abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59917923
Hoe gaat het met de (nieuwe) moeders deel 60
quote:
De disclaimer: according to Lois
Wat is de (oorspronkelijke) bedoeling van dit topic?

Omdat ik overal verspreid over het forum berichten vind over terugplooien ( ! ), slaapgebrek, ontzwangeren en nog veel meer besloot ik het maar een beetje in 1 topic te verzamelen.
Als je zwanger bent kun je al je zorgen en kwaaltjes kwijt in het Z&G topic, je leuke verhalen over de baby in het babytopic, maar echt een topic voor ontzwangerende dames en moeders is er nog niet.
Vandaar deze dus, een spotlichtje op de moeders, een topic om even lekker ervaringen uit te wisselen over alles wat er met je gebeurd als je eenmaal moeder bent.

We willen graag dat jullie het "hoe gaat het met de moeders" topic weer gebruiken waar het voor bedoeld was nl hoe voel je je als moeder en hoe regel je alle dingen.Niet een klaagbankje voor alle ziek en zeer.
(we vertrouwen hierbij op het zelfregulerend vermogen van iedereen, en als het nodig is wordt er verwezen naar Klaagbaak of R&P)
met sjak in ieder geval gelukkig weer wat beter!!!
pi_59917936
nog even mijn laatste reactie in de herhaling:

sjak, wat ontzettend eng moet dat geweest zijn. ben heel blij dat de penicilline uiteindelijk toch goed aansloeg, pfff. fijn dat je weer naar huis mocht ook! sterkte met het verdere herstel!!!

en nijna wordt tante, gefeliciteerd!!

[ Bericht 6% gewijzigd door bixister op 06-07-2008 00:10:41 ]
  zondag 6 juli 2008 @ 00:08:45 #3
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59918056
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 23:51 schreef sjak het volgende:
Toxic shock inderdaad. Wat vreselijk inderdaad als je het niet kan aangeven. Ik kon gelukkig wel aangeven dat het niet goed ging maar ze waren ook wel zo alert in het ziekenhuis dat ze dat aan me zagen (en 42 graden temp helpt ook wel mee een snelle diagnose te stellen). Is het wel helemaal goed gekomen met je zoontje?
Gelukkig helemaal zonder restschade. Zijn nieren is wel een hele poos zorgelijk geweest omdat die helemaal stil zijn komen te liggen. Zijn hartje is gecontroleerd omdat ie een jaar eerder ook rare verschijnselen had gehad die achteraf misschien wel Kawasaki kunnen zijn geweest (hoeveel pech kun je hebben)
Hij was al "anders"ziek dan normaal. ik ben 3 keer bij de dokter geweest. De vierde keer hij hier thuis en toen was ie gauw in het ziekenhuis. Toen heeft het nog 24 uur geduurd voordat de goede diagnose is gesteld. Het waren de meest vreselijke uit mijn leven....
Het feit dat je aangeeft je nog best erg ziek te voelen maakt dat ik me afvraag of ik wel zorgzaam genoeg ben geweest na zijn ziekenhuisopname. Het heeft bij hem (toen nét 5 jaar) zeker een half jaar geduurt voor hij een beetje bij de pinken was. Pas na een jaar hadden wij het idee dat ie weer op zijn oude energieniveau zat. Gun jezelf dus zoveel mogelijk de rust en de tijd.
Wat een vreselijke zorgen zal jij je gemaakt hebben. Zo blij dat je weer aan het opknappen bent.....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 6 juli 2008 @ 00:09:07 #4
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59918062
En Nijna, gefeliciteerd!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 6 juli 2008 @ 07:59:34 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_59920928
Nijna, gefeliciteerd Ruben krijgt in september al een neefje/nichtje, maar die heeft er al eentje natuurlijk

En Sjak, wellicht nogmaals, welkom thuis!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59920994
Sjak, wat heftig zeg. En wat goed om te lezen dat je weer thuis bent en aan het opknappen, pas goed op jezelf!

Bedankt voor de felicitaties, het wordt ons eerst nichtje/neefje. Ik ben heel benieuwd .
Fake it till you make it...
pi_59921196
Sjak wat fijn dat je weer thuis bent.

nijna gefeliciteerd en troel ook.
mama van 3 kids!
  zondag 6 juli 2008 @ 09:41:00 #8
56471 pinquit
oh my lama!
pi_59921209
Sjak, goed te lezen dat je er weer bent
nog een keertje beterschap voor de laatste loodjes!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 6 juli 2008 @ 09:46:47 #9
593 sjak
Juffie Bloem
pi_59921258
En ik ga zo weer even terug naar het ziekenhuis. Ik zit ineens onder de uitslag. De dokter wil me nu even zien. Hij denkt dat ik met wat extra pillen weer door kan. We zien wel weer.
Lekker douchen!
pi_59921307
Och Sjak. Hopelijk houden ze je niet daar. .
  zondag 6 juli 2008 @ 11:04:29 #11
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59921876
Oh Sjak wat vreselijk vervelend dat ziek zijn en gekwakkel elke keer! Hoeveel pech kan een mens hebben?
Veel beterschap nogmaals
Saartje
pi_59922116
Sjak, hopelijk hoef je alleen maar wat extra pillen! Beterschap!
  zondag 6 juli 2008 @ 11:58:58 #13
24188 Belana
kloon van belana
pi_59922671
ach jezus sjak... ik hoop dat het makkelijk opgelost kan worden meid!
stormy waters...
sailin'
  zondag 6 juli 2008 @ 12:05:31 #14
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59922763
Sjak, het moet toch een keer genoeg zijn? Ik hoop dat 't iets simpels is
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 6 juli 2008 @ 12:12:32 #15
593 sjak
Juffie Bloem
pi_59922863
Daar ben ik weer! Ik heb een allergische reactie op de antibiotica. Ik heb nu tavegil gekregen, dat zou de reactie moeten onderdrukken want ze willen dat ik deze antibiotica blijf slikken. Als het erger wordt moet ik morgen weer terug (of eerder als ik het niet uithoud) en dan gaan we toch op zoek naar een andere AB. Nou ja....we zien wel weer.
Lekker douchen!
pi_59923733
He Sjak wat vervelend zeg, steeds iets anders waar je last van hebt...hoop dat je snel weer helemaal op orde bent hoor!
  zondag 6 juli 2008 @ 14:00:42 #17
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59924684
quote:
Op zondag 6 juli 2008 12:12 schreef sjak het volgende:
Daar ben ik weer! Ik heb een allergische reactie op de antibiotica.
Het zal ook eens niet zo zijn he.....!
Heel fijn dat je weer thuis bent Sjak. En wat naar dat je zo bang bent geweest.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_59925359
Sjak, weer thuis en aan de beterende hand. Wat fijn! En hebben ze in het zkh nog gevraag waar jij die enorme lading e-cards aan te danken had?
Hardloper.
IG @webkim
pi_59927034
Sjak, heel veel beterschap! Jeetje, wat klinkt dit eng allemaal zeg.. wat met jij angstig zijn geweest.. Ik hoop echt dat het snel allemaal weer goed komt!
Ook hier eenzelfde ziektegeval in de familie, alleen liep dat helaas niet zo goed af. En daarbij ook nog een vermoedelijke streptokokken infectie bij ons zoontje, meteen na de geboorte. Gelukkig was er niets aan de hand. Maar het grijpt me allemaal wel een beetje aan.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  zondag 6 juli 2008 @ 15:59:14 #20
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59927337
Wat een gedoe sjak, dan ook weer een allergie, wat eng. Veel beterschap, het zou fijn zijn als jullie eindelijk rustig kunnen genieten van elkaar.

Gisteren was ik op een verjaardag. Als enige geen slok alcohol op maar ondanks dat toch ook veel gelachen. Echt goed om zo even lekker weg te zijn.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 6 juli 2008 @ 18:22:52 #21
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59930229
Sjak, wat heerlijk dat je weer thuis bent
Sterkte en beterschap gewenst voor de komende tijd, ik hoop dat je lichaam een beetje mee wil werken aan een spoedig herstel.

Nieuwe neefjes en nichtjes erbij krijgen is zo leuk, gefeliciteerd Troel en Nijna!
Over 4 weken is mijn schoonzusje uitgerekend: Devin krijgt er weer een neefje bij (hij heeft er al 2)

YPPY, dat klinkt goed!

Er hangt een beetje een bedrukte sfeer hier in huis, M's oma ligt op sterven. Ze kwakkelt al een paar jaar met d'r gezondheid maar het einde is nu echt in zicht, het lichaam is gewoon op, dat hart kan het niet meer aan. Vanochtend vroeg al richting Apeldoorn gereden en ruim een uur liggen kijken naar een lief oud vrouwtje dat liggend in bed, tussen het vele slapen door, zachtjes zuchtte en stamelde dat ze niet meer kon en niet meer wilde Bij het weggaan, het afscheid, vroeg ze nog wel of we thee hebben gehad en of de kleine een koekje heeft gekregen
De artsen kunnen niks meer doen, ze zal ook niet meer beademd worden. Het is nu echt wachten tot ze eindelijk mag gaan....
.... met gevoel voor drama....
  Jubileum moderator zondag 6 juli 2008 @ 19:22:28 #22
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_59931245
Heel veel sterkte Kersjes!

Sjak wat fijn dat je weer thuis bent, en ik hoop dat je nu eindelijk eens alles achter de rug hebt. Het is tijd voor een zorgeloos, weergeloos fijne zomer voor jou en je gezinnetje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_59932922
En dan in je laatste momenten nog zo zorgzaam zijn. Klinkt als een lieve oma Kersjes. Sterkte ook van mij.

Dan even iets anders (of eigenlijk weer hetzelfde); ik was eindelijk een beetje uit de mineurstemming. Afvallen gaat langzaam, maar het gaat. Gisteren het 50e verjaardagfeestje van mijn moeder. Een ouder echtpaar dat ik al een tijd niet heb gezien komt binnen. Ze weten inmiddels wel dat ik sinds kort een zoontje heb. De man komt naar me toe, krijgt een big smile op zijn hoofd, steekt zijn hand uit om me te feliciteren en zegt met een blik op mijn buik "Joh! Alweer?!"

Nee! Dat is nog een restje van m'n eerste kind, lul!
*terug in mineur is* Het is dat ik bv geef, ander at ik wel gewoon een maand niet meer.

Hardloper.
IG @webkim
  Jubileum moderator zondag 6 juli 2008 @ 20:36:55 #24
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_59933106
Ai Webkim dat is niet fijn Ik werd een jaartje geleden ineens gefeliciteerd door buurvrouw nummer 1, en toen een dag later door buurvrouw nr 2 die van nr 1 had gehoord dat ik zwanger was. Nee stelletje dozen, ik wordt gewoon dikker ja en lul eens over een ander
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 6 juli 2008 @ 20:43:56 #25
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59933302

Nou Webkim, voor z'n buikje zou ik tekenen
pi_59933340
Kersjes sterkte .

Webkim, wat een lekkere opmerking... .
  zondag 6 juli 2008 @ 21:03:58 #27
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_59933913
Sjak, beterschap! Ik hoop dat je vorlopig uit het ziekenhuis blijft!!!
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_59935272
Sterkte Kersjes

Sjak, welkom thuis!

Webkim, ik wou ook dat ik zo'n buikje had...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 6 juli 2008 @ 21:59:45 #29
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59935565
zal ik eens een foto van mijn schort buik maken?
Tis wel kut als ze denken dat je zwanger bent terwijl je dat dus níet bent..
Saartje
  zondag 6 juli 2008 @ 22:09:28 #30
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59936010
Och Webkim, wat rottig! Ik vind het ook meevallen hoor, wat ik op de foto zie! Maar ik snap dat je er zelf niet blij van bent!

Kersjes, heel veel sterkte met de situatie met je oma!

Sjak, jeetje zeg, het is telkens wat, maar wel erg fijn dat de artsen er zo bovenop zitten. Gelukkig is je angst van tijdelijke duur geweest, wat een rotmomenten zullen dat geweest zijn!

En Icicle, voor jou ook een dikke !
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 6 juli 2008 @ 22:42:00 #31
108648 cattie
lieve moeder
pi_59937169
Sjak, wat fijn dat je weer thuis blijft, nu hopen dat het snel helemaal goed met je gaat!

Webkim, wat een rotte opmerking. Ik vind het best meevallen bij jou, en vergeet niet: 9 maanden op, 9 maanden af. Echt een standaard opmerking, maar wel waar. Voor lichamelijk herstel en voor gewicht best een goede richtlijn. Succes ermee. En je zegt dat je wel blijft afvallen, dus het gaat gewoon de kant op op die jezelf wilt!
pi_59937453
Sjak, ik hoop dat je snel weer opknapt. Lichamelijk maar ook geestelijk, want het lijkt me dat zo'n ervaring er flink in hakt...

Kersjes, veel sterkte.

WebKim, mag ik ruilen met jouw buik??? Ik krijg ook regelmatig die vraag of nog erger; mensen die denken grappig te zijn door te vragen of ik "er nog eentje heb laten zitten"... Paar weken terug een vriendin op bezoek, ik was toen net 3 weken daarvoor bevallen, die tijdens 1 bezoekje maar liefst 3 (!!!) keer haar verbazing met nadruk uitsprak hoe ik nog zo'n buik kon hebben. Was er chagrijnig van en heb haar sindsdien nog niet weer gebeld. Na 1 keer weet ik het wel.
  zondag 6 juli 2008 @ 22:57:20 #33
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_59937627
Sjak tjee raakt de ellende niet op... hoop dat je met deze medicatie weer op de goede weg bent, uitslag is namelijk niet fijn zeker niet als het jeukt.

Kersjes, heel veel sterkte oma's die ziek zijn is vreselijk zeker als ze zo lief zijn zoals jij de jouwe beschrijft.

Webkim, wat naar zo'n opmerking zeker omdat je nog maar net moeder bent, 9 maanden rekken, 9 maanden om bij te trekken (in het gunstige geval).
Vond trouwens toch dat je na een ks langer een buikje houd (kort na de bevalling)als ik het vergelijk met mijn vriendinnen die plooiden iets sneller terug komt schijnbaar door het litteken in de baarmoeder dan kan die niet snel zakken.

Ik ben nu bijna 1 jaar verder en ja ik begin nu weer lekker in mijn oude plooi te komen. Al zie je nog wel wat los vel op de buik.... strak zal het wel niet meer worden aangezien ik te lui ben momenteel voor ahum zware oefeningen Dus tja die plooi op mijn buik die zal wel blijven of ik moet me er heeeeeel erg aan gaan storen. Ik pas weer in mijn trouwjurk en in veel oude broeken, alleen de skinny's tja daar zijn de billen toch nog wat te groot voor, naja beetje meer fietsen komt misschien nog wel goed.

Maar onze plannen zullen wel roet in mijn slankwordstrijd gooien want de pil gaat er binnenkort weer uit, dus 't word eerder weer rekken dan straktrekken
Ach ja dan is lijnen niet oke dus ik hoef ff niet meer op te letten binnenkort (hoop ik). Wel weer jammer van mijn nieuwe garderobe.
Mama van Isa en Ties
  zondag 6 juli 2008 @ 23:53:17 #34
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59938838
Dank allemaal. Het is trouwens niet mijn oma, maar die van mijn man. Mijn oma's wonen allebei in Israel. De een verkeert lichamelijk in topconditie maar weet door de Alzheimer niet meer wie of wat ze is, laat staan dat ze nog mensen herkent De ander heeft dezelfde ziekte maar in een veel vroeger stadium en heeft een lichaam dat door kanker en gewrichtsaandoeningen niet zoveel meer kan.
Beide oma's al te lang niet meer gezien, ik projecteer mijn verdriet om hen nu een beetje op M's oma geloof ik....

Webkim, van wat ik van je heb gezien ben je een prachtvrouw, ook met buikje-die-heus-wel-weer-weggaat
  maandag 7 juli 2008 @ 07:32:00 #35
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59940931
Dat is extra moeilijk dan Kersjes, dat je je eigen oma's niet zomaar even op kunt zoeken. Sterkte.

Wat een stomme opmerking Webkim, ik vind het echt al zo veel teruggeplooid. Als ik dan mezelf zie, met dank aan de medicijnen raak ik echt niks kwijt. Zo'n opmerking komt zo hard aan, snappen mensen ook niet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_59949347
Tsja, bij vrouwen moet je gewoon geen opmerkingen over gewicht maken, dat is gewoon not done!
Balen webkim, heb je hem een dreun bverkocht?

Kersjes, wat erg dat de oma van je vriend zo ziek is. Sterkte......

Mijn moeder heeft het zo moeilijk op het moment. Ze zei vandaag dat ze tegen mijn vader heeft gezegd dat ze zo niet verder wil (met hem) en dat hij er niks meer aan kan doen. Het is het financiele plaatje en de onzekere toekomst die haar nog tegenhoudt, want ze is zo ongelukkig zo. Doet pijn, om je moeder zo te zien, en te weten dat ze gelijk heeft, dat ze het al veel eerder had moeten doen.
pfffff heftig
Ik hou van hun allebei, heel veel, maar het lijkt me het belangrijkst om gelukkig te zijn, en als dat niet met elkaar kan dan maar zonder elkaar.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 7 juli 2008 @ 20:32:10 #37
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59956137
Karin, wat een heftige situatie zeg. Lijkt me geen makkelijke positie voor je moeder om in te zitten, maar voor jou ook niet. Sterkte voor jullie!

Oma is vannacht omstreeks half 2 overleden. Vrijdag zal Devin's overgrootoma gecremeerd worden. Naast alle gebruikelijke emoties vind ik het zo verdomde jammer dat het nu al begonnen lijkt te zijn, het grote wegvallen. Naarmate Devin ouder wordt zullen er steeds meer familieleden wegvallen, allemaal mensen die geen actieve rol meer zullen spelen in het leven van mijn kind. Ik word daar zo droevig van
  maandag 7 juli 2008 @ 21:01:42 #38
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59956912
Kersjes gecondoleerd. Het klinkt zo inderdaad wel heel erg verdrietig. Laatst moest ik er ook aan denken hoe het voor mij was toen mijn oma overleed en hoe dat toen voor mijn ouders moest zijn. Veel sterkte

Pff Karin lijkt me ook een hele moeilijke situatie zeg zo...
  maandag 7 juli 2008 @ 21:31:57 #39
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59957757
Moeilijk zeg, Karin. Zorg je er wel voor dat je er niet tussenin gaat staan?

Gecondoleerd Kersjes. Jammer dat Devin haar niet bewust heeft mogen kennen. Zijn er wel mooie foto's van hen samen? Ik heb een leuke foto van mij en mijn overgrootoma, die is overleden toen ik 4 weken was.
*OUD heilige*
pi_59958133
Gecondoleerd kersjes

En Karin wat een rot situatie zeg....
pi_59959311
Gecondoleerd Kersjes....
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:31 schreef YPPY het volgende:
Moeilijk zeg, Karin. Zorg je er wel voor dat je er niet tussenin gaat staan?

Ja ik ben me daar erg van bewust
Mijn moeder heeft het er verder met niemand over, alleen met mij en met iemand van het maatschappelijk werk (eens in de 3 weken)
Ik heb haar gezegd dat het wel verstandig is om 1 van haar zussen eens in vertrouwen te nemen over de hele situatie.
Als ze er met mij over heeft dan zegt ze ook wel dat ik eigenlijk niet het persoon ben om het mee te bespreken. Maar ik ken mijn vader natuurlijk heel goed, weet precies hoe hij kan zijn
Ik vind het ook wel heel zielig voor hem trouwens

Ik weet ook niet of ze uit elkaar gaan, of dat mijn moeder toch kiest voor zekerheid (en ongelukkig zijn)

Ik kan haar daar ook niet in adviseren. het is haar eigen beslissing
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 7 juli 2008 @ 22:23:11 #42
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_59959394
Gecondoleerd Kersjes.

Karin ik ken de situatie zat er 2 jaar terug ook in, hoop dat je ouders nog wel normaal kunnen communiceren met elkaar, dat was bij ons namelijk niet het geval en dan word het echt vervelend
Hoe dan ook, zoals eerder gezegd probeer er niet te veel tussen in te zitten en geen kant te kiezen hoe moeilijk dat soms ook is. Mij werd die kans namelijk niet gegeven met als gevolg het gemis van mijn vader die ik al 2 jaar niet gezien of gesproken heb.
Mama van Isa en Ties
  maandag 7 juli 2008 @ 22:34:35 #43
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59959712
Karin, probeer je moeder echt over te halen er met iemand over te praten van 'haar generatie' of een vriendin ofzo. Maar niet met jou. Dat gaat zo door elkaar lopen, zeker als ze het over jouw vader heeft. De loyaliteit van kinderen gaat ver, ook als ze al lang volwassen zijn.
*OUD heilige*
pi_59960390
Gecondoleerd Kersjes.

Karin, ik vind dat je moeder moet gaan, als ze alleen om praktische redenen blijft, zal ze haar leven lang af blijven vragen "Wat als...?" Je leeft maar 1 keer. Ik vind het overigens hoogst kwalijk dat ze jou daarin betrekt. Kinderen horen met dat soort problemen bij hun ouders aan te kloppen en niet andersom. De rollen in het 'gezin' veranderen daarmee voorgoed en brengen jou daarmee in een rotpositie, zeker als ze nog niet 100% zeker weet dat ze gaat. Zal er verder niet teveel over zeggen, want ik merk dat ik (weer) boos word uit eigen ervaring daarmee.

Ik ben vanmorgen naar de gyn geweest. En jaaah hoor, ik ben weer aan de beurt! Mag aanstaande woensdag (precies 8 weken na de bevalling) me weer melden voor een curretage van waarschijnlijk een placentarest. Als ik zeker wist dat ik nog meer kinderen zou willen, zou ik alvast een abonnement nemen! Helaas moet het ook nog met een ruggeprik omdat ik borstvoeding geef. ("Hoeft niet hoor, als je maar 12 uur afkolft" >>> Ja, tuurlijk joh, zonder kolfervaring 'even' binnen 36 uur voor 12 uur lang afkolven terwijl je ook nog niet eens zeker weet of je kleine wel een flesje pikt! ) Had uit voorzorg al antibiotica meegekregen, maar na het lezen van de gebruiksaanwijzing maar eens even gebeld of dat wel kon met mijn leverfunctiestoornis, waarvan ze ook nog niet weten waar dat van komt. Maar goed ook, want dit kon ik dus beter niet slikken. Pfff... ik zie echt huizenhoog tegen de operatie op (met name de ruggeprik die zo eng snel omhoog trekt en het 'bij' zijn tijdens de curretage ) maar geloof dat het ook maar net op tijd komt, want het vloeien is behoorlijk erger geworden om over de buikkrampen maar te zwijgen...
  † In Memoriam † maandag 7 juli 2008 @ 22:58:05 #45
43556 miss_dynastie
pi_59960434
quote:
Op maandag 7 juli 2008 22:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Als ze er met mij over heeft dan zegt ze ook wel dat ik eigenlijk niet het persoon ben om het mee te bespreken. Maar ik ken mijn vader natuurlijk heel goed, weet precies hoe hij kan zijn
Ik vind het ook wel heel zielig voor hem trouwens
Ik zou dat toch echt proberen af te kappen hoor! Je bent haar dochter, niet haar vriendin, en het is ook nog eens jouw vader. Gewoon beter om daar buiten te blijven als je het mij vraagt.
  maandag 7 juli 2008 @ 23:02:38 #46
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59960587
Ieks Mammietje, dat klinkt erg vervelend. En dat je weer die curretage moet. Sterkte alvast.
*OUD heilige*
pi_59960656
jee mammietje, dus toch! sterkte, hopelijk valt de ruggenprik mee.

xxxkarinxxx ook sterkte, wat een treurige situatie.

sjak, helpt dat spul inmiddels een beetje om die allergische reactie tegen te gaan? is de uitslag al wat minder? sjonge, nu is het echt wel genoeg geweest met jullie tegenslag hoor!
pi_59960947
Gecondoleerd Kersjes.
pi_59961371
och kersjes, ik had je bericht niet gelezen, sorry! gecondoleerd. en sterkte!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 07:29:27 #50
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59964423
Dank voor de sterktewensen.

Mammietje, wat een narigheid zeg, weer een curretage waar je van te voren al zo bang voor was!
Als ik het goed begrijp mag je Bink dus meenemen naar het ziekenhuis? Dat geeft in ieder geval nog een beetje troost kan ik me indenken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')