Een roux is in p'siepe alleen maar boter met bloem, poosje verhitten. Doe je er melk bij, dan heb je bechamelsaus, doe je er bouillon bij, dan heb je veloute.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Maak jij die gewoon met meel, boter & melk Isegrim? Beetje een gevoelsdingetje is dat, roux
Ik gebruik vaak creme fraiche als sausbasis, uit luiheid
Die ga ik ook eens halen voor in mijn smoothies.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:18 schreef ColdFeet het volgende:
Een smoothie van magere yoghurt en bevroren rode vruchten
kick hem eruit, dat kán toch niet!quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:23 schreef Isegrim het volgende:
Het wordt deze risotto: http://www.bbc.co.uk/food(...)norisott_70243.shtml
Alleen zonder pecorino want ik woon samen met een kaashater.
Waarom verrassend? Ik vind het sowieso lekker klinkenquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:25 schreef Muck het volgende:
Een verrassend lekkere sandwich van tig-granenbrood met wat blaadjes sla, gerookte kip, feta en een pietsie saus.
I second that!quote:
Dan moet je niet vertellen dat het kaas is.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:19 schreef Isegrim het volgende:
Als het 'kaas' heet, dan eet meneer het niet.
Helaasch. Dat werkt niet. Hij proeft nog één kaasmolecuul in een enorme pan voer.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan moet je niet vertellen dat het kaas is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |