Mjah wij hebben nu al niet zo ruim. Ik ben al blij dat we net alles wat op orde hebben en wat minder hoeven op te letten enzow. Als ik zou stoppen met werken zouden we het nu echt niet redden dan.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:22 schreef Leah het volgende:
Tex, hier moest de broekriem ook heel heftig aangesnoerd worden hoor. En dat betekende ook echt een stuk minder etentjes, vakantie veel soberder en ga nog maar even door.
Toch is dat allemaal wel gelukt, en de rust die we ervoor gehad hebben is imo onbetaalbaar geweest.
Ik geloof dat bar hier helemaal niet de indruk wilde wekken dat ze altijd maar lief is, ik geloof ook niet dat ze dingen achter wilde houden, want 'jouw kant', dus over je collega en dat het niet de eerste keer is enz. heeft ze wel degelijk verteld. Ik snap heel goed dat je bitter bent, ze heeft tegen jou gelogen, maar hier niet, niet over wat ze gedaan heeft nu.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:42 schreef Le_Saboteur het volgende:
en ik vind het allemaal hardstikke lief hoe jullie met bar meeleven, maar is het in al die jaren ondertussen niet bij jullie opgekomen dat ze misschien toch niet helemaal zo onvoorwaardelijk lief is.
Nog beter lijkt het me wanneer ze zich beide onthouden van online commentaar.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
Kunnen jullie hier niet beter een R&Ptopic over maken? Het heeft nou niet echt meer iets met 'hoe voel je je als nieuwe moeder' te maken
Nog beter inderdaad. Een slechte soap is er niks bijquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nog beter lijkt het me wanneer ze zich beide onthouden van online commentaar.
dat vind ik nu een verstandige uitspraakquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nog beter lijkt het me wanneer ze zich beide onthouden van online commentaar.
Ik wilde je toch nog even heel veel sterke wensen. (Ondanks dat het een beetje offtopic is) Ik hoop voor jullie dat jullie toch op een goede manier de boel kunnen afsluiten.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:36 schreef Le_Saboteur het volgende:
voor degene die mij sterkte gewenst hebben , bedankt
in 2 jaar tijd de 5 dingen moeten verliezen die je het meest dierbaar zijn, wetende
je zoon , je vrouw en je 3 huisdieren , gaat mij iig niet in mijn koude kleren zitten.
en hier wilde ik het in dit topic even bij laten.
jullie allemaal nog veel plezier hier en sorry dat ik mede dit topic heb vervuild met mijn mening die ik toch echt even kwijt moest.
groeten Marco
Het is allemaal wel heel heftig dus.quote:Stijn is net naar huis. Het gaat goed met hem! Met mij gaat het nog wel even duren. Ik moet komende week nog door een gyn en de cardioloog gezien worden. Er zit een nare bacterie in mijn bloed (streptokok a) en dat zorgt voor erg veel pijn in mijn lijf. De penicilline begint nu wel aan te slaan en ik heb bijna geen koorts meer. Groetjes aan iedereen!
Ah, mijn 27e verjaardag. Memorabele dag waarop ik koortsachtig door de stromende regen aan het zoeken was naar de enige apotheek in heel Amstelveen die de nog sterkere anti-misselijkheidspilletjes voorradig had. Apotheek zou om 18:00 uur sluiten en ik raakte verdwaald , kon het verdomde gebouw niet vindenquote:
En om de ellende compleet te maken moest ik daarna door naar mijn ouders voor het avondeten, kadootjes en taartquote:Op maandag 30 juni 2008 00:10 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Kersjes, dat komt regelrecht uit een soap ofzo
Ahw klonk heel zielig ieder geval!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |