abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59683837
Ik ben daar zelf nooit bang voor geweest voor die gevoelens. Ik heb ook nog nooit gehoord ieder geval van een moeder die niet net zoveel hield van haar 2e kind als de 1e. En gelukkig bleek het ook zo te zijn
  woensdag 25 juni 2008 @ 21:31:56 #52
108648 cattie
lieve moeder
pi_59687856
Bar, iedereen maakt fouten en doet soms dingen die beter anders aangepakt hadden kunnen worden. Je kunt niet meer veranderen wat je hebt gedaan, maar je hebt het nu open gegooid en dat is goed. Veel sterkte de komende tijd, want het zal niet makkelijk zijn. Ik wens je alle goeds!

LadyS, wat fijn dat je je goed voelt!

Mijn man en ik zijn allebei volledig voor een tweede gegaan, in zover herken ik je twijfels niet Karin. Maar ik moet zeggen dat ik het nu af en toe benauwd krijg. Hoe ga ik alles regelen, 1 kind neem je nog redelijk makkelijk mee, maar 2? En wat als Ive er niets aan vindt? Nou ja, er is nu geen weg terug meer en zoveel anderen hebben het gedaan, dus het zal wel goed komen. Hoop ik.
  donderdag 26 juni 2008 @ 02:17:00 #53
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59695758
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 17:53 schreef Ynske het volgende:
bar, eigenlijk weet ik niet wat ik moet zeggen en borrelen er een heleboel vragen bij mij naar boven...
ik denk dat je wel weet wat ik bedoel
maar al dat boven alles blijft staan is dat je sterk bent en sterk kunt blijven.
de situatie valt moeilijk nog te veranderen het enige dat je kan is werken aan een pad eruit. zorg voor duidelijkheid en ben eerlijk. hoe moeilijk het ook is.
stel die vragen gewoon dat weet je
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_59695894
Bar, ik stuitte juist toevallig op je verhaal.

Ik wil je allereerst veel sterkte wensen met alles wat nu komen gaat.

Ik zeg vaak, voornamelijk veel tegen mezelf gezegd; verliefd worden kun je op iedereen, een relatie aangaan niet. Een 'fling', 'verliefdheid', 'gevoel' kan heel snel ontstaan, ik weet van mezelf dat zelfs een droom dit kan opwekken. Een pril iets is niet te vergelijken met een langdurige relatie. Uiteindelijk valt er bij ieder mens wel wat vervelende of saaie dingetjes te ontdekken, worden mensen minder attent en romantisch of doen minder hun best dan dat er in het begin gebeurde. Heel normaal ook, want de hofmakerij kun je niet 10 of 20 jaar lang dag in dag uit volhouden, elkaar afentoe blijven verrassen en dingen blijven delen is natuurlijk wel leuk; maar ook dat kan niet iedereen of is niet iedereen even bewust van.
Als je niet lekker in een relatie zit dan wordt het tijd de balans op te maken, de plus en mins van je relatie op een rij te zetten, kijken waar het probleem ligt en of je daar genoegen mee kunt nemen of er gewoon definitief een punt achter moet zetten Zelfde geld in een nieuwe relatie en proberen te kijken/voorspellen of de relatie nog zo vlammend is na 5 jaar in zoverre dat kan als je iemand nog niet door en door kent.

Als ik jou was zou ik de tijd iig benutten voor jezelf alles op een rijtje te zetten, jezelf tijd en rust te gunnen en hiermee er sterker uit te komen.

Ik hoop niet dat je het erg vind dat ik me er 'zo even mee bemoei', ik hoop dat je hier als een krachtige vrouw uit zult komen!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  donderdag 26 juni 2008 @ 03:12:26 #55
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59695956
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 02:52 schreef Llewella het volgende:
Bar, ik stuitte juist toevallig op je verhaal.

Ik wil je allereerst veel sterkte wensen met alles wat nu komen gaat.

Ik zeg vaak, voornamelijk veel tegen mezelf gezegd; verliefd worden kun je op iedereen, een relatie aangaan niet. Een 'fling', 'verliefdheid', 'gevoel' kan heel snel ontstaan, ik weet van mezelf dat zelfs een droom dit kan opwekken. Een pril iets is niet te vergelijken met een langdurige relatie. Uiteindelijk valt er bij ieder mens wel wat vervelende of saaie dingetjes te ontdekken, worden mensen minder attent en romantisch of doen minder hun best dan dat er in het begin gebeurde. Heel normaal ook, want de hofmakerij kun je niet 10 of 20 jaar lang dag in dag uit volhouden, elkaar afentoe blijven verrassen en dingen blijven delen is natuurlijk wel leuk; maar ook dat kan niet iedereen of is niet iedereen even bewust van.
Als je niet lekker in een relatie zit dan wordt het tijd de balans op te maken, de plus en mins van je relatie op een rij te zetten, kijken waar het probleem ligt en of je daar genoegen mee kunt nemen of er gewoon definitief een punt achter moet zetten Zelfde geld in een nieuwe relatie en proberen te kijken/voorspellen of de relatie nog zo vlammend is na 5 jaar in zoverre dat kan als je iemand nog niet door en door kent.

Als ik jou was zou ik de tijd iig benutten voor jezelf alles op een rijtje te zetten, jezelf tijd en rust te gunnen en hiermee er sterker uit te komen.

Ik hoop niet dat je het erg vind dat ik me er 'zo even mee bemoei', ik hoop dat je hier als een krachtige vrouw uit zult komen!
Vind het niet erg hoor dat je je hier mee bemoeid anders had ik het al helemaal niet online moeten gooien, althans niet hier op een druk bezocht fora.

Maar die dingen op een rijtje zetten, heb al langere tijd geleden gedaan, vandaar dat ik ook heel goed wist/weet dat ik met die andere persoon echt heel gelukkig mee zou kunnen gaan worden.
Sterker nog het zat bij beiden zo goed, dat we besloten hadden om per 1 september bij elkaar te gaan wonen.
Afelopen weekend, hebben we samen nog een waterbed en een nieuwe bank besteld.
Allemaal dingen die je doet denk ik als je voelt dat het goed zit.

Het lijkt misschien allemaal wat snel enzo, maar het was wel serieus en dat is in mijn ogen nog steeds.
Maar er was 1 duidelijke afspraak en dat was eerst het ene beeindigen en dan pas met het ander beginnen.
En dat is dus niet gebeurd, en is er enorme onduidelijkheid ontstaan, wat opzich weer heel logisch is.

Wel weet ik heel goed dat het geen bevlieging geweest is, want heel eerlijk daar was ik in het begin ook erg bang voor, want het gras lijkt altijd groener bij de ander., maar hoe langer we met elkaar omgingen, we zagen elkaar niet zo heel veel omdat hij ook voor het werk heel veel in het buitenland zit, maar hadden mail sms bel en msn kontack, dus heel veel communicatie, waardoor we elkaar op een andere mannier hebben leren kennen.
De keren dat we samen waren, waren dan ook altijd heel speciaal, en genoten we intens van elkaar en gingen we nog geregeld verder op de dingen waar we het via de andere mogelijkheden om contackt te hebben verder.

Maar dat geeft nu in dit gedoe geen verdere toevoeging.

Ik heb 2 mannen voorgelogen, en waarom... dat vraag ik mij af, zeker omdat ik die ander gewoon niet kwijt wil, al zal dat nu nog maar moeten blijken....
Ik vind het echt nog steeds enorm zwak van mezelf dat ik niet gewoon erover eerlijk kon zijn.

volgens mij staat het nu erg warrig maar hopelijk begrijp je me een beetje
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_59696902
Mag ik hier even melden dat ik vanmorgen een spijkerbroek maat 28 uit de kast pakte en dat deze zonder moeite over mn billen gleed??

WIEEEEEEEE, er zijn tijden geweest dat ik de broek die ik nu aan had echt niet over mn bovenbenen kreeg, en toen was ik niet eens zwanger! (Nu alleen de blubberbuik nog)

Oh, en M. kwam gister met het verhaal dat onze buurman hem had gevraagd om mee te gaan sporten. Ik heb een beetje aangemoedigd dat het wel een beetje nodig is, aangezien hij de vreetbuien met mij meedeed in de zwangerschap, maar hij is zn buik nog niet kwijt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 26 juni 2008 @ 09:08:38 #57
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59697200
Bar, wat een moeilijke situatie
Luister naar je hart, naar je gevoel. Uiteindelijk zul je daar het gelukkigst van worden zodra deze nare periode voorbij is.
Sterkte!

Icicle, ik heb je topic gelezen en nu kan ik helemaal niet meer wachten voordat het zover is en ik een positeve test krijg
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 26 juni 2008 @ 09:11:20 #58
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59697235
Bar `
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_59697395
Bar, het is niet warrig hoor, maar vrij duidelijk. Ik hoop dat je er goed uit kunt komen met beiden (of goed afsluiten). Sterkte gewenst!!!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_59701542
dat hoop ik ook, bar. wat rot meid, dat je je zo in de nesten gewerkt hebt. dikke kus voor jou en sterkte voor jullie alledrie. hopelijk komt 't goed met je nieuwe geliefde, ik vind 't wel sterk van 'm dat hij die voorwaarde stelde. hopelijk is hij ook zo sterk dat hij fouten kan vergeven.
pi_59702026
Bar sterkte ermee!

LadyS je klinkt super!
pi_59702509
LadyS, fijn dat je je zo voelt nu

Bar, wat een toestanden Ik hoop dat dingen toch goed gaan komen want ik kan me voorstellen dat iedereen in het verhaal verdrietig is om verschillende redenen. Door eerlijk en open te zijn denk ik dat je het beste bezig bent. Ik hoop dat je nog een kans krijgt
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 26 juni 2008 @ 13:59:43 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59704722
Barreke...
Ook jij hebt recht op geluk hoor, daar zou ik me iig niet schuldig over voelen. En de manier waarop? Mwoah, niet helemaal netjes en brandschoon, maar ook daar ben je niet uniek in toch? Ik hoop dat het linksom of rechtsom uiteindelijk allemaal goed komt voor je.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Deze moeder wil alleen maar heeeeeeeeeeeeel graag naar huis. Mexico was leuk, Puerto Rico is waanzinnig (echt ik zou hier zo gaan wonen) maar kan echt niet wachten tot ik zaterdag mijn prulleke weer vast kan pakken.

Oh shit, dit is wellicht niet erg subtiel in een reactie op jou, Bar. Ehm... ik weet dat ik wat dat betreft idd niet mag klagen, dat er voor mij iig nog een zaterdag is, maar ehm... nou ja, je snapt me wel toch?
  donderdag 26 juni 2008 @ 14:09:37 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59705055
Oh en over een 2e? Liever vandaag dan morgen!
  donderdag 26 juni 2008 @ 14:40:14 #65
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_59706041
BE, jouw situatie is anders als van Bar. Daar hoef je je niet voor te verontschuldigen. Ik denk dat Bar dat ook vindt.
Maar je bent wel een klaagkont hoor. Zo blassée doen over een tripje Mexico en Puerto Rico.
Ik zat gister ook niet mijn kont op Hawaii of op de Seychellen.
Zonder gekheid, ik kan me je helemaal voorstellen. Even weg van je kind is best leuk, maar als thuiskomst in zicht is...

Ik heb me voorgenomen min. een week lang vroeg naar bed te gaan. Ik ben al weken chronisch moe. Denk wat onder de leden te hebben wat er door de drukte niet uit kan en zich uit via de vermoeidheid. Even tijd dus om te luisteren naar het lijf.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_59711766
Bar . Geloof het of niet, maar ik denk dat ik exact weet hoe je je voelt... Lastige situatie, en ik hoop écht dat je eruit komt met je nieuwe lief!! en fouten maken mogen we allemaal hoor!!
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_59714921
Ik zal mijn situatie hier niet gaan omschrijven want daar hebben we het nu niet over maar ook ik ben niet echt netjes geweest in het verleden. En iedereen maakt fouten ook al klinkt dat zo heerlijk cliche. Jij hebt wel het lef om er voor uit te komen en het te bespreken. Is ook goed, want je moet je ook kunnen uiten. Jij wil er ook tenminste aan werken en ook niet onbelangrijk: je wéét dat je fout zit.
Erover praten en oplossingen zoeken is wat je moet doen en waar je volgens mij mee bezig bent
Schuldig voelen mag best en hopelijk leer je ervan.
Ik heb ieder geval geleerd dat leugens zinloos zijn, of ze komen uit, óf je houdt je zelf voor de gek.
Gelukkig krijgen we allemaal nieuwe kansen!

[ Bericht 0% gewijzigd door TeenageDirtbag op 26-06-2008 21:24:18 ]
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:37:39 #68
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59729147
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 14:40 schreef dutchie het volgende:
BE, jouw situatie is anders als van Bar. Daar hoef je je niet voor te verontschuldigen. Ik denk dat Bar dat ook vindt.
Maar je bent wel een klaagkont hoor. Zo blassée doen over een tripje Mexico en Puerto Rico.
Ik zat gister ook niet mijn kont op Hawaii of op de Seychellen.
Zonder gekheid, ik kan me je helemaal voorstellen. Even weg van je kind is best leuk, maar als thuiskomst in zicht is...
Oh nou in dat geval, check online het 'Caribe Hilton' in San Juan, Puerto Rico...
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:45:25 #70
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59729336
He bah BE, daar zou ik nou echt nooooit heen willen.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 15:25:56 #71
142232 Le_Saboteur
user unknown
pi_59732974
wat _bar_ voor het gemak even vergeet te melden is dat die betreffende nieuwe lover een (nu wat minder) fijne collega van me is.
en dat _bar_ tegenover mij tot de dag dat ik voor mijn werk naar marokko vertrok en zelfs tot een paar dagen terug vol bleef houden dat het niet goed /niet slecht ging.
ook vergeet ze even te melden dat bar al zover was dat ze met hem afgesproken had om per 1 sep. bij hem in te trekken. en ik zou alles zo koud op mijn dak krijgen.
hier zit nu dus de huilende derde.
en Anitra wat bedoel je met angst ?
"try to think outside the box"
"een beetje fout kan soms best eens erg goed zijn"
"ik ben ook gek op katten , zullen we recepten uitwisselen"
  vrijdag 27 juni 2008 @ 15:33:43 #72
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59733190
Dit heeft ze wel gemeld, maar is het niet handiger dat jullie dit zelf uitpraten/vechten/weetikveelwat ipv hier in het openbaar?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_59733288
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 15:33 schreef YPPY het volgende:
Dit heeft ze wel gemeld, maar is het niet handiger dat jullie dit zelf uitpraten/vechten/weetikveelwat ipv hier in het openbaar?
Wat YPPY zegt. Ga alsjeblieft alles met elkaar persoonlijk bespreken en niet via internet. Dat maakt dingen vast voor iedereen nog erger
  vrijdag 27 juni 2008 @ 15:44:17 #74
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_59733461
Ben ik wel met jullie eens.
Maar ik begrijp ook de boosheid wel, hoor. Hoewel Bar inderdaad deze dingen wel gewoon eerlijk heeft verteld hier, begrijp ik zo'n greep wel om ons ook zijn kant te laten weten. Maar verstandig is het niet, denk ik ook.

Sterkte voor allemaal. Moet heel pijnlijk zijn zo over elkaars gevoel te lezen in deze situatie.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † vrijdag 27 juni 2008 @ 15:47:26 #75
43556 miss_dynastie
pi_59733533
Sterkte, le_saboteur.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 15:49:25 #76
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59733587
Tuurlijk, maar het is voor allebei emotioneel en het is sowieso niet goed zoiets online uit te vechten.
Dat was de eerste afspraak die J. en ik maakten, nooit niet relatiegedoe online zetten. Als je partner ergens niet komt kan dat nog wel, maar als je er allebei post, kun je beter irl iets bespreken. Je kwetst elkaar alleen nog maar meer. Plus dat er tientallen mensen met popcorn erbij van zitten te genieten.

Snoopy, hoe is dat nou? Het idee dat je straks in een helemaal nieuw huis woont? En dat jullie van alle toestanden af zijn? Ik vond dat zo fijn, alleen al het idee van erop vooruit gaan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_59733689
Ik begrijp het ook heel goed hoor Sugar, maar het is precies zoals YPPY zegt: geen relationele problemen op internet bespreken. Ik ben gewoon bang dat het dan allemaal alleen maar erger wordt. En ook voor le-saboteur: heel veel sterkte met dit.

YPPY, lief dat je het vraagt Ik begin steeds blijer te worden en heb er enorm veel zin in! Het wordt echt erg mooi allemaal. En groot Nog een week of 3 a 4 en dan kunnen we dan eindelijjk verhuizen.
Zo te lezen zijn jullie ook erg blij met het nieuwe huis?
  vrijdag 27 juni 2008 @ 15:59:05 #78
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59733804
Echt leuk he Verhuizen en alles opknappen en inrichten en spulletjes uitzoeken en het mooi maken en leuk en zoals je het zelf wilt
Wij zijn echt blij met ons huis, we moeten nog steeds best wat doen (plintjes ) maar het is heerlijk om zoveel ruimte te hebben. En dan hebben we echt een simpel rijtjes huis, maar als je uit een flatje komt, ga je er al snel veel op vooruit. En gisteren moest ik zo lachen toen ik het er met een vriendin over had dat ik gewoon blij ben met de verschrikkelijk foute droogmolen in de tuin.
*OUD heilige*
pi_59733907
heerlijk kneuterig dus

Ik geloof dat ik dingen nu ook redelijk onder controle heb. Ik kon nog wel eens wakker liggen en denken over belangrijke dingen die ik misschien wel zou vergeten
Ook het bij mijn moeder wonen is inmiddels gewend. Ik moest echt weer een ritme vinden maar nu voel ik me rustiger gelukkig. Ik word (bijna) helemaal enthousiast van je droogmolen
  vrijdag 27 juni 2008 @ 16:14:38 #80
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_59734127
Jullie zijn vertrut
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 27 juni 2008 @ 16:18:07 #81
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59734197
Ik ben zelfs helemaal blij met de drie pakjes nieuwe wasknijpers in vrolijke kleurtjes die ik bij de action heb gekocht.

Anna is wakker, gaan we gezellig samen koken.
*OUD heilige*
pi_59734524
Ruim de droogmolen maar voorzichtig op, als hij in de knoop zit is hij niet zo lief meer.

Ik voel me goed! Wel vaak moe, maar denk dat dat door de zwangerschap komt. Maar het loopt gewoon allemaal lekker hier.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 17:04:34 #83
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59735061
Droogmolen in de knoop?? Hoe krijg je dat nou voor elkaar?

Wasknijpertip voor de vertrutte medemens: Ikea (dan blijven de spijkerbroeken tenminste hangen in de wind )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_59735369
Oh Ikea, weer iets voor op mn lijstje . Vriendinnetje komt binnenkort en stelde voor naar Ikea te gaan en nu loop ik al dagen te bedenken wat ik daar allemaal "nodig" heb...
Fake it till you make it...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 27 juni 2008 @ 17:27:05 #85
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59735433
wasknijpers
sinds die dingen bij mij altijd kapot gaan als ik ze gebruik
hang ik de was nu gewoon over t rekje heen, geen pin meer in gebruik
maar t hangt dan ook wel binnen dus geen last van wind
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  † In Memoriam † vrijdag 27 juni 2008 @ 17:37:09 #86
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_59735587
Ik moet hard gaan onttrutten En daar heb ik het best moeilijk mee. Omdat mijn contract afgelopen is per as dinsdag heb ik me weer in het sollicitatiegedoe gestort. Maar het is zo anders, nu ik twee kinderen heb. De tijd is kostbaar, gaat zo snel. Lucie wordt komende maandag al twee jaar, Maja is vandaag al drie maanden en ik ben eenenveertig, en da's best op leeftijd voor de arbeidsmarkt. Komt nog extra druk bij omdat ik hoofdkostwinner ben. (En ik ben nog duidelijk niet ontzwangerd ook, qua energie en souplesse)
* Macka66 droomt van een succesvol eigen bedrijfje waarmee ze een goede balans zou kunnen vinden tussen verdienen en opvoeden
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_59735878
Ja, een eigen bedrijfje dat lijkt mij ook ooit nog wel eens wat. Hoewel ik mijn baan echt wel heel leuk vind. trouwens. En het bedrijf waar ik werk ook.

Maar over een aantal jaar wil ik toch wel iets voor mezelf doen, ernaast.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_59736148
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 17:04 schreef E.T. het volgende:
Droogmolen in de knoop?? Hoe krijg je dat nou voor elkaar?
Nou, hij stond altijd in de schuur. En ineens lag hij er en lag er van alles bovenop. Alle draadjes in de war. Heel irritant!
pi_59738020
macka66 .. zullen we samen wat opzetten?

ik zit momenteel in zo'n "ik wil wat anders" fase
de vervolgopleiding die ik via huidige baan zou kunnen doen, komt financieel op zo'n nadelig verhaal dat ik zó baal van het gezeik dat ik sterk de neiging heb nee te gaan zeggen.
Maar, zonder opleiding niet verder in die sector wat mij betreft. Was leuk voor tijd tussen afstuderen en de kinderen nu (niet zo bewust bedacht toen ik er begon hoor.. maar zo lijkt het nu wel mooi op z'n plek te vallen)
Maar nu?!
  † In Memoriam † vrijdag 27 juni 2008 @ 20:26:28 #90
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_59739269
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 19:34 schreef marit1978 het volgende:

de vervolgopleiding die ik via huidige baan zou kunnen doen, komt financieel op zo'n nadelig verhaal dat ik zó baal van het gezeik dat ik sterk de neiging heb nee te gaan zeggen.
Maar, zonder opleiding niet verder in die sector wat mij betreft. Was leuk voor tijd tussen afstuderen en de kinderen nu (niet zo bewust bedacht toen ik er begon hoor.. maar zo lijkt het nu wel mooi op z'n plek te vallen)
Maar nu?!
Als je iets weet waar we direct twee maal modaal uit kunnen halen, direct!

Vind je de sector eigenlijk nog wel leuk?
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 27 juni 2008 @ 21:17:26 #91
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59740441
Vroegah dacht ik altijd dat als het nou niks zou worden met mij ik altijd nog een eigen bedrijfe kon beginnen

Ik zou het wel willen trouwens, maar ik zou niet weten wat voor bedrijf. Af en toe probeer ik wel een briljant idee te bedenken voor een webwinkel ofzow, maar vooralsnog zonder succes
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_59740846
Nou ja, zomaar iets beginnen zonder back-up zou ik zelf niet zo snel durven.
Maar over een paar jaar als ik wat meer tijd heb, als alle kinderen op school zitten ... Ja, dan zou ik graag iets naast m'n werk doen.
Volgend jaar rond ik m'n studie af als het goed is, ik wil er dan nog één achteraan plakken denk ik. Dat is dan ook klaar.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 21:59:58 #93
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59741321
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 19:34 schreef marit1978 het volgende:

Maar nu?!
Ik wil ook wat anders. Maar ik MOET ook wat heel anders gaan doen als mijn contract afgelopen is. Maar wat zijn nou leuke parttime banen? . Wat is uberhaupt leuk om de komende vier jaar te doen waarbij ik me niet de hele dag af zit te vragen of het al het gezeik met oppassen en halen/wegbrengen vroeg in de ochtend wel waard is .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 27 juni 2008 @ 22:02:25 #94
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59741384
Ik weet uit eigen ervaring dat een eigen bedrijf niet echt iets voor mij is ..
Heb 1,5 jaar een eigen verzekeringskantoor gehad, maar acquisitie wordt ernstig onderschat en dat is zo vreselijk niet mijn ding..
Laat mij maar gewoon in loondienst werken.. stukken relaxter
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 22:06:45 #95
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59741464
Ik ben thuisgebleven nadat Freek een jaar werd. Mijn moeder kon niet meer oppassen, ik wist dat ik nog meer kinderen wilde, en de baan van mijn man gaf geen ruimte in de zin van dat ik erop kon rekenen dat hij ze op kon halen/een dag thuis zijn.

Ik heb er geen spijt van, voor met name Freek is het heel goed geweest dat ik er altijd was, maar in januari gaat jongste naar school, en oh wat heb ik een zin om weer wat te gaan doen!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 22:10:32 #96
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_59741551
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_59741567
Een eigen verzekeringskantoor moet ik ook niet aan denken. Mijn broer heeft een eigen hypotheekkantoor en als ik die verhalen allemaal hoor... En ik ben niet voor niets uit de verzekeringen gestapt na 15 jaar.

Maar met mijn ex heb ik vroeger ook een eigen bedrijf gehad en dat was wel fijn. Maar in loondienst werken heeft ook inderdaad zo z'n voordelen.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 22:13:16 #98
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59741613
Als we het ons financieel konden permitteren zou ik morgen ontslag nemen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_59741692
Vanaf dinsdag ben ik officieel boventallig. Dat betekent dat ik binnen 9 maanden een andere baan moet zien te vinden. Maar ik vind er nu al niet veel meer aan. Mijn werk wordt uitbesteed dus het is al een beetje een aflopende zaak. Ik denk er serieus over om per 1 oktober zelf op te stappen. Ik krijg dan een ontslagvergoeding mee plus 3 extra maandsalarissen. En dan wil ik proberen via een (uitzend)bureau wat projecten te gaan en freelancen. Ik vind het wel spannend maar heb er ook wel zin in.
En aangezien Morris in augustus naar school gaat komt het allemaal wel mooi uit vind ik. Kan ik wat meer thuis zijn voor hem. Want in het begin lijkt het me best zwaar voor hem.

Oh ja, wij waren net bij IKEA maar hadden jullie even eerder over die wasknijpers kunnen beginnen? Nu heb ik ze niet. En wel meer niet omdat dingen uitverkocht waren. Oh, wat heb ik toch ook een hekel aan IKEA
  vrijdag 27 juni 2008 @ 22:22:21 #100
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59741848
Tex, hier moest de broekriem ook heel heftig aangesnoerd worden hoor. En dat betekende ook echt een stuk minder etentjes, vakantie veel soberder en ga nog maar even door.
Toch is dat allemaal wel gelukt, en de rust die we ervoor gehad hebben is imo onbetaalbaar geweest.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')