jawel.. je hebt eerlijk durven zijn tegenover de buitenwereld, maar vooral tegenover jezelf en dat is het belangrijkste! je moet er niet van uitgaan dat "iedereen" je nu maar veroordeelt, want dat is niet zo, ik heb zelfs bewondering voor je dat je je verhaal zo open hebt durven brengen!quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:58 schreef _Bar_ het volgende:
Doe eens niet zo lief allemaal... dat heb ik toch helemaal niet verdiend
Kijk eens naar je sig, meid!quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:58 schreef _Bar_ het volgende:
Doe eens niet zo lief allemaal... dat heb ik toch helemaal niet verdiend
Dikke kus en alle goedsquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:40 schreef _Bar_ het volgende:
Ga het hier maar niet herhalen.... ben er namelijk helemaal niet trots op
ms niet iets om trots op te zijn, maar zulke dingen hebben we allemaal, dingen waar we niet trots op zijn, die anders hadden gekund, maar dat is veelal wijsheid achteraf, en in dit geval zeker geen moedwil vooraf, geen keuze om het zo te doen, maar onmacht, overvallen worden door gevoelens, niemand willen kwetsen, maar juist daardoor het wel doen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:40 schreef _Bar_ het volgende:
Ga het hier maar niet herhalen.... ben er namelijk helemaal niet trots op
Met rust laten doe ik in elk geval wel, al heb ik net wel een redelijk normaal gesprek met marco gevoerd, even zonder scheldpartijen, en gebekvecht.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:54 schreef milagro het volgende:
[..]
dus geen veroordeling hier, net zo goed niet. , veel sterkte, voor jullie allemaal.
gun hen ook de tijd het te verwerken, ook je nieuwe liefde, laat 'ze" even met rust, het komt vast allemaal goed, al zal het even duren.
mensen kunnen kwaad zijn, maar ze houden ook van je, en kennen je dus, en zullen vast met de tijd begrijpen dat het geen moedwil was, dom , ja, dat wel, maar gun ze die kwaadheid, laat het uitrazen, en er komt echt wel weer rust, ook bij jou.
en dit geldt ook voor de vaderliefde ...quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:48 schreef Moonah het volgende:
Een mooie die ik hier ooit op Fok! eens heb gelezen:
Moederliefde deelt zich niet, maar vermenigvuldigt zich.
Ach Karin, ik herken die twijfels wel. Zelfs nu nog steken ze af en toe de kop op en dan ben ik al zwanger van de tweedequote:Op woensdag 25 juni 2008 14:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lishe, hoe was het voor jouw oudste dochter om er ineens een zusje bij te hebben?
Ik wil het aan de ene kant wel graag hoor, maar ik vind het "zielig" voor Meike
Klinkt goed Moonah!quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:48 schreef Moonah het volgende:
Dit is ZO WAAR! Weet ik inmiddelsquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:48 schreef Moonah het volgende:
thanks, hier staan wel wat meer ervaringen inquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:22 schreef lcicle het volgende:
[..]
Dit is ZO WAAR! Weet ik inmiddels
Toen ik nog 'twijfelde' opende ik het volgende topic: Overwegingen 2e kindje
Misschien heb je er wat aan..
Volg je hart!
Ook voor _Bar_
quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:25 schreef LadyS het volgende:
En dan heb ik nog niet eens verteld dat ik me heb aangemeld als hulpjuf bij de psz en dat ik om 15.00 uur al bezig was met het eten klaarzetten![]()
MeNicole, ben benieuwd hoe lang je het nu volhoudt
stel die vragen gewoon dat weet jequote:Op woensdag 25 juni 2008 17:53 schreef Ynske het volgende:
bar, eigenlijk weet ik niet wat ik moet zeggen en borrelen er een heleboel vragen bij mij naar boven...
ik denk dat je wel weet wat ik bedoel
maar al dat boven alles blijft staan is dat je sterk bent en sterk kunt blijven.
de situatie valt moeilijk nog te veranderen het enige dat je kan is werken aan een pad eruit. zorg voor duidelijkheid en ben eerlijk. hoe moeilijk het ook is.
Vind het niet erg hoor dat je je hier mee bemoeid anders had ik het al helemaal niet online moeten gooien, althans niet hier op een druk bezocht fora.quote:Op donderdag 26 juni 2008 02:52 schreef Llewella het volgende:
Bar, ik stuitte juist toevallig op je verhaal.
Ik wil je allereerst veel sterkte wensen met alles wat nu komen gaat.
Ik zeg vaak, voornamelijk veel tegen mezelf gezegd; verliefd worden kun je op iedereen, een relatie aangaan niet. Een 'fling', 'verliefdheid', 'gevoel' kan heel snel ontstaan, ik weet van mezelf dat zelfs een droom dit kan opwekken. Een pril iets is niet te vergelijken met een langdurige relatie. Uiteindelijk valt er bij ieder mens wel wat vervelende of saaie dingetjes te ontdekken, worden mensen minder attent en romantisch of doen minder hun best dan dat er in het begin gebeurde. Heel normaal ook, want de hofmakerij kun je niet 10 of 20 jaar lang dag in dag uit volhouden, elkaar afentoe blijven verrassen en dingen blijven delen is natuurlijk wel leuk; maar ook dat kan niet iedereen of is niet iedereen even bewust van.
Als je niet lekker in een relatie zit dan wordt het tijd de balans op te maken, de plus en mins van je relatie op een rij te zetten, kijken waar het probleem ligt en of je daar genoegen mee kunt nemen of er gewoon definitief een punt achter moet zetten Zelfde geld in een nieuwe relatie en proberen te kijken/voorspellen of de relatie nog zo vlammend is na 5 jaar in zoverre dat kan als je iemand nog niet door en door kent.
Als ik jou was zou ik de tijd iig benutten voor jezelf alles op een rijtje te zetten, jezelf tijd en rust te gunnen en hiermee er sterker uit te komen.
Ik hoop niet dat je het erg vind dat ik me er 'zo even mee bemoei', ik hoop dat je hier als een krachtige vrouw uit zult komen!
Oh nou in dat geval, check online het 'Caribe Hilton' in San Juan, Puerto Rico...quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:40 schreef dutchie het volgende:
BE, jouw situatie is anders als van Bar. Daar hoef je je niet voor te verontschuldigen. Ik denk dat Bar dat ook vindt.
Maar je bent wel een klaagkont hoor.Zo blassée doen over een tripje Mexico en Puerto Rico.
Ik zat gister ook niet mijn kont op Hawaii of op de Seychellen.
Zonder gekheid, ik kan me je helemaal voorstellen. Even weg van je kind is best leuk, maar als thuiskomst in zicht is...
Wat YPPY zegt. Ga alsjeblieft alles met elkaar persoonlijk bespreken en niet via internet. Dat maakt dingen vast voor iedereen nog ergerquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:33 schreef YPPY het volgende:
Dit heeft ze wel gemeld, maar is het niet handiger dat jullie dit zelf uitpraten/vechten/weetikveelwat ipv hier in het openbaar?
Nou, hij stond altijd in de schuur. En ineens lag hij er en lag er van alles bovenop. Alle draadjes in de war. Heel irritant!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:04 schreef E.T. het volgende:
Droogmolen in de knoop?? Hoe krijg je dat nou voor elkaar?
Als je iets weet waar we direct twee maal modaal uit kunnen halen, direct!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:34 schreef marit1978 het volgende:
macka66 .. zullen we samen wat opzetten?
ik zit momenteel in zo'n "ik wil wat anders" fase
de vervolgopleiding die ik via huidige baan zou kunnen doen, komt financieel op zo'n nadelig verhaal dat ik zó baal van het gezeik dat ik sterk de neiging heb nee te gaan zeggen.
Maar, zonder opleiding niet verder in die sector wat mij betreft. Was leuk voor tijd tussen afstuderen en de kinderen nu (niet zo bewust bedacht toen ik er begon hoor.. maar zo lijkt het nu wel mooi op z'n plek te vallen)
Maar nu?!
Ik wil ook wat anders. Maar ik MOET ook wat heel anders gaan doen als mijn contract afgelopen is. Maar wat zijn nou leuke parttime banen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:34 schreef marit1978 het volgende:
macka66 .. zullen we samen wat opzetten?
ik zit momenteel in zo'n "ik wil wat anders" fase
de vervolgopleiding die ik via huidige baan zou kunnen doen, komt financieel op zo'n nadelig verhaal dat ik zó baal van het gezeik dat ik sterk de neiging heb nee te gaan zeggen.
Maar, zonder opleiding niet verder in die sector wat mij betreft. Was leuk voor tijd tussen afstuderen en de kinderen nu (niet zo bewust bedacht toen ik er begon hoor.. maar zo lijkt het nu wel mooi op z'n plek te vallen)
Maar nu?!
Mjah wij hebben nu al niet zo ruim. Ik ben al blij dat we net alles wat op orde hebben en wat minder hoeven op te letten enzow. Als ik zou stoppen met werken zouden we het nu echt niet redden dan.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:22 schreef Leah het volgende:
Tex, hier moest de broekriem ook heel heftig aangesnoerd worden hoor. En dat betekende ook echt een stuk minder etentjes, vakantie veel soberder en ga nog maar even door.
Toch is dat allemaal wel gelukt, en de rust die we ervoor gehad hebben is imo onbetaalbaar geweest.
Ik geloof dat bar hier helemaal niet de indruk wilde wekken dat ze altijd maar lief is, ik geloof ook niet dat ze dingen achter wilde houden, want 'jouw kant', dus over je collega en dat het niet de eerste keer is enz. heeft ze wel degelijk verteld. Ik snap heel goed dat je bitter bent, ze heeft tegen jou gelogen, maar hier niet, niet over wat ze gedaan heeft nu.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:42 schreef Le_Saboteur het volgende:
en ik vind het allemaal hardstikke lief hoe jullie met bar meeleven, maar is het in al die jaren ondertussen niet bij jullie opgekomen dat ze misschien toch niet helemaal zo onvoorwaardelijk lief is.
Nog beter lijkt het me wanneer ze zich beide onthouden van online commentaar.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
Kunnen jullie hier niet beter een R&Ptopic over maken? Het heeft nou niet echt meer iets met 'hoe voel je je als nieuwe moeder' te maken
Nog beter inderdaad. Een slechte soap is er niks bijquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nog beter lijkt het me wanneer ze zich beide onthouden van online commentaar.
dat vind ik nu een verstandige uitspraakquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nog beter lijkt het me wanneer ze zich beide onthouden van online commentaar.
Ik wilde je toch nog even heel veel sterke wensen. (Ondanks dat het een beetje offtopic is) Ik hoop voor jullie dat jullie toch op een goede manier de boel kunnen afsluiten.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:36 schreef Le_Saboteur het volgende:
voor degene die mij sterkte gewenst hebben , bedankt
in 2 jaar tijd de 5 dingen moeten verliezen die je het meest dierbaar zijn, wetende
je zoon , je vrouw en je 3 huisdieren , gaat mij iig niet in mijn koude kleren zitten.
en hier wilde ik het in dit topic even bij laten.
jullie allemaal nog veel plezier hier en sorry dat ik mede dit topic heb vervuild met mijn mening die ik toch echt even kwijt moest.
groeten Marco
Het is allemaal wel heel heftig dus.quote:Stijn is net naar huis. Het gaat goed met hem! Met mij gaat het nog wel even duren. Ik moet komende week nog door een gyn en de cardioloog gezien worden. Er zit een nare bacterie in mijn bloed (streptokok a) en dat zorgt voor erg veel pijn in mijn lijf. De penicilline begint nu wel aan te slaan en ik heb bijna geen koorts meer. Groetjes aan iedereen!
Ah, mijn 27e verjaardag. Memorabele dag waarop ik koortsachtig door de stromende regen aan het zoeken was naar de enige apotheek in heel Amstelveen die de nog sterkere anti-misselijkheidspilletjes voorradig had. Apotheek zou om 18:00 uur sluiten en ik raakte verdwaald , kon het verdomde gebouw niet vindenquote:
En om de ellende compleet te maken moest ik daarna door naar mijn ouders voor het avondeten, kadootjes en taartquote:Op maandag 30 juni 2008 00:10 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Kersjes, dat komt regelrecht uit een soap ofzo
Ahw klonk heel zielig ieder geval!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |