abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60143912
Wat naar Faja! Sterkte, wanneer moet het gebeuren?
Is het dan een placentarest wat er nog zit?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_60144031
Ze kon aan de hand van de echo niet vertellen wat het is wat zich in de baarmoeder bevindt maar het hoort er niet te zitten. Het is wel heel klein en ze zei ook dat als het met zo een dagbehandeling niet zou lukken om het te verwijderen ik als nog onder algehele narcose zou worden gebracht (bij een andere afspraak dan) en het dan wordt verwijderd. De dagbehandeling kan de 29e plaats vinden maar als het onder algehele narcose gebeurd dan moet er een OK worden geregeld. Nu belde net de assistente me op dat de gyn het niet zo handig vond om mij onder algehele narcose te brengen omdat ze daar dus een OK en anesthesist voor moest regelen maar ik voel er niks voor om het geheel bewust mee te moeten maken. En als me de mogelijkheid wordt aangeboden tijdens het gesprek mag ik er toch ook gebruik van maken?
pi_60144976
Lijkt me wel!
Toen ik die hysteroscopie kreeg had ik ook 2 mogelijkheden, en dat was ook een kleine ingreep (wel op de OK)
Wat heb je eigenlijk tegen op een plaatselijke verdoving?
Is het dat je dan meekrijgt wat ze doen, wat je beangstigd ofzo?
En als je dan een mp3 opzet ofzo?
Ik vind wel, als je er zo op tegen bent, dat je gewoon moet zorgen dat je onder gehele narcose kan gaan, hoe "lastig" dat misschien is voor het zkh. Het is jouw lichaam en daar beslis jij over.
pi_60145137
Dat wat jij net noemt, hysterescopie, dat krijg ik ook. Ik ben niet zo zeer bang voor de prikken in de baarmoedermond maar eerder het bezig zijn van binnen om het witte dingetje weg te halen. En ze zei dat het kan rustig slechts 3 minuten zijn dat ze bezig is maar ook 20 minuten tot een half uur. Ik ging al bij het idee van die ingreep bijna van mijn stokkie vanmorgen bij de balie maar als ik straks de behandeling moet doen zal het nog erger zijn. En de kans dat het niet lukt omdat het te klein is bestaat ook met als gevolg dat ik wederom een afspraak krijg maar dan voor de ingreep onder algehele narcose.
pi_60145214
Goh wat vreemd dat dat dan niet op de OK moet gebeuren.
Ik heb daarvoor een ruggeprik gehad, en ze waren een kwartiertje bezig.
Op zich is het niet eng hoor, maar ik kan me voorstellen dan je liever onder narcose wil (wou ik dus niet, dacht dat ik dan ging spugen, en een narcose kan nog zo lang nawerken. Daarbij vond ik het ook wel interessant om mee te kijken op een scherm)
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:13:48 #256
45621 Suzanna
Mama van...
pi_60145715
Oei Faja, dat zou mij ook hebben kunnen overkomen, ik ga al van m'n stokje met bloedprikken.
Heel veel sterkte, wat stom dat je huisarts je pas na heel veel aandringen wilde doorsturen... soms he...
pi_60145879
Suuz, het is dezelfde huisarts die niet vond dat Nathan was uitgedroogd maar een dag later werd opgenomen in het ziekenhuis waar hij vervolgens bijna 2 weken heeft gelegen.
pi_60146105
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:20 schreef Faja-Lobi het volgende:
Suuz, het is dezelfde huisarts die niet vond dat Nathan was uitgedroogd maar een dag later werd opgenomen in het ziekenhuis waar hij vervolgens bijna 2 weken heeft gelegen.
tijd voor een andere zou ik denken!
Je moet je er wel fijn bij voelen vind ik.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † woensdag 16 juli 2008 @ 18:56:21 #259
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_60150040
Faja, sterkte alvast. Fijn dat je onder narcose kan, scheelt weer een boel stress!

Ik had het laatst in dit topic toch over de spagaat tussen werk en zorg en dat ik wel eens dacht aan thuisbedrijfje? Er zit positieve beweging in!

Ik ben samen met lief begonnen aan waar mijn hart naar uitgaat, een bedrijfje in draagdoeken. Voor 'erbij', dat ik iets heb om aan te bouwen de komende jaren. En mijn cv is vandaag door een detacheerder in mijn vakgebied voorgelegd aan een opdrachtgever. Gaat om een project van vier jaar voor 28 uur per week. Duimen dat ze me willen zien! Het zou als een puzzel in elkaar passen, werk en daarnaast vier jaar de tijd om iets van het eigen bedrijfje te maken.
Over vier jaar ben ik redelijk oud voor de arbeidsmarkt, dus het zou super zijn als het bedrijfje dan loopt.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_60150162
He Faja wat een horror verhaal zeg. Toen ik jouw verhaal las heb ik toch na aanleiding van het propje vliezen wat ik maandag verloren ben, toch maar even de VK gebeld...
Het schijnt wel vaker voor te komen en ik hoefde me geen zorgen te maken. Wel het vloeien in de gaten houden natuurlijk.

Macka wat een onwijs leuk project zeg!
En ja arbeidsmarkt.... *zucht* ik wou dat ik het wist. Voorlopig kan ik nog even nadenken, ben namelijk niet gebonden aan een werkgever op het moment, en of ik nou door wil gaan als gastouder........
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 16 juli 2008 @ 19:08:44 #261
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60150261
Macka wat tof dat je een eigen winkeltje/bedrijfje begint

Wat zou ik dat graag willen, maar durf t nog niet aan.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_60150584
Ik heb een vraagje, 8 juni ben ik bevallen van een dochter. Op 25 juni mocht ze naar huis (prematuur) en onze oudste dochter (bijna 3) vond het eerst geweldig. Ze is nog steeds heel lief maar wil opeens s'avonds niet meer slapen (aangezien ze merkt dat de baby mee naar beneden mag als die gaat huilen), dus nu doet zij dat ook opeens.
We troosten haar, geven wat water maar zeggen wel dat het bedtijd is en dat ze op haar kamertje moet blijven en dat levert dan boosheid op.
Iemand nog tips hoe we hier nog meer mee om kunnen gaan.
  woensdag 16 juli 2008 @ 19:30:56 #263
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_60150712
Ik nam de baby ook niet mee naar beneden . Die troostte ik op de babykamer, of desnoods op onze slaapkamer. Dit ook idd omdat de oudste dat "onrechtvaardig" vond.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 16 juli 2008 @ 20:05:50 #264
95752 crew  Chell
Kluns
pi_60151498
Macka wat leuk! Een draagdoekbedrijfje! Fijn lijkt me, om aan zoiets te kunnen bouwen
  woensdag 16 juli 2008 @ 20:17:37 #265
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60151778
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 18:56 schreef Macka66 het volgende:
Faja, sterkte alvast. Fijn dat je onder narcose kan, scheelt weer een boel stress!

Ik had het laatst in dit topic toch over de spagaat tussen werk en zorg en dat ik wel eens dacht aan thuisbedrijfje? Er zit positieve beweging in!

Ik ben samen met lief begonnen aan waar mijn hart naar uitgaat, een bedrijfje in draagdoeken. Voor 'erbij', dat ik iets heb om aan te bouwen de komende jaren. En mijn cv is vandaag door een detacheerder in mijn vakgebied voorgelegd aan een opdrachtgever. Gaat om een project van vier jaar voor 28 uur per week. Duimen dat ze me willen zien! Het zou als een puzzel in elkaar passen, werk en daarnaast vier jaar de tijd om iets van het eigen bedrijfje te maken.
Over vier jaar ben ik redelijk oud voor de arbeidsmarkt, dus het zou super zijn als het bedrijfje dan loopt.
Wat goed Macka! Hoe pak je het aan? Online, voornamelijk?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60151937
Macka, dat klinkt goed zeg! Leuk, heel veel plezier en succes!!!

Faja, als jij liever de narcose hebt, voet bij stuk houden hoor. Laat je niet ompraten omdat het voor hen makkelijker is. Als jij je er niet prettig bij voelt en er ook de optie van narcose is dan mag je daar toch voor kiezen! Jij moet daar liggen, sterkte!
Fake it till you make it...
pi_60153411
Macka, wat super
pi_60153738
Macka, wat een geweldig plan. ik hoop heel hard voor je dat 't goed gaat lopen. en natuurlijk ook dat dat andere project door gaat, zou heel fijn zijn! Succes!

Utrecht, lastig. Je oudste zal sowieso moeten leren omgaan met het feit dat de baby anders behandeld wordt dan zij, op andere tijden slaapt, op andere dingen beoordeeld wordt, enz. Die ongelijkheid is een feit, en niet altijd in haar nadeel. Dus om nou alles gelijk te trekken lijkt mij ondoenlijk. Ik zou wel proberen haar waar mogelijk heel veel positieve aandacht te geven op andere momenten, de nodige knuffelbombardementen inlassen en andere kleine dingetjes die je even met haar samen kunt doen. Maar bij die avond-conflicten zou ik er toch zo duidelijk mogelijk in blijven dat het echt geen optie is dat zij ook standaard naar beneden mag, alleen omdat de baby dat dan ook soms even mag.
  † In Memoriam † woensdag 16 juli 2008 @ 22:10:14 #269
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_60154367
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:17 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wat goed Macka! Hoe pak je het aan? Online, voornamelijk?

Ook wel zo handig, met toeleveranciers uit Zweden, Tsjechiė en (nog even afwachten) Israėl. We hebben geen geld voor een winkelpand, lief heeft zijn bedrijf annex werkplaats (elektronische muziekinstrumenten) ook op de zolder van ons huis. Maar klanten mogen wel op afspraak langskomen voor een demonstratie.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  woensdag 16 juli 2008 @ 22:12:48 #270
593 sjak
Juffie Bloem
pi_60154424
Oh, ik ben zo dom.
- en weg-
Lekker douchen!
pi_60154526
Sjak
  woensdag 16 juli 2008 @ 22:18:31 #272
593 sjak
Juffie Bloem
pi_60154565
Ik heb het al weer weggehaald snoopy, iets te confronterend. even laten staan dat ik dom ben zodat ik niet meer zo suf ben om het te herhalen
Lekker douchen!
  woensdag 16 juli 2008 @ 22:19:17 #273
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60154588
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:12 schreef sjak het volgende:ook maar even weg....
So far, so good

[ Bericht 34% gewijzigd door debuurvrouw op 16-07-2008 22:47:24 ]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 16 juli 2008 @ 22:22:21 #274
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60154662
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:10 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Ook wel zo handig, met toeleveranciers uit Zweden, Tsjechiė en (nog even afwachten) Israėl. We hebben geen geld voor een winkelpand, lief heeft zijn bedrijf annex werkplaats (elektronische muziekinstrumenten) ook op de zolder van ons huis. Maar klanten mogen wel op afspraak langskomen voor een demonstratie.
Wauw, wat spannend, ik ben altijd zo benieuwd hoe mensen zoiets opstarten namelijk....ik wens je veel succes!
  woensdag 16 juli 2008 @ 22:22:54 #275
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60154679
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Dit herken ik heeeeel erg. Het wél en niet willen weten. Maar toch zoeken. Ik heb echt heel ferm het besluit genomen toen. Niet meer zoeken!!! Niet meer lezen, niet meer naar kijken. Je erbij neerleggen dat het goed is gegaan. Ik wilde dat ik wat voor je kon doen. Weet hoe het voelt, al was ik het niet zelf die het had. Als je even tegen me aan wil leuteren dan kan dat hoor!
Ik word nu toch wel erg nieuwsgierig waar het over ging..
  woensdag 16 juli 2008 @ 22:47:00 #276
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60155238
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:22 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik word nu toch wel erg nieuwsgierig waar het over ging..
Dan haal ik mijn post ook maar weg....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_60157181
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 20:23 schreef Nijna het volgende:
Faja, als jij liever de narcose hebt, voet bij stuk houden hoor. Laat je niet ompraten omdat het voor hen makkelijker is. Als jij je er niet prettig bij voelt en er ook de optie van narcose is dan mag je daar toch voor kiezen! Jij moet daar liggen, sterkte!
*En zegt verder niets...*
  donderdag 17 juli 2008 @ 00:43:39 #278
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_60157557
Faja het is toch niet jouw probleem dat een narcose voor hun meer werk oplevert? gewoon afdwingen omdat je het anders niet durft/wilt je bent baas in je eigen baarmoeder hé
Mama van Isa en Ties
pi_60158896
Macka, wat leuk!!

Sjak,
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 17 juli 2008 @ 07:53:51 #280
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_60158998
Macka wat leuk dat je een eigen winkeltje gaat beginnen! (Maar die gebreide banaan kan ik dus wel vergeten? )

En Faja ik zou inderdaad doen wat voor jou het "fijnste" is, ongeacht of dat meer werk voor de artsen is. Veel sterkte in ieder geval.

Ik heb morgenochtend een onderzoek in het ziekenhuis i.v.m. mijn hand en nu ben ik zoooooo stom geweest om te gaan Google-en Het is helemaal geen fijn onderzoek en ik las dingen over dunnen naaldjes, stoomschokjes, pijnlijk, minder pijnlijk en voelen alsof je met een vlakke hand een tik op je hoofd krijgt Zie er nu echt heel erg tegenop...
pi_60159309
Macka wat leuk zeg, een eigen winkeltje

Faja wat goed dat je terug hebt gebeld om te zeggen dat je wel onder gehele narcose wilt. Jammer voor hun dat ze dan een OK en anestesist moeten regelen, het gaat toch om jou, jij moet je er prettig bij voelen.

ET klinkt goed, fijn dat je er geen last van hebt
pi_60159624
Stiemie, sterkte met het onderzoek
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:46:39 #283
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60160099
Stiemie, probeer afleiding te zioeken zodat je niet te veel bezig bent met wat er morgen komen gaat. En who knows, misschien valt het allemaal best mee uiteindelijk. Succes!

Faja, sterkte! Ook met de zoektocht naar een neiuwe huisarts.

Macka, hier ook nog even een voor jullie leuke initiatief
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:56:56 #284
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_60160237
Dankjewel Nijna en Kersjes. Afleiding zoeken is inderdaad het beste Net maar de cakejes gebakken die Linde morgen bij het kdv gaat uitdelen
pi_60163047
Ik ben net terug gebeld door de assistente van de gyn en ik mag onder volledige narcose. Ze was er van geschrokken hoe eng ik het vind.
pi_60163366
Stiemie, heb je nog voorproevers nodig ?

Faja, gelukkig wat fijn!
  donderdag 17 juli 2008 @ 12:54:57 #287
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60163627
Dat is fijn Faja.

Stiemie: je leest meestal de horrorverhalen. Als het goed gaat nemen maar weinig mensen de moeite het op te schrijven. Het valt vast mee.

Vanochtend gingen we zwemmen. Erg leuk. Daarna spelen. Ook leuk. En van de glijbaan. Heel vaak en keileuk. Toen aankleden. Iets minder leuk. En bijna drie kwartier door een hoosbui fietsen. Dat is niet leuk.

Anna had een jip&janneke regenjurk aan. Zij werd pas nat toen ze in de tuin in het gras ging rollen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 17 juli 2008 @ 13:00:36 #288
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_60163741
Faja wat fijn dat het kan zoals jij wilt! Al is fijn in dit geval natuurlijk een beetje raar, maar je snapt vast hoe ik het bedoel

Anna ben je lekker droog gebleven, ga je zelf rollen in de tuin. Zal je moeder wel erg blij mee zijn

Yppy helaas kwam deze info niet uit ervaringen van anderen, maar uit een onlinne ziekenhuisfolder met daarin uitleg over de onderzoeken Gelukkig gaat mijn vriend morgen mee. Ik zou eigenlijk alleen gaan maar dat durf ik nu niet zo goed meer
pi_60163857
Stiemie jij ook al naar het ziekenhuis voor een behandeling. Wat is er precies met je hand aan de hand dan?

Ik snap wel wat je bedoelt. Scheelt gewoon een hoop stress dat ik nu toch onder volledige narcose mag, ik hoef er helemaal niks van mee te krijgen.
  donderdag 17 juli 2008 @ 13:12:22 #290
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_60164007
Faja het scheelt inderdaad waarschijnlijk al een heleboel dat je er op deze manier weinig van meekrijgt Al is een algehele narcose natuurlijk ook niet niks.

Ik heb al een paar maanden last van pijn in mijn rechterhand. En sinds een maand of 2 ook pijn in mijn rechtervoet. Ze dachten eerst aan reuma, maar dat is het gelukkig waarschijnlijk niet. Nu gaan ze dan morgen de zenuwen in mijn hand (en misschien ook mijn voet) onderzoeken. Ik kijk alleen niet erg uit naar het onderzoek
pi_60165783
Stiemie moet je langs de neuroloog voor de onderzoeken?

Ik had een jaar of 10 geleden constant dat een deel van mijn gezicht gevoelloos werd en ben daar toen voor langs een neuroloog geweest die bepaalde zenuwen ging testen met electronen en kleine schokjes maar dat deed niet of nauwelijks pijn. Ik hoop dat de onderzoeken morgen mee vallen voor je.
pi_60177471
Faja, goed dat je je angst aangegeven hebt en nog beter dat er zo op gereageerd is.

Stiemie, heel veel succes morgen. En lekker dat je lief meegaat. Niet zijn handje vast houden he, straks heeft hij hetzelfde! Zonder dollen, ik hoop dat je wat duidelijkheid krijgt.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 08:07:09 #293
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_60181294
Faja volgens mij is het zo'n zelfde soort onderzoek. Hopelijk valt het dan bij mij ook erg mee.

Mammietje ik zal zijn hand dan maar niet vasthouden he?
  vrijdag 18 juli 2008 @ 08:54:50 #294
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60181744
Stiemie veel succes! Ik hoop voor je dat het onderzoek meevalt!
Saartje
pi_60182354
Stiemie succes, fijn dat je in elk geval niet alleen hoeft te gaan
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:32:09 #296
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_60185022
Stiemie, heel veel succes bij de dokter! hopelijk valt het mee. Zowel de onderzoeken als de evt uitslag
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_60186604
Iedereen een dikke die het nodig heeft! (ik lees bijna alles maar ben te moe om op alles te reageren)

Even klagen hoor.
Heb iets besteld bij een online winkel omdat ik graag wat labeldoekjes wilde voor Maarten en hun hebben 30% korting ik bestellen en meteen via Ideal betalen.
Ik heb het 2 week terug besteld en na anderhalf week had ik nog steeds niets in de bus dus een email erachteraan en ik kreeg dara geen antwoord op.
Nog een mail en als antwoord krijg ik: Het was erg druk met de korting en het emailen duurde wat langer excuses daarvoor (ok kan gebeuren denk ik nog) en ineens mailen ze ook nog dat de doekjes die ik gekocht had (jah al voor betaald verdorie!) dat 1 ervan uitverkocht was
nou jah zeg! en of ik dan 2x dezelfde wilde hebben.

Ik een mail erachter aan dat dat prima was maar dat ik het echt belachelijk vind dat iets waar ik al voor heb betaald dat het zo maar aan anderen is verkocht oid.
Krijg ik als antwoord van hun weer dat ze dan die 2 doekjes zo snel mogelijk opsturen....... verder niets over hetegeen wat ik nog meer had getypt.

Heel kort verteld dit maar kan hier erg slecht tegen hoor. Prima dat er wat mis gaat want dat kan in elke winkel gebeuren maar dat ze er gewoon niet verder op in gaan daar kan ik mij zo aan irriteren.

Gisteren een mail gekregen dat het verstuurd is en zodra ik het heb dan mogen ze mij meteen uitschrijven

Voor de rest gaat het redelijk. Raak uitgeput omdat Maarten soms wakker word 's nachts en overdag ben ik bekaf voel mij duizelig en zwakjes. Ik ben al maanden (al een jaar als ik het goed heb) niet goed uitgerust en het breekt mij op
Heb het er nauwelijks met anderen over omdat je toch te horen krijgt: tja hoort erbij he!...
Ben zo blij dat mijn man nu 3 week vakantie heeft!

Met Maarten gaat het erg fijn! Ik geniet elke dag van hem en hij kan al van de ene kant van de kamer naar de andere kant rollen
Hij heeft nog meer babbels en is heeeel erg vaak aan het lachen
Hij ziet er zo lekker gezond uit en dat doet mij weer goed dat ik voor het eerst moeder ben en dat het zo lekker gaat met hem
Hij eet z'n fruit goed en z'n avondeten ook. Is gek op diksap
Heerlijk mannetje!!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2008 12:33:25 ]
pi_60187237
Ardenlyn, balen dat je je zo voelt....heb je geen bloedarmoede ofzo?
Kan me voorstellen hoor, dat het je opbreekt, alles valt en staat met een goede nachtrust vind ik altijd. Gelukkig zijn wij gezegend met een slaapkoppie (vanmorgen weer pas om 9.00 uur wakker, en de hele nacht horen we haar niet)
Gelukkig geniet je wel volop van Maarten.

Irritant soms he met die webwinkels.
Zo had ik dat laatst met de Hema, fotoservice.
Ik had al betaald, en daarna werden de foto's pas geupload. Gelukkig ging het goed, maar wat nou als de internetverbinding er ineens uit lag ofzo?
pi_60195605
Stiemie, hoe is je behandeling vandaag gegaan, ik hoop zo dat het je is mee gevallen.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 19:37:21 #300
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_60195729
Vandaag het onderzoek gehad. Het is best meegevallen, maar toch ook bij vlagen wel pijnlijk Ik kreeg een soort metalen ringen/lussen een voor 1 om bepaalde vingers/duim en daar werden dan verschillende schokjes door gegeven. In het begin voelde het een beetje alsof je hand heel erg had geslapen en tintelde, maar de laatste paar waren toch wel behoorlijk pijnlijk

Trouwens erg raar om je vingers en hand te zien reageren op die schokken. Zie je ineens je vingers op de maat van die schokjes bewegen

De dokter dacht dus dat er misschien een zenuw klem zat in mijn hand, maar dat is zeker niet het geval zo bleek uit het onderzoek. Dus weer een dubbel gevoel... Fijn dat dat het n iet is, maar wat is het dan wel???

De rest van de dag trouwens een heel erg moe gevoel in mijn hand gehad. Echt alsof ik de hele dag een plafond heb staan witten ofzo. Maar ja het is weer achter de rug Op naar het volgende onderzoek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')