quote:
Op donderdag 26 juni 2008 02:52 schreef Llewella het volgende:Bar, ik stuitte juist toevallig op je verhaal.
Ik wil je allereerst veel sterkte wensen met alles wat nu komen gaat.
Ik zeg vaak, voornamelijk veel tegen mezelf gezegd; verliefd worden kun je op iedereen, een relatie aangaan niet. Een 'fling', 'verliefdheid', 'gevoel' kan heel snel ontstaan, ik weet van mezelf dat zelfs een droom dit kan opwekken. Een pril iets is niet te vergelijken met een langdurige relatie. Uiteindelijk valt er bij ieder mens wel wat vervelende of saaie dingetjes te ontdekken, worden mensen minder attent en romantisch of doen minder hun best dan dat er in het begin gebeurde. Heel normaal ook, want de hofmakerij kun je niet 10 of 20 jaar lang dag in dag uit volhouden, elkaar afentoe blijven verrassen en dingen blijven delen is natuurlijk wel leuk; maar ook dat kan niet iedereen of is niet iedereen even bewust van.
Als je niet lekker in een relatie zit dan wordt het tijd de balans op te maken, de plus en mins van je relatie op een rij te zetten, kijken waar het probleem ligt en of je daar genoegen mee kunt nemen of er gewoon definitief een punt achter moet zetten Zelfde geld in een nieuwe relatie en proberen te kijken/voorspellen of de relatie nog zo vlammend is na 5 jaar in zoverre dat kan als je iemand nog niet door en door kent.
Als ik jou was zou ik de tijd iig benutten voor jezelf alles op een rijtje te zetten, jezelf tijd en rust te gunnen en hiermee er sterker uit te komen.
Ik hoop niet dat je het erg vind dat ik me er 'zo even mee bemoei', ik hoop dat je hier als een krachtige vrouw uit zult komen!
Vind het niet erg hoor dat je je hier mee bemoeid anders had ik het al helemaal niet online moeten gooien, althans niet hier op een druk bezocht fora.
Maar die dingen op een rijtje zetten, heb al langere tijd geleden gedaan, vandaar dat ik ook heel goed wist/weet dat ik met die andere persoon echt heel gelukkig mee zou kunnen gaan worden.
Sterker nog het zat bij beiden zo goed, dat we besloten hadden om per 1 september bij elkaar te gaan wonen.
Afelopen weekend, hebben we samen nog een waterbed en een nieuwe bank besteld.
Allemaal dingen die je doet denk ik als je voelt dat het goed zit.
Het lijkt misschien allemaal wat snel enzo, maar het was wel serieus en dat is in mijn ogen nog steeds.
Maar er was 1 duidelijke afspraak en dat was eerst het ene beeindigen en dan pas met het ander beginnen.
En dat is dus niet gebeurd, en is er enorme onduidelijkheid ontstaan, wat opzich weer heel logisch is.
Wel weet ik heel goed dat het geen bevlieging geweest is, want heel eerlijk daar was ik in het begin ook erg bang voor, want het gras lijkt altijd groener bij de ander., maar hoe langer we met elkaar omgingen, we zagen elkaar niet zo heel veel omdat hij ook voor het werk heel veel in het buitenland zit, maar hadden mail sms bel en msn kontack, dus heel veel communicatie, waardoor we elkaar op een andere mannier hebben leren kennen.
De keren dat we samen waren, waren dan ook altijd heel speciaal, en genoten we intens van elkaar en gingen we nog geregeld verder op de dingen waar we het via de andere mogelijkheden om contackt te hebben verder.
Maar dat geeft nu in dit gedoe geen verdere toevoeging.
Ik heb 2 mannen voorgelogen, en waarom... dat vraag ik mij af, zeker omdat ik die ander gewoon niet kwijt wil, al zal dat nu nog maar moeten blijken....
Ik vind het echt nog steeds enorm zwak van mezelf dat ik niet gewoon erover eerlijk kon zijn.
volgens mij staat het nu erg warrig maar hopelijk begrijp je me een beetje