Dat was toch Aardappel Idee? Aardappel anders zijn volgens mij van die potjes saus.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:14 schreef Greys het volgende:
Bestaat dat nog dan? Aardappel Anders? Dat je met zo'n zak moet schudden?![]()
Jup. Aardappelschijven in een ovenschotel, pot saus erover en in de oven pleuren.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat was toch Aardappel Idee? Aardappel anders zijn volgens mij van die potjes saus.
Oh ja.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat was toch Aardappel Idee? Aardappel anders zijn volgens mij van die potjes saus.
Dat ziet er erg smakelijk uit.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:24 schreef Loontjah het volgende:
Paprikasoep met chorizo
[ afbeelding ]
Chorizo uitbakken in pan, daarna er uit gooien, en in het vet een uitje fruiten.
Daarna gegrilde paprika (Lidl) in blokjes toevoegen, en blokjes tomaat.
Op smaak brengen met zout en peper.
Beetje pureren, en serveren met chorizo.
Eerst de kersen ontpitten met zo'n ontpitterquote:Op maandag 14 juli 2008 14:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat wou ik nog zeggen: vertel eens wat meer? In wat voor beslagje, bijvoorbeeld?
Ik heb hem gevraagd/gekregen op mijn werk, maar in een kookwinkel zou je hem misschien kunnen kopen, of in de blokker ofzo.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:53 schreef ColdFeet het volgende:
Klaagbak, thanks! Wat tof is datWaar koop ik een kersenontpitter? Het klinkt echt geniaal
Heul niet goed voor de lijn hoor!quote:Op maandag 14 juli 2008 14:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat wou ik nog zeggen: vertel eens wat meer? In wat voor beslagje, bijvoorbeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |