jawel.. je hebt eerlijk durven zijn tegenover de buitenwereld, maar vooral tegenover jezelf en dat is het belangrijkste! je moet er niet van uitgaan dat "iedereen" je nu maar veroordeelt, want dat is niet zo, ik heb zelfs bewondering voor je dat je je verhaal zo open hebt durven brengen!quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:58 schreef _Bar_ het volgende:
Doe eens niet zo lief allemaal... dat heb ik toch helemaal niet verdiend
Kijk eens naar je sig, meid!quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:58 schreef _Bar_ het volgende:
Doe eens niet zo lief allemaal... dat heb ik toch helemaal niet verdiend
Dikke kus en alle goedsquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:40 schreef _Bar_ het volgende:
Ga het hier maar niet herhalen.... ben er namelijk helemaal niet trots op
ms niet iets om trots op te zijn, maar zulke dingen hebben we allemaal, dingen waar we niet trots op zijn, die anders hadden gekund, maar dat is veelal wijsheid achteraf, en in dit geval zeker geen moedwil vooraf, geen keuze om het zo te doen, maar onmacht, overvallen worden door gevoelens, niemand willen kwetsen, maar juist daardoor het wel doen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:40 schreef _Bar_ het volgende:
Ga het hier maar niet herhalen.... ben er namelijk helemaal niet trots op
Met rust laten doe ik in elk geval wel, al heb ik net wel een redelijk normaal gesprek met marco gevoerd, even zonder scheldpartijen, en gebekvecht.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:54 schreef milagro het volgende:
[..]
dus geen veroordeling hier, net zo goed niet. , veel sterkte, voor jullie allemaal.
gun hen ook de tijd het te verwerken, ook je nieuwe liefde, laat 'ze" even met rust, het komt vast allemaal goed, al zal het even duren.
mensen kunnen kwaad zijn, maar ze houden ook van je, en kennen je dus, en zullen vast met de tijd begrijpen dat het geen moedwil was, dom , ja, dat wel, maar gun ze die kwaadheid, laat het uitrazen, en er komt echt wel weer rust, ook bij jou.
en dit geldt ook voor de vaderliefde ...quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:48 schreef Moonah het volgende:
Een mooie die ik hier ooit op Fok! eens heb gelezen:
Moederliefde deelt zich niet, maar vermenigvuldigt zich.
Ach Karin, ik herken die twijfels wel. Zelfs nu nog steken ze af en toe de kop op en dan ben ik al zwanger van de tweedequote:Op woensdag 25 juni 2008 14:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lishe, hoe was het voor jouw oudste dochter om er ineens een zusje bij te hebben?
Ik wil het aan de ene kant wel graag hoor, maar ik vind het "zielig" voor Meike
Klinkt goed Moonah!quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:48 schreef Moonah het volgende:
Dit is ZO WAAR! Weet ik inmiddelsquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:48 schreef Moonah het volgende:
thanks, hier staan wel wat meer ervaringen inquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:22 schreef lcicle het volgende:
[..]
Dit is ZO WAAR! Weet ik inmiddels
Toen ik nog 'twijfelde' opende ik het volgende topic: Overwegingen 2e kindje
Misschien heb je er wat aan..
Volg je hart!
Ook voor _Bar_
quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:25 schreef LadyS het volgende:
En dan heb ik nog niet eens verteld dat ik me heb aangemeld als hulpjuf bij de psz en dat ik om 15.00 uur al bezig was met het eten klaarzetten![]()
MeNicole, ben benieuwd hoe lang je het nu volhoudt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |