Ik ook, een glaasje métquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:11 schreef DarkElf het volgende:
groene ijsthee...
Ha dat at ik gisteren ook, met tomaatjes erbij nog.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:52 schreef Xennia het volgende:
Tagliatelle met zalm
Ik had zonderquote:
Griek is wel lekker, zijn we heen geweest de dag na ons trouwen (wilde ook wel eens grieks proberen)quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:04 schreef Qwea het volgende:
ik ga zo eens denk een uitsmijter maken.
vanavond eten we wortels, met gebakken aardappels en een schouderkarbo.
Morgen uit eten, want 3 jaar samen.
Alleen weet ik nog niet waar ik heen wil
Is de griek aan te raden? Nee, ik ben idd nog nooit bij de griek geweest
sue me, maar wat is uzoquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:08 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Griek is wel lekker, zijn we heen geweest de dag na ons trouwen (wilde ook wel eens grieks proberen)
Veel keuze uit vlees en ook vis. De gerechten staan in het grieks, maar er achter als je in een goed grieksrestaurant zit uitgelegt wat het precies allemaal is. En als welkom glaasje uzo
En als toetje is de griekse yohurt met honing en walnoten aan te raden (trouwens ook te verkrijgen in de supermarkt, die van almhof is het lekkerste, gisteren weer een bak van leeg gegeten
)
thnx. Nah ik ga het wel gewoon proberen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind grieks op zich wel lekker maar het heeft wel een aantal uitgesproken smaken waar je van moet houden.
En gefeliciteerd.
Sterke griekse drankquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
sue me, maar wat is uzo![]()
En die bak van almhof ga ik zo eens naar kijken. Die klinkt wel erg lekker
Ja klopt zijn wel aparte smaken, vond mijn man ook. Weet niet precies meer welk vlees gerecht hij hadquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind grieks op zich wel lekker maar het heeft wel een aantal uitgesproken smaken waar je van moet houden.
En gefeliciteerd.
Ehm, is het zo lastig om een keertje naar een ander restaurant te gaan?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
thnx. Nah ik ga het wel gewoon proberen.
Telkens spareribs komen ook mn strot uit
Ja. Want ik ben zo'n iemand van ; wat een boer niet kent, eet hij niet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ehm, is het zo lastig om een keertje naar een ander restaurant te gaan?![]()
Er is zo veel keus! Grieks, Turks, Ethiopisch, Marrokaans, Mexicaans, Frans, Italiaans, etc... noem maar op
Nooit lasagne gegeten? Of pasta? Toch de moeite waard hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Want ik ben zo'n iemand van ; wat een boer niet kent, eet hij niet.
ja tuurlijk wel. Maar niet in een restaurant.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nooit lasagne gegeten? Of pasta? Toch de moeite waard hoor
Of pannekoeken, dat kan ook.
ouzo is het.quote:
Maar dat kan prima hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel. Maar niet in een restaurant.
Tjah, Ik ben nog nooit bij iets anders dan italiaan en een steakhouse geweestquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
ouzo is het.
Het verbaast me echt dat er volwassen mensen zijn die nog nooit bij de Griek hebben gegeten. Als je er heen gaat, raad ik je Suflaki aan, hmmm. Als voorgerecht ben ik dol op gegrilde feta, of eigenlijk alles met feta.
ook niet bij een wok-chineesquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tjah, Ik ben nog nooit bij iets anders dan italiaan en een steakhouse geweest
56. SOUFLAKI SPECIAAL gegrilde varkenshaas aan een spies, overgoten met champignonsaus en gereserveerd met girosquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
ouzo is het.
Het verbaast me echt dat er volwassen mensen zijn die nog nooit bij de Griek hebben gegeten. Als je er heen gaat, raad ik je Suflaki aan, hmmm. Als voorgerecht ben ik dol op gegrilde feta, of eigenlijk alles met feta.
ooh jawel. Daar moesten mijn schoonouders met kerst perse heenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |