van dat linkje? die is errug lekkerquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:54 schreef ColdFeet het volgende:
Uiensoep, zo. Nog even de gruyère-broodjesdingen onder de grill
Ohh had net ook zo'n trek in iets hartigs, maar niks in huis....toen heb ik maar perzik gegeten, wel 3 stuksquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:26 schreef Bluezz het volgende:
Een lekker ijstheetje wodka met 30+ pittige kaasblokjes erbij
Uiteindelijk werd het wat anders, ze hadden de biefstuk nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:37 schreef Ewelina het volgende:
Vanavond ga ik uitgebreid koken voor mijn
Het wordt dus het volgende:
Voorgerecht:
- salade van haricots verts met champignons, sjalotten, peterselie en bieslook
Hoofdgerecht:
-hertenbiefstuk met room,champignons, spekjes
-aardappeltjes in de schil uit de oven, met zeezout en rozemarijn
-gemarineerde champignons of witlofsalade
Nagerecht:
-flensjes met geflambeerde kersen en slagroom
Ja hè. Met die romige tahinprutquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
van dat linkje? die is errug lekker
en de aubergine plakjes waren zalig
Erg lekker was t idd, ik had een beetje rustig aan gedaan met de yoghurt (lactose) maar t smaakte buitengewoon goed.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja hè. Met die romige tahinprut
Ik ga volgende week zaterdag een leuke appetizer maken met aubergine; dit weekend even testen.
Rauwmelkse gruyère stinkt! Maar wel èrg lekker!
Volgende week vrijdag mogen wij als eerste van CF's kookkunsten genietenquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:58 schreef DarkElf het volgende:
We zijn trouwens benieuwd naar je kookkunsten! Maar maak je niet druk he?![]()
Misschien wat couscous? Klinkt lekker iig!quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:43 schreef Erasmo het volgende:
Straks ga ik asperges roerbakken met dungesneden stukjes rundvlees en een beetje oestersaus, maar wat kan er nog bij?
Goed ideequote:Op donderdag 17 juli 2008 13:47 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Misschien wat couscous? Klinkt lekker iig!
Ik ga zo gebakken rijst maken, ik weet nog niet wat ik vanavond eet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |