja.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat was toch Aardappel Idee? Aardappel anders zijn volgens mij van die potjes saus.
Dat ziet er erg smakelijk uit.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:24 schreef Loontjah het volgende:
Paprikasoep met chorizo
[ afbeelding ]
Chorizo uitbakken in pan, daarna er uit gooien, en in het vet een uitje fruiten.
Daarna gegrilde paprika (Lidl) in blokjes toevoegen, en blokjes tomaat.
Op smaak brengen met zout en peper.
Beetje pureren, en serveren met chorizo.
Eerst de kersen ontpitten met zo'n ontpitterquote:Op maandag 14 juli 2008 14:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat wou ik nog zeggen: vertel eens wat meer? In wat voor beslagje, bijvoorbeeld?
Ik heb hem gevraagd/gekregen op mijn werk, maar in een kookwinkel zou je hem misschien kunnen kopen, of in de blokker ofzo.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:53 schreef ColdFeet het volgende:
Klaagbak, thanks! Wat tof is datWaar koop ik een kersenontpitter? Het klinkt echt geniaal
Heul niet goed voor de lijn hoor!quote:Op maandag 14 juli 2008 14:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat wou ik nog zeggen: vertel eens wat meer? In wat voor beslagje, bijvoorbeeld?
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:02 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh en wij zijn vanavond naar de Mc geweest.Ik heb de El Nacho gehad met frietjes en een vanille milkshake.
De El nacho was OK maar zoals bij al het voer van de Mc en aanverwanten kan ik zelf een lekkerder broodje in elkaar klussen. En lekkerder milkshakes maken. En ook betere frietjes. Eigenlijk suckt McDonalds dus gewoon.
Burger King ook niet.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:13 schreef Haijo het volgende:
[..]
MacDonals is idd crap helemaal nu ze op de gezondsheid toer gaan.
Burger King is daarentegen nog wel lekker!
Ik had het vorige week bij de MacD.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Burger King ook niet.Daar zijn we twee weken geleden geweest en ik heb het eerlijk waar na drie happen in de vuinisbak gegooid. Waar de Mc matig was, was de Burger King ronduit ranzig. Ik wil potdomme een keer een luie, lekkere vette hap maar het is nergens lekker.
![]()
Ik ga wel weer aan het groenvoer.
Ik heb het opgegeven. Mac en BK zijn allebei ranzig, als ik een vette hap wil, haal ik wel friet bij een goede snackbarquote:Op maandag 14 juli 2008 23:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Burger King ook niet.Daar zijn we twee weken geleden geweest en ik heb het eerlijk waar na drie happen in de vuinisbak gegooid. Waar de Mc matig was, was de Burger King ronduit ranzig. Ik wil potdomme een keer een luie, lekkere vette hap maar het is nergens lekker.
![]()
Ik ga wel weer aan het groenvoer.
Tnxquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:43 schreef Muck het volgende:
Oh en een kersenontpitter kun je bij Dille&Kamille kopen
Ik ook, een glaasje métquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:11 schreef DarkElf het volgende:
groene ijsthee...
Ha dat at ik gisteren ook, met tomaatjes erbij nog.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:52 schreef Xennia het volgende:
Tagliatelle met zalm
Ik had zonderquote:
Griek is wel lekker, zijn we heen geweest de dag na ons trouwen (wilde ook wel eens grieks proberen)quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:04 schreef Qwea het volgende:
ik ga zo eens denk een uitsmijter maken.
vanavond eten we wortels, met gebakken aardappels en een schouderkarbo.
Morgen uit eten, want 3 jaar samen.
Alleen weet ik nog niet waar ik heen wil
Is de griek aan te raden? Nee, ik ben idd nog nooit bij de griek geweest
sue me, maar wat is uzoquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:08 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Griek is wel lekker, zijn we heen geweest de dag na ons trouwen (wilde ook wel eens grieks proberen)
Veel keuze uit vlees en ook vis. De gerechten staan in het grieks, maar er achter als je in een goed grieksrestaurant zit uitgelegt wat het precies allemaal is. En als welkom glaasje uzo
En als toetje is de griekse yohurt met honing en walnoten aan te raden (trouwens ook te verkrijgen in de supermarkt, die van almhof is het lekkerste, gisteren weer een bak van leeg gegeten
)
thnx. Nah ik ga het wel gewoon proberen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind grieks op zich wel lekker maar het heeft wel een aantal uitgesproken smaken waar je van moet houden.
En gefeliciteerd.
Sterke griekse drankquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
sue me, maar wat is uzo![]()
En die bak van almhof ga ik zo eens naar kijken. Die klinkt wel erg lekker
Ja klopt zijn wel aparte smaken, vond mijn man ook. Weet niet precies meer welk vlees gerecht hij hadquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind grieks op zich wel lekker maar het heeft wel een aantal uitgesproken smaken waar je van moet houden.
En gefeliciteerd.
Ehm, is het zo lastig om een keertje naar een ander restaurant te gaan?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
thnx. Nah ik ga het wel gewoon proberen.
Telkens spareribs komen ook mn strot uit
Ja. Want ik ben zo'n iemand van ; wat een boer niet kent, eet hij niet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ehm, is het zo lastig om een keertje naar een ander restaurant te gaan?![]()
Er is zo veel keus! Grieks, Turks, Ethiopisch, Marrokaans, Mexicaans, Frans, Italiaans, etc... noem maar op
Nooit lasagne gegeten? Of pasta? Toch de moeite waard hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Want ik ben zo'n iemand van ; wat een boer niet kent, eet hij niet.
ja tuurlijk wel. Maar niet in een restaurant.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nooit lasagne gegeten? Of pasta? Toch de moeite waard hoor
Of pannekoeken, dat kan ook.
ouzo is het.quote:
Maar dat kan prima hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel. Maar niet in een restaurant.
Tjah, Ik ben nog nooit bij iets anders dan italiaan en een steakhouse geweestquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
ouzo is het.
Het verbaast me echt dat er volwassen mensen zijn die nog nooit bij de Griek hebben gegeten. Als je er heen gaat, raad ik je Suflaki aan, hmmm. Als voorgerecht ben ik dol op gegrilde feta, of eigenlijk alles met feta.
ook niet bij een wok-chineesquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tjah, Ik ben nog nooit bij iets anders dan italiaan en een steakhouse geweest
56. SOUFLAKI SPECIAAL gegrilde varkenshaas aan een spies, overgoten met champignonsaus en gereserveerd met girosquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
ouzo is het.
Het verbaast me echt dat er volwassen mensen zijn die nog nooit bij de Griek hebben gegeten. Als je er heen gaat, raad ik je Suflaki aan, hmmm. Als voorgerecht ben ik dol op gegrilde feta, of eigenlijk alles met feta.
ooh jawel. Daar moesten mijn schoonouders met kerst perse heenquote:
van dat linkje? die is errug lekkerquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:54 schreef ColdFeet het volgende:
Uiensoep, zo. Nog even de gruyère-broodjesdingen onder de grill
Ohh had net ook zo'n trek in iets hartigs, maar niks in huis....toen heb ik maar perzik gegeten, wel 3 stuksquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:26 schreef Bluezz het volgende:
Een lekker ijstheetje wodka met 30+ pittige kaasblokjes erbij
Uiteindelijk werd het wat anders, ze hadden de biefstuk nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:37 schreef Ewelina het volgende:
Vanavond ga ik uitgebreid koken voor mijn
Het wordt dus het volgende:
Voorgerecht:
- salade van haricots verts met champignons, sjalotten, peterselie en bieslook
Hoofdgerecht:
-hertenbiefstuk met room,champignons, spekjes
-aardappeltjes in de schil uit de oven, met zeezout en rozemarijn
-gemarineerde champignons of witlofsalade
Nagerecht:
-flensjes met geflambeerde kersen en slagroom
Ja hè. Met die romige tahinprutquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
van dat linkje? die is errug lekker
en de aubergine plakjes waren zalig
Erg lekker was t idd, ik had een beetje rustig aan gedaan met de yoghurt (lactose) maar t smaakte buitengewoon goed.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja hè. Met die romige tahinprut
Ik ga volgende week zaterdag een leuke appetizer maken met aubergine; dit weekend even testen.
Rauwmelkse gruyère stinkt! Maar wel èrg lekker!
Volgende week vrijdag mogen wij als eerste van CF's kookkunsten genietenquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:58 schreef DarkElf het volgende:
We zijn trouwens benieuwd naar je kookkunsten! Maar maak je niet druk he?![]()
Misschien wat couscous? Klinkt lekker iig!quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:43 schreef Erasmo het volgende:
Straks ga ik asperges roerbakken met dungesneden stukjes rundvlees en een beetje oestersaus, maar wat kan er nog bij?
Goed ideequote:Op donderdag 17 juli 2008 13:47 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Misschien wat couscous? Klinkt lekker iig!
Ik ga zo gebakken rijst maken, ik weet nog niet wat ik vanavond eet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |