abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 juni 2008 @ 00:40:06 #1
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59666387
Ga het hier maar niet herhalen.... ben er namelijk helemaal niet trots op
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_59666579
Bar wat gebeurt is gebeurt, je kan het niet terug draaien, maar wel aan de toekomst werken. Het is heftig en het zal nog even heftig blijven, maar leer van je de dingen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 25 juni 2008 @ 00:56:58 #3
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59666603
ik wens je heel veel sterkte bar .. ook jij verdient een stukje geluk van deze wereld, ongeacht wat je gedaan hebt .... knuff
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  † In Memoriam † woensdag 25 juni 2008 @ 00:57:52 #4
43556 miss_dynastie
pi_59666623
Heftig, bar. Sterkte voor jullie alledrie!
  woensdag 25 juni 2008 @ 00:58:35 #5
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59666629
Doe eens niet zo lief allemaal... dat heb ik toch helemaal niet verdiend
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 25 juni 2008 @ 01:01:39 #6
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59666669
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 00:58 schreef _Bar_ het volgende:
jawel.. je hebt eerlijk durven zijn tegenover de buitenwereld, maar vooral tegenover jezelf en dat is het belangrijkste! je moet er niet van uitgaan dat "iedereen" je nu maar veroordeelt, want dat is niet zo, ik heb zelfs bewondering voor je dat je je verhaal zo open hebt durven brengen!

kop op meis, je kan het wel en vertrouw nou maar dat het allemaal goed komt
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_59666684
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 00:58 schreef _Bar_ het volgende:
Kijk eens naar je sig, meid!
Ik kan me best voorstellen dat je helemaal niet trots bent op jezelf, en die pijn zul je moeten verwerken. Maar ik sluit me helemaal bij Anitra aan (en bij je sig) !

Sterkte!
Variety is the spice of life
pi_59666710
Ja wel dat heb je wel! Je hebt dingen gedaan, je had angst om andere dingen af te sluiten, het daadwerklijk "weg te dioen", wat verdorie niet gek is na wat je allemaal al hebt mee gemaakt. Je hebt duidelijk angst om dingen kwijt te raken, je probeert alles vas te houden en ja niet op degoedemanier omdat er mensen gekwetst zijn, maar angst doet gekke dingen.
pi_59667012
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 00:40 schreef _Bar_ het volgende:
Dikke kus en alle goeds
  woensdag 25 juni 2008 @ 06:54:18 #10
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59667702
Jemig Bar. Ik schrik wel een beetje. Iets van een 'nieuwe liefde' had ik wel verwacht na die geheimzinnigheid, maar dit is wel heftig. Zeker dat het al zo'n tijd speelde en dat je er zo diep in zit.
Ik wil je wel alsnog veel sterkte wensen, kan me voorstellen dat je het echt even niet meer weet en zo diep vast zit nu. Maar ik weet ook dat je een sterke vrouw bent, die veel aankan en hier ook uit zal komen en er beter van zal worden. Met wie dan ook. Toch een wat moet jij een vreselijke tijd (gehad) hebben. En ook een voor de anderen die hier zo in betrokken zijn geraakt.

O ja, wat een moed is er voor nodig om dit zomaar te posten. En te wachten op reacties van anderen. Je bent het niet verplicht oid, je hebt zelf het initiatief genomen. Dat bewijst wel dat je echt sterk bent!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_59667711
Jeetje Bar. Weer een heftige tijd voor je.

Sterkte voor jullie
  woensdag 25 juni 2008 @ 07:21:30 #12
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_59667767
Sterkte Bar, met het aangaan van al die dingen. Lijkt me een erg dubbele tijd nu voor je. En rot dat je je gevoel niet kon volgen zonder te liegen en mensen te kwetsen. Sterkte met alles.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 25 juni 2008 @ 07:40:47 #13
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_59667837
Bar, wat heb je het goed en mooi verwoord ! Natuurlijk is het niet leuk als je "moet" liegen en bedriegen, maar het is gebeurd en dat kun je dan ook niet meer terug draaien. probeer het hoedan ook achter je te laten hoe moeilijk dat ook zal zijn, en kijk naar de toekomst. Het verleden kun je niet meer veranderen maar de toekomst wel!
Heel veel sterkte en succes.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  woensdag 25 juni 2008 @ 07:48:10 #14
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_59667882
Bar, soms zit je in een relatie waar je graag uit wil, of je nu getrouwd bent of niet. Je hebt zoveel met elkaar gedeeld, bij jullie zelfs een kindje, en omdat ineens te vebreken is heel heel moeilijk. Ik snap daarom ook best wat je hebt gedaan. Zo'n stap zetten is als een berg waar je overheen moet, met windkracht 10 tegen. Iemand ineens uit je leven snijden terwijl je eigenlijk niet durft, want je "gooit zoveel weg".
Ik begrijp je uitweg dan ook heel goed, ook al heb je gelogen, vooral omdat hij de boot wat afhield omdat je in een relatie zat. Beiden verliezen was een veel erger alternatief dan die leugen.

Ik hoop dat je gelukkig wordt met je nieuwe vlam en hij je situatie zal gaan begrijpen. En onthoud alsjeblieft, dat heel veel mensen het zo enorm moeilijk vinden een relatie te vebreken ook al gaat het niet goed en ga je er onder door.

Ik heb zelf vier en een half jaar een relatie gehad, waarvan de laatste twee echt een drama waren. Hij was al eens vreemd gegaan en ik liep Knut tegen het lijf waardoor het eindelijk het einde van de relatie er was. Ik heb geen moment spijt gehad, we zijn nu allemaal beter af. Ik gelukkig met Knut, nooit meer die eeuwige ruzies met mijn ex en dat eeuwige gevoel dat je weg moet bij hem maar niet durft. Echt Bar, zoveel mensen lopen hiermee, maar jij hebt nu de moed gehad verder te durven gaan. Je had ook nog jaren en jaren in een ongelukkig huwelijk kunnen zitten.
  woensdag 25 juni 2008 @ 09:27:22 #15
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_59668963
Bar, eerst een dikke knuffel. Wat moeilijk en wat rot. Goed dat je nu echt een besluit genomen hebt, dat die knoop doorgehakt is. Hopelijk zonder al te veel verdriet voor jullie beide.
Je nieuwe vlam wakkert weer aan, of dooft, maar dat is iets 'voor over even'. Zorg eerst eens voor jezelf lieve Bar. Je bent zo'n lief en fijn mens. Je zwakke plek is misschien relaties, maar hee, je hebt al zoveel doorstaan, je vind hierin je weg vast ook.
Maak je niet druk over wat je in Zeist vertelde, ik neem tenminste aan dat het daar over gaat? Ik sta er helemaal buiten en je bent aan niemand verantwoording schuldig, alleen aan jezelf en die heren die je het hoofd op hol brengt. Dikke zoen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 25 juni 2008 @ 09:54:12 #16
56471 pinquit
oh my lama!
pi_59669449
gossie Bar

ik hoop echt voor je dat het snel allemaal op een goede manier uitgepraat kan worden, en je tóch nog heerlijk gelukkig kan gaan zijn met de Nieuwe, want dát is wat jij verdient.

en heel veel sterkte ermee.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 25 juni 2008 @ 09:56:03 #17
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_59669483
Bar wat dapper dat je dit hebt verteld. Ik wil je heel veel sterkte, liefde, geluk en wijsheid voor de toekomst wensen.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  woensdag 25 juni 2008 @ 10:14:51 #18
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59669865
Ach Bar...

Er zijn al veel wijze dingen gezegd hier waar ik me helemaal bij kan aansluiten. Maar wat ik toch nog even kwijt wil: Jij bent ook maar gewoon een mens, Bar. Wees niet te streng voor jezelf. In je posts valt overduidlijk te lezen dat je eigenlijk niet helemaal achter je beslissingen staat, dat je die mensen nooit hebt willen kwetsen. Waarom zouden we je dat dan nog eens een keertje inwrijven?

Ik kom niet helemaal uit mn woorden maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. En verder wil ik je veel sterkte wensen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † woensdag 25 juni 2008 @ 10:41:39 #19
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_59670528
Bar, een nieuwe lover is natuurlijk leuk, maar ik wens je vooral toe dat jij de Bar kunt gaan worden die je wezen wilt. Met je dappere (uiteindeljke) eerljkheid over alles en de wil om aan jezelf te werken heb je al een goede start gemaakt. Veel sterkte gewenst in de rest van dit moeilijke proces!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  woensdag 25 juni 2008 @ 10:49:14 #20
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_59670722
Bar, wat een ontzettend ingewikkelde situatie, zeg!
Ik hoop voor je dat alles zo snel en zo goed mogelijk op zijn pootjes terecht komt! Voor iedereen!
Een voor jullie allemaal
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_59672032
Bar, Natuurlijk voel je je rot, maar ik gun je echt alle geluk van de wereld en veel sterkte omdat je een moeilijke tijd tegemoed gaat.
Ik weet nog heel goed hoe mijn man en ik bij elkaar kwamen. Dat wij voor elkaar kozen zorgen ervoor dat er een gezin kapot ging en mijn relatie. Mijn man was al 5 jaar samen met zijn ex, net een huis gekocht en ik woonde net samen met mijn ex. Het werd een hele vervelende situatie, de verkoop van het huis met verlies, een hele boze ex... (niet die van mij gelukkig). Maar alles is toch helemaal geod gekomen, we hebben er echt voor moeten vechten, maar kijk waar we nu staan! Gelukkig getrouwd, Priscilla die bij ons woont, een wolk van een andere dochter, huisje boompje beestje. Echt het komt echt helemaal goed, maar het is wel even door de zure appel bijten.

(verder kan ik je ook verklappen dat hoe mijn man en ik bij elkaar zijn gekomen ook geen schoonheidsprijs verdient, absoluut niet)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_59675584
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 00:40 schreef _Bar_ het volgende:
ms niet iets om trots op te zijn, maar zulke dingen hebben we allemaal, dingen waar we niet trots op zijn, die anders hadden gekund, maar dat is veelal wijsheid achteraf, en in dit geval zeker geen moedwil vooraf, geen keuze om het zo te doen, maar onmacht, overvallen worden door gevoelens, niemand willen kwetsen, maar juist daardoor het wel doen.
het is menselijk, Bar, ook zulke fouten maken, en zeker met jullie, jouw historie, de ander niet nog meer willen kwetsen, er was al zoveel verdriet, en dan met alle goede bedoelingen raak je verstrikt in dat ene leugentje om bestwil dat een ander leugentje creëert en voor je het weet zit je muur en muurvast.

en weet je , iemand verlaten, dat doe je nooit zonder te kwetsen, het is altijd verdriietig, je kan iemand niet voorzichtig loslaten, iemand die jou niet kwijt wil.
en ja, als er een ander in het spel is dan is het ms extra pijnlijk voor de verlatene, maar verlaten worden zonder een derde in het spel, geloof me, doet net zo'n zeer, breek dus daar je hoofd niet over, ook al verdiende het niet, zoals Tico het noemde, de schoonheidsprijs.
een relatie eenzijdig verbreken verdient dat nooit.

dus geen veroordeling hier, net zo goed niet. , veel sterkte, voor jullie allemaal.
gun hen ook de tijd het te verwerken, ook je nieuwe liefde, laat 'ze" even met rust, het komt vast allemaal goed, al zal het even duren.
mensen kunnen kwaad zijn, maar ze houden ook van je, en kennen je dus, en zullen vast met de tijd begrijpen dat het geen moedwil was, dom , ja, dat wel, maar gun ze die kwaadheid, laat het uitrazen, en er komt echt wel weer rust, ook bij jou.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_59676174
Bar, ik hoop voor je dat de liefde alles overwint
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_59676323
Dan heb ik ook nog wat (wel van een heel ander kaliber)

Ik heb altijd gezegd dat ik na Meike nog wel een tweede kindje zou willen, mocht dat lukken.
Mijn vriend heeft het er al een tijdje over. Die wil meteen wel.
Maar bij mij slaat de twijfel toe.
Ik geniet nu zo van Meike. Ben bang dat dat straks niet meer kan (in ieder geval minder)
Ik ben zo bang dat een tweede kindje ten koste van haar gaat.
Aan de andere kant, het zou heel goed zijn voor Meike
Ze heeft nu alle aandacht en daar maakt ze ook gebruik van
Soms doet ze echt verwend, en dan denk ik dat het goed zou zijn als zij de aandacht zou moeten delen.
Ze is wel hartstikke gek op andere kinderen, en ze zou het vast wel leuk vinden (eerst wel in ieder geval haha)
Herkennen jullie de twijfels? En wat heb je ermee gedaan?
Je zou zeggen, wacht dan nog even, als je nu twijfelt.
Maar ik denk dat deze twijfels dan niet weggaan. Plus dat mijn vriend niet al te lang wil wachten.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 25 juni 2008 @ 14:25:41 #25
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59676398
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 13:54 schreef milagro het volgende:

[..]

dus geen veroordeling hier, net zo goed niet. , veel sterkte, voor jullie allemaal.
gun hen ook de tijd het te verwerken, ook je nieuwe liefde, laat 'ze" even met rust, het komt vast allemaal goed, al zal het even duren.
mensen kunnen kwaad zijn, maar ze houden ook van je, en kennen je dus, en zullen vast met de tijd begrijpen dat het geen moedwil was, dom , ja, dat wel, maar gun ze die kwaadheid, laat het uitrazen, en er komt echt wel weer rust, ook bij jou.
Met rust laten doe ik in elk geval wel, al heb ik net wel een redelijk normaal gesprek met marco gevoerd, even zonder scheldpartijen, en gebekvecht.
Maar de andere partij zit nu ook voor zijn werk terug in het buitenland, en heb hem die rust aangeboden, hij kan weer kontackt opnemen als hij er weer aan toe is.
Wel heb ik hem nog wel gsmst dat ik hem met rust laat, maar dat hij moet weten dat ik er voor hem ben als hij erover praten wilt, en dat het mij spijt.
Voor de rest laat ik het rusten.
al kan ik momenteel nog steeds niet veel meer dan huilen trillen en me zo ontzettend klote voelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')