En het gaat noooooiiit meer overquote:Op maandag 14 juli 2008 21:13 schreef k_i_m het volgende:
Dat is mij wel opgevallen, persoonlijk. Ik blijk ineens over een behoorlijk schuldgevoel te beschikken, over bijvoorbeeld was die ik in de machine vergeten ben, mijn kind wat ik misschien wel te snel weer in bed heb gelegd, mijn onaardige opmerking die ik niet zo bedoelde naar mijn wederhelft. En daar heb ik dus nooit last van gehad. Volgens mij is dat echt nog zo'n hormonale nasleep, want het is niet iets wat bij mijn persoon past.
Stiekem denk ik dan soms "Wheheheh"quote:Op maandag 14 juli 2008 22:14 schreef Igraine het volgende:
En daarmee heb ik dan niet jullie in gedachten, maar meer meiden die bijvoorbeeld dachten dat ze na de bevalling wel fris en fruitig, leuk in hun stringetje in het kraambed zouden kunnen liggen, waarbij het dan allemaal een beetje tegenviel.
Ja, ze bestaan, ik ken ze echt
Ik stond op dag 1 alweer de was te doen. Tuurlijk niet in mn stringetje want daar passen de kraamverbanden niet in...quote:Op maandag 14 juli 2008 22:14 schreef Igraine het volgende:
En daarmee heb ik dan niet jullie in gedachten, maar meer meiden die bijvoorbeeld dachten dat ze na de bevalling wel fris en fruitig, leuk in hun stringetje in het kraambed zouden kunnen liggen, waarbij het dan allemaal een beetje tegenviel.
Ja, ze bestaan, ik ken ze echt
Dat hoeft niet, het is bij mij nog steeds gevoelloos rondom het litteken van een operatie van (even tellen) 18 jaar geledenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:37 schreef Silmarwen het volgende:
De wond is zo goed als genezen, het is nu een lange rode streep, de bekkenpijn is zo goed als weg, ik heb alleen geen gevoel rond de wond, zo'n 1 cm naar onder en 2 cm naar boven, maar dat schijnt geloof ik terug te komen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:13 schreef PM-girl het volgende:
O en Ticootje, snap je nu ook eindelijk welke vrouwen nu in godsnaam OB maxi plus nodig hebben![]()
Dat kon ik me vroegâh toch maar moeilijk voorstellen, wat je moest met meer dan een normaal!
Nee, ik kon het makkelijk af met normale OB's! Ik had wel de maxi in huis, maar dat was gewoon onzin. Ik vraag me wel een beetje af of het wel een echte ongesteldheid was, zoals normaal was het 3 dagen en minimaal bloedverlies.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:13 schreef PM-girl het volgende:
O en Ticootje, snap je nu ook eindelijk welke vrouwen nu in godsnaam OB maxi plus nodig hebben![]()
Dat kon ik me vroegâh toch maar moeilijk voorstellen, wat je moest met meer dan een normaal!
Ik geef nog fulltime borstvoeding, dus misschien kom ik nog aan de beurt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:06 schreef PM-girl het volgende:
Mijn ervaring (voor zover dat nog niet duidelijk was) is dat je menstruatie anders terug komt na de bevalling. Een andere cyclus, maar vooral een hevigere menstruatie, in hetzelfde aantal dagen.
Dan ben ik raarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:06 schreef PM-girl het volgende:
Mijn ervaring (voor zover dat nog niet duidelijk was) is dat je menstruatie anders terug komt na de bevalling. Een andere cyclus, maar vooral een hevigere menstruatie, in hetzelfde aantal dagen.
Helemaal mee eens. Ik ging uit van het ergste qua bevalling. Alleen bleek het nog erger te kunnen dan ik dacht.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:11 schreef PM-girl het volgende:
Ik denk dat ergens een (niet DE) oorzaak ligt dat je eigenlijk niets kùnt verwachten.
Want om nu bij elke zwangerschap van het extreemste uit te gaan, zodat het alleen maar mee kan vallen is ook niet handig.
Zeker bij een eerste weet je gewoon niet veel. Je kunt je inderdaad instellen op een mogelijke verplaatste thuisbevalling, maar je weet niet hoe het voelt om met weeën de auto in te moeten kruipen.
Of je rust van tevoren goed inbouwen door nog geen kaartjes te sturen en dan je na 4 dagen superalleen voelen.
Ik denk dat moeder/vader worden en bevallen zulke ingrijpende dingen zijn, die je niet volledig (of volledig niet) kunt plannen, waardoor het moeilijk is een reële verwachting te krijgen.
En helemaal niets verwachten gaat ook niet, omdat je toch altijd een gevoel hebt bij dingen die komen gaan. Al is het maar dat je denkt dat je kind een jongetje wordt, met 39 weken geboren wordt of wat dan ook.
Sorry, hiermee haal ik wel weer de discussie aan.
Ik snapte dat volkomen, toen ik een normale tampon in plaats van recht naar boven overdwars naar binnen schoofquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:13 schreef PM-girl het volgende:
O en Ticootje, snap je nu ook eindelijk welke vrouwen OB maxi plus nodig hebben![]()
Dat kon ik me vroegâh toch maar moeilijk voorstellen, wat je in godsnaam moest met meer dan een normaal!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik snapte dat volkomen, toen ik een normale tampon in plaats van recht naar boven overdwars naar binnen schoof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |