Dat was toch Aardappel Idee? Aardappel anders zijn volgens mij van die potjes saus.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:14 schreef Greys het volgende:
Bestaat dat nog dan? Aardappel Anders? Dat je met zo'n zak moet schudden?![]()
Jup. Aardappelschijven in een ovenschotel, pot saus erover en in de oven pleuren.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat was toch Aardappel Idee? Aardappel anders zijn volgens mij van die potjes saus.
Oh ja.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat was toch Aardappel Idee? Aardappel anders zijn volgens mij van die potjes saus.
Dat ziet er erg smakelijk uit.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:24 schreef Loontjah het volgende:
Paprikasoep met chorizo
[ afbeelding ]
Chorizo uitbakken in pan, daarna er uit gooien, en in het vet een uitje fruiten.
Daarna gegrilde paprika (Lidl) in blokjes toevoegen, en blokjes tomaat.
Op smaak brengen met zout en peper.
Beetje pureren, en serveren met chorizo.
Eerst de kersen ontpitten met zo'n ontpitterquote:Op maandag 14 juli 2008 14:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat wou ik nog zeggen: vertel eens wat meer? In wat voor beslagje, bijvoorbeeld?
Ik heb hem gevraagd/gekregen op mijn werk, maar in een kookwinkel zou je hem misschien kunnen kopen, of in de blokker ofzo.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:53 schreef ColdFeet het volgende:
Klaagbak, thanks! Wat tof is datWaar koop ik een kersenontpitter? Het klinkt echt geniaal
Heul niet goed voor de lijn hoor!quote:Op maandag 14 juli 2008 14:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat wou ik nog zeggen: vertel eens wat meer? In wat voor beslagje, bijvoorbeeld?
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:02 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh en wij zijn vanavond naar de Mc geweest.Ik heb de El Nacho gehad met frietjes en een vanille milkshake.
De El nacho was OK maar zoals bij al het voer van de Mc en aanverwanten kan ik zelf een lekkerder broodje in elkaar klussen. En lekkerder milkshakes maken. En ook betere frietjes. Eigenlijk suckt McDonalds dus gewoon.
Burger King ook niet.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:13 schreef Haijo het volgende:
[..]
MacDonals is idd crap helemaal nu ze op de gezondsheid toer gaan.
Burger King is daarentegen nog wel lekker!
Ik had het vorige week bij de MacD.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Burger King ook niet.Daar zijn we twee weken geleden geweest en ik heb het eerlijk waar na drie happen in de vuinisbak gegooid. Waar de Mc matig was, was de Burger King ronduit ranzig. Ik wil potdomme een keer een luie, lekkere vette hap maar het is nergens lekker.
![]()
Ik ga wel weer aan het groenvoer.
Ik heb het opgegeven. Mac en BK zijn allebei ranzig, als ik een vette hap wil, haal ik wel friet bij een goede snackbarquote:Op maandag 14 juli 2008 23:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Burger King ook niet.Daar zijn we twee weken geleden geweest en ik heb het eerlijk waar na drie happen in de vuinisbak gegooid. Waar de Mc matig was, was de Burger King ronduit ranzig. Ik wil potdomme een keer een luie, lekkere vette hap maar het is nergens lekker.
![]()
Ik ga wel weer aan het groenvoer.
Tnxquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:43 schreef Muck het volgende:
Oh en een kersenontpitter kun je bij Dille&Kamille kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |