*komt ff chagrijnig binnen stampen om te spuien*
Ik baal als een stekker...

Afgelopen dinsdag nacontrole-gesprek met de gyn gehad... aangegeven dat ik dat ik (na 6 weken op dat moment) nog wel een beetje rozig vloeide. Moest contact opnemen als het weer rood werd. Dag later: rood!

Heb het sindsdien per dag aangekeken maar het wordt er bepaald niet beter op. Ik zie de bui alweer hangen... Ben na de 1e na 5 weken gecurreteerd, de 2e direct na de bevalling en deze keer LEEK het eindelijk goed te gaan! Heb potverdorie nog aangedrongen op een echo meteen na de bevalling omdat ik liever direct de OK inging (waar ik toch al vanuit moest gaan) en alles leek goed. Het rare is ook dat het smorgens begint (het vloeien dus) en aan het eind van de middag stopt, 'savonds en 'snachts nergens last van?!
Getver... alsof ik niet nog genoeg gedonder heb na de bevalling, want mijn leverwaarden zijn ook nog steeds te hoog, waardoor ik nu doorverwezen ben naar de internist.

Die heeft geen idee wat het kan zijn, niets lijkt te kloppen aan mijn casus. Heb een echo van de bovenbuik gehad en die laat ook allerlei rare dingen zien, littekenweefsel alsof ik een galblaasonderzoek heb ondergaan (heb ik dus niet) en vage vlekken overal alsof er ontstekingen hebben gezeten (wat dus ook niet het geval is).
Bah... wil gewoon duidelijkheid en gezond verklaard worden...