abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60022693
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 16:23 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dan moet je niet vertellen dat het kaas is.
Dat doe ik altijd als mijn schoonvader komt eten

Vanavond maakt mijn echtgenoot fajitas, mmmm
pi_60024018
Vandaag kipkrokant-schnitzel, spinazie en aardappels uit de oven met knof en tijm.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  donderdag 10 juli 2008 @ 17:46:17 #53
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60024293
Het is geworden aardappeltjes in schil, met rozemarijn, thijm en rode ui. Met een grieks schouderfiletlapje en verse spercibonen En als toetje eigengemaakte chocolademousse (wit met gewone chocolade) met toffeesaus !
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_60024951
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 17:46 schreef Qwea het volgende:
Het is geworden aardappeltjes in schil, met rozemarijn, thijm en rode ui. Met een grieks schouderfiletlapje en verse spercibonen En als toetje eigengemaakte chocolademousse (wit met gewone chocolade) met toffeesaus !
Yum hoe maak je die chocolademousse?

Risotto gaat weer niet door mijn handen werken niet mee. Wij eten stomme gekookte bloemkool met stomme gekookte aardappels en een stomme stomme überstomme satéschnitzelburgergevalding. Liefdevol klaargemaakt door mijn liefhebbende onechtgenoot en dat is ook stom.
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 10 juli 2008 @ 18:34:07 #55
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_60025040
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 18:29 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Risotto gaat weer niet door mijn handen werken niet mee. Wij eten stomme gekookte bloemkool met stomme gekookte aardappels en een stomme stomme überstomme satéschnitzelburgergevalding. Liefdevol klaargemaakt door mijn liefhebbende onechtgenoot en dat is ook stom.

Hier staat uiensoep op het programma. Jammergenoeg staan al m'n tupperwarebakjes op m'n werk, want volgens mij kook ik voor een weeshuis..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_60025217
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 18:34 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Hier staat uiensoep op het programma. Jammergenoeg staan al m'n tupperwarebakjes op m'n werk, want volgens mij kook ik voor een weeshuis..
Ik las net iets over een kilo uien? Volgens mij kan je je volleybalteam wel uitnodigen inderdaad. Mét date.
  donderdag 10 juli 2008 @ 18:46:08 #57
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_60025264
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 18:43 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik las net iets over een kilo uien? Volgens mij kan je je volleybalteam wel uitnodigen inderdaad. Mét date.
K heb m'n grootste pan maar gepakt. Maar, ik schat dat ik zo'n 600 gr. ui erin zitten. Kilo was een beetje overdreven, zitten nog een paar uien in het netje...
pi_60025347
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 18:29 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

de sjalotjes staan in de oven te pruttelen, ben benieuwd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 10 juli 2008 @ 19:11:25 #59
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_60025712
ik eet vanavond portobello's met mozarella, romaatjes met pecorino en een gepofte aardappel
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 juli 2008 @ 20:03:19 #61
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60026753
schnitzel, krieltjes en een grote salade
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60027831
vandaag stond op het menu; rode kool met nieuwe aardappels en stukje vlees. Aangezien ik een vreselijke hekel aan rode kool heb, heb ik alleen stukje vlees gegeten
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_60028052
Salade met geitenkaas, honing en pijnboompitten
pi_60034779
een bakje magere kwark en twee glazen water.

vanmiddag gebakken rijst en vanavond maak ik een soeppie...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60035248
Gisterenavond de gehaktballen van de Ikea weer eens op...
pi_60038121
Straks tosti ham-kaas en een bakje vitalinea. Vanavond spaghetti met verse saus
pi_60038704
Smoothie. Verder wat DE zegt Straks even wat rijst bakken, en vanavond een courgettesoepje.
pi_60039523
Japanse rijst gehad vanmorgen en nu pak ik een zuurdesembroodje met gerookte kipfilet, sla, tomaat, komkommer en boerenkaas.
En een pot Sri Lankese Ceylon thee met gember en honing.
pi_60039623
Oudhollandsch ( ) draadjesvlees met aardappels en bloemkool
pi_60039706
Ik ga vanmiddag lekker koken met mijn dochter. Ze heeft uit het kinderkookboek de volgende gerechten gekozen:

Voorgerecht
Zalmtaartje (nou dat kwam eigenlijk) uit een gewoon kookboek, maar het kind is gewoon dol op zalm)

Hoofdgerecht
Piratenspiesjes (biefstuk, paprika en courgette, gemarineerd en gegrild)
krachtknolletjes (broccoli met een krokant korstje van witbroodkruim en kaas)
Figuurfrietjes (aardappel in hartjesvorm en dat in de oven met olijfolie en zeezout)
Kogeltjespasta (ravioli met dopertwtjes, pesto en kaas)

Toetje
Poffertjes met ijs, stroop en amandelen

Gezellig, een middagje tutten in de keuken! Foto's volgen vanavond, hihi.
pi_60040443
Kersjes
pi_60041224
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 13:16 schreef Tezz het volgende:
Ik ga vanmiddag lekker koken met mijn dochter. Ze heeft uit het kinderkookboek de volgende gerechten gekozen:

Voorgerecht
Zalmtaartje (nou dat kwam eigenlijk) uit een gewoon kookboek, maar het kind is gewoon dol op zalm)

Hoofdgerecht
Piratenspiesjes (biefstuk, paprika en courgette, gemarineerd en gegrild)
krachtknolletjes (broccoli met een krokant korstje van witbroodkruim en kaas)
Figuurfrietjes (aardappel in hartjesvorm en dat in de oven met olijfolie en zeezout)
Kogeltjespasta (ravioli met dopertwtjes, pesto en kaas)

Toetje
Poffertjes met ijs, stroop en amandelen

Gezellig, een middagje tutten in de keuken! Foto's volgen vanavond, hihi.
Wil jij mijn mama zijn?
pi_60041360
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 13:16 schreef Tezz het volgende:
..
Klinkt goed! Have fun samen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60046353
Het was een supermiddag! Dochter heeft alle recepten zelf uitgezocht en ze heeft erg goed geholpen met snijden, roeren, knoeien ( ) en bordjes mooi maken. Hierbij de foto's.

Allereerst het voorgerecht: roze torentjes (zalm met tomaat). Voor dochter zonder rucola trouwens.

En dan het hoofdgerecht: piratenspiesjes, stoere knollen en kogeltjespasta. De piratenspiesjes zijn gemaakt van biefstuk, gele paprika en courgette in een marinade van tijm, rozemarijn, knoflook, zeezout en olijfolie. De stoere knollen zijn brocoliroosjes met een korstje van kaas en panneermeel en de kogeltjespasta bestond uit ravioli met doperwten en een pestosausje.

En dan het toetje: plakkieplaktoetje! Warme poffertjes met ijs, amandelschaafsel en butterscotsch-stroop.

Een geslaagde middag in ieder geval. Volgens mij wordt dat kind later kok, hiihi.
(Voor degenen die het weten te vinden: op mijn hyve een uitgebreid fotoverslagje)
pi_60046382
Pizza besteld, te lui om te koken
pi_60046417
pantaart! Met spekjes, krieltjes, mais, doperwten. kaas en ei. Lekker!
pi_60046486
Wat schattig Tezz!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 juli 2008 @ 18:44:59 #78
163650 Greys
pi_60046641
Tezz, geweldig! En ik wilde dat ik die bordjes zo van de computer kon halen en op kon eten, zo lekker ziet het er uit

Wij eten wegens tijdgebrek even snel bruine-bam-tosti's met oude kaas, wat olijfjes met fetakaas en een paar stukken meloen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60047010
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 18:25 schreef Tezz het volgende:
Het was een supermiddag! Dochter heeft alle recepten zelf uitgezocht en ze heeft erg goed geholpen met snijden, roeren, knoeien ( ) en bordjes mooi maken. Hierbij de foto's.

Allereerst het voorgerecht: roze torentjes (zalm met tomaat). Voor dochter zonder rucola trouwens.
[ afbeelding ]

En dan het hoofdgerecht: piratenspiesjes, stoere knollen en kogeltjespasta. De piratenspiesjes zijn gemaakt van biefstuk, gele paprika en courgette in een marinade van tijm, rozemarijn, knoflook, zeezout en olijfolie. De stoere knollen zijn brocoliroosjes met een korstje van kaas en panneermeel en de kogeltjespasta bestond uit ravioli met doperwten en een pestosausje.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En dan het toetje: plakkieplaktoetje! Warme poffertjes met ijs, amandelschaafsel en butterscotsch-stroop.
[ afbeelding ]

Een geslaagde middag in ieder geval. Volgens mij wordt dat kind later kok, hiihi.
(Voor degenen die het weten te vinden: op mijn hyve een uitgebreid fotoverslagje)
Wil jij mijn mammie zijn?
pi_60047142
Leuk Tezz, je hebt een echt keuken prinsesje!

Wij eten vanavond net als MiMu pannenkoeken met spek en kaas EN stroop!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_60047267
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 19:15 schreef Oblivion het volgende:
Leuk Tezz, je hebt een echt keuken prinsesje!

Wij eten vanavond net als MiMu pannenkoeken met spek en kaas EN stroop!
  vrijdag 11 juli 2008 @ 19:30:10 #82
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60047411
Kip Siam straks
stupidity has become as common as common sense was before
pi_60050402
Oh Tezz, ik word zo blij van dat soort berichtjes! Er is dus nog hoop, er zijn nog mensen die goed eten met de paplepel ingegoten krijgen

Hier broccolisoep gegeten met lekker vers brood en goeie boter
pi_60051082
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
Oh Tezz, ik word zo blij van dat soort berichtjes! Er is dus nog hoop, er zijn nog mensen die goed eten met de paplepel ingegoten krijgen

Hier broccolisoep gegeten met lekker vers brood en goeie boter
De pesto kwam anders wel uit een potje

Ik zit nu aan de chips: van die vieze, vette, stinkende wormpjes met pindasmaak. In een woord: HEERLIJK !
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 juli 2008 @ 23:05:17 #85
163650 Greys
pi_60051836
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 22:33 schreef Tezz het volgende:

[..]

De pesto kwam anders wel uit een potje

Ik zit nu aan de chips: van die vieze, vette, stinkende wormpjes met pindasmaak. In een woord: HEERLIJK !
Millies? Die hele goedkope? Die zijn het lekkerst namelijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60051872
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Millies? Die hele goedkope? Die zijn het lekkerst namelijk
Die zo ranzig aan je tanden gaan plakken Mijn vent is dol op die dingen

Tezz, zelfs de pesto uit een potje is je vergeven; het ziet er allemaal heerlijk en heel mooi uit
pi_60052186
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Die zo ranzig aan je tanden gaan plakken Mijn vent is dol op die dingen

Tezz, zelfs de pesto uit een potje is je vergeven; het ziet er allemaal heerlijk en heel mooi uit
Ja! Die vieze Millies!!!!

Ja knap he! Ze is vijf! Ik heb uiteraard wel veel geholpen, maar het opmaken van de borden enzo heeft ze echt zelf gedaan. Nog een leuk verhaal (mag vast wel even ): ze had ook een menukaart getekend. Na het eten kwamen mijn man en ik er eindelijk achter wat de 'rare tekentjes' betekenden achter de tekeningen van de gerechten: het waren cijfers, woehaha! Dus na het eten zegt kindje doodleuk: 'papa, nu moet je centen betalen, net als in het restaurant. Dat is dan 2 euro 30'. Wij lagen krom van het lachen natuurlijk........(en papa ging braaf zijn beurs pakken)..........
pi_60052485
Tezz, stuur je me weer even de link naar je hyves, in de herhaling?
pi_60053784
Een warsteiner
stupidity has become as common as common sense was before
  zaterdag 12 juli 2008 @ 08:23:52 #90
101884 PeRi
Allons-y!
pi_60055343
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:19 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ja! Die vieze Millies!!!!

Ja knap he! Ze is vijf! Ik heb uiteraard wel veel geholpen, maar het opmaken van de borden enzo heeft ze echt zelf gedaan. Nog een leuk verhaal (mag vast wel even ): ze had ook een menukaart getekend. Na het eten kwamen mijn man en ik er eindelijk achter wat de 'rare tekentjes' betekenden achter de tekeningen van de gerechten: het waren cijfers, woehaha! Dus na het eten zegt kindje doodleuk: 'papa, nu moet je centen betalen, net als in het restaurant. Dat is dan 2 euro 30'. Wij lagen krom van het lachen natuurlijk........(en papa ging braaf zijn beurs pakken)..........
!!

Mag ik ook een linkje naar je hyves? Ben echt benieuwd naar de andere foto's!!

Ik heb een capuccino nu:9.
Whatever I want.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 09:15:26 #91
153812 Frautie
Frautilicious
pi_60055509
havermoutpap, zo lekker koffie
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 09:17:26 #92
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60055517
pitabroodje met kaas
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_60056458
Gisteravond bij een restaurant carpaccio, tagliatelle met bospaddestoelensaus en baklava met vanille-ijs gegeten, lekker
Zo maar eens een croissantje als ontbijt pakken
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_60056843
nu een wit pistoletje met eiersalade
  zaterdag 12 juli 2008 @ 12:06:59 #95
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_60057094
Vanavond krijg ik een stel vriendinnen te eten. Vooraf krijgen ze mosterdsoep. Als hoofdgerecht een koude salade met aardappeltjes, spercieboontjes, worteltjes, bosui, tonijn, kappertjes en een sinaasappel-pesto dressing. Daarnaast stokbrooddjes, met tzaziki, knoflooksaus en kruidenboter. (allemaal zelfgemaakt!) . Als toetje smeltende chocoladecakjes.

Nu eet ik erst zo m'n restje pizza van gister op, met zalm, bacon, knoflook en mozerella..
pi_60058070
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 12:06 schreef AKnynke het volgende:
Vanavond krijg ik een stel vriendinnen te eten. Vooraf krijgen ze mosterdsoep. Als hoofdgerecht een koude salade met aardappeltjes, spercieboontjes, worteltjes, bosui, tonijn, kappertjes en een sinaasappel-pesto dressing. Daarnaast stokbrooddjes, met tzaziki, knoflooksaus en kruidenboter. (allemaal zelfgemaakt!) . Als toetje smeltende chocoladecakjes.

Nu eet ik erst zo m'n restje pizza van gister op, met zalm, bacon, knoflook en mozerella..
Klinkt errug lekker!

Ik heb als lunch het restje pasta van gisteren opgegeten en vanavond maak ik aardappelsoep!
pi_60058433
nu een donkerbruine tosti kaas en veel bieslook..

Nynke? heb je een recept van die cakejes?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60061092
Dit:

Werd dit:

En toen zei ik een toverspreuk en toen werd het dit!!!!!!!!

(En het was dit recept voor aardappelsoep)
pi_60061383
Het wordt risotto met gedroogde paddestoelen en truffel met een lamsbiefstukje
...
pi_60061943
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 18:01 schreef MinderMutsig het volgende:
De risotto gaat niet door, het wordt snijbiet gesmoord in knoflookboter met kleine tomaatjes en een stokbroodje met zelfgemaakte tapenade.

WAAR haal jij snijbiet??! dat is zoooo lekker hé...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')