Herkenning en ik zoek nog steeds de grotere variant van de OB maxi plus. Had ik echt nooit gedacht, en dat terwijl J. weleens zegt dat de vk wel erg strak gehecht heeft.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:06 schreef PM-girl het volgende:
Mijn ervaring (voor zover dat nog niet duidelijk was) is dat je menstruatie anders terug komt na de bevalling. Een andere cyclus, maar vooral een hevigere menstruatie, in hetzelfde aantal dagen.
Bij mij duurde het 10 maanden voor ik weer ongesteld was en toen ging dwars ook prima.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:54 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat het verschil is dat ik nu 5 maanden verder ben en nu ook pas probeer om een tampon in te doen...
(Verder heb ik nog helemaal niets anders geprobeerd... )
Wel handig als je je bankstel even nergens kwijt kanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:38 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind het dan ook meer dan schandalig dat ik dáár niet voor gewaarschuwd ben vantevoren. Je stelt je in op de bevalling en slapeloze nachten en huilende kinderen, maar niemand die je even vertelt hoe erg het is als je ineens merkt dat je vier tampons tegelijk in dat gat kan stoppen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:38 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind het dan ook meer dan schandalig dat ik dáár niet voor gewaarschuwd ben vantevoren. Je stelt je in op de bevalling en slapeloze nachten en huilende kinderen, maar niemand die je even vertelt hoe erg het is als je ineens merkt dat je vier tampons tegelijk in dat gat kan stoppen.
Ik vroeg dus aan Bert of hij het gevoel had dat er iets veranderd was, volgens hem niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:29 schreef YPPY het volgende:
[..]
Herkenning en ik zoek nog steeds de grotere variant van de OB maxi plus. Had ik echt nooit gedacht, en dat terwijl J. weleens zegt dat de vk wel erg strak gehecht heeft.
Dat zei die van mij ook, terwijl ik het verschil tussen een lul of twee armen niet eens kon voelenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vroeg dus aan Bert of hij het gevoel had dat er iets veranderd was, volgens hem niet.
Volgens mij wel
Wees blijquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:13 schreef Silmarwen het volgende:
Uhm dames.... ik heb een keizersnede gehad he.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vroeg dus aan Bert of hij het gevoel had dat er iets veranderd was, volgens hem niet.
Volgens mij wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |