abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 juni 2008 @ 00:40:06 #1
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59666387
Ga het hier maar niet herhalen.... ben er namelijk helemaal niet trots op
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_59666579
Bar wat gebeurt is gebeurt, je kan het niet terug draaien, maar wel aan de toekomst werken. Het is heftig en het zal nog even heftig blijven, maar leer van je de dingen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 25 juni 2008 @ 00:56:58 #3
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59666603
ik wens je heel veel sterkte bar .. ook jij verdient een stukje geluk van deze wereld, ongeacht wat je gedaan hebt .... knuff
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  † In Memoriam † woensdag 25 juni 2008 @ 00:57:52 #4
43556 miss_dynastie
pi_59666623
Heftig, bar. Sterkte voor jullie alledrie!
  woensdag 25 juni 2008 @ 00:58:35 #5
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59666629
Doe eens niet zo lief allemaal... dat heb ik toch helemaal niet verdiend
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 25 juni 2008 @ 01:01:39 #6
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59666669
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 00:58 schreef _Bar_ het volgende:
jawel.. je hebt eerlijk durven zijn tegenover de buitenwereld, maar vooral tegenover jezelf en dat is het belangrijkste! je moet er niet van uitgaan dat "iedereen" je nu maar veroordeelt, want dat is niet zo, ik heb zelfs bewondering voor je dat je je verhaal zo open hebt durven brengen!

kop op meis, je kan het wel en vertrouw nou maar dat het allemaal goed komt
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_59666684
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 00:58 schreef _Bar_ het volgende:
Kijk eens naar je sig, meid!
Ik kan me best voorstellen dat je helemaal niet trots bent op jezelf, en die pijn zul je moeten verwerken. Maar ik sluit me helemaal bij Anitra aan (en bij je sig) !

Sterkte!
Variety is the spice of life
pi_59666710
Ja wel dat heb je wel! Je hebt dingen gedaan, je had angst om andere dingen af te sluiten, het daadwerklijk "weg te dioen", wat verdorie niet gek is na wat je allemaal al hebt mee gemaakt. Je hebt duidelijk angst om dingen kwijt te raken, je probeert alles vas te houden en ja niet op degoedemanier omdat er mensen gekwetst zijn, maar angst doet gekke dingen.
pi_59667012
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 00:40 schreef _Bar_ het volgende:
Dikke kus en alle goeds
  woensdag 25 juni 2008 @ 06:54:18 #10
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59667702
Jemig Bar. Ik schrik wel een beetje. Iets van een 'nieuwe liefde' had ik wel verwacht na die geheimzinnigheid, maar dit is wel heftig. Zeker dat het al zo'n tijd speelde en dat je er zo diep in zit.
Ik wil je wel alsnog veel sterkte wensen, kan me voorstellen dat je het echt even niet meer weet en zo diep vast zit nu. Maar ik weet ook dat je een sterke vrouw bent, die veel aankan en hier ook uit zal komen en er beter van zal worden. Met wie dan ook. Toch een wat moet jij een vreselijke tijd (gehad) hebben. En ook een voor de anderen die hier zo in betrokken zijn geraakt.

O ja, wat een moed is er voor nodig om dit zomaar te posten. En te wachten op reacties van anderen. Je bent het niet verplicht oid, je hebt zelf het initiatief genomen. Dat bewijst wel dat je echt sterk bent!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_59667711
Jeetje Bar. Weer een heftige tijd voor je.

Sterkte voor jullie
  woensdag 25 juni 2008 @ 07:21:30 #12
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_59667767
Sterkte Bar, met het aangaan van al die dingen. Lijkt me een erg dubbele tijd nu voor je. En rot dat je je gevoel niet kon volgen zonder te liegen en mensen te kwetsen. Sterkte met alles.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 25 juni 2008 @ 07:40:47 #13
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_59667837
Bar, wat heb je het goed en mooi verwoord ! Natuurlijk is het niet leuk als je "moet" liegen en bedriegen, maar het is gebeurd en dat kun je dan ook niet meer terug draaien. probeer het hoedan ook achter je te laten hoe moeilijk dat ook zal zijn, en kijk naar de toekomst. Het verleden kun je niet meer veranderen maar de toekomst wel!
Heel veel sterkte en succes.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  woensdag 25 juni 2008 @ 07:48:10 #14
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_59667882
Bar, soms zit je in een relatie waar je graag uit wil, of je nu getrouwd bent of niet. Je hebt zoveel met elkaar gedeeld, bij jullie zelfs een kindje, en omdat ineens te vebreken is heel heel moeilijk. Ik snap daarom ook best wat je hebt gedaan. Zo'n stap zetten is als een berg waar je overheen moet, met windkracht 10 tegen. Iemand ineens uit je leven snijden terwijl je eigenlijk niet durft, want je "gooit zoveel weg".
Ik begrijp je uitweg dan ook heel goed, ook al heb je gelogen, vooral omdat hij de boot wat afhield omdat je in een relatie zat. Beiden verliezen was een veel erger alternatief dan die leugen.

Ik hoop dat je gelukkig wordt met je nieuwe vlam en hij je situatie zal gaan begrijpen. En onthoud alsjeblieft, dat heel veel mensen het zo enorm moeilijk vinden een relatie te vebreken ook al gaat het niet goed en ga je er onder door.

Ik heb zelf vier en een half jaar een relatie gehad, waarvan de laatste twee echt een drama waren. Hij was al eens vreemd gegaan en ik liep Knut tegen het lijf waardoor het eindelijk het einde van de relatie er was. Ik heb geen moment spijt gehad, we zijn nu allemaal beter af. Ik gelukkig met Knut, nooit meer die eeuwige ruzies met mijn ex en dat eeuwige gevoel dat je weg moet bij hem maar niet durft. Echt Bar, zoveel mensen lopen hiermee, maar jij hebt nu de moed gehad verder te durven gaan. Je had ook nog jaren en jaren in een ongelukkig huwelijk kunnen zitten.
  woensdag 25 juni 2008 @ 09:27:22 #15
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_59668963
Bar, eerst een dikke knuffel. Wat moeilijk en wat rot. Goed dat je nu echt een besluit genomen hebt, dat die knoop doorgehakt is. Hopelijk zonder al te veel verdriet voor jullie beide.
Je nieuwe vlam wakkert weer aan, of dooft, maar dat is iets 'voor over even'. Zorg eerst eens voor jezelf lieve Bar. Je bent zo'n lief en fijn mens. Je zwakke plek is misschien relaties, maar hee, je hebt al zoveel doorstaan, je vind hierin je weg vast ook.
Maak je niet druk over wat je in Zeist vertelde, ik neem tenminste aan dat het daar over gaat? Ik sta er helemaal buiten en je bent aan niemand verantwoording schuldig, alleen aan jezelf en die heren die je het hoofd op hol brengt. Dikke zoen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 25 juni 2008 @ 09:54:12 #16
56471 pinquit
oh my lama!
pi_59669449
gossie Bar

ik hoop echt voor je dat het snel allemaal op een goede manier uitgepraat kan worden, en je tóch nog heerlijk gelukkig kan gaan zijn met de Nieuwe, want dát is wat jij verdient.

en heel veel sterkte ermee.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 25 juni 2008 @ 09:56:03 #17
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_59669483
Bar wat dapper dat je dit hebt verteld. Ik wil je heel veel sterkte, liefde, geluk en wijsheid voor de toekomst wensen.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  woensdag 25 juni 2008 @ 10:14:51 #18
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59669865
Ach Bar...

Er zijn al veel wijze dingen gezegd hier waar ik me helemaal bij kan aansluiten. Maar wat ik toch nog even kwijt wil: Jij bent ook maar gewoon een mens, Bar. Wees niet te streng voor jezelf. In je posts valt overduidlijk te lezen dat je eigenlijk niet helemaal achter je beslissingen staat, dat je die mensen nooit hebt willen kwetsen. Waarom zouden we je dat dan nog eens een keertje inwrijven?

Ik kom niet helemaal uit mn woorden maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. En verder wil ik je veel sterkte wensen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † woensdag 25 juni 2008 @ 10:41:39 #19
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_59670528
Bar, een nieuwe lover is natuurlijk leuk, maar ik wens je vooral toe dat jij de Bar kunt gaan worden die je wezen wilt. Met je dappere (uiteindeljke) eerljkheid over alles en de wil om aan jezelf te werken heb je al een goede start gemaakt. Veel sterkte gewenst in de rest van dit moeilijke proces!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  woensdag 25 juni 2008 @ 10:49:14 #20
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_59670722
Bar, wat een ontzettend ingewikkelde situatie, zeg!
Ik hoop voor je dat alles zo snel en zo goed mogelijk op zijn pootjes terecht komt! Voor iedereen!
Een voor jullie allemaal
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_59672032
Bar, Natuurlijk voel je je rot, maar ik gun je echt alle geluk van de wereld en veel sterkte omdat je een moeilijke tijd tegemoed gaat.
Ik weet nog heel goed hoe mijn man en ik bij elkaar kwamen. Dat wij voor elkaar kozen zorgen ervoor dat er een gezin kapot ging en mijn relatie. Mijn man was al 5 jaar samen met zijn ex, net een huis gekocht en ik woonde net samen met mijn ex. Het werd een hele vervelende situatie, de verkoop van het huis met verlies, een hele boze ex... (niet die van mij gelukkig). Maar alles is toch helemaal geod gekomen, we hebben er echt voor moeten vechten, maar kijk waar we nu staan! Gelukkig getrouwd, Priscilla die bij ons woont, een wolk van een andere dochter, huisje boompje beestje. Echt het komt echt helemaal goed, maar het is wel even door de zure appel bijten.

(verder kan ik je ook verklappen dat hoe mijn man en ik bij elkaar zijn gekomen ook geen schoonheidsprijs verdient, absoluut niet)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_59675584
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 00:40 schreef _Bar_ het volgende:
ms niet iets om trots op te zijn, maar zulke dingen hebben we allemaal, dingen waar we niet trots op zijn, die anders hadden gekund, maar dat is veelal wijsheid achteraf, en in dit geval zeker geen moedwil vooraf, geen keuze om het zo te doen, maar onmacht, overvallen worden door gevoelens, niemand willen kwetsen, maar juist daardoor het wel doen.
het is menselijk, Bar, ook zulke fouten maken, en zeker met jullie, jouw historie, de ander niet nog meer willen kwetsen, er was al zoveel verdriet, en dan met alle goede bedoelingen raak je verstrikt in dat ene leugentje om bestwil dat een ander leugentje creëert en voor je het weet zit je muur en muurvast.

en weet je , iemand verlaten, dat doe je nooit zonder te kwetsen, het is altijd verdriietig, je kan iemand niet voorzichtig loslaten, iemand die jou niet kwijt wil.
en ja, als er een ander in het spel is dan is het ms extra pijnlijk voor de verlatene, maar verlaten worden zonder een derde in het spel, geloof me, doet net zo'n zeer, breek dus daar je hoofd niet over, ook al verdiende het niet, zoals Tico het noemde, de schoonheidsprijs.
een relatie eenzijdig verbreken verdient dat nooit.

dus geen veroordeling hier, net zo goed niet. , veel sterkte, voor jullie allemaal.
gun hen ook de tijd het te verwerken, ook je nieuwe liefde, laat 'ze" even met rust, het komt vast allemaal goed, al zal het even duren.
mensen kunnen kwaad zijn, maar ze houden ook van je, en kennen je dus, en zullen vast met de tijd begrijpen dat het geen moedwil was, dom , ja, dat wel, maar gun ze die kwaadheid, laat het uitrazen, en er komt echt wel weer rust, ook bij jou.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_59676174
Bar, ik hoop voor je dat de liefde alles overwint
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_59676323
Dan heb ik ook nog wat (wel van een heel ander kaliber)

Ik heb altijd gezegd dat ik na Meike nog wel een tweede kindje zou willen, mocht dat lukken.
Mijn vriend heeft het er al een tijdje over. Die wil meteen wel.
Maar bij mij slaat de twijfel toe.
Ik geniet nu zo van Meike. Ben bang dat dat straks niet meer kan (in ieder geval minder)
Ik ben zo bang dat een tweede kindje ten koste van haar gaat.
Aan de andere kant, het zou heel goed zijn voor Meike
Ze heeft nu alle aandacht en daar maakt ze ook gebruik van
Soms doet ze echt verwend, en dan denk ik dat het goed zou zijn als zij de aandacht zou moeten delen.
Ze is wel hartstikke gek op andere kinderen, en ze zou het vast wel leuk vinden (eerst wel in ieder geval haha)
Herkennen jullie de twijfels? En wat heb je ermee gedaan?
Je zou zeggen, wacht dan nog even, als je nu twijfelt.
Maar ik denk dat deze twijfels dan niet weggaan. Plus dat mijn vriend niet al te lang wil wachten.
  woensdag 25 juni 2008 @ 14:25:41 #25
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59676398
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 13:54 schreef milagro het volgende:

[..]

dus geen veroordeling hier, net zo goed niet. , veel sterkte, voor jullie allemaal.
gun hen ook de tijd het te verwerken, ook je nieuwe liefde, laat 'ze" even met rust, het komt vast allemaal goed, al zal het even duren.
mensen kunnen kwaad zijn, maar ze houden ook van je, en kennen je dus, en zullen vast met de tijd begrijpen dat het geen moedwil was, dom , ja, dat wel, maar gun ze die kwaadheid, laat het uitrazen, en er komt echt wel weer rust, ook bij jou.
Met rust laten doe ik in elk geval wel, al heb ik net wel een redelijk normaal gesprek met marco gevoerd, even zonder scheldpartijen, en gebekvecht.
Maar de andere partij zit nu ook voor zijn werk terug in het buitenland, en heb hem die rust aangeboden, hij kan weer kontackt opnemen als hij er weer aan toe is.
Wel heb ik hem nog wel gsmst dat ik hem met rust laat, maar dat hij moet weten dat ik er voor hem ben als hij erover praten wilt, en dat het mij spijt.
Voor de rest laat ik het rusten.
al kan ik momenteel nog steeds niet veel meer dan huilen trillen en me zo ontzettend klote voelen
  woensdag 25 juni 2008 @ 14:25:57 #26
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_59676411
Weet je Bar, soms moet er gewoon iets 'geks' gebeuren voordat het wiel echt gaat draaien.
Wat je gedaan hebt is wellicht niet handig en vast ook kwetsend voor mensen die je lief zijn. Maar als ze echt voor je gaan dan zullen ze leren je te vergeven.
Het zal alleen tijd nodig hebben.
Dit alles is gewoon nodig om een nieuwe weg in te slaan. Hoe deze er ook uit ziet.
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 25 juni 2008 @ 14:26:18 #27
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_59676425
Karin, je 'hoeft' voor niemand nog een kindje, alleen voor je vriend. Ik zou het snel met hem bespreken. Gewoon je twijfels uiten. Ik herken het niet van mezelf, dus ik kan je ook niet vertellen of het overgaat. Alleen het alombekende; bij twijfel; niet doen. Al geloof ik natuurlijk dat je van een 2e net zoveel houd als nu van Meike, daar ben ik van overtuigd!
  woensdag 25 juni 2008 @ 14:37:35 #28
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59676748
Bar, ook mooie mensen maken wel eens fouten...
Sterkte.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_59676908
Lishe, hoe was het voor jouw oudste dochter om er ineens een zusje bij te hebben?
Ik wil het aan de ene kant wel graag hoor, maar ik vind het "zielig" voor Meike
  woensdag 25 juni 2008 @ 14:46:45 #30
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59676984
Bar, ik kan niets meer toevoegen aan alle wijze woorden die hierboven allemaal al staan

Karin, een moederhart groeit met het aantal kinderen dat ze heeft En wat precies zou er zielig zijn voor Meike? Dat ze leert dat niet alleen op de wereld is? Dat ze eens op haar beurt moet wachten? Dat ze een speelkameraadje heeft?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 25 juni 2008 @ 14:48:17 #31
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59677025
Een mooie die ik hier ooit op Fok! eens heb gelezen:
Moederliefde deelt zich niet, maar vermenigvuldigt zich.
  woensdag 25 juni 2008 @ 14:56:32 #32
593 sjak
Juffie Bloem
pi_59677242
Verkeerd topic
Lekker douchen!
  woensdag 25 juni 2008 @ 14:58:23 #33
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59677286
Sjak.
Ga maar lekker douchen.
  woensdag 25 juni 2008 @ 14:59:56 #34
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59677325
Och lieverd, ik lees net pas van Stijn.
Wat ontzettend naar en spannend zeg.
pi_59677511
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 14:48 schreef Moonah het volgende:
en dit geldt ook voor de vaderliefde ...

Ik zeg dit aangezien bij ons mijn echtgenoot de twijfels had die Karin heeft.
Hij zag het als verraad naar onze zoon. Alsof hij niet goed genoeg zou zijn.

Maar gelukkig zijn die gevoelens als sneeuw voor de zon verdwenen zo gauw hij zijn tweede kind zag

Maar wat Lishe ook al zegt; je moet natuurlijk niks. Maar aangezien je vriend wel de behoefte heeft moet het wel bespreekbaar zijn...

moeilijk toch altijd hoor...vind ik
pi_59677723
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 14:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lishe, hoe was het voor jouw oudste dochter om er ineens een zusje bij te hebben?
Ik wil het aan de ene kant wel graag hoor, maar ik vind het "zielig" voor Meike
Ach Karin, ik herken die twijfels wel. Zelfs nu nog steken ze af en toe de kop op en dan ben ik al zwanger van de tweede

En dit kind is ook net zo gewild hoor, maar heel het gezinssysteem en de groepsdynamiek wordt straks veranderd. Maar ik ben er ook nuchter over en weet dat we ons allemaal aanpassen als het moment daar is.

Je weet toch niet vooraf hoe het zal zijn.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_59677778
quote:
Klinkt goed Moonah!

Het is wel bespreekbaar hoor met mijn vriend. hij begrijpt het ook wel
Maar hij kijkt er wat makkelijker tegenaanl
Net wat ET zegt, wat is er zielig voor Meike....niks eigenlijk....als je het zo bekijkt

Maar het verhaal van Chacama ligt ook nog vers in mijn geheugen
Fleur die onzeker is geworden sinds de komst van haar zusje enz

Ik slik voorlopig nog mooi de pil, en we zien het wel
Aankomend weekend naar Katwijk!!!!
pi_59677878
quote:
Dit is ZO WAAR! Weet ik inmiddels
Toen ik nog 'twijfelde' opende ik het volgende topic: Overwegingen 2e kindje
Misschien heb je er wat aan..

Volg je hart!
Ook voor _Bar_
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_59677935
Bar, heftig . Er is al zoveel gezegd, daar heb ik eigenlijk weinig aan toe te voegen. Pas op jezelf

Karin, twijfels zijn herkenbaar...
Het kriebelt hier best wel en daar had ik het al een paar keer met lief over gehad. Maar echt serieus was hij niet. Komt hij van de week ineens dat hij er serieus over heeft nagedacht en ook wel voor een 2e wil gaan op niet al te lange termijn. En waar ik misschien wel had "moeten" staan juichen sloeg dat ineens om in enorme twijfel... Wat is dan "het goede moment" en moeten we het nou wel doen enzovoort... Blijkbaar was het wel veilig dat lief twijfelde... .
Fake it till you make it...
pi_59678106
Hier is M. ook vrij stellig dat er geen 2e komt. Hij vind het gewoon goed zo. En dan ga ik weer twijfelen, wat nou als het over een jaar toch gaat kriebelen? Hij heeft nu 2 kinderen, Priscil gaat lekker haar eigen gangetje, lekker aan het puberen en gaat alweer naar de middelbare. Ik wil Jen toch op onze slaapkamer houden tot ze 2 is en dan mag ze lekker op haar eigen kamertje gaan slapen, dus als er over 2 of 3 jaar nog een baby zal komen en die ook 2 jaar bij ons slaapt dan is ruimte geen probleem, aangezien we over een jaar of 5 gaan verhuizen naar het zuiden des lands...
Ik wil niet het traject "ziekenhuis in ziekenhuis uit" in. maar misschien wil ik dat wel over 2 jaar. Jen is zo'n leukerd, daar kan ik er wel 12 van hebben!
pi_59678199
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 15:22 schreef lcicle het volgende:

[..]

Dit is ZO WAAR! Weet ik inmiddels
Toen ik nog 'twijfelde' opende ik het volgende topic: Overwegingen 2e kindje
Misschien heb je er wat aan..

Volg je hart!
Ook voor _Bar_
thanks, hier staan wel wat meer ervaringen in
Zal ze eens op mijn gemakkie doorspitten
  woensdag 25 juni 2008 @ 16:03:44 #42
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59678941
Karin, hier had ik de hele zwangerschap last gehad van die gevoelens, maar het is dus echt waar..... je moederhart groeit gewoon mee met het aantal kinderen

Bar

Hier gaat het *vandaag in ieder geval* heeeeel goed! Vanmorgen heeft Amber getrakteerd op school, daarna met Iris en mijn zusje naar de markt geweest en daarna Amber weer opgehaald. Thuis heb ik opgeruimd, de was gedaan, de vaatwasser uit- en ingeruimd en weer uitgeruimd, stofzuigen. En ik vond het allemaal niet erg
Amber heeft het buurmeisje te spelen en dat is gewoon gezellig allemaal..

Vanmorgen dan ook de laatste benodigde kopieën gemaakt en de aanmelding voor de opleiding op de bus gedaan!

Voor anderen is het misschien raar dat ik nu zo blij wordt van dat soort pietluttige dingetjes maar ik voel me voor het eerst sinds tijden nuttig en een leuke moeder enzo
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  woensdag 25 juni 2008 @ 16:06:35 #43
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59679013
Wat goed LadyS! Echt niet raar, maar superkeigaafgeniaalsupercalifraginesdingesalecdotius (aldus M. Poppins). Juist die kleine dingen, als dat goed gaat, kun je je zo goed en stoer en sterk en een goede mama voelen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  woensdag 25 juni 2008 @ 16:54:30 #44
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_59680374
Karin, hier nog maar 1 kindje, dus geen ervaring, helaas. maar ik begrjip wel wat je bedoelt
LadyS, fijn dat het goed gaat!
Heb je nog last van de nierstenen of is het helemaal opgelost?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 25 juni 2008 @ 17:53:37 #45
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59681718
bar, eigenlijk weet ik niet wat ik moet zeggen en borrelen er een heleboel vragen bij mij naar boven...
ik denk dat je wel weet wat ik bedoel
maar al dat boven alles blijft staan is dat je sterk bent en sterk kunt blijven.
de situatie valt moeilijk nog te veranderen het enige dat je kan is werken aan een pad eruit. zorg voor duidelijkheid en ben eerlijk. hoe moeilijk het ook is.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_59682859
LadyS, wat fijn dat het vandaag goed gaat
pi_59683408
Ik kom ff melden dat ik hier niet meer ga posten. Heb er de zin en de tijd niet meer voor. Vond het een tijd erg gezellig hier maar nu ff niet meer. Misschien over een hele tijd wel weer maar nu ff niet.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 25 juni 2008 @ 19:24:15 #48
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59683668
Over een tweede kindje, ik twijfelde ook best, en vond het in het begin ook heel zielig voor Freek, want die was ook echt even de weg kwijt, de eerste maanden.

Voor mezelf was ik er echter op een gegeven moment uit. Vooral het idee dat hij misschien zèlf de druk ging voelen van het enige kind zijn (vrij vertaald, alle ogen zijn op mij gericht, en het geluk van mijn moeder hangt voor een groot deel af van mij, zoiets).
Nu is Freek 6, de jongste drie en ze hebben echt heel veel aan elkaar. Als de 1 straf krijgt, gaat de ander troosten, en samenspannen tegen ons doen ze ook .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 25 juni 2008 @ 19:25:01 #49
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59683681
En dan heb ik nog niet eens verteld dat ik me heb aangemeld als hulpjuf bij de psz en dat ik om 15.00 uur al bezig was met het eten klaarzetten

MeNicole, ben benieuwd hoe lang je het nu volhoudt
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 25 juni 2008 @ 19:28:14 #50
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59683762
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 19:25 schreef LadyS het volgende:
En dan heb ik nog niet eens verteld dat ik me heb aangemeld als hulpjuf bij de psz en dat ik om 15.00 uur al bezig was met het eten klaarzetten

MeNicole, ben benieuwd hoe lang je het nu volhoudt
was t niet koud om 5/6 uur?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_59683837
Ik ben daar zelf nooit bang voor geweest voor die gevoelens. Ik heb ook nog nooit gehoord ieder geval van een moeder die niet net zoveel hield van haar 2e kind als de 1e. En gelukkig bleek het ook zo te zijn
  woensdag 25 juni 2008 @ 21:31:56 #52
108648 cattie
lieve moeder
pi_59687856
Bar, iedereen maakt fouten en doet soms dingen die beter anders aangepakt hadden kunnen worden. Je kunt niet meer veranderen wat je hebt gedaan, maar je hebt het nu open gegooid en dat is goed. Veel sterkte de komende tijd, want het zal niet makkelijk zijn. Ik wens je alle goeds!

LadyS, wat fijn dat je je goed voelt!

Mijn man en ik zijn allebei volledig voor een tweede gegaan, in zover herken ik je twijfels niet Karin. Maar ik moet zeggen dat ik het nu af en toe benauwd krijg. Hoe ga ik alles regelen, 1 kind neem je nog redelijk makkelijk mee, maar 2? En wat als Ive er niets aan vindt? Nou ja, er is nu geen weg terug meer en zoveel anderen hebben het gedaan, dus het zal wel goed komen. Hoop ik.
  donderdag 26 juni 2008 @ 02:17:00 #53
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59695758
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 17:53 schreef Ynske het volgende:
bar, eigenlijk weet ik niet wat ik moet zeggen en borrelen er een heleboel vragen bij mij naar boven...
ik denk dat je wel weet wat ik bedoel
maar al dat boven alles blijft staan is dat je sterk bent en sterk kunt blijven.
de situatie valt moeilijk nog te veranderen het enige dat je kan is werken aan een pad eruit. zorg voor duidelijkheid en ben eerlijk. hoe moeilijk het ook is.
stel die vragen gewoon dat weet je
pi_59695894
Bar, ik stuitte juist toevallig op je verhaal.

Ik wil je allereerst veel sterkte wensen met alles wat nu komen gaat.

Ik zeg vaak, voornamelijk veel tegen mezelf gezegd; verliefd worden kun je op iedereen, een relatie aangaan niet. Een 'fling', 'verliefdheid', 'gevoel' kan heel snel ontstaan, ik weet van mezelf dat zelfs een droom dit kan opwekken. Een pril iets is niet te vergelijken met een langdurige relatie. Uiteindelijk valt er bij ieder mens wel wat vervelende of saaie dingetjes te ontdekken, worden mensen minder attent en romantisch of doen minder hun best dan dat er in het begin gebeurde. Heel normaal ook, want de hofmakerij kun je niet 10 of 20 jaar lang dag in dag uit volhouden, elkaar afentoe blijven verrassen en dingen blijven delen is natuurlijk wel leuk; maar ook dat kan niet iedereen of is niet iedereen even bewust van.
Als je niet lekker in een relatie zit dan wordt het tijd de balans op te maken, de plus en mins van je relatie op een rij te zetten, kijken waar het probleem ligt en of je daar genoegen mee kunt nemen of er gewoon definitief een punt achter moet zetten Zelfde geld in een nieuwe relatie en proberen te kijken/voorspellen of de relatie nog zo vlammend is na 5 jaar in zoverre dat kan als je iemand nog niet door en door kent.

Als ik jou was zou ik de tijd iig benutten voor jezelf alles op een rijtje te zetten, jezelf tijd en rust te gunnen en hiermee er sterker uit te komen.

Ik hoop niet dat je het erg vind dat ik me er 'zo even mee bemoei', ik hoop dat je hier als een krachtige vrouw uit zult komen!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  donderdag 26 juni 2008 @ 03:12:26 #55
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59695956
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 02:52 schreef Llewella het volgende:
Bar, ik stuitte juist toevallig op je verhaal.

Ik wil je allereerst veel sterkte wensen met alles wat nu komen gaat.

Ik zeg vaak, voornamelijk veel tegen mezelf gezegd; verliefd worden kun je op iedereen, een relatie aangaan niet. Een 'fling', 'verliefdheid', 'gevoel' kan heel snel ontstaan, ik weet van mezelf dat zelfs een droom dit kan opwekken. Een pril iets is niet te vergelijken met een langdurige relatie. Uiteindelijk valt er bij ieder mens wel wat vervelende of saaie dingetjes te ontdekken, worden mensen minder attent en romantisch of doen minder hun best dan dat er in het begin gebeurde. Heel normaal ook, want de hofmakerij kun je niet 10 of 20 jaar lang dag in dag uit volhouden, elkaar afentoe blijven verrassen en dingen blijven delen is natuurlijk wel leuk; maar ook dat kan niet iedereen of is niet iedereen even bewust van.
Als je niet lekker in een relatie zit dan wordt het tijd de balans op te maken, de plus en mins van je relatie op een rij te zetten, kijken waar het probleem ligt en of je daar genoegen mee kunt nemen of er gewoon definitief een punt achter moet zetten Zelfde geld in een nieuwe relatie en proberen te kijken/voorspellen of de relatie nog zo vlammend is na 5 jaar in zoverre dat kan als je iemand nog niet door en door kent.

Als ik jou was zou ik de tijd iig benutten voor jezelf alles op een rijtje te zetten, jezelf tijd en rust te gunnen en hiermee er sterker uit te komen.

Ik hoop niet dat je het erg vind dat ik me er 'zo even mee bemoei', ik hoop dat je hier als een krachtige vrouw uit zult komen!
Vind het niet erg hoor dat je je hier mee bemoeid anders had ik het al helemaal niet online moeten gooien, althans niet hier op een druk bezocht fora.

Maar die dingen op een rijtje zetten, heb al langere tijd geleden gedaan, vandaar dat ik ook heel goed wist/weet dat ik met die andere persoon echt heel gelukkig mee zou kunnen gaan worden.
Sterker nog het zat bij beiden zo goed, dat we besloten hadden om per 1 september bij elkaar te gaan wonen.
Afelopen weekend, hebben we samen nog een waterbed en een nieuwe bank besteld.
Allemaal dingen die je doet denk ik als je voelt dat het goed zit.

Het lijkt misschien allemaal wat snel enzo, maar het was wel serieus en dat is in mijn ogen nog steeds.
Maar er was 1 duidelijke afspraak en dat was eerst het ene beeindigen en dan pas met het ander beginnen.
En dat is dus niet gebeurd, en is er enorme onduidelijkheid ontstaan, wat opzich weer heel logisch is.

Wel weet ik heel goed dat het geen bevlieging geweest is, want heel eerlijk daar was ik in het begin ook erg bang voor, want het gras lijkt altijd groener bij de ander., maar hoe langer we met elkaar omgingen, we zagen elkaar niet zo heel veel omdat hij ook voor het werk heel veel in het buitenland zit, maar hadden mail sms bel en msn kontack, dus heel veel communicatie, waardoor we elkaar op een andere mannier hebben leren kennen.
De keren dat we samen waren, waren dan ook altijd heel speciaal, en genoten we intens van elkaar en gingen we nog geregeld verder op de dingen waar we het via de andere mogelijkheden om contackt te hebben verder.

Maar dat geeft nu in dit gedoe geen verdere toevoeging.

Ik heb 2 mannen voorgelogen, en waarom... dat vraag ik mij af, zeker omdat ik die ander gewoon niet kwijt wil, al zal dat nu nog maar moeten blijken....
Ik vind het echt nog steeds enorm zwak van mezelf dat ik niet gewoon erover eerlijk kon zijn.

volgens mij staat het nu erg warrig maar hopelijk begrijp je me een beetje
pi_59696902
Mag ik hier even melden dat ik vanmorgen een spijkerbroek maat 28 uit de kast pakte en dat deze zonder moeite over mn billen gleed??

WIEEEEEEEE, er zijn tijden geweest dat ik de broek die ik nu aan had echt niet over mn bovenbenen kreeg, en toen was ik niet eens zwanger! (Nu alleen de blubberbuik nog)

Oh, en M. kwam gister met het verhaal dat onze buurman hem had gevraagd om mee te gaan sporten. Ik heb een beetje aangemoedigd dat het wel een beetje nodig is, aangezien hij de vreetbuien met mij meedeed in de zwangerschap, maar hij is zn buik nog niet kwijt.
  donderdag 26 juni 2008 @ 09:08:38 #57
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59697200
Bar, wat een moeilijke situatie
Luister naar je hart, naar je gevoel. Uiteindelijk zul je daar het gelukkigst van worden zodra deze nare periode voorbij is.
Sterkte!

Icicle, ik heb je topic gelezen en nu kan ik helemaal niet meer wachten voordat het zover is en ik een positeve test krijg
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 26 juni 2008 @ 09:11:20 #58
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59697235
Bar `
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_59697395
Bar, het is niet warrig hoor, maar vrij duidelijk. Ik hoop dat je er goed uit kunt komen met beiden (of goed afsluiten). Sterkte gewenst!!!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_59701542
dat hoop ik ook, bar. wat rot meid, dat je je zo in de nesten gewerkt hebt. dikke kus voor jou en sterkte voor jullie alledrie. hopelijk komt 't goed met je nieuwe geliefde, ik vind 't wel sterk van 'm dat hij die voorwaarde stelde. hopelijk is hij ook zo sterk dat hij fouten kan vergeven.
pi_59702026
Bar sterkte ermee!

LadyS je klinkt super!
pi_59702509
LadyS, fijn dat je je zo voelt nu

Bar, wat een toestanden Ik hoop dat dingen toch goed gaan komen want ik kan me voorstellen dat iedereen in het verhaal verdrietig is om verschillende redenen. Door eerlijk en open te zijn denk ik dat je het beste bezig bent. Ik hoop dat je nog een kans krijgt
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 26 juni 2008 @ 13:59:43 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59704722
Barreke...
Ook jij hebt recht op geluk hoor, daar zou ik me iig niet schuldig over voelen. En de manier waarop? Mwoah, niet helemaal netjes en brandschoon, maar ook daar ben je niet uniek in toch? Ik hoop dat het linksom of rechtsom uiteindelijk allemaal goed komt voor je.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Deze moeder wil alleen maar heeeeeeeeeeeeel graag naar huis. Mexico was leuk, Puerto Rico is waanzinnig (echt ik zou hier zo gaan wonen) maar kan echt niet wachten tot ik zaterdag mijn prulleke weer vast kan pakken.

Oh shit, dit is wellicht niet erg subtiel in een reactie op jou, Bar. Ehm... ik weet dat ik wat dat betreft idd niet mag klagen, dat er voor mij iig nog een zaterdag is, maar ehm... nou ja, je snapt me wel toch?
  donderdag 26 juni 2008 @ 14:09:37 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59705055
Oh en over een 2e? Liever vandaag dan morgen!
  donderdag 26 juni 2008 @ 14:40:14 #65
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_59706041
BE, jouw situatie is anders als van Bar. Daar hoef je je niet voor te verontschuldigen. Ik denk dat Bar dat ook vindt.
Maar je bent wel een klaagkont hoor. Zo blassée doen over een tripje Mexico en Puerto Rico.
Ik zat gister ook niet mijn kont op Hawaii of op de Seychellen.
Zonder gekheid, ik kan me je helemaal voorstellen. Even weg van je kind is best leuk, maar als thuiskomst in zicht is...

Ik heb me voorgenomen min. een week lang vroeg naar bed te gaan. Ik ben al weken chronisch moe. Denk wat onder de leden te hebben wat er door de drukte niet uit kan en zich uit via de vermoeidheid. Even tijd dus om te luisteren naar het lijf.
pi_59711766
Bar . Geloof het of niet, maar ik denk dat ik exact weet hoe je je voelt... Lastige situatie, en ik hoop écht dat je eruit komt met je nieuwe lief!! en fouten maken mogen we allemaal hoor!!
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_59714921
Ik zal mijn situatie hier niet gaan omschrijven want daar hebben we het nu niet over maar ook ik ben niet echt netjes geweest in het verleden. En iedereen maakt fouten ook al klinkt dat zo heerlijk cliche. Jij hebt wel het lef om er voor uit te komen en het te bespreken. Is ook goed, want je moet je ook kunnen uiten. Jij wil er ook tenminste aan werken en ook niet onbelangrijk: je wéét dat je fout zit.
Erover praten en oplossingen zoeken is wat je moet doen en waar je volgens mij mee bezig bent
Schuldig voelen mag best en hopelijk leer je ervan.
Ik heb ieder geval geleerd dat leugens zinloos zijn, of ze komen uit, óf je houdt je zelf voor de gek.
Gelukkig krijgen we allemaal nieuwe kansen!

[ Bericht 0% gewijzigd door TeenageDirtbag op 26-06-2008 21:24:18 ]
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:37:39 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59729147
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 14:40 schreef dutchie het volgende:
BE, jouw situatie is anders als van Bar. Daar hoef je je niet voor te verontschuldigen. Ik denk dat Bar dat ook vindt.
Maar je bent wel een klaagkont hoor. Zo blassée doen over een tripje Mexico en Puerto Rico.
Ik zat gister ook niet mijn kont op Hawaii of op de Seychellen.
Zonder gekheid, ik kan me je helemaal voorstellen. Even weg van je kind is best leuk, maar als thuiskomst in zicht is...
Oh nou in dat geval, check online het 'Caribe Hilton' in San Juan, Puerto Rico...
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:45:25 #70
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59729336
He bah BE, daar zou ik nou echt nooooit heen willen.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 15:25:56 #71
142232 Le_Saboteur
user unknown
pi_59732974
wat _bar_ voor het gemak even vergeet te melden is dat die betreffende nieuwe lover een (nu wat minder) fijne collega van me is.
en dat _bar_ tegenover mij tot de dag dat ik voor mijn werk naar marokko vertrok en zelfs tot een paar dagen terug vol bleef houden dat het niet goed /niet slecht ging.
ook vergeet ze even te melden dat bar al zover was dat ze met hem afgesproken had om per 1 sep. bij hem in te trekken. en ik zou alles zo koud op mijn dak krijgen.
hier zit nu dus de huilende derde.
en Anitra wat bedoel je met angst ?
"try to think outside the box"
"een beetje fout kan soms best eens erg goed zijn"
"ik ben ook gek op katten , zullen we recepten uitwisselen"
  vrijdag 27 juni 2008 @ 15:33:43 #72
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59733190
Dit heeft ze wel gemeld, maar is het niet handiger dat jullie dit zelf uitpraten/vechten/weetikveelwat ipv hier in het openbaar?
*OUD heilige*
pi_59733288
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 15:33 schreef YPPY het volgende:
Dit heeft ze wel gemeld, maar is het niet handiger dat jullie dit zelf uitpraten/vechten/weetikveelwat ipv hier in het openbaar?
Wat YPPY zegt. Ga alsjeblieft alles met elkaar persoonlijk bespreken en niet via internet. Dat maakt dingen vast voor iedereen nog erger
  vrijdag 27 juni 2008 @ 15:44:17 #74
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_59733461
Ben ik wel met jullie eens.
Maar ik begrijp ook de boosheid wel, hoor. Hoewel Bar inderdaad deze dingen wel gewoon eerlijk heeft verteld hier, begrijp ik zo'n greep wel om ons ook zijn kant te laten weten. Maar verstandig is het niet, denk ik ook.

Sterkte voor allemaal. Moet heel pijnlijk zijn zo over elkaars gevoel te lezen in deze situatie.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † vrijdag 27 juni 2008 @ 15:47:26 #75
43556 miss_dynastie
pi_59733533
Sterkte, le_saboteur.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 15:49:25 #76
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59733587
Tuurlijk, maar het is voor allebei emotioneel en het is sowieso niet goed zoiets online uit te vechten.
Dat was de eerste afspraak die J. en ik maakten, nooit niet relatiegedoe online zetten. Als je partner ergens niet komt kan dat nog wel, maar als je er allebei post, kun je beter irl iets bespreken. Je kwetst elkaar alleen nog maar meer. Plus dat er tientallen mensen met popcorn erbij van zitten te genieten.

Snoopy, hoe is dat nou? Het idee dat je straks in een helemaal nieuw huis woont? En dat jullie van alle toestanden af zijn? Ik vond dat zo fijn, alleen al het idee van erop vooruit gaan.
*OUD heilige*
pi_59733689
Ik begrijp het ook heel goed hoor Sugar, maar het is precies zoals YPPY zegt: geen relationele problemen op internet bespreken. Ik ben gewoon bang dat het dan allemaal alleen maar erger wordt. En ook voor le-saboteur: heel veel sterkte met dit.

YPPY, lief dat je het vraagt Ik begin steeds blijer te worden en heb er enorm veel zin in! Het wordt echt erg mooi allemaal. En groot Nog een week of 3 a 4 en dan kunnen we dan eindelijjk verhuizen.
Zo te lezen zijn jullie ook erg blij met het nieuwe huis?
  vrijdag 27 juni 2008 @ 15:59:05 #78
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59733804
Echt leuk he Verhuizen en alles opknappen en inrichten en spulletjes uitzoeken en het mooi maken en leuk en zoals je het zelf wilt
Wij zijn echt blij met ons huis, we moeten nog steeds best wat doen (plintjes ) maar het is heerlijk om zoveel ruimte te hebben. En dan hebben we echt een simpel rijtjes huis, maar als je uit een flatje komt, ga je er al snel veel op vooruit. En gisteren moest ik zo lachen toen ik het er met een vriendin over had dat ik gewoon blij ben met de verschrikkelijk foute droogmolen in de tuin.
*OUD heilige*
pi_59733907
heerlijk kneuterig dus

Ik geloof dat ik dingen nu ook redelijk onder controle heb. Ik kon nog wel eens wakker liggen en denken over belangrijke dingen die ik misschien wel zou vergeten
Ook het bij mijn moeder wonen is inmiddels gewend. Ik moest echt weer een ritme vinden maar nu voel ik me rustiger gelukkig. Ik word (bijna) helemaal enthousiast van je droogmolen
  vrijdag 27 juni 2008 @ 16:14:38 #80
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_59734127
Jullie zijn vertrut
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 27 juni 2008 @ 16:18:07 #81
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59734197
Ik ben zelfs helemaal blij met de drie pakjes nieuwe wasknijpers in vrolijke kleurtjes die ik bij de action heb gekocht.

Anna is wakker, gaan we gezellig samen koken.
*OUD heilige*
pi_59734524
Ruim de droogmolen maar voorzichtig op, als hij in de knoop zit is hij niet zo lief meer.

Ik voel me goed! Wel vaak moe, maar denk dat dat door de zwangerschap komt. Maar het loopt gewoon allemaal lekker hier.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 17:04:34 #83
3011 E.T.
pi_59735061
Droogmolen in de knoop?? Hoe krijg je dat nou voor elkaar?

Wasknijpertip voor de vertrutte medemens: Ikea (dan blijven de spijkerbroeken tenminste hangen in de wind )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_59735369
Oh Ikea, weer iets voor op mn lijstje . Vriendinnetje komt binnenkort en stelde voor naar Ikea te gaan en nu loop ik al dagen te bedenken wat ik daar allemaal "nodig" heb...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 27 juni 2008 @ 17:27:05 #85
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59735433
wasknijpers
sinds die dingen bij mij altijd kapot gaan als ik ze gebruik
hang ik de was nu gewoon over t rekje heen, geen pin meer in gebruik
maar t hangt dan ook wel binnen dus geen last van wind
Today is life -

Dale Carnegie
  † In Memoriam † vrijdag 27 juni 2008 @ 17:37:09 #86
141844 Macka66
pi_59735587
Ik moet hard gaan onttrutten En daar heb ik het best moeilijk mee. Omdat mijn contract afgelopen is per as dinsdag heb ik me weer in het sollicitatiegedoe gestort. Maar het is zo anders, nu ik twee kinderen heb. De tijd is kostbaar, gaat zo snel. Lucie wordt komende maandag al twee jaar, Maja is vandaag al drie maanden en ik ben eenenveertig, en da's best op leeftijd voor de arbeidsmarkt. Komt nog extra druk bij omdat ik hoofdkostwinner ben. (En ik ben nog duidelijk niet ontzwangerd ook, qua energie en souplesse)
* Macka66 droomt van een succesvol eigen bedrijfje waarmee ze een goede balans zou kunnen vinden tussen verdienen en opvoeden
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_59735878
Ja, een eigen bedrijfje dat lijkt mij ook ooit nog wel eens wat. Hoewel ik mijn baan echt wel heel leuk vind. trouwens. En het bedrijf waar ik werk ook.

Maar over een aantal jaar wil ik toch wel iets voor mezelf doen, ernaast.
pi_59736148
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 17:04 schreef E.T. het volgende:
Droogmolen in de knoop?? Hoe krijg je dat nou voor elkaar?
Nou, hij stond altijd in de schuur. En ineens lag hij er en lag er van alles bovenop. Alle draadjes in de war. Heel irritant!
pi_59738020
macka66 .. zullen we samen wat opzetten?

ik zit momenteel in zo'n "ik wil wat anders" fase
de vervolgopleiding die ik via huidige baan zou kunnen doen, komt financieel op zo'n nadelig verhaal dat ik zó baal van het gezeik dat ik sterk de neiging heb nee te gaan zeggen.
Maar, zonder opleiding niet verder in die sector wat mij betreft. Was leuk voor tijd tussen afstuderen en de kinderen nu (niet zo bewust bedacht toen ik er begon hoor.. maar zo lijkt het nu wel mooi op z'n plek te vallen)
Maar nu?!
  † In Memoriam † vrijdag 27 juni 2008 @ 20:26:28 #90
141844 Macka66
pi_59739269
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 19:34 schreef marit1978 het volgende:

de vervolgopleiding die ik via huidige baan zou kunnen doen, komt financieel op zo'n nadelig verhaal dat ik zó baal van het gezeik dat ik sterk de neiging heb nee te gaan zeggen.
Maar, zonder opleiding niet verder in die sector wat mij betreft. Was leuk voor tijd tussen afstuderen en de kinderen nu (niet zo bewust bedacht toen ik er begon hoor.. maar zo lijkt het nu wel mooi op z'n plek te vallen)
Maar nu?!
Als je iets weet waar we direct twee maal modaal uit kunnen halen, direct!

Vind je de sector eigenlijk nog wel leuk?
  vrijdag 27 juni 2008 @ 21:17:26 #91
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59740441
Vroegah dacht ik altijd dat als het nou niks zou worden met mij ik altijd nog een eigen bedrijfe kon beginnen

Ik zou het wel willen trouwens, maar ik zou niet weten wat voor bedrijf. Af en toe probeer ik wel een briljant idee te bedenken voor een webwinkel ofzow, maar vooralsnog zonder succes
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_59740846
Nou ja, zomaar iets beginnen zonder back-up zou ik zelf niet zo snel durven.
Maar over een paar jaar als ik wat meer tijd heb, als alle kinderen op school zitten ... Ja, dan zou ik graag iets naast m'n werk doen.
Volgend jaar rond ik m'n studie af als het goed is, ik wil er dan nog één achteraan plakken denk ik. Dat is dan ook klaar.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 21:59:58 #93
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59741321
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 19:34 schreef marit1978 het volgende:

Maar nu?!
Ik wil ook wat anders. Maar ik MOET ook wat heel anders gaan doen als mijn contract afgelopen is. Maar wat zijn nou leuke parttime banen? . Wat is uberhaupt leuk om de komende vier jaar te doen waarbij ik me niet de hele dag af zit te vragen of het al het gezeik met oppassen en halen/wegbrengen vroeg in de ochtend wel waard is .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 27 juni 2008 @ 22:02:25 #94
3011 E.T.
pi_59741384
Ik weet uit eigen ervaring dat een eigen bedrijf niet echt iets voor mij is ..
Heb 1,5 jaar een eigen verzekeringskantoor gehad, maar acquisitie wordt ernstig onderschat en dat is zo vreselijk niet mijn ding..
Laat mij maar gewoon in loondienst werken.. stukken relaxter
  vrijdag 27 juni 2008 @ 22:06:45 #95
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59741464
Ik ben thuisgebleven nadat Freek een jaar werd. Mijn moeder kon niet meer oppassen, ik wist dat ik nog meer kinderen wilde, en de baan van mijn man gaf geen ruimte in de zin van dat ik erop kon rekenen dat hij ze op kon halen/een dag thuis zijn.

Ik heb er geen spijt van, voor met name Freek is het heel goed geweest dat ik er altijd was, maar in januari gaat jongste naar school, en oh wat heb ik een zin om weer wat te gaan doen!
  vrijdag 27 juni 2008 @ 22:10:32 #96
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_59741551
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_59741567
Een eigen verzekeringskantoor moet ik ook niet aan denken. Mijn broer heeft een eigen hypotheekkantoor en als ik die verhalen allemaal hoor... En ik ben niet voor niets uit de verzekeringen gestapt na 15 jaar.

Maar met mijn ex heb ik vroeger ook een eigen bedrijf gehad en dat was wel fijn. Maar in loondienst werken heeft ook inderdaad zo z'n voordelen.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 22:13:16 #98
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59741613
Als we het ons financieel konden permitteren zou ik morgen ontslag nemen
©Dumbo
pi_59741692
Vanaf dinsdag ben ik officieel boventallig. Dat betekent dat ik binnen 9 maanden een andere baan moet zien te vinden. Maar ik vind er nu al niet veel meer aan. Mijn werk wordt uitbesteed dus het is al een beetje een aflopende zaak. Ik denk er serieus over om per 1 oktober zelf op te stappen. Ik krijg dan een ontslagvergoeding mee plus 3 extra maandsalarissen. En dan wil ik proberen via een (uitzend)bureau wat projecten te gaan en freelancen. Ik vind het wel spannend maar heb er ook wel zin in.
En aangezien Morris in augustus naar school gaat komt het allemaal wel mooi uit vind ik. Kan ik wat meer thuis zijn voor hem. Want in het begin lijkt het me best zwaar voor hem.

Oh ja, wij waren net bij IKEA maar hadden jullie even eerder over die wasknijpers kunnen beginnen? Nu heb ik ze niet. En wel meer niet omdat dingen uitverkocht waren. Oh, wat heb ik toch ook een hekel aan IKEA
  vrijdag 27 juni 2008 @ 22:22:21 #100
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59741848
Tex, hier moest de broekriem ook heel heftig aangesnoerd worden hoor. En dat betekende ook echt een stuk minder etentjes, vakantie veel soberder en ga nog maar even door.
Toch is dat allemaal wel gelukt, en de rust die we ervoor gehad hebben is imo onbetaalbaar geweest.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 22:26:38 #101
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59741977
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 22:22 schreef Leah het volgende:
Tex, hier moest de broekriem ook heel heftig aangesnoerd worden hoor. En dat betekende ook echt een stuk minder etentjes, vakantie veel soberder en ga nog maar even door.
Toch is dat allemaal wel gelukt, en de rust die we ervoor gehad hebben is imo onbetaalbaar geweest.
Mjah wij hebben nu al niet zo ruim. Ik ben al blij dat we net alles wat op orde hebben en wat minder hoeven op te letten enzow. Als ik zou stoppen met werken zouden we het nu echt niet redden dan.

Een tijd geleden toen ik er ff doorheen zat zat ik ff uit te rekenen en dacht als we de kinderopvang dan niet meer hoeven te betalen, moet het best kunnen. Maar was ff vergeten hoeveel vergoeding we van de belastingdienst daarvoor krijgen
©Dumbo
  vrijdag 27 juni 2008 @ 22:31:47 #102
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59742120
M@x , die ga ik doorsturen aan een vriendin .

Tex, het is voor iedereen anders, dat bedoel ik er ook niet mee hoor! Was Freek een flexibel kind gebleken (en had man een flexibele baan gehad!), was de keus hier ook anders geweest.
En het kon hier financieel, maar dan ook maar nèt hoor.
pi_59742534
m@x leuk nummer .

Nog een weekje en dan ga ik even fulltime moederen... ben benieuwd hoe het bevalt en ondertussen ben ik toch ook wel aan het bedenken wat ik dan straks eventueel zou willen doen... weer op een psz (als daar uberhaupt werk te vinden is...), of toch iets anders en wat dan...
Eerst dit maar afmaken .
  vrijdag 27 juni 2008 @ 23:00:14 #104
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_59742953
Bar dikke (K) voor jou, vind het heel dapper dat je hier alles zo open en bloot hebt verteld, en zoals er al vele voor me hebben gezegd je bent ook maar een mens.
Het moet vast heel moeilijk voor je zijn om (vooral na zo'n verleden te delen met je partner) de stap te maken naar een definitief einde van de relatie, en dat gaat jammer genoeg niet zonder pijn, heel veel sterkte de komende tijd.

Karin , ik denk dat het voor Meike erg leuk (en leerzaam) is om een broertje of zusje te krijgen, maar als jij nog twijfelt .... dan nog ff niet, misschien slijt dat gevoel wel.
En eeh hoeveel vrouwen wachten niet met stoppen met de pil omdat de man er nog niet aan toe is, dat werkt 2 kanten in hé.

Hier begin ik morgen aan de laatste strip voor we weer voor het echie gaan proberen, kan niet wachten ben die pil zo moe. En ik hoop zo dat het weer allemaal net zo snel gaat als de vorige keer, al heb ik er wel angst voor dat het nu niet wil lukken, vind ik zo stom want er is totaal geen reden voor maar toch.
Hoor en zie de laatste tijd zoveel gedoe om kinderen krijgen om me heen dat je weer met beide benen op de grond staat. (2x kindje overleden na geboorte + 3 miskramen binnen onze vrienden/kennissenkring)

Vandaag een echte moederfiets wezen kopen, een verlaat verjaardagscadeau van mijn man.
Dit is ie:

Kan hem morgen al ophalen en dan ff lekker een rondje met Isa doen.
Tja vergeet natuurlijk te vertellen dat ik al 2 hele jaren super zuinig op een fiets ben die ik van mijn oma heb gekregen toen zij het bejaardenhuis in ging... ik dacht die mooi te gaan gebruiken als ik een kindje zou hebben, blijkt dat met stoeltje erop ik niet meer op het zadel kom het frame is gewoon te hoog, hogere hakken dragen loste het probleem niet op hoezo dom?
Mama van Isa en Ties
pi_59743832
Marlieske, fiets ze op je nieuwe aanwinst! Dat er maar een mooie zomer mag komen, zodat je veel met Isa kan fietsen .
  zaterdag 28 juni 2008 @ 08:42:46 #106
142232 Le_Saboteur
user unknown
pi_59747865
idd misschien niet erg praktisch om het allemaal online te gooien, maar ik heb op het minst het recht om mijn kant te laten horen
en ik vind het allemaal hardstikke lief hoe jullie met bar meeleven, maar is het in al die jaren ondertussen niet bij jullie opgekomen dat ze misschien toch niet helemaal zo onvoorwaardelijk lief is.
aangezien ik dit nu voor de 2e keer meemaak (1e keer was met iemand die hier ook op fok post)
heb ik het dus wel ff helemaal gehad, in totaal 20 x!!! vreemdgaan heb ik der vergeven , en dit is mijn dank ?????????
Als ik straks terug kom uit Marokko dan is het echt exit _Bar_ en ik merk wel hoe het dan gaat lopen, slechter dan dit kan ik denk ik toch niet af zijn.
Ik wens der veel geluk met der volgende slachtoffer.
  † In Memoriam † zaterdag 28 juni 2008 @ 11:09:00 #107
43556 miss_dynastie
pi_59749164
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 08:42 schreef Le_Saboteur het volgende:
en ik vind het allemaal hardstikke lief hoe jullie met bar meeleven, maar is het in al die jaren ondertussen niet bij jullie opgekomen dat ze misschien toch niet helemaal zo onvoorwaardelijk lief is.
Ik geloof dat bar hier helemaal niet de indruk wilde wekken dat ze altijd maar lief is, ik geloof ook niet dat ze dingen achter wilde houden, want 'jouw kant', dus over je collega en dat het niet de eerste keer is enz. heeft ze wel degelijk verteld. Ik snap heel goed dat je bitter bent, ze heeft tegen jou gelogen, maar hier niet, niet over wat ze gedaan heeft nu.
De meelevende reacties zijn er dan naar mijn idee ook niet omdat ze onvoorwaardelijk lief is, maar misschien wel juist omdat ze dat niet is. Er is een hoop moed voor nodig om zo eerlijk te zijn over jezelf en daar heb ik respect voor. Ik vind ook zeker dat jij recht hebt hier jouw kant van het verhaal te doen, maar ik denk niet dat je hier zult vinden wat je graag wil vinden, daar ben ik eerlijk in. Nogmaals sterkte!
  zaterdag 28 juni 2008 @ 11:30:15 #108
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_59749539
Mar ik snap je frustratie ook wel en ook jullie verleden samen en dat verleden wat jullie hebben omtrent Thjis maar ik denk niet dat je je zo ver uit moet laten lokken dat je dat hier rond gaat lopen toeteren op deze manier.

Natuurlijk snap ik dat jij er midden in zit maar ook al is Bar niet zo lief (zoals jij zegt) dan heeft ze wel de toon gevonden om het met respect tegenover jullie uit te spreken en het openbaar te maken.

Ik wens jullie allebei (drie) heel veel sterkte de komende tijd...
pi_59749699
Mar, jij ook veel sterkte gewenst. ik kan me goed voorstellen dat je je enorm belazerd voelt. dat we Bar desondanks graag willen steunen staat daar los van.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 12:02:59 #110
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59750197
Kunnen jullie hier niet beter een R&Ptopic over maken? Het heeft nou niet echt meer iets met 'hoe voel je je als nieuwe moeder' te maken
Saartje
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 juni 2008 @ 13:02:20 #111
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59751494
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 12:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
Kunnen jullie hier niet beter een R&Ptopic over maken? Het heeft nou niet echt meer iets met 'hoe voel je je als nieuwe moeder' te maken
Nog beter lijkt het me wanneer ze zich beide onthouden van online commentaar.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 13:09:24 #112
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59751640
snoopy, wat vervelend. Zeker als je nu al minder werk heb, dat maakt het nog moeilijker. Toen ik bij mijn vorige baan weg ging, moest ik de laatste maanden ook zo doorkomen. Het plan klinkt wel goed.

Mar, het is voor jou natuurlijk ontzettend vervelend, maar het is niet goed dat online te bespreken. Ik wens je nog wel veel sterkte, het lijkt me verschrikkelijk zoiets mee te maken.
*OUD heilige*
  zaterdag 28 juni 2008 @ 13:20:29 #113
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59751850
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 13:02 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nog beter inderdaad. Een slechte soap is er niks bij
Saartje
  zaterdag 28 juni 2008 @ 13:32:49 #114
142232 Le_Saboteur
user unknown
pi_59752070
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 13:02 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

dat vind ik nu een verstandige uitspraak
  zaterdag 28 juni 2008 @ 13:36:11 #115
142232 Le_Saboteur
user unknown
pi_59752125
voor degene die mij sterkte gewenst hebben , bedankt
in 2 jaar tijd de 5 dingen moeten verliezen die je het meest dierbaar zijn, wetende
je zoon , je vrouw en je 3 huisdieren , gaat mij iig niet in mijn koude kleren zitten.
en hier wilde ik het in dit topic even bij laten.
jullie allemaal nog veel plezier hier en sorry dat ik mede dit topic heb vervuild met mijn mening die ik toch echt even kwijt moest.
groeten Marco
  zaterdag 28 juni 2008 @ 14:20:10 #116
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_59753038
Sterkte Marco, begrijp dat je je ei ook even kwijt moest.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 14:24:50 #117
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59753130
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 13:36 schreef Le_Saboteur het volgende:
voor degene die mij sterkte gewenst hebben , bedankt
in 2 jaar tijd de 5 dingen moeten verliezen die je het meest dierbaar zijn, wetende
je zoon , je vrouw en je 3 huisdieren , gaat mij iig niet in mijn koude kleren zitten.
en hier wilde ik het in dit topic even bij laten.
jullie allemaal nog veel plezier hier en sorry dat ik mede dit topic heb vervuild met mijn mening die ik toch echt even kwijt moest.
groeten Marco
Ik wilde je toch nog even heel veel sterke wensen. (Ondanks dat het een beetje offtopic is) Ik hoop voor jullie dat jullie toch op een goede manier de boel kunnen afsluiten.
Misschien is een bemiddelaar wel handig... Zo worden allebei jullie belangen behartigd en in goed overleg verdeeld...

edit: ik werd op de pm ergens op gewezen... even geedit..

En nu moet ik echt even een kind redden.

[ Bericht 8% gewijzigd door Ticootje op 28-06-2008 16:03:03 ]
pi_59753998
Sterkte, Marco. Heel erg voor jullie dat er nu zo'n einde aan jullie huwelijk lijkt te komen.
Is er nog bemiddeling mogelijk denk je? Huwelijkstherapie bijv? Ik weet niet of er meer dingen tussen jullie in zijn gaan staan de afgelopen tijd, maar heel misschien is dat nog een optie?
  Jubileum moderator zaterdag 28 juni 2008 @ 19:44:02 #119
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_59759081
Lieve mensen, ik begrijp dat Marco zijn kant van het verhaal ook wilde toelichten en dat jullie daar op willen reageren en hulp bieden, het lijkt me beter als we het hier bij laten.
Dit is niet de plek om verhaal te halen, dit is niet de plek om de dingen uit te spreken.
Laten we het hier bij houden en het zo netjes mogelijk proberen af te ronden wat het FOK! gedeelte betreft dan.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 29 juni 2008 @ 14:46:33 #120
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59772161
Sugar, ik wil nog even verlaat, maar niet minder gemeend, zeggen dat ik je ook een geweldig en mooi mens vind! Ik weet (al kan ik het niet helemaal begrijpen) dat je dat zelf niet zo ziet, dat lijkt me verschrikkelijk moeilijk.
Ik hoop echt dat je, snel, op een ochtend wakker wordt en oprecht zult lachen tegen je spiegelbeeld!

...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 29 juni 2008 @ 15:41:06 #121
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_59773065
-edit, over Lois haar post heen gekeken sorry-

Heb nog even een updateje van Sjak (kreeg het rond 12.45) die ze graag wilde dat ik die zou posten:
quote:
Stijn is net naar huis. Het gaat goed met hem! Met mij gaat het nog wel even duren. Ik moet komende week nog door een gyn en de cardioloog gezien worden. Er zit een nare bacterie in mijn bloed (streptokok a) en dat zorgt voor erg veel pijn in mijn lijf. De penicilline begint nu wel aan te slaan en ik heb bijna geen koorts meer. Groetjes aan iedereen!
Het is allemaal wel heel heftig dus.
  zondag 29 juni 2008 @ 16:01:57 #122
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_59773362
Jeee, arme Sjak. Dutch, sms je haar veel beterschap?
pi_59775012
Sjak toch...
  zondag 29 juni 2008 @ 18:38:53 #124
108648 cattie
lieve moeder
pi_59775896
Oooh, wat naar weer Sjak! Heel veel beterschap en dat je maar snel echt helemaal mag opknappen!!
pi_59775902
Jeetje Sjak toch. Hoop dat je ook weer snel naar huis mag!

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_59776648
Sjak beterschap . Hopelijk na deze hobbel, wat rustiger vaarwater voor jullie!
  zondag 29 juni 2008 @ 19:23:40 #127
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59776742
Ooh Sjak het zit je echt niet mee dit keer! Heel veel beterschap en sterkte Ik vind dat je na dit alles wel een vakantie oid verdiend hebt
Saartje
  zondag 29 juni 2008 @ 19:37:39 #128
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_59777025
Sjakkiebakkie. Wat rot. Veel sterkte, ook voor Schanulleke!
  † In Memoriam † zondag 29 juni 2008 @ 19:59:20 #129
43556 miss_dynastie
pi_59777395
Jee Sjak, het zit je ook niet mee... sterkte!
  zondag 29 juni 2008 @ 20:00:27 #130
640 snoopy
peanuts
pi_59777414
Sjak, wat naar toch. Hopelijk mag je ook snel naar huis en knap je snel op
  Jubileum moderator zondag 29 juni 2008 @ 20:02:26 #131
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_59777471
Bah Sjak dat klinkt gewoon eng! Heel veel sterkte
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 29 juni 2008 @ 20:09:22 #132
105850 Fuente
mamamuts
pi_59777617
Jeetje Skak!!! Beterschap meis, dat je maar snel weer thuis mag zijn
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 29 juni 2008 @ 20:20:18 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59777877
Tsjonge zeg... dat is echt pittig!
Beterschap Sjak!
  zondag 29 juni 2008 @ 20:30:08 #134
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59778123
Lieve Sjak, ik hoop dat je gauw de oude bent en je weer helemaal fit voelt!

I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 29 juni 2008 @ 21:15:07 #135
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59779210
Sjak, heel veel beterschap. Hopelijk kun je snel naar huis om je kroost weer in je armen te sluiten...
  zondag 29 juni 2008 @ 21:19:23 #136
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59779342
Sjak, is deze infectie de oorzaak van alle ellende die je na de bevalling hebt gehad? M.a.w. nu dit wordt aangepakt mag verwacht worden dat je écht opknapt?
Heel veel sterkte dame.
Ook voor Schanulleke.
pi_59779525
Karin...Ik kan je alleen maar vertellen vanuit 2-ling perspectief.
Voordat ik zwanger was waren mijn vriend en ik ervan overtuigd dat we 1 kind (in totaal) ok vonden. Allebei mee eens, prima, niets meer aan doen...

Tot 9 november 2006. Een echo..2 kleine mensjes op het scherm. Nu zijn we meer dan een jaar verder en ik zou niet weten hoe het is om voor 1 baby te zorgen. De 2 meiden genieten zo van elkaars aanwezigheid, gezelligheid, elkaars humor, gekke streken etc....Ik kan me niets anders meer voorstellen. Ik heb zoveel energie en liefde te geven. In dat opzicht kan er met gemak nog een tweeling komen.

En ja...leren delen, wachten..het hoort erbij. Ook als moeder moet je daar mee om leren gaan. Wie haal je het eerst uit bed ? Wie krijgt er als eerste een schone luier ? Het huilende kind meteen aandacht geven of laten brullen, omdat de ander de aandacht harder heeft ?En ga zo maar door....continu bewuste keuzes. Zo langzamerhand gaat dat allemaal "vanzelf", maar daar groei je ook in..

Kortom..spannende beslissing. En voor Meike hoeft het natuurlijk geen negatief iets te zijn. Genoeg voorbeelden van trotse grote zussen !
pi_59779616
Sjak, heel veel beterschap!
  zondag 29 juni 2008 @ 21:42:03 #139
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59780021
Jemig Sjak... Wat sneu dat jij je nu zo beroerd voelt. Gelukkig gaat het wel wat beter met Stijn.

Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 29 juni 2008 @ 22:22:43 #140
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_59781144
Sjak, heel veel beterschap! Hopelijk knap je snel helemaal weer op!
  zondag 29 juni 2008 @ 22:22:57 #141
56471 pinquit
oh my lama!
pi_59781151
eng hoor Sjak.! ik hoop echt dat het snel weer goed gaat, gelukkig slaat de AB aan.
beterschap!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_59781502
Sjak, heel veel beterschap Ik hoop dat je snel weer naar je gezinnetje kan.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_59782320
oh arme sjak, wat krijg jij een boel te verduren zeg. ben heel erg blij met 't goede nieuws over stijn, maar sjonge, dit klinkt wel ook erg eng en heftig hoor. heel veel beterschap gewenst en ik hoop dat 't nu snel eindelijk eens goed gaat met jullie allevier en jullie tijd krijgen om te gaan genieten! sterkte
pi_59783843
Sjak, Bar en ook Mar heel veel sterkte
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_59783918
Sjak heel veel beterschap! Dat het genieten daarna eindelijk mag gaan beginnen!
pi_59783972
antira, hoe is 't met jou nu? en gaat 't goed met de medicatie enzo?
  maandag 30 juni 2008 @ 00:02:30 #147
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59784144
quote:
Op zondag 29 juni 2008 21:25 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

9 november 2006.
Ah, mijn 27e verjaardag. Memorabele dag waarop ik koortsachtig door de stromende regen aan het zoeken was naar de enige apotheek in heel Amstelveen die de nog sterkere anti-misselijkheidspilletjes voorradig had. Apotheek zou om 18:00 uur sluiten en ik raakte verdwaald , kon het verdomde gebouw niet vinden Na 5000 rondjes rijden uiteindelijk gevonden en een paar minuten na 6 uur op de reeds gesloten deur lopen bonken en roepen waarop de apotheker opendeed en ik huilend van ellende en zeiknat van de regen naar binnenviel en vroeg of ik ALSJEBLIEFT mijn medicijnen kon krijgen!
Hij schrok nogal geloof ik, gaf me een glas water en startte de computer op. "Wat is je geboortdatum?" "9 november 1979" "Oh, je bent jarig: gefeliciteerd!" "Ik voel me niet goed...." Bwuaaaaaa over de hele vloer heen

Klein leed, in tegenstelling tot Sjak d'r problemen
Veel sterkte, ik vind het zo naar voor je dat je zoveel tegenslag te verwerken krijgt steeds!
pi_59784280
Kersjes, dat komt regelrecht uit een soap ofzo
Ahw klonk heel zielig ieder geval!
  maandag 30 juni 2008 @ 00:18:05 #149
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59784414
quote:
Op maandag 30 juni 2008 00:10 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Kersjes, dat komt regelrecht uit een soap ofzo
Ahw klonk heel zielig ieder geval!
En om de ellende compleet te maken moest ik daarna door naar mijn ouders voor het avondeten, kadootjes en taart
Ik heb de hele avond zitten janken als een in zelfmedelijden rondwentelend stuk ongeluk
pi_59784748
*komt ff chagrijnig binnen stampen om te spuien*
Ik baal als een stekker... Afgelopen dinsdag nacontrole-gesprek met de gyn gehad... aangegeven dat ik dat ik (na 6 weken op dat moment) nog wel een beetje rozig vloeide. Moest contact opnemen als het weer rood werd. Dag later: rood! Heb het sindsdien per dag aangekeken maar het wordt er bepaald niet beter op. Ik zie de bui alweer hangen... Ben na de 1e na 5 weken gecurreteerd, de 2e direct na de bevalling en deze keer LEEK het eindelijk goed te gaan! Heb potverdorie nog aangedrongen op een echo meteen na de bevalling omdat ik liever direct de OK inging (waar ik toch al vanuit moest gaan) en alles leek goed. Het rare is ook dat het smorgens begint (het vloeien dus) en aan het eind van de middag stopt, 'savonds en 'snachts nergens last van?!
Getver... alsof ik niet nog genoeg gedonder heb na de bevalling, want mijn leverwaarden zijn ook nog steeds te hoog, waardoor ik nu doorverwezen ben naar de internist. Die heeft geen idee wat het kan zijn, niets lijkt te kloppen aan mijn casus. Heb een echo van de bovenbuik gehad en die laat ook allerlei rare dingen zien, littekenweefsel alsof ik een galblaasonderzoek heb ondergaan (heb ik dus niet) en vage vlekken overal alsof er ontstekingen hebben gezeten (wat dus ook niet het geval is).
Bah... wil gewoon duidelijkheid en gezond verklaard worden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')