Dat doe ik altijd als mijn schoonvader komt etenquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan moet je niet vertellen dat het kaas is.
Yumquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:46 schreef Qwea het volgende:
Het is geworden aardappeltjes in schil, met rozemarijn, thijm en rode ui. Met een grieks schouderfiletlapje en verse spercibonenEn als toetje eigengemaakte chocolademousse (wit met gewone chocolade) met toffeesaus !
quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Yumhoe maak je die chocolademousse?
Risotto gaat weer niet doormijn handen werken niet mee. Wij eten stomme gekookte bloemkool met stomme gekookte aardappels en een stomme stomme überstomme satéschnitzelburgergevalding. Liefdevol klaargemaakt door mijn liefhebbende onechtgenoot
en dat is ook stom.
Ik las net iets over een kilo uien? Volgens mij kan je je volleybalteam wel uitnodigen inderdaad.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Hier staat uiensoep op het programma. Jammergenoeg staan al m'n tupperwarebakjes op m'n werk, want volgens mij kook ik voor een weeshuis..
K heb m'n grootste pan maar gepakt. Maar, ik schat dat ik zo'n 600 gr. ui erin zitten. Kilo was een beetje overdreven, zitten nog een paar uien in het netje...quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik las net iets over een kilo uien? Volgens mij kan je je volleybalteam wel uitnodigen inderdaad.Mét date.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Yumhoe maak je die chocolademousse?
Risotto gaat weer niet doormijn handen werken niet mee. Wij eten stomme gekookte bloemkool met stomme gekookte aardappels en een stomme stomme überstomme satéschnitzelburgergevalding. Liefdevol klaargemaakt door mijn liefhebbende onechtgenoot
en dat is ook stom.
Wil jij mijn mama zijn?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:16 schreef Tezz het volgende:
Ik ga vanmiddag lekker koken met mijn dochter. Ze heeft uit het kinderkookboek de volgende gerechten gekozen:
Voorgerecht
Zalmtaartje (nou dat kwam eigenlijk) uit een gewoon kookboek, maar het kind is gewoon dol op zalm)
Hoofdgerecht
Piratenspiesjes (biefstuk, paprika en courgette, gemarineerd en gegrild)
krachtknolletjes (broccoli met een krokant korstje van witbroodkruim en kaas)
Figuurfrietjes (aardappel in hartjesvorm en dat in de oven met olijfolie en zeezout)
Kogeltjespasta (ravioli met dopertwtjes, pesto en kaas)
Toetje
Poffertjes met ijs, stroop en amandelen
Gezellig, een middagje tutten in de keuken! Foto's volgen vanavond, hihi.
Klinkt goed! Have fun samenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:16 schreef Tezz het volgende:
..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |