met sjak in ieder geval gelukkig weer wat beter!!!quote:De disclaimer: according to Lois
Wat is de (oorspronkelijke) bedoeling van dit topic?
Omdat ik overal verspreid over het forum berichten vind over terugplooien ( ! ), slaapgebrek, ontzwangeren en nog veel meer besloot ik het maar een beetje in 1 topic te verzamelen.
Als je zwanger bent kun je al je zorgen en kwaaltjes kwijt in het Z&G topic, je leuke verhalen over de baby in het babytopic, maar echt een topic voor ontzwangerende dames en moeders is er nog niet.
Vandaar deze dus, een spotlichtje op de moeders, een topic om even lekker ervaringen uit te wisselen over alles wat er met je gebeurd als je eenmaal moeder bent.
We willen graag dat jullie het "hoe gaat het met de moeders" topic weer gebruiken waar het voor bedoeld was nl hoe voel je je als moeder en hoe regel je alle dingen.Niet een klaagbankje voor alle ziek en zeer.
(we vertrouwen hierbij op het zelfregulerend vermogen van iedereen, en als het nodig is wordt er verwezen naar Klaagbaak of R&P)
Gelukkig helemaal zonder restschade. Zijn nieren is wel een hele poos zorgelijk geweest omdat die helemaal stil zijn komen te liggen. Zijn hartje is gecontroleerd omdat ie een jaar eerder ook rare verschijnselen had gehad die achteraf misschien wel Kawasaki kunnen zijn geweest (hoeveel pech kun je hebben)quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:51 schreef sjak het volgende:
Toxic shock inderdaad. Wat vreselijk inderdaad als je het niet kan aangeven. Ik kon gelukkig wel aangeven dat het niet goed ging maar ze waren ook wel zo alert in het ziekenhuis dat ze dat aan me zagen (en 42 graden temp helpt ook wel mee een snelle diagnose te stellen). Is het wel helemaal goed gekomen met je zoontje?
Het zal ook eens niet zo zijn he.....!quote:Op zondag 6 juli 2008 12:12 schreef sjak het volgende:Daar ben ik weer! Ik heb een allergische reactie op de antibiotica.
Ja ik ben me daar erg van bewustquote:Op maandag 7 juli 2008 21:31 schreef YPPY het volgende:
Moeilijk zeg, Karin. Zorg je er wel voor dat je er niet tussenin gaat staan?
Ik zou dat toch echt proberen af te kappen hoor! Je bent haar dochter, niet haar vriendin, en het is ook nog eens jouw vader. Gewoon beter om daar buiten te blijven als je het mij vraagt.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Als ze er met mij over heeft dan zegt ze ook wel dat ik eigenlijk niet het persoon ben om het mee te bespreken. Maar ik ken mijn vader natuurlijk heel goed, weet precies hoe hij kan zijn
Ik vind het ook wel heel zielig voor hem trouwens![]()
Ik herken dat van m'n long- en andere ontstekingsgedoe plus heftig ijzertekort in december (tot Maja's geboorte). En het is nu misschien lastig voor te stellen, maar echt Sjak, het gaat over! Gelijdelijk aan krijg je meer kracht, meer energie, ga je flink uithuilen en daarna weer lachen. En dan kijk je over twee maanden weer heel anders tegen de wereld aan. Sterkte ermeequote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:45 schreef sjak het volgende:
Met mij gaat het mwa. Ik slaap bijna de hele dag. Zit onder de uitslag en voel me erg afwezig. Ik voel me niet vedrietig of blij, ik voel me gewoon niets. En dat voelt eigenlijk best rot!
Sjak! Je bent er weer!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:45 schreef sjak het volgende:
Kersjes, gecondoleerd!
Mammietje, wat raar, bij mij zeiden ze dat ik na de narcose gewoon BV kon geven. Ze hebben het nog speciaal nagekeken.
Karin, sterkte, wat een nare situatie om in te komen te zitten.
Met mij gaat het mwa. Ik slaap bijna de hele dag. Zit onder de uitslag en voel me erg afwezig. Ik voel me niet vedrietig of blij, ik voel me gewoon niets. En dat voelt eigenlijk best rot!
Vorig topic alweer hoorquote:
Heel verstandig om met iemand te praten. Er is ook zó veel heftigs gebeurd de afgelopen tijd.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:07 schreef sjak het volgende:
Misschien kan ik dan even met iemand er over praten. Het is me allemaal een beetje teveel aan het worden.
Het is ook allemaal niet niks hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:07 schreef sjak het volgende:
[..]
Vorig topic alweer hoor![]()
Macka, dank je, dat geeft wat moed. Ik denk er zelf over om binnenkort even het CB te bellen om aan te geven wat er allemaal gebeurt is. Misschien kan ik dan even met iemand er over praten. Het is me allemaal een beetje teveel aan het worden.
Het gaat vandaag al gelukkig iets beter ik ben wat gaan minderen met de medicijnen (dan maar wat meer jeuk) en moet van mezelf mijn bed uit. Het lijkt wat te helpen.
Nu moet ik even een kleine man troosten...
Mijn verhaal lijkt helaas alleen op de jouwe qua tijdstip van thuiskomst!quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mammietje (wou je PM-en maar dat kan niet)
Ik heb ook een hysteroscopie gehad, bij mij was wel duidelijk dat het een placentarest was. Ze hebben het wel opgestuurd naar het lab, maar het schijnt dat ze dat met alles doen wat ze weghalen.
Het is anders als een curretage, het is niet zo'n "zuigertje" dat alles weghaalt, maar een ander instrument waarmee ze alleen weghalen wat er niet hoort.
Je voelt er helemaal niks van. Ik heb na die tijd ook geen pijn ervan gehad.
De ingreep duurt maar kort, 15 minuutje ofzo. Ik heb een ruggeprik gehad, ging ook heel goed, duurde alleen een tijdje voor die uitgewerkt was. Heb heel wat over de gang gelopen om maar wat gevoel te krijgen in mijn benen enz. Ik moest er sochtends op tijd zijn, en was tegen een uur of 13.00 u weer thuis.
Lijkt me samen te hangen met het feit dat ze je een uur lang als oefenspeeltje gebruikt hebben. Schandalig, ik word er koud van. Hebben ze je wel eerst de kans gegeven om ja of nee te zeggen tegen een student? Niet dat dat dit zou rechtvaardigen, maar het zou tenminste iets zijn. Ik zou er echt een dikke klacht van maken als je het op kunt brengen. Sterktequote:Op woensdag 9 juli 2008 22:57 schreef Mammietje het volgende:
Verder heb ik de ingreep zwaar onderschat, kan me niet herinneren dat ik de vorige keer zoveel buikpijn had.![]()
Lemijn wij hebben dus wel een klacht ingediend en die klacht hebben wij rond sinterklaas ingediend en voor het eerste gesprek zaten wij een week later al in het ziekenhuis bij een tussenpersoon van de afdeling gyn.-verloskunde. Uiteindelijk kregen we ruim een maand later een brief met wat er gebeurd was met het desbetreffende personeel en de sanctie´s. Dus met 6 weken was het afgehandeld en dat vond ik persoonlijk niet lang en heel netjes en het heeft ons heel erg geholpen met alles een plekje geven.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:12 schreef Lemijn het volgende:
Want je kan (en mag!) natuurlijk altijd een klacht indienen, maar dat is langslepende ellende en het lijkt me minstens zo belangrijk om nu je verhaal te doen en vragen te stellen.
(ik denk aan:
hoe lang duurt zo'n ingreep normaal?
waarom vragen ze niet of je bezwaar hebt tegen een onervaren iemand waardoor het veel langer duurt?
heeft die persoon idd een uur zitten 'spelen'? )
[/sub]
Ik heb net gebeld en het gaat goed met dr, ze is nog erg suf van de narcose ..maar ik mag dr om 6 uur gaan halen. Ik ben zo opgelucht!! De dieranarts was vanmorgen nl niet zo heel erg positief omdat ze al vrij oud is en al t eea heeft gehad. Maar alles is gelukkig vlekkenloos verlopenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En bla bla hoe is het nu met je kleine beestje?
Ik ga niet de discussie van laatst herhalen (die heb jij wrs gemist), maar dit vind ik een zeer ontactische en onware opmerking.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:44 schreef Llewella het volgende:
Ik denk dat het is hoe je er zelf in staat en wat de verwachting is na de bevalling.
Maar als iemand die discussie niet heeft meegekregen, dan kan die persoon niet zo veel met jouw opmerking denk ik..quote:Op maandag 14 juli 2008 18:35 schreef Moonah het volgende:
Oh, dikke kans dat ik het persoonlijk opvat. Maar ik wilde haar er alleen op attenderen dat ik de opmerking ondoordacht vind, zonder wederom een oude discussie te willen herhalen.
Nou, dat was het wrs ook.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:40 schreef Igraine het volgende:
Als je de ruimte voor evt discussie gelijk sluit, lijkt het slechts op vermanend toespreken.
Ja, en zo las ik de opmerking van Llewella helemaal niet.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:53 schreef YPPY het volgende:
Moonahik snap je opmerking wel. Niks verwijtend naar Llewella verder, maar het komt over alsof het aan 'onze' verwachtingen zou liggen. Terwijl het iets is dat je overkomt, net als BI of een keizersnede. Soms ga ik aan mezelf twijfelen: is het niet mijn eigen schuld dat het mij overkomen is? Had ik er niet meer tegen moeten doen? Had ik het niet moeten ontkennen, dat ik niet ziek was/ben? En dat terwijl ik vooraf al geen makkelijk/eenvoudig beeld had van die eerste tijd. Verder heeft dit mi niks te maken met draagkracht, maar met een stofje dat je mist. Normaal gesproken ben ik juist iemand die veel kan hebben.
Jouw situatie is heel anders en daardoor ook de manier waarop jij de opmerking opvat. Mijn ervaring (kan natuurlijk niet voor Moonah spreken) heeft niks te maken met hoe ik mij erop in heb gesteld. Een PPD kun je niet buiten beschouwing laten, dat maakte voor mij de complete ervaring. Geen idee hoe het zonder was geweest, dat zal ik nooit meemaken.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:55 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ja, en zo las ik de opmerking van Llewella helemaal niet.
Het is toch gewoon zo, dat hoe je je op iets instelt, mede bepaalt hoe je het (achteraf) ervaart? Dat geldt voor een bevalling, maar ook voor zoiets banaals als een eerste kennismaking met je schoonouders bij wijze van spreken.
En daarmee laat ik een PPD buiten beschouwing, omdat dat nou inderdaad niet iets is, waar je eigen instelling veel invloed op heeft.
En het gaat noooooiiit meer overquote:Op maandag 14 juli 2008 21:13 schreef k_i_m het volgende:
Dat is mij wel opgevallen, persoonlijk. Ik blijk ineens over een behoorlijk schuldgevoel te beschikken, over bijvoorbeeld was die ik in de machine vergeten ben, mijn kind wat ik misschien wel te snel weer in bed heb gelegd, mijn onaardige opmerking die ik niet zo bedoelde naar mijn wederhelft. En daar heb ik dus nooit last van gehad. Volgens mij is dat echt nog zo'n hormonale nasleep, want het is niet iets wat bij mijn persoon past.
Stiekem denk ik dan soms "Wheheheh"quote:Op maandag 14 juli 2008 22:14 schreef Igraine het volgende:
En daarmee heb ik dan niet jullie in gedachten, maar meer meiden die bijvoorbeeld dachten dat ze na de bevalling wel fris en fruitig, leuk in hun stringetje in het kraambed zouden kunnen liggen, waarbij het dan allemaal een beetje tegenviel.
Ja, ze bestaan, ik ken ze echt
Ik stond op dag 1 alweer de was te doen. Tuurlijk niet in mn stringetje want daar passen de kraamverbanden niet in...quote:Op maandag 14 juli 2008 22:14 schreef Igraine het volgende:
En daarmee heb ik dan niet jullie in gedachten, maar meer meiden die bijvoorbeeld dachten dat ze na de bevalling wel fris en fruitig, leuk in hun stringetje in het kraambed zouden kunnen liggen, waarbij het dan allemaal een beetje tegenviel.
Ja, ze bestaan, ik ken ze echt
Dat hoeft niet, het is bij mij nog steeds gevoelloos rondom het litteken van een operatie van (even tellen) 18 jaar geledenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:37 schreef Silmarwen het volgende:
De wond is zo goed als genezen, het is nu een lange rode streep, de bekkenpijn is zo goed als weg, ik heb alleen geen gevoel rond de wond, zo'n 1 cm naar onder en 2 cm naar boven, maar dat schijnt geloof ik terug te komen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:13 schreef PM-girl het volgende:
O en Ticootje, snap je nu ook eindelijk welke vrouwen nu in godsnaam OB maxi plus nodig hebben![]()
Dat kon ik me vroegâh toch maar moeilijk voorstellen, wat je moest met meer dan een normaal!
Nee, ik kon het makkelijk af met normale OB's! Ik had wel de maxi in huis, maar dat was gewoon onzin. Ik vraag me wel een beetje af of het wel een echte ongesteldheid was, zoals normaal was het 3 dagen en minimaal bloedverlies.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:13 schreef PM-girl het volgende:
O en Ticootje, snap je nu ook eindelijk welke vrouwen nu in godsnaam OB maxi plus nodig hebben![]()
Dat kon ik me vroegâh toch maar moeilijk voorstellen, wat je moest met meer dan een normaal!
Ik geef nog fulltime borstvoeding, dus misschien kom ik nog aan de beurt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:06 schreef PM-girl het volgende:
Mijn ervaring (voor zover dat nog niet duidelijk was) is dat je menstruatie anders terug komt na de bevalling. Een andere cyclus, maar vooral een hevigere menstruatie, in hetzelfde aantal dagen.
Dan ben ik raarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:06 schreef PM-girl het volgende:
Mijn ervaring (voor zover dat nog niet duidelijk was) is dat je menstruatie anders terug komt na de bevalling. Een andere cyclus, maar vooral een hevigere menstruatie, in hetzelfde aantal dagen.
Helemaal mee eens. Ik ging uit van het ergste qua bevalling. Alleen bleek het nog erger te kunnen dan ik dacht.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:11 schreef PM-girl het volgende:
Ik denk dat ergens een (niet DE) oorzaak ligt dat je eigenlijk niets kùnt verwachten.
Want om nu bij elke zwangerschap van het extreemste uit te gaan, zodat het alleen maar mee kan vallen is ook niet handig.
Zeker bij een eerste weet je gewoon niet veel. Je kunt je inderdaad instellen op een mogelijke verplaatste thuisbevalling, maar je weet niet hoe het voelt om met weeën de auto in te moeten kruipen.
Of je rust van tevoren goed inbouwen door nog geen kaartjes te sturen en dan je na 4 dagen superalleen voelen.
Ik denk dat moeder/vader worden en bevallen zulke ingrijpende dingen zijn, die je niet volledig (of volledig niet) kunt plannen, waardoor het moeilijk is een reële verwachting te krijgen.
En helemaal niets verwachten gaat ook niet, omdat je toch altijd een gevoel hebt bij dingen die komen gaan. Al is het maar dat je denkt dat je kind een jongetje wordt, met 39 weken geboren wordt of wat dan ook.
Sorry, hiermee haal ik wel weer de discussie aan.
Ik snapte dat volkomen, toen ik een normale tampon in plaats van recht naar boven overdwars naar binnen schoofquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:13 schreef PM-girl het volgende:
O en Ticootje, snap je nu ook eindelijk welke vrouwen OB maxi plus nodig hebben![]()
Dat kon ik me vroegâh toch maar moeilijk voorstellen, wat je in godsnaam moest met meer dan een normaal!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik snapte dat volkomen, toen ik een normale tampon in plaats van recht naar boven overdwars naar binnen schoof.
Herkenning en ik zoek nog steeds de grotere variant van de OB maxi plus. Had ik echt nooit gedacht, en dat terwijl J. weleens zegt dat de vk wel erg strak gehecht heeft.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:06 schreef PM-girl het volgende:
Bij mij duurde het 10 maanden voor ik weer ongesteld was en toen ging dwars ook prima.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:54 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat het verschil is dat ik nu 5 maanden verder ben en nu ook pas probeer om een tampon in te doen...
(Verder heb ik nog helemaal niets anders geprobeerd... )
Wel handig als je je bankstel even nergens kwijt kanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:38 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind het dan ook meer dan schandalig dat ik dáár niet voor gewaarschuwd ben vantevoren. Je stelt je in op de bevalling en slapeloze nachten en huilende kinderen, maar niemand die je even vertelt hoe erg het is als je ineens merkt dat je vier tampons tegelijk in dat gat kan stoppen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:38 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind het dan ook meer dan schandalig dat ik dáár niet voor gewaarschuwd ben vantevoren. Je stelt je in op de bevalling en slapeloze nachten en huilende kinderen, maar niemand die je even vertelt hoe erg het is als je ineens merkt dat je vier tampons tegelijk in dat gat kan stoppen.
Ik vroeg dus aan Bert of hij het gevoel had dat er iets veranderd was, volgens hem niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:29 schreef YPPY het volgende:
[..]
Herkenning en ik zoek nog steeds de grotere variant van de OB maxi plus. Had ik echt nooit gedacht, en dat terwijl J. weleens zegt dat de vk wel erg strak gehecht heeft.
Dat zei die van mij ook, terwijl ik het verschil tussen een lul of twee armen niet eens kon voelenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vroeg dus aan Bert of hij het gevoel had dat er iets veranderd was, volgens hem niet.
Volgens mij wel
Wees blijquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:13 schreef Silmarwen het volgende:
Uhm dames.... ik heb een keizersnede gehad he.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vroeg dus aan Bert of hij het gevoel had dat er iets veranderd was, volgens hem niet.
Volgens mij wel
Umme ummm dat zweten herken ik wel, maar "plof"???quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
Hmm ik heb me eigenlijk nog niet laten zien in dit topic... maar heb nu wel iets wat ik graag wil "delen"
Ik voelde me gister toch beroerd... ik had echt het gevoel dat ik ziek werd.
Na de bevalling zeiden ze dat de placenta incompleet was en dat het stukje vliezen "vanzelf" kwam. Ik dacht dat ik die ellende in de hevigste dagen van het vloeien wel verloren was. Niets was minder waar.
Ik ging 's middags even rusten maar kreeg buikpijn en ben na een uur draaien in me bed maar gaan douchen. Ik had het koud en ik voelde me echt zo klote en ik baalde want het ging allemaal zo lekker... na het douchen me bed weer in gegaan. Na 2 uur flink geslapen te hebben werd ik badend in het zweet wakker. Ik ging naar de wc en hoorde een soort van "plof"
Noujah... je kan het maar kwijt zijn....Maar ik vraag me af of dit normaal is?
Ik voelde me daarna wel gelijk een stuk beter. En daar gaat het uiteindelijk om. Zou ik het nog moeten melden aan de dokter? Het vloeien is nu ook weer "normaal"
dit weet ik niet
En komt het trouwens door de hormonen dat je na een bevalling meer zweet en/of een soort van opvliegers heb of het inene ontzettend warm krijgt?
hier kan ik een volmodingop geven.
Bij jou niet??? Bij mij zijn ze altijd voorbeeldigquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:19 schreef chacama het volgende:
Alleen ze zijn niet altijd gezellig. (en dat was nhiet de afspraak) Dat hadden ze me ook wel mogen vertellen zeg.... he het is toch vakantie. Dan is het toch altijd gezellig..... Ahum...
Bij mij zeiden ze na de bevalling ook dat ze niet zeker wisten of ze placenta wel compleet was.quote:
Psiiieees. Hier nooit grote monden, altijd op tijd slapen, werden zindelijk geboren, wassen ze af en stofzuigen ze zelf als de halve zandbak weer eens binnen ligt. Ziek zijn ze uiteraard nog liever.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:24 schreef sjak het volgende:
[..]
Bij jou niet??? Bij mij zijn ze altijd voorbeeldig
Hmmm ik heb dus weer mijn start gewicht van voor de zwangerschap en ook hier zitten de broeken vaak kl#te!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:12 schreef Mwanatabu het volgende:
Wat ik ook zo vreemd vind, is dat ik geen gram aangekomen ben, maar dat mijn vormen zodanig veranderd zijn dat sommige broeken raar zitten (en dan vooral dat laatste h#%rige t%fust&ringknoopje. Tot dan gaat ie prima! Heus!
Leve de heupbroeken
Dat kan je wel bij k_i_m kwijt. Die heeft altijd wel een plekje over voor een bankstel las ik net.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:43 schreef Mwanatabu het volgende:
En oh ja, mijn meubilair gaat natuurlijk vanzelf kapot. Zomaar ineens!
En gelijk hebben zequote:Op woensdag 16 juli 2008 08:45 schreef Belana het volgende:
zow ETdat klinkt simpel inderdaad. geen man die zich nu nog laat steriliseren natuurlijk
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:10 schreef Webkim het volgende:
[..]
Dat kan je wel bij k_i_m kwijt. Die heeft altijd wel een plekje over voor een bankstel las ik net.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:40 schreef Suzanna het volgende:
Ik heb toevallig net wat in een boek gelezen over spieren die je kunt trainen na de bevalling. Zowiezo zijn die spieren bij veel vrouwen zwak omdat je ze niet ziet...
Maar wat je in het begin kunt doen is je plas ophouden, dan weet je welke spieren het zijn. Belangrijk is dat je geen andere spieren spant, dus niet bijv. je beenspieren, knieen ook niet bewegen als je die spieren spant. Zodra je weet hoe het voelt als je ze spant, kun je dat 10 keer op een dag gaan doen. Na een maand heb je al een flink resultaat, en sterke spieren op die plek hebben veel voordelen. Het heten de P.C. spieren als ik het goed heb. Misschien heeft iemand er wat aan?
tijd voor een andere zou ik denken!quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:20 schreef Faja-Lobi het volgende:
Suuz, het is dezelfde huisarts die niet vond dat Nathan was uitgedroogd maar een dag later werd opgenomen in het ziekenhuis waar hij vervolgens bijna 2 weken heeft gelegen.
Wat goed Macka! Hoe pak je het aan? Online, voornamelijk?quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:56 schreef Macka66 het volgende:
Faja, sterkte alvast. Fijn dat je onder narcose kan, scheelt weer een boel stress!
Ik had het laatst in dit topic toch over de spagaat tussen werk en zorg en dat ik wel eens dacht aan thuisbedrijfje? Er zit positieve beweging in!
Ik ben samen met lief begonnen aan waar mijn hart naar uitgaat, een bedrijfje in draagdoeken.Voor 'erbij', dat ik iets heb om aan te bouwen de komende jaren. En mijn cv is vandaag door een detacheerder in mijn vakgebied voorgelegd aan een opdrachtgever. Gaat om een project van vier jaar voor 28 uur per week. Duimen dat ze me willen zien! Het zou als een puzzel in elkaar passen, werk en daarnaast vier jaar de tijd om iets van het eigen bedrijfje te maken.
Over vier jaar ben ik redelijk oud voor de arbeidsmarkt, dus het zou super zijn als het bedrijfje dan loopt.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat goed Macka! Hoe pak je het aan? Online, voornamelijk?
So far, so goodquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:12 schreef sjak het volgende:ook maar even weg....
Wauw, wat spannend, ik ben altijd zo benieuwd hoe mensen zoiets opstarten namelijk....ik wens je veel succes!quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:10 schreef Macka66 het volgende:
[..]
![]()
Ook wel zo handig, met toeleveranciers uit Zweden, Tsjechië en (nog even afwachten) Israël. We hebben geen geld voor een winkelpand, lief heeft zijn bedrijf annex werkplaats (elektronische muziekinstrumenten) ook op de zolder van ons huis. Maar klanten mogen wel op afspraak langskomen voor een demonstratie.
Ik word nu toch wel erg nieuwsgierig waar het over ging..quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dit herken ik heeeeel erg. Het wél en niet willen weten. Maar toch zoeken. Ik heb echt heel ferm het besluit genomen toen. Niet meer zoeken!!! Niet meer lezen, niet meer naar kijken. Je erbij neerleggen dat het goed is gegaan. Ik wilde dat ik wat voor je kon doen. Weet hoe het voelt, al was ik het niet zelf die het had. Als je even tegen me aan wil leuteren dan kan dat hoor!
Dan haal ik mijn post ook maar weg....quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik word nu toch wel erg nieuwsgierig waar het over ging..
quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:23 schreef Nijna het volgende:
Faja, als jij liever de narcose hebt, voet bij stuk houden hoor. Laat je niet ompraten omdat het voor hen makkelijker is. Als jij je er niet prettig bij voelt en er ook de optie van narcose is dan mag je daar toch voor kiezen! Jij moet daar liggen, sterkte!
oe dat ken ik die onderzoekenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:37 schreef Stiemie het volgende:
Vandaag het onderzoek gehad. Het is best meegevallen, maar toch ook bij vlagen wel pijnlijkIk kreeg een soort metalen ringen/lussen een voor 1 om bepaalde vingers/duim en daar werden dan verschillende schokjes door gegeven. In het begin voelde het een beetje alsof je hand heel erg had geslapen en tintelde, maar de laatste paar waren toch wel behoorlijk pijnlijk
![]()
Trouwens erg raar om je vingers en hand te zien reageren op die schokken. Zie je ineens je vingers op de maat van die schokjes bewegen![]()
De dokter dacht dus dat er misschien een zenuw klem zat in mijn hand, maar dat is zeker niet het geval zo bleek uit het onderzoek. Dus weer een dubbel gevoel... Fijn dat dat het n iet is, maar wat is het dan wel???
De rest van de dag trouwens een heel erg moe gevoel in mijn hand gehad. Echt alsof ik de hele dag een plafond heb staan witten ofzo. Maar ja het is weer achter de rugOp naar het volgende onderzoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |