Iedereen een dikke

die het nodig heeft! (ik lees bijna alles maar ben te moe om op alles te reageren)
Even klagen hoor.
Heb iets besteld bij een online winkel omdat ik graag wat labeldoekjes wilde voor Maarten en hun hebben 30% korting

ik bestellen en meteen via Ideal betalen.
Ik heb het 2 week terug besteld en na anderhalf week had ik nog steeds niets in de bus dus een email erachteraan en ik kreeg dara geen antwoord op.
Nog een mail en als antwoord krijg ik: Het was erg druk met de korting en het emailen duurde wat langer excuses daarvoor (ok kan gebeuren denk ik nog) en ineens mailen ze ook nog dat de doekjes die ik gekocht had (jah al voor betaald verdorie!) dat 1 ervan uitverkocht was
nou jah zeg! en of ik dan 2x dezelfde wilde hebben.
Ik een mail erachter aan dat dat prima was maar dat ik het echt belachelijk vind dat iets waar ik al voor heb betaald dat het zo maar aan anderen is verkocht oid.
Krijg ik als antwoord van hun weer dat ze dan die 2 doekjes zo snel mogelijk opsturen.......

verder niets over hetegeen wat ik nog meer had getypt.
Heel kort verteld dit maar kan hier erg slecht tegen hoor. Prima dat er wat mis gaat want dat kan in elke winkel gebeuren maar dat ze er gewoon niet verder op in gaan daar kan ik mij zo aan irriteren.
Gisteren een mail gekregen dat het verstuurd is en zodra ik het heb dan mogen ze mij meteen uitschrijven
Voor de rest gaat het redelijk. Raak uitgeput omdat Maarten soms wakker word 's nachts en overdag ben ik bekaf voel mij duizelig en zwakjes. Ik ben al maanden (al een jaar als ik het goed heb) niet goed uitgerust en het breekt mij op
Heb het er nauwelijks met anderen over omdat je toch te horen krijgt: tja hoort erbij he!...
Ben zo blij dat mijn man nu 3 week vakantie heeft!
Met Maarten gaat het erg fijn! Ik geniet elke dag van hem

en hij kan al van de ene kant van de kamer naar de andere kant rollen

Hij heeft nog meer babbels en is heeeel erg vaak aan het lachen

Hij ziet er zo lekker gezond uit en dat doet mij weer goed dat ik voor het eerst moeder ben en dat het zo lekker gaat met hem
Hij eet z'n fruit goed en z'n avondeten ook. Is gek op diksap
Heerlijk mannetje!!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2008 12:33:25 ]