abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59885027
Wachten op een tweede streepje - deel 110

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

07 juli Vicky (12-2007) NOD
19 juli - Hellen-O (07-2007) NOD

Again (05-2007)
Beessie-Jen (12-2007)
Dee-Dee (01-2008)
Mammamia (07-2007)
Poppejans (06-2008)
Vlindur (01-2008)
ymme (08-2008)
Happyme28 (07-2007) NOD
Mikoxx (04-2008)
Mefke79 (09-2007)

NOD = Niet Ongi Dag
KvK = Klussen voor Kids
FvF = Fucken voor Fun
Ongi = menstruatie
HA = Huisarts
Gyn = Gynaecoloog
MMM = medische malle molen
(sommige dingen zullen open deurtjes zijn, maar goed) Aanvullingen zijn altijd welkom

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 1% gewijzigd door Webkim op 21-07-2008 14:32:26 ]
  vrijdag 4 juli 2008 @ 13:03:13 #2
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59887278
Bedankt voor het openen Koningin
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:17 schreef Mammamia het volgende:
@happy - Dat is fijn om te horen. Mijn bazin heeft na haar 40ste nog 2 kinderen gekregen. We hebben niet meer alle tijd van de wereld, maar toch nog zeker een hele tijd, jij zeker!
Mijn zoontje is nu 20 mnd, vind het achteraf eigenlijk ook niet erg dat ik niet meteen zwanger werd toen we voor de tweede gingen (nu een jaar geleden...). Het mag ook best nog even duren (niet te lang ), als ik maar zou weten dat het er wel van gaat komen!!!
Verder vind ik dat ik niet te hard moet zeuren met het het allerliefste mannetje van de wereld wat ik hier heb rondlopen.

Maar ik zou zo graag nog een keer...!!!
Ik denk dat het wel scheelt al beloond bent met een mooi ventje! En idd als je zou weten dat het wel ooit zal gebeuren, dan is het wachten helemaal niet erg.

Overigens zijn mijn man en ik ook ontzettend gelukkig met z'n 2-en dus mocht het nooit gebeuren dan is het echt heel erg jammer en verdrietig maar dan worden we gewoon met z'n 2-en heel gelukkig oud.
pi_59887389
Dat zou ik denk ik echt niet kunnen/willen accepteren, en ik zou dan ook heel heeeel ver gaan en alle medische toeters en bellen willen proberen om maar zwanger te raken. Alleen het idee al maakt me paniekerig.
Ik kan me echt geen kinderloos leven voorstellen...
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_59889101
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:07 schreef Poppejans het volgende:
Dat zou ik denk ik echt niet kunnen/willen accepteren, en ik zou dan ook heel heeeel ver gaan en alle medische toeters en bellen willen proberen om maar zwanger te raken. Alleen het idee al maakt me paniekerig.
Ik kan me echt geen kinderloos leven voorstellen...

Ik dus ook niet.. Ik ben ook blij dat we nu al beginnen met de kinderwens. Anders had ik nog langer de PP gebruikt en was mn cyclus misschien nóg waardelozer geweest!

Mn schoonzus is 5 jaar bezig geweest. Dat wil ik dus echt voorkomen!

Ik wil er wel 4 trouwens
Mn vriend komt uit een gezin van 6, echt geweldig zo groot en gezellig. Wij zijn oorsprongelijk 4, maar de 3 die overzijn is toch ook wel aardig.

1 is te weinig,
2 is saai,
3 is wel aardig,
4 is perfect!

(Al hoop ik eerst maar eens op 1, maar 4 zou wel geweldig zijn Denk ik nu! )
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 5 juli 2008 @ 07:54:03 #5
174280 klonelin
later uit de kast..
pi_59904343
Ik kom me hier even voorzichtig melden.
Vorig jaar in november een miskraam gehad en heb net een 2e streepje geplast.
Als ik het zo inschat ben ik nu ergens tussen de 6 en 8 weken zwanger, ergens begin mei was mijn laatste menstruatie.
Ik heb niet eerder getest omdat ik begin juni nog een klein beetje oud bloed verloor, ik dacht dat mijn lichaam misschien gewoon wat van slag was. Maar nu toch een 2e streepje!

Deze naam is een kloon zoals jullie zien.. als alles wat verder gevorderd is zal ik me wel bekendmaken maar jullie zullen me niet kennen aangezien ik in ouders nooit echt een actieve poster ben geweest

Groetjes,
Klonelin
pi_59904686
Gefeliciteerd met je tweede streepje, Klonelin!
Kom je ook meepraten in Zwangerschap en geboorte deel 388 Dit topic is eigenlijk meer voor het wachten op een streepje?
pi_59910454
Ik ben ongesteld
  zaterdag 5 juli 2008 @ 17:17:30 #8
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59910756
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_59910998
Wat jammer Again echt balen!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 5 juli 2008 @ 17:52:24 #10
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59911391
Again, jammer zeg....
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 5 juli 2008 @ 18:07:36 #11
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_59911621
Nou Again Wat onwijs klote zeg!
Hele dikke kus
pi_59914937
Vicky, hoe is het bij jou?
pi_59915043
Klote Again...
pi_59925186
Hoi,

Ik meld me hier ook maar eens, ik lurk hier al jaren mee.
Vandaag ben ik 2 dagen overtijd, ik heb sinds vrijdag krampjes, alsof ik ieder moment ongesteld kan worden. Maar (sorry voor de omschrijving) zelfs als ik de baarmoedermond aanraak zit er geen roze op mijn vinger. De baarmoedermond was vrijdagavond redelijk zacht en nu zit hij hoger en is harder. Vanmorgen heb ik een test gedaan maar die was negatief.
Ik rammel vreselijk maar het zou nu niet zo heel goed uitkomen wanneer ik zwanger zou zijn. In september begin ik met een nieuwe (avond)opleiding van 4 jaar: de PABO. Ik moet dan 2 avonden in de week naar colleges, stage lopen op een school en ik ga een parttime baan zoeken in een lab ofzo (op dit moment ben ik aan het afstuderen bij mijn studie biologie) (en ook nog een huis kopen hopelijk binnenkort). Uiteindelijk wilde ik wel kijken of het mogelijk is om zwanger te worden tijdens deze 4 jaar maar daarvoor wilde ik wel eerst gewend zijn aan het patroon van werken en leren.
Mijn vriend zal helemaal panisch reageren wanneer het positief zou zijn vermoed ik; hij kwam vorige week nog aan met een krantenbericht waarin stond dat je het beste tussen 25(?) en 35 jaar je eerste kind kunt krijgen. En ik ben 27 jaar. Volgens hem hebben we dus nog alle tijd, maar daar ben ik het niet mee eens ;-)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zondag 6 juli 2008 @ 16:33:54 #15
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_59927997
Koningin, je moet jezelf nog ff uit de OP halen

Verder alvast een voor alle wachtenden hier!
(Kom later terug om positieve testen van anderen te bejompelen Dus broed ze )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_59930245
Again, wat jammer!

Twinkly! ik herken je ineens van een ander forum Leuk dat je besloten hebt aan je opleiding te gaan beginnen én voor een kindje te gaan. Ga je naar de hogeschool waar we het over hebben gehad? Ik heb het al gelezen op het andere forum. Dan zie ik je vast volgend jaar voorbij komen in de line-up van eerstejaars bij de jaaropening

[ Bericht 27% gewijzigd door owlet op 06-07-2008 18:48:13 ]
pi_59932002
Hai Twinkly, wat irritant die onzekerheid! Je weet zeker dat je niet te vroeg getest hebt? Je hebt altijd een regelmatige cyclus? Als ik jou was, zou ik van de week nog even een test doen als er dan nog steeds niks is, en anders daarna even naar de huisarts.
Wat een plannen heb je nog, leuk hoor! Ik lees ook veel twijfels, maar volgens mij als je nu zwanger mocht zijn valt er altijd wel iets te combineren met studie toch? Of desnoods wat later aan een (avond)studie beginnen?

Hier nog niks te melden, wel al een aantal dagen last van veel afscheiding zo erg dat ik gewoon natte broeken heb als ik geen inlegkruisje draag
  zondag 6 juli 2008 @ 21:26:00 #18
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59934537
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 16:58 schreef Again het volgende:
Ik ben ongesteld
Hè gatver Again!! Ik heb nog aan je gedacht gisteren op de boot, ik dacht al dat het rond je NOD moest zijn. Helaas heeft mijn duimen niet mogen baten Koop wat lekkers of leuks voor jezelf, jezelf even verwennen, het helpt echt

Hier de duivels nog niet helemaal weg, want eigenlijk uitzonderlijk lang is voor mij. Ik snap m'n lichaam echt af en toe niet meer.

Poppejans, vaag ook weer zeg die afscheiding. Het blijft spannend.
  zondag 6 juli 2008 @ 21:27:44 #19
100412 mefke79
komt goed!
pi_59934590
Again, wat jammer! Shit zeg...maar weer op naar de volgende ronde. Ging je niet op vakantie? Misschien dat dat helpt...

Hier gaat het redelijk. Morgen uitslag van de curretage, ben benieuwd. Vandaag ook te horen gekregen dat mijn nichtje zwanger is. Ik liep eigenlijk een week of drie op haar voor. En natuurlijk gun ik het haar echt, maar het levert hier toch weer traantjes op. Pff, zal blij zijn als ik weer een cyclus heb, dan kunnen we weer beginnen. Dit niets doen schiet ook niet op.

Twinkly welkom! En als het raak is, krijg je je kindje vast wel tussen de colleges gepland. Dat regelt zich vanzelf (of, nou ja, met een beetje hulp dan).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_59934922
Poeh Mefke, dat zal er inderdaad wel even inhakken als een bekende komt vertellen dat ze zwanger is...
Wat houdt zo'n uitslag precies in? Krijg je dan te horen of ze ''iets'' hebben gevonden in het weefsel wat niet goed was?
pi_59935138
Snap ik helemaal Mefke! Het zou juist gek zijn als het je niks zou doen toch? Sterkte voor jou!

Thanks meiden!
Veel buikpijn dit keer, maar mijn vriendje is vandaag jarig en gister heeft hij het gevierd, dus dat én een drukke werkweek leiden me goed af!
Ik ga helaas niet op vakantie, misschien een last minute, maar denk niet dat het er in zit dit jaar..
Nouja verder maar weer he

Succes allemaal weer, ik duim voor jullie allemaal!
pi_59935187
Welkom Twinkly!

Hier nog niets te melden. Nog geen ongi's. Wel beetje kramp in me buik maar weet niet of dat me darmen zijn of niet.. kan ik nit helemaal wijs uit worden... Afwachten maar he...

Again, wat balen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_59941162
Dankjulliewel voor het welkom Heel veel voor iedereen dat het raak is!!
quote:
Op zondag 6 juli 2008 18:23 schreef owlet het volgende: Dan zie ik je vast volgend jaar voorbij komen in de line-up van eerstejaars bij de jaaropening
lol klinkt gevaarlijk EEKS!!

Hier nog niets. Ik heb wel optijd getest, mijn laatste menstruatie begon op 7 juni en mijn cyclus duurt 28 dagen.
Vriendje blijft geloven dat ik me vergis in de datum is niet zo hoor. Hij wil gewoon niet geloven dat er een kans is dat het raak is.

Waar ik me echt druk om begin te maken is dat ik (via mijn huisarts) 30 mg Paroxetine gebruik tegen sociale- en faalangst, dit medicijn is geassocieerd met een verhoogde kans op hartdefecten. Als het raak is wordt het hartje deze week aangelegd...
Mijn huisarts is heel laconiek, volgens hem kan ik het gewoon blijven gebruiken (heb ik een tijd geleden al eens gevraagd). Ik ga zometeen proberen een psychiater te bellen voor informatie, alleen geen idee of je die zomaar kunt spreken
En wat als ik afbouw en mijn angst komt terug wat zorgt voor stress. Het is ook aangetoond dat stress in de zwangerschap de kans op een angstig kind en zelfs op schizofrenie verhoogd.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_59942437
Again, wat jammer weer.
Welkom nieuwelingen!

Ik kan de OP niet meer aanpassen.
pi_59943587
ik heb licht roze verlies
pi_59943675
he, wat balen zeg
  maandag 7 juli 2008 @ 13:04:06 #27
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59946073
Balen Twinkly..... misschien zet het niet door? Ik zal voor je duimen.
  maandag 7 juli 2008 @ 19:24:05 #28
100412 mefke79
komt goed!
pi_59954489
Balen Twinkly, maar houd hoop, kan ook innestellen zijn.
Ik ben vandaag gebeld door het ziekenhuis, het was een gewoon gevalletje van Pech onderweg, dus geen rare afwijkingen. We mogen gewoon meteen weer proberen zwanger te worden. We zien wel, eigenlijk willen we een menstruatie afwachten, maar ja, geen idee wanneer dat zal zijn. Voorlopig dus nog geen datum, ik zou niet weten wat het zou moeten zijn.
Duimen dus maar weer voor de rest.
  maandag 7 juli 2008 @ 19:29:10 #29
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59954609
Dat is goed nieuws mefke79. Als het al iets positiefs heeft deze ervaring, is dat je in ieder geval weet dat het allemaal goed werkt en jullie dus zwanger kunnen worden. Hopen dat je dit topic weer snel mag verlaten!
pi_59956550
Jullie zijn lief

Uiteindelijk is het niet doorgezet, het bleef roze en was zo weinig dat ik niet eens een inlegkruisje nodig had.
Wanneer ik me bewogen heb krijg ik lichte kramp in mijn onderbuik, soms aan de ene, soms aan de andere en soms aan beide kanten, dat heb ik al vanaf vrijdag. Ik ben ook nogal humeurig de laatste dagen, van mijn normale vrolijke zelf verander is ineens naar vreselijk rotmens dat zo in huilen uit kan barsten :S
Net heb ik een kruidvattest gedaan (die hele goedkope van 2 in een pakje) en die was negatief, mijn vriend snapt niet dat ik de testen niet geloof en ergert zich nogal aan me

Heel veel succes mefke79, ik duim voor je! En ook voor alle anderen!
  Moderator maandag 7 juli 2008 @ 21:45:02 #31
5428 crew  miss_sly
pi_59958091
He Again, wat jammer ik zou je zo graag een topic verder zien gaan, je zit hier al veel te lang
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:54 schreef Poppejans het volgende:
Hier nog niks te melden, wel al een aantal dagen last van veel afscheiding zo erg dat ik gewoon natte broeken heb als ik geen inlegkruisje draag
Dat kan denk ik ook betekenen dat je in je vruchtbare dagen zit, beetje afhankelijk van hoe de afscheiding eruit ziet. Als het wat kleverig is, zou het kunnen zijn dat je rond je eisprong zit.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_59964739
Ik heb er 11 maanden op gewacht, was al gek aan het worden van het wachten iedere keer... maar gisterenavond had ik dan eindelijk mijn tweede streepje! Ik heb gekeken hoelang ik dan al zwanger zou zijn, en ik zou dan al in week 8/9 zitten... (was al 8 weken over tijd)
pi_59964785
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:47 schreef Twinkly het volgende:

Net heb ik een kruidvattest gedaan (die hele goedkope van 2 in een pakje) en die was negatief, mijn vriend snapt niet dat ik de testen niet geloof en ergert zich nogal aan me

Ik kan je aanraden het over een week nog een keer te proberen. Ik heb in de eerste week dat ik over tijd was diezelfde test gedaan (met dat onhandige pipetje) en die was negatief. gisteren dus weer een test en die was positief. deze week ben ik 8 weken over tijd.
sterkte van Mijs
  dinsdag 8 juli 2008 @ 08:35:20 #34
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59964850
Mijsje, gefeliciteerd!

Mefke, ik duim met je mee.

Twinkly, wat spannend...
pi_59965190
hier nog niets te melden, geen bloed maar ook geen positieve test.
Denk dat ik vandaag ongi ga worden. Heb al 2 dagen pijn in me buik.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_59965284
Bah.. We hebben dikke ruzie. Mijn vriend vindt dat ik hypochondrisch en geobsedeerd ermee bezig ben. Dat ik de testen moet geloven en die zeggen negatief dus er is volgens hem niets aan de hand. Hij luistert gewoon niet wanneer ik vertel dat het HCG hormoon nog kan stijgen en dat de test een drempelwaarde heeft.
Ik ben altijd optijd ongesteld, soms 1 dag te laat maar dan voel ik aan mijn buik wel dat het eraan komt. Ik gebruik de pil niet.
Nou heb ik dus al vanaf vrijdag krampen zoals ik hierboven vertelde maar anders dan wanneer ik ongesteld word (want dan krijg ik van die slappe benen). Ik heb ook geen last van meer stress de laatste tijd, ja behalve dan gisteren en vandaag door de onduidelijkheid en de ruzies.

Ik snap ook wel dat hij zo reageert maar het is niet leuk. Ik heb jaren geleden een koperspiraaltje gehad en toen werd ik een keer midden in de nacht wakker met heftig bloedverlies, heel erge buikpijn en ik bleef maar flauwvallen. We zijn toen naar de huisartsenpost geweest. Uiteindelijk bleek er niets aan de hand te zijn maar hij is hier heel erg van geschrokken.

Gefeliciteerd Mijsje!!
pi_59965390
He twinkly, vervelend hoor.
Bij ons was dit een van die dingen die we ook niet echt samen deelden. Voor mij was het spannend, voor hem totaal niet omdat hij het eerst allemaal nog maar eens moest zien. En volgens mij is dat een redelijk normale reactie voor een man, ook tijdens de zwangerschap nog. Om frustratie te voorkomen hebben we het er gewoon niet veel over gehad. Dat hield mij ook een beetje met mijn benen op de grond.
pi_59965398
bah Twinkly, balen van de ruzie...

en bedankt ik kan het nog niet helemaal geloven, maar morgen gaan we naar de dokter.
Ik weet eigenlijk helemaal niet wat dan de volgende stap zou zijn... maar dat hoor ik dan wel.
ik had de doktersassistente aan de telefoon, en die zei dat ik niet langs hoefde te komen om te melden dat ik zwanger was... :S toch maar afspraak gemaakt...
pi_59965612
Mijsje! Je hoeft inderdaad niet naar de dokter, die zal niets anders zeggen dan: daar is de deur en ga maar naar de verloskundige
Normaal gesproken bel je ergens in de eerste weken (bij "mijn" praktijk hebben ze graag dat je met vijf a zes weken belt) voor een afspraak bij de verloskundige en zij zet dan de rest in werking (echo, bloedonderzoek, etc.)
pi_59965931
ik ben ook nog helemaal niet bekend met dit soort dingen
maar goed, dan kan de dokter morgen vast wel wat telefoonnummers geven...
de zekerheid is dan wel lekker: ik heb dan wel 2 streepjes, maar ben ik wel echt zwanger? het is zo onwerkelijk allemaal, zeker omdat je nog niks voelt...
maar het feit dat ik dan al in week 9 zit, vind ik wel jammer, nu heb ik de eerste maanden gemist... dat ga ik vast wel weer inhalen...
pi_59969268
Vanavond beginnen we met KvK

Vind het alemaal zo spannend. Ben benieuwd hoe het gaat, of het wel gaat. En hoe lang 't allemaal gaat duren.
En dan..... Ik kan niet wachten....
pi_59969424
Ik word normaal rond de 14/15de Ongi.
Dus als het goed is ben ik vanavond niet eens vruchtbaar
Hey maar een beetje meer oefenen kan geen kwaad toch
pi_59969546
ymme, ik hoop met je mee... zou mooi zijn, straks ook 2 streepjes...
pi_59970009
Spannend Ymme!! Succes!
Twinkly mijn vriend was in het begin precies jouw vriend haha. Maar nu een jaar later is het omgekeerd, heb ik zoiets van "pff het zal allemaal wel" en hij telt mijn cyclus haha Dat komt goed hoor meis!
En weet je, als je zwanger wilt worden kan je lichaam je zo voor de gek houden. Alles wat je voorheen merkte en zeker wist telt nu niet meer. Ineens ga je overtijd, ineens zijn alle symptomen anders. Het is zo'n psychisch spelletje!
Maar ALTIJD hoop blijven houden Pas opgeven als je eeeecht ongesteld bent hihi. Sterkte!

Mijsje gefeliciteerd!
pi_59970668
Ja Ymme je moet heeel veeel oefenen nu

Ik ga maar weer terug naar de Rammelaars. Ik heb nu hevige krampen en ik vloei met stolsels
Ik ben verdrietig ook al kan het net zo goed een uitgestelde menstruatie zijn. Het is vast ook normaal dat mannen dat niet snappen he.. Ik voel me ook zo omdat mijn vriend me niet snapt, de volgende keer heb ik waarschijnlijk de neiging om niets meer aan hem te vertellen, maar dat is toch super jammer, ik wil het delen! Wel fijn dat jullie dezelfde reacties meegemaakt hebben owlet en Again. Wat grappig dat jouw vriend nu jouw cyclus bijhoudt Again, dus het kan goed komen ik houd hoop.

Heel veel succes iedereen met tweede streepjes plassen!!
pi_59970744
He verdorie Twinkly
pi_59974266
Veel plezier Ymme

Hier nog steeds geen te zien..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_59974632
Ik ga voor je duimen Vicky! Ben je nu dan 1 dag overtijd?
pi_59974763
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 15:58 schreef owlet het volgende:
Ik ga voor je duimen Vicky! Ben je nu dan 1 dag overtijd?
als ik uitga van een cyclus van 37 dagen ben ik vandaag idd 1 dag overtijd.

Dit waren mijn cyclussen van afgelopen periode:
15 januari ongesteld (31 dagen)
14 februari ongesteld (30 dagen)
18 maart ongesteld (33 dagen)
24 april ongesteld (37 dagen)
31 mei ongesteld (37 dagen)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_59975560
Oeh, Spannend Vicky!
pi_59976816
Die mensen die in het in het begin van dit topic staat.
Zijn dit de mensen die bezig zijn met zwanger worden?

Dan wil ik d'r ook graag bij, ymme (8-2008). Omdat het deze maand toch niets meer wordt aangezien ik volgende week ongesteld moet worden.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 17:23:22 #52
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59976837
Wow spannend Vicky! Voel je ook iets? (al zegt dat niets, zeg ik uit ervaring )

@Ymme, spannend hoor, lekker een tijdje gewoon oefenen en wie weet is het wel meteen raak. Weet je al hoelang je cyclus is?

@Twinkly.... snik... gatver! Hopen dat we je snel hier terug zien in het topic. En inderdaad die reactie van je vriend is denk ik zoals de meeste mannen. Mijn man is ook zo van 'loop niet zo hard van stapel' eerst zien dan geloven.

Hier de duivels sinds gisteren gelukkig weg. Kreeg overigens vandaag een rekening van de Zilveren Kruis voor de eerste urine en cemen onderzoekjes.... 86 euro... lang leve het nieuwe eigen risico. Straks als we echt de MMM ingaan, zal het helemaal wel oplopen, maar gelukkig is de max. 150 euro p.p. en heb een goede verzekering heb ik even gechecked.
pi_59976871
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 17:23 schreef happyme28 het volgende:
Wow spannend Vicky! Voel je ook iets? (al zegt dat niets, zeg ik uit ervaring )
Van alles maar dat heb ik geloof ik elke maand..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_59977901
Meteen raak zou super zijn. Maar daar gaan we maar even niet vanuit.
Ik slik vadaag ook gravitamon. We zijn d'r helemaal klaar voor!

En hoelang mijn cyclus is weet ik niet. Ik wil er niet teveel mee bezig zijn, al ga ik het vanaf nu wel bijhouden.
Gewoon elke week om de dag sex, dan komt het vast goed Wi willen niet op de kalender werken
pi_59978526
Jammer Twinkly, maar we zien je misschien wel gauw weer terug in dit topic, tot over een tijdje dan maar!

Happy, wat erg balen en jammer dat jullie nu toch ziekenhuisonderzoeken moeten gaan doen enzo..

Vicky, spannend! je hebt dus al wel getest of lees ik het verkeerd? Ik duim voor het wegblijven en dat je over een aantal daagjes een vet zwangere test te pakken hebt!

Leuk Ymme! heel veel succes. en echt leuk dat je hier zo actoef meepost, gezellig!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 19:07:13 #56
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59978999
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 18:47 schreef Poppejans het volgende:
Happy, wat erg balen en jammer dat jullie nu toch ziekenhuisonderzoeken moeten gaan doen enzo..
Moeten is een groot woord hoor, maar we willen het zelf graag. We zijn niet meer de jongsten en ik zou het zonde vinden als we het maar blijven proberen terwijl we nu al kunnen weten of het wel of niet iets medisch is waarom het nog niet gelukt is.

Ik zou alleen al blij zijn als het allemaal onderzocht is en er blijkt niets aantoonbaars te zijn dat weten we dat tenminste en als er wel iets uitkomt, kun je er tenminste tijdig iets aan proberen te doen als dat mogelijk is.

En ondertussen blijven we gewoon lekker klussen en hopen dat het gewoon spontaan lukt.

Ik vind het wel spannend wat ze allemaal al kunnen doen en/of zien, maar ik bereid me voor op een lang traject van onderzoeken. Ik hoop dat ze niet te veel nadruk leggen op mijn overgewicht, want dat weet ik al dat dat niet bevorderlijk is, maar ik betwijfel erg of dat de oorzaak is van het uitblijven van een zwangerschap aangezien ik wel gewoon een regelmatige cyclus heb.
pi_59981009
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 18:47 schreef Poppejans het volgende:
Jammer Twinkly, maar we zien je misschien wel gauw weer terug in dit topic, tot over een tijdje dan maar!

Vicky, spannend! je hebt dus al wel getest of lees ik het verkeerd? Ik duim voor het wegblijven en dat je over een aantal daagjes een vet zwangere test te pakken hebt!

Leuk Ymme! heel veel succes. en echt leuk dat je hier zo actoef meepost, gezellig!
Ik had weer een vage test... ik wacht nog ff een paar dagen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 8 juli 2008 @ 20:53:33 #58
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59981448
Oei Vicky, nog een paar dagen nagelbijten dus...
pi_59981764
ow jemig dan is het ECHT zenuwslopend Vicky, aargh! Ik duim!
pi_59981864
Ik probeer al een tijdje zwanger te worden (samen met mijn vriend, natuurlijk, maar hij is er wat minder mee bezig dan ik). Nu heb ik voor het eerst het gevoel dat het weleens echt raak zou kunnen zijn. Ik ben 7 of 8 dagen over tijd, voel wat steekjes in mijn onderbuik, maar heb niet echt gevoel dat ik ongesteld moet worden. Ben een klein beetje misselijk, maar het kan ook zijn dat ik me dat maar verbeeld. Maar het stomme is: ik heb inmiddels al 4 testen gedaan en ze zijn allemaal negatief. Bij het Kruitvat denken ze volgens mij inmiddels dat ik niet goed snik ben, omdat ik om de dag een nieuwe test kom halen. (Daarom heb ik er net maar 3 tegelijk gehaald, dan kan ik even vooruit.) Inmiddels zou het bijna een opluchting zijn als ik ongesteld word, alhoewel ik echt heel graag zwanger wil zijn. Nou goed, ik hoop dat ik met jullie mee mag wachten op het tweede streepje of mijn ei kwijt mag als ik toch nog ongesteld word, want ik vind het behoorlijk ongezellig alleen. (Mijn vriend zit ook nog eens een paar weken in het buitenland voor zijn werk.)

P.S. Ben nieuw hier, hallo! Heb even rondgesurfd, en van alle zwangerschapsfora vond ik dit toch wel de leukste.
pi_59981901
Oh Vicky spannend jah!! Duimerdeduim!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 8 juli 2008 @ 21:16:43 #62
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59981937
Welkom Lotte! Spannend zeg, maar ik kan je je onzekerheid voorstellen hoor. Is je cyclus normaal wel altijd regelmatig? Een week overtijd en een negatieve test is wel lang, maar het kan ook zijn dat je pas laat positief test hoor.
pi_59981984
Welkom Lotte, het IS hier ook heeel gezellie! haha
Zoals je ziet wel vrijwel dagelijks hetzelfde clubje hier.
En verder wat Happy zegt, dus ben benieuwd!
pi_59982056
Ja, heb meestal een vrij korte cyclus, tussen de 21 en 25 dagen. Zit nu dus al op dag 32. Ik gebruik al heel lang geen pil meer. Maar mijn eisprong kwam ook laat deze maand, dus misschien daarmee de menstruatie ook wat later. Maar goed, ik wacht nog maar even af. Heb wel altijd 's middags getest, misschien moet ik het morgen of overmorgen maar eens 's ochtends proberen.
pi_59989188
Nu dan 's morgens weer een test gedaan, maar nog steeds is de uitkomst: niet zwanger. Maar ook nog niets dat erop wijst dat ik ongesteld word. Zou je je menstruatie uit kunnen stellen als je heel graag zwanger wilt zijn? Ik probeer het voorlopig maar uit mijn hoofd te zetten, het kost ook handenvol geld al die testen :-)

Ik doe trouwens die testen met dat apparaatje van Clearblue, dat dan na een paar minuten zegt Zwanger, of Niet Zwanger. (Ik vind het nogal irritant dat dat er zo letterlijk staat, ik heb toch liever een plusje of een minnetje denk ik.) Ik heb dus steeds dat er Niet Zwanger staat, maar als ik het staafje eruit haal zie ik wel een heel licht tweede streepje. Zou het dan toch.....

Maar nu denk ik er echt een week niet meer aan hoor!

Lotte

P.S. Dank je Happy me en Poppejans!
pi_59989275
Hai Lotte,

Ik testte ook eerst met Clear Blue (niet de digitale) en daar zag ik echt hééééél vaag een plusje. Het was eigenlijk bijna niet te zien. Ik denk ook als ik de digitale had gedaan dat die negatief had gezegd.
De volgende dag met een kruidvat eigen merk (ik had gelezen dat die veel gevoeliger zijn) en daar had ik toch wel een duidelijke streep.

Enne.... een streepje is een streepje, hoe vaag ook!

Veel succes, ik hoop het voor je (voor iedereen natuurlijk)
pi_59989454
Welkom Lotte.
Misschien dat je even een paar dagen moet wachten voordat je weer een test doet.
pi_59989726
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 08:52 schreef L.o.T.T.e het volgende:
Nu dan 's morgens weer een test gedaan, maar nog steeds is de uitkomst: niet zwanger. Maar ook nog niets dat erop wijst dat ik ongesteld word. Zou je je menstruatie uit kunnen stellen als je heel graag zwanger wilt zijn? Ik probeer het voorlopig maar uit mijn hoofd te zetten, het kost ook handenvol geld al die testen :-)

Ik doe trouwens die testen met dat apparaatje van Clearblue, dat dan na een paar minuten zegt Zwanger, of Niet Zwanger. (Ik vind het nogal irritant dat dat er zo letterlijk staat, ik heb toch liever een plusje of een minnetje denk ik.) Ik heb dus steeds dat er Niet Zwanger staat, maar als ik het staafje eruit haal zie ik wel een heel licht tweede streepje. Zou het dan toch.....

Maar nu denk ik er echt een week niet meer aan hoor!

Lotte

Hoi Lotte,
Ik was altijd heel regelmatig met 29 dagen. opeens zaten er 6 weken tussen en heb ik geloof ik wel 8 testen gedaan. de keer daarna was mijn cyclus opeens ook 6 weken (op de dag af) en toen heb ik maar 1 keer getest om negatief te zien.
deze keer zaten er opeens 8 weken tussen en was ik nog niet ongi. In de 5e week heb ik een test gedaan, en die gaf NEGATIEF, dus ik was de hoop al kwijt. maar in week 8 dus toch maar weer getest voor ik bij de dokter kwam en daar voor * zou staan. ik zag 1 streepje komen, en ik was er weer klaar mee, maar mijn man bleef wat langer bij de test staan kijken. er kwam idd nog een streepje naar boven...
het kan dus zijn dat je eerst opeens wat onregelmatig wordt en dat het daarna raak is. het kan ook zijn dat je "gewoon" een lange cyclus tussendoor hebt.
Ik wens je succes Lotte!

ps: test nu over een paar dagen een keer met die goedkope kruidvat test (2 in een pakje) die zijn ook prima...

groetjes, Hilde.
pi_59990494
Vanmorgen toch maar een test gedaan, uiteraard negatief.(had me ook nergens op verheugd hoor)
Nou hoop ik alleen toch wel gauw ongesteld te worden, en er echt officieel voor te kunnen gaan

anders moet ik straks nog terug naar de huisarts en aan van die opwek-middelen...
pi_59992237
Dank je, Mijsje! Ik ga nu idd even afwachten, hoor. Heb besloten dat ik pas weer ga testen als ik na het weekend nog steeds niet ongesteld ben. En dan neem ik die goedkope Kruitvat-test. Ik denk altijd hoe duurder hoe beter, maar dat blijkt dus helemaal niet zo te zijn.

Poppejans: balen, zeg! Wat zijn dat voor opwekmiddelen, is dat om je menstruatie op te wekken ofzo?

Lotte
pi_59992822
nog steeds niet ongesteld. wel buikpijntjes. wordt gek van dat broek loeren... hihi.. misschien morgen testen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_59993260
spannend vicky!
pi_59993327
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:03 schreef L.o.T.T.e het volgende:

Poppejans: balen, zeg! Wat zijn dat voor opwekmiddelen, is dat om je menstruatie op te wekken ofzo?

Lotte
Ja, maar dat is nu gewoon nog helemaal niet aan de orde ofzo hoor, maar daar ben ik gewoon bang voor. Maar eerst gewoon nog maar wat weekjes afwachten voordat ik daar heen zal gaan.
Ik wil alleen gewoon zo graag gewoon echt van start kunnen gaan!

Vicky wat spannend!, en inderdaad, dat broekloeren is echt zenuwslopend
  woensdag 9 juli 2008 @ 12:55:46 #74
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59993402
Vicky, jeetje wat spannend zeg. Al een tampontest gedaan?

Ik blijf voor je duimen want het ziet er wel goed uit hoor
pi_59994532
ja al gedaan. niets te zien.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_59996536
Vicky...testen!!

(moet morgen werken, kan ik geen Fok! checken!!!)
pi_59996792
morgen misschien...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_59999067
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:31 schreef Vicky het volgende:
nog steeds niet ongesteld. wel buikpijntjes. wordt gek van dat broek loeren... hihi.. misschien morgen testen.
spannend
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_59999464
En sinds vandaag ook de sigaretten weg gegooid
Maar helaas heb ik het moeilijker dan ik dacht. Phoe..... Valt me zwaar tegen.
Maar goed, we gaan voor alle gezondheid....

Ik kan niet wachten totdat ik ongestelt ben geweest, zodat we eindelijk voor het eggie kunnen gaan.
Ik heb het nu tot juist, dat ik nu niet vruchtbaar ben, aangezien ik altijd rond de 14ste van de maand ongesteld wordt?
pi_60000217
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 16:45 schreef ymme het volgende:
En sinds vandaag ook de sigaretten weg gegooid
Maar helaas heb ik het moeilijker dan ik dacht. Phoe..... Valt me zwaar tegen.
Haha, ik ben ook meteen gestopt bij 1 dag over tijd. En weer begonnen toen het testresultaat negatief was, en weer gestopt toen ik maar niet ongesteld werd... Kan maar het beste meteen helemaal stoppen, maar nee, dat is niet gemakkelijk.
  woensdag 9 juli 2008 @ 20:43:57 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60004813
Ymme, die kans is idd erg klein. Je eisprong zou zijn rond dag 14, geteld vanaf de eerste dag van je menstruatie en nu zit je ergens op de 20 ofzo.
Ik ga je in het lijstje zetten. Als je een NOD hebt, dan geef je maar een gil, dan ga je in het bovenste lijstje.

Welkom alle nieuwe meiden trouwens!
pi_60011827
vanmorgen getest. negatief... inmiddels op dag 40
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 10 juli 2008 @ 07:21:00 #83
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60011844
Jeetje Vicky wat zenuwslopend. Maar zolang er geen bloed is, is er een kans Ik blijf voor je duimen.
pi_60011854
Vicky wat zenuwslopend... Hoe was dat bij Amber? Had je toen wel meteen een duidelijk streepje?
pi_60011966
nou moe
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_60011976
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 07:24 schreef Reinhilde het volgende:
Vicky wat zenuwslopend... Hoe was dat bij Amber? Had je toen wel meteen een duidelijk streepje?
ja. aj 2 dagen voor mijn nod
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60012023
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 07:13 schreef Vicky het volgende:
vanmorgen getest. negatief... inmiddels op dag 40
wat irritant zeg. ik haat die testen.

ben bang dat mijn cyclus me toch in de maling heeft genomen. gisterenavond kwam de vertrouwde buikpijn opzetten. ik hoopte nog even dat het toch niet zou doorzetten, maar vannacht werd ik ongesteld. en hoe. nou ja, het heeft ook zijn voordelen. ik heb nog even mijn sigaretje en mijn cappuccino. na het weekend hang ik de sigaretten definitief aan de wilgen en over een dag of 12 ga ik het heel serieus opnieuw proberen. ik blijf hier dus nog wel even hangen.
pi_60012027
@ Vicky: Nou ja, ik blijf voor je duimen!
pi_60012110
Vicky Ik zou echt strontvervelend ervan worden...

Lotte, succes bij de volgende ronde.
pi_60012229
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 08:13 schreef Koningin het volgende:
Vicky Ik zou echt strontvervelend ervan worden...

Lotte, succes bij de volgende ronde.
ik word er gek van.. en chagarijnig... dan maar gewoon ongesteld worden..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60013078
Nou zeg Vicky

Lotte, welkom!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  donderdag 10 juli 2008 @ 10:08:23 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60013646
Vicky... Wat balen joh!
  donderdag 10 juli 2008 @ 10:15:38 #93
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_60013791
Vicky wat kut dat je negatief getest hebt ik hoop dat je snel 2 streepjes hebt!

Alle andere meiden die ook weer een ronde verder gaan heel veel succes en een hele dikke kus
Alle nieuwe meiden, welkom!!!
pi_60013798
Ik heb gisteren een goed gesprek gehad met mijn vriend.
Ik ben d'r nu al teveel mee bezig. Het komt vanzelf wel zegt ie, maak je niet druk.

En ja, dat moet ik ook niet doen. We zien het vanzelf als het zover is, en zoniet kan ik me altijd nog druk maken

Ik ga niet lopen rekenen wanneer we het beste sex kunnen hebben, al houdt ik daar natuurlijk wel een beetje rekening mee. Stress en dergelijke is natuurlijk niet bevordelijk om zwanger te worden
pi_60014711
Vicky
pi_60014973
Vicky, he gatver wat rot, er was zoveel hoop!
Ik zit dus ook nog steeds te wachten op ongesteldheid, hopelijk kunnen we gauw samen zwangeren!

Ymme, herkenbaar hoor, al heb ik sinds mn man er ook aan toe was, eigenlijk nooit meer woorden erover gehad, maar daarvoor wel hoor, ik was er echt letterlijk dagelijks mee bezig...
En ook wij (of nouja ik) doen niet aan geheel berekenen wanneer precies we sekx moeten hebben en voorlopig ook niet van die ovulatietesten, wil het komende maanden vooral leuk en spannend houden.
pi_60018248
bah, Vicky, wat stom...
ben je ondertussen wel al ongesteld, of is er nog een mogelijkheid door over 2 weken nog eens te testen?
ik hoop met je mee...
pi_60018569
vicky wat jammer...!
pi_60018600
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 13:35 schreef mijsje het volgende:
bah, Vicky, wat stom...
ben je ondertussen wel al ongesteld, of is er nog een mogelijkheid door over 2 weken nog eens te testen?
ik hoop met je mee...
ben nog steeds niet ongesteld... van mij mag het nu komen want dat wachten is zwaar irritant.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60018881
ja, dat snap ik helemaal... ik hoop voor je dat het of vandaag nog komt, of dat je opeens toch een tweede streepje tevoorschijn tovert... (kwam bij mij pas bij week 5 overtijd...toen durfde ik het weer te testen...)
  donderdag 10 juli 2008 @ 14:10:54 #101
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_60019127
hallo meiden,

even weer eens een berichtje van mij... ik lees nog steeds trouw mee... leuk dat er nieuwe bij zijn
en elk verhaal even spannend.

ik ben even niet bezig met zwanger worden en post daarom dus ook niet eigenlijk, maar ik kom zeker terug hoor en ondertussen hou ik jullie in de gaten

de reden dat ik even niet bezig ben met zwanger raken, is omdat ik onverwachts verliefd ben geworden
zoals de meesten van jullie weten, was ik van plan Bewust Alleenstaande Moeder te worden. en zoals je je kunt voorstellen, was het dus mijn laatste bedoeling om verliefd te worden, want dat gooit roet in het eten voor wat betreft mijn plannen

dus maar even aankijken hoe allemaal gaat lopen, zodra ik er weer helemaal voor ga.. het zij met partner of zonder.. dan kom ik weer actief meeposten.

ondertussen duim ik voor jullie allemaal !!!
No more games, no more drama...
pi_60019615
Ik ben een dag of 10 overtijd, heb normaal een regelmatige cyclus.. Ik kan inmiddels aandeelhouder in zwangerschapstesten worden, gezien we heel graag zwanger willen zijn.
Op mijn vruchtbare dagen hebben we seks gehad, en ik voel me ook zwanger (misselijk, opgezwollen borsten/tepels, krampen, moe) maar ik weet dat je jezelf daarmee behoorlijk voor de gek kunt houden.
Gisteren deed ik 2 zwangerschapstesten (predictor) maar die uitslag vond ik erg gek, geen tweede streepje, maar wel het hele tweede schermpje roze..
Ik neem aan dat dit niet betekent dat ik zwanger ben van een zesling?

Overigens verdween dat hele roze na een uur helemaal en was het toen gewoon een wit vlak, en dat terwijl er in de handleiding staat dat een positief resultaat altijd zichtbaar is?

Ik heb de huisarts gebeld, uiteraard vond die het veel te voorbarig zelf een test te doen.
If I could have a second skin / I'd probably dress up in you
pi_60019718
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 14:29 schreef Burgertrutje het volgende:

Ik neem aan dat dit niet betekent dat ik zwanger ben van een zesling?
Nou, stel je voor!

Ik denk dat de test niet goed gewerkt heeft.
pi_60022408
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 14:32 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

Nou, stel je voor!

Dat denk ik ook.
  donderdag 10 juli 2008 @ 17:04:00 #105
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_60023437
Angel wat leuk dat je verliefd geworden bent, kan me voorstellen dat het je plannen een beetje omgooit!
Heel veel geluk, geniet ervan en laat je af en toe wat van je horen?

Burgertrutje ik denk idd dat je test het niet helemaal goed deed haha, wanneer ga je weer testen?
pi_60024025
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 14:32 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

Nou, stel je voor!

Ik heb zelfs, jaja, de Predicator-info-lijn gebeld, en die hadden er nog nooit van gehoord. Uiteraard raadden ze me aan een test opnieuw te doen, waarschijnlijk te weinig urine (ik drink dan ook veel water).

Anyhow, de Clearblue-test die ik net deed was duidelijk; niet zwanger. En toch vind ik dat erg vreemd, dus maar even aankijken of ik binnenkort toch niet ongesteld word, en dan over een week ofzo test nummer zoveel maar doen..
  donderdag 10 juli 2008 @ 17:42:19 #107
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60024235
@Burgertrutje (hihi lollige username), hopen dat je volgende week wel positief test als je ongi uitblijft.

@Angel-eyez, interessante ontwikkeling laat je weten hoe het je vergaat en ik hoop je snel weer hier te zien.

Wil een modje misschien ook mijn NOD weghalen, volgende week toch naar de gyn en ondanks dat we blijven wachten op een 2e streepje en ik hier dus wel blijf posten, denk ik dat ik (helaas) ook naar een ander topic verhuis. Ik wil wel graag in het lijstje blijven
pi_60038190
Hee Burgertrutje (hahaha, wat gek om iemand zo aan te spreken ) hoe lang bleef dat veldje helemaal roze?
Ik had dat namelijk ook hoor, met Predictor, alles bijna meteen roze, maar het trok wel heel snel weer weg (binnen 5 minuten). Ik stond ook raar te kijken toen ik voor het eerst die test deed

@Angel-eyez, ik vind het een mooi verhaal Geniet er van!
pi_60041044
Dat het eerst helemaal roze (of blauw, bij andere merken) wordt is wel normaal. De urine strekt door kleurstof heen langzaam naar het andere eind van de strip. Daar waar het HCG reageert met het teststreepje blijft de kleur zitten, op de rest van de strip vervaagt het langzaam.
Mijn testen werden wel snel heel licht roze maar echt weer spierwit met een eventueel streepje duurde ook wel een uurtje.
Eigenlijk denk ik dat er niet veel mis was met de test maar dat je (helaas) niet zwanger bent
pi_60045448
inmiddels 4 dagen overtijd. nog geen spoor van een ongesteldheid. nog steeds beetje buikpijn naar ook beetje misselijk gevoel. we wachten af.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60045636
Vicky, misschien stomme vraag omdat het er al ergens staat, maar heb je altijd een vaste cyclus? of Schommel je vaker met dagen?

Mocht je dus altijd 'stipt' zijn, dan is het wel mega spannend ja! En wanneer wil je dan weer testen?
pi_60045914
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 14:16 schreef owlet het volgende:
Dat het eerst helemaal roze (of blauw, bij andere merken) wordt is wel normaal. De urine strekt door kleurstof heen langzaam naar het andere eind van de strip. Daar waar het HCG reageert met het teststreepje blijft de kleur zitten, op de rest van de strip vervaagt het langzaam.
Mijn testen werden wel snel heel licht roze maar echt weer spierwit met een eventueel streepje duurde ook wel een uurtje.
Eigenlijk denk ik dat er niet veel mis was met de test maar dat je (helaas) niet zwanger bent
knap dat je dat zo kunt concluderen... ik wacht het maar gewoon even af.

overigens hadden ze er bij predictor nooit van gehoord dat het venstertje een uur lang helemaal roze bleef. ik bedoel uiteraard niet het staafje zelf. bij andere testen die ik heb gedaan heb ik dat nog nooit gehad.

nog steeds geen spoor van ongesteldheid, voel me verder wel knap beroerd.
pi_60045931
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 11:54 schreef juttertje het volgende:
Hee Burgertrutje (hahaha, wat gek om iemand zo aan te spreken ) hoe lang bleef dat veldje helemaal roze?
Ik had dat namelijk ook hoor, met Predictor, alles bijna meteen roze, maar het trok wel heel snel weer weg (binnen 5 minuten). Ik stond ook raar te kijken toen ik voor het eerst die test deed

een uur ongeveer, deed de test op mijn werk en keek er af en toe stiekem naar
  vrijdag 11 juli 2008 @ 17:59:35 #114
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_60045932
deel 111, post 111. Dat is best epic.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_60046346
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 17:59 schreef Burgertrutje het volgende:

[..]

een uur ongeveer, deed de test op mijn werk en keek er af en toe stiekem naar
nee, zo lang was het bij mij zeker niet! Vreemd hoor.. ik zou mijn geld terug eisen en gewoon een nieuwe test doen
pi_60046897
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 18:25 schreef juttertje het volgende:

[..]

nee, zo lang was het bij mij zeker niet! Vreemd hoor.. ik zou mijn geld terug eisen en gewoon een nieuwe test doen
ja, ik vond het ook vreemd. en dat voor een van de duurdere tests, en dan ook nog met 2 testen!

naja, we wachten gewoon maar verder af, als ik straks een buikje begin te krijgen weet ik waar het aan ligt.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 21:10:12 #117
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_60049305
Dag allemaal!
Heb een tijdje niet zoveel laten horen, maar ben er toch zeker nog wel! Ik heb even gelezen en het is spannend bij jou, Vicky! Tjongejonge!
Happy, jammer zeg dat het zo moet, maar ik kan me goed voorstellen dat je er veel voor over hebt hoor! Ik hoop voor jullie dat het brengt wat jullie graag willen!
Ik ben op dit moment op vakantie in het zonnige Noorwegen, hoop dat het vakantiegevoel een positieve bijdrage gaat leveren... haha!

Groetjes!
  vrijdag 11 juli 2008 @ 21:17:58 #118
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_60049457
Oh trouwens... mijn nod van 30 juni mag eraf! Ik houd het maar bij de maand waarin we zijn begonnen, dus Mikoxx (04 - 2008).
'k Ga weer lekker vakantievieren! xxx
  vrijdag 11 juli 2008 @ 21:24:58 #119
100412 mefke79
komt goed!
pi_60049601
Dames, zet mij maar weer in de lijst. En dan met de maand waarin we begonnen ofzo (dat was september oktober vorig jaar). Heb zo het idee dat mijn lichaam aan het begin van een nieuwe cyclus is, dus we gaan er weer voor. NOD dus geen idee...
Burgertrutje, geen idee waarom zo'n venstertje roze kan blijven, heb ik nooit last van gehad. Wel een keertje gehad dat ik te weinig urine erop had zitten, dan doet ie ook raar, maar dan krijg je ook geen controlestreep.
Vicky, spannend!
  zaterdag 12 juli 2008 @ 11:12:30 #120
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60056477
Hier word ik toch ook niet goed van. Heb ik een jaar lang gewoon een normale regelmatige cyclus, weliswaar wat langer (gem. 33 dagen) maar wel binnen de normale normen. Heb ik nu ineens al 2 dagen licht bloedverlies op dag 12/13 ???? Ik snap echt niets van mijn lichaam de laatste maanden. Ook al van die zwangerschapsverschijnselen een paar dagen voor mijn ongi begint.

Ik heb in ieder geval wat te vertellen aan die gyn donderdag.... zucht....

Vicky, het begint er toch wel heel goed uit te zien hoor.... maar ja... die positieve test...het blijft spannend!

Fijn weekend allemaal in ieder geval!
pi_60056719
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 11:12 schreef happyme28 het volgende:

Vicky, het begint er toch wel heel goed uit te zien hoor.... maar ja... die positieve test...het blijft spannend!

Fijn weekend allemaal in ieder geval!
Nog steeds niet ongi, negatieve test... ik denk dat dat dinsdag een afspraakje HA wordt en ik laat me niet weer zomaar wegsturen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Jubileum moderator zaterdag 12 juli 2008 @ 19:04:29 #122
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60062788
Lieve dames, het lijstje wordt wel erg kaal zo, alleen Vicky staat er nog in.
Sla eens aan het rekenen en vul het lijstje eens?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:04:32 #123
100412 mefke79
komt goed!
pi_60062789
Happyme...lastig he, als je je eigen lichaam niet meer kan volgen. Ik hoop dat je gyn je verder kan helpen.
Vicky, ik hoop voor je dat de afspraak niet nodig is, maar van de andere kant, je kan er zo ook geen pijl meer op trekken.
Hier is nichtje nummer 2 zwanger. (en dan de mutserige uitspraak doen: ik kan het best vertellen al ben ik pas 5,5 week want ik ga gewoon goed eten en uitrusten en dan gaat het niet mis ). Ach ja, ik heb inderdaad ook heel ongezond gedaan de vorige keer
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:22:36 #124
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60063091
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 17:30 schreef Burgertrutje het volgende:

[..]

Ik heb zelfs, jaja, de Predicator-info-lijn gebeld, en die hadden er nog nooit van gehoord. Uiteraard raadden ze me aan een test opnieuw te doen, waarschijnlijk te weinig urine (ik drink dan ook veel water).

Anyhow, de Clearblue-test die ik net deed was duidelijk; niet zwanger. En toch vind ik dat erg vreemd, dus maar even aankijken of ik binnenkort toch niet ongesteld word, en dan over een week ofzo test nummer zoveel maar doen..
Kan er niet teveel aan het stokje hebben gezeten? Ik heb ook wel eens een test "verplast" waar ik kennelijk te lang overheen geplast heb . Dat van dat eerst helemaal roze klopt. Het moet langzaam weer wit worden en als je zwanger bent moet er een roze stip blijven zitten. En dat duurde bij mij in zwangere toestand zeker een minuut of 10, wat ik best lang vond vergeleken met de Kruidvattesten waarop je gelijk al wat kon zien. Maar een uur mag het niet duren hoor!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 12 juli 2008 @ 21:21:41 #125
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_60065212
Mefke

Verder, succes voor de andere meiden hier! Hopelijk is het voor jullie snel raak (en blijft het raak) en krijgen we allemaal hele mooie 2009 babies
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 21:27:17 #126
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60065310
Nou ja Mefke, wat een lompe opmerking

Vicky
pi_60065740
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:04 schreef Lois het volgende:
Lieve dames, het lijstje wordt wel erg kaal zo, alleen Vicky staat er nog in.
Sla eens aan het rekenen en vul het lijstje eens?
Maar niet iedereen WIL in dat lijstje he, al staat het wel kaal zo inderdaad.

Vicky, wat rot zeg bah, dan hoop ik maar dat je alsnog ongesteld wordt en iig niet naar de huisarts hoeft.

Mefke wat een klote opmerking zeg, ik zou echt ''en bedankt he?!'' eruit gooien.

Hier nog steeds niks
  zondag 13 juli 2008 @ 01:14:42 #128
100412 mefke79
komt goed!
pi_60068971
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 21:53 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Maar niet iedereen WIL in dat lijstje he, al staat het wel kaal zo inderdaad.

Mefke wat een klote opmerking zeg, ik zou echt ''en bedankt he?!'' eruit gooien.

Hier nog steeds niks
1. ik kan er nog niet in, weet nog geen datum
2. Oeoeoe, had ze het rechtstreeks tegen mij gezegd, dan had ik er vast een opmerking uitgegooid . Maar, helaas voor mij en gelukkig voor haar, ze maakte de opmerking tegen mijn moeder.Ze weet niet dat ik een miskraam heb gehad (en dat houd ik graag zo) maar ik vond het uberhaupt de domste opmerking sinds tijden. Pff, alsof het alleen misgaat als je slecht eet . Als het zoooo makkelijk was, dan at ik negen maanden supergezond, no problemo.

En ja, wij gaan gewoon voor de allermooiste 2009 baby's zorgen, met z'n allen. Doen jullie mee?!
  zondag 13 juli 2008 @ 01:18:08 #129
100412 mefke79
komt goed!
pi_60069031
Kan iemand het lijstje aanpassen trouwens? Ik zou het fijn vinden als er achter mijn naam ook iets als mk juni 08 komt te staan. Kweet niet of dat gebruikelijk is, maar je zou er mij blij mee maken.
En voor nu, trusten...
  zondag 13 juli 2008 @ 08:44:32 #130
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60070818
It's a deal Mefke
  zondag 13 juli 2008 @ 09:43:16 #131
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60071106
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:14 schreef mefke79 het volgende:

[..]
En ja, wij gaan gewoon voor de allermooiste 2009 baby's zorgen, met z'n allen. Doen jullie mee?!
Ik doe mee, Ik doe mee

maar dan moet ik wel eerst stoppen met bloeden
pi_60071184
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:22 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Kan er niet teveel aan het stokje hebben gezeten? Ik heb ook wel eens een test "verplast" waar ik kennelijk te lang overheen geplast heb . Dat van dat eerst helemaal roze klopt. Het moet langzaam weer wit worden en als je zwanger bent moet er een roze stip blijven zitten. En dat duurde bij mij in zwangere toestand zeker een minuut of 10, wat ik best lang vond vergeleken met de Kruidvattesten waarop je gelijk al wat kon zien. Maar een uur mag het niet duren hoor!

[ Bericht 28% gewijzigd door junie op 13-07-2008 10:14:28 ]
"Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover."
pi_60071704
Deal, ik teken er ook voor Mefke
pi_60071749
Het lijkt me een prachtig plan Mefke!
  zondag 13 juli 2008 @ 15:45:05 #135
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60076498
Och jee, ik kon wel janken
Mijn schoonzusje moet eind van de maand bevallen. We hadden haar vanmiddag verrast met een babyshower tijdens een high tea. Op weg naar huis zat ik de auto terug te denken aan al het lekkers dat we gegeten hebben. En toen bedacht ik ineens dat het niet handig geweest is een broodje tartaar te eten nu ik aan het proberen ben zwanger te raken
Toch maar even wat beter gaan opletten voortaan, ik kan per slot van rekening zonder het te weten al zwanger zijn op het moment!
pi_60076726
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 17:58 schreef Burgertrutje het volgende:

[..]

knap dat je dat zo kunt concluderen... ik wacht het maar gewoon even af.
Joh, he sorry hoor Als jij vraagt wat zo'n test betekent dan zeg ik dat ik denk dat het een negatieve test is omdat het eerst roze zijn van de hele test niets te maken heeft met wel of niet zwanger zijn maar het feit dat hij daarna spierwit is wél. Maar ik hoop van harte, echt, dat je zwanger bent en over een paar dagen een mooi streepje, stipje of kruisje plast
pi_60078296
quote:
Op zondag 13 juli 2008 15:45 schreef Kersjes het volgende:
Och jee, ik kon wel janken
Mijn schoonzusje moet eind van de maand bevallen. We hadden haar vanmiddag verrast met een babyshower tijdens een high tea. Op weg naar huis zat ik de auto terug te denken aan al het lekkers dat we gegeten hebben. En toen bedacht ik ineens dat het niet handig geweest is een broodje tartaar te eten nu ik aan het proberen ben zwanger te raken
Toch maar even wat beter gaan opletten voortaan, ik kan per slot van rekening zonder het te weten al zwanger zijn op het moment!
zo heb ik in de vakantie een paar slokken baileys gedronken.

Nog steeds niets te melden. Geen te zien, oko al paa rkeer tampontest gedaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 13 juli 2008 @ 18:12:12 #138
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60079117
Jeetje Vicky, echt zo raar. Raar is het als je normaal altijd een 'normale' cyclus hebt en dat je lichaam dan in eens 'raar' gaat doen... Ik blijf nu ineens bloeden, maar niet ongesteld worden, lijkt me ook zeer verwarrend. Ik duim voor je dat er snel duidelijkheid komt.

Nog steeds mogelijk dat je zwanger bent natuurlijk. Kost een paar tientjes maar je kunt ook bij de huisarts een test laten doen, dan moeten ze inmiddels toch zeker wel een beetje HCG kunnen ontdekken.
pi_60080140
quote:
Op zondag 13 juli 2008 18:12 schreef happyme28 het volgende:
Jeetje Vicky, echt zo raar. Raar is het als je normaal altijd een 'normale' cyclus hebt en dat je lichaam dan in eens 'raar' gaat doen... Ik blijf nu ineens bloeden, maar niet ongesteld worden, lijkt me ook zeer verwarrend. Ik duim voor je dat er snel duidelijkheid komt.

Nog steeds mogelijk dat je zwanger bent natuurlijk. Kost een paar tientjes maar je kunt ook bij de huisarts een test laten doen, dan moeten ze inmiddels toch zeker wel een beetje HCG kunnen ontdekken.
Daarom ga ik, als ik nog niet ongi ben morgen, naar de huisarts. Vriendelijk verzoeken of ik een echo mag laten maken of bloed mag laten prikken. Ik zit nu ondertussen op dag 43, heb overal last van... maar ja, zolang die test nog steeds niets laat zien ga ik nergens van uit.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60080208
he bah Vicky, vervelend hoor... hoop voor je dat je idd al zwanger bent, maar dat je laatste test dat gewoon nog niet gemerkt heeft...
  zondag 13 juli 2008 @ 19:45:50 #141
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_60081112
Mefke ik ben helemaal voor!
Vicky, hopen dat je ha een beetje meer duidelijkheid kan geven! Dit is niet heel fijn lijkt me, als het een positief resultaat geeft, oke, maar niet als het niets oplevert ....
Hier alles goed. Zit nu ongeveer midden in mijn cyclus, dus flink aan de klus!
pi_60081982
Vicky, wat vervelend zeg. Succes morgen
  zondag 13 juli 2008 @ 20:24:31 #143
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60082146
Vicky, ik hoop dat je morgen kan komen melden dat je gewoon toch zwanger bent!
  zondag 13 juli 2008 @ 20:26:07 #144
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60082185
Vicky ik hoop dat je morgen wat duidelijkheid krijgt.
  zondag 13 juli 2008 @ 20:28:14 #145
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_60082244
Ik duim voor een positieve uitslag morgen Vicky! Wat een gedoe zo he!
  zondag 13 juli 2008 @ 20:58:03 #146
100412 mefke79
komt goed!
pi_60082855
Vicky, succes morgen! Ik zou ook vragen om zo'n bloedtest hoor of een echo, dat geeft inderdaad een beetje meer zekerheid.

Het voordeel voor mij is nu dat ik eigenlijk wel zeker weet dat ik niet zwanger kan zijn, dus ik heb al de nodige wijntjes, biefstukjes en carpacio op. Effe genieten weer, kan ik er straks weer tegenaan.

En de rest: natuurlijk ook succes!
pi_60082887
Vicky....thinking of you...*knuf*

Mefke, dat plan klinkt mij ook wel goed in de oren
Een 2009 baby is hier ook wel de planning!!

Ik kom me over een poosje wel melden als we het echt gaan proberen
(nog 1 pilstrip te gaan!!!!) Foliumzuur *check!*
  zondag 13 juli 2008 @ 21:34:42 #148
100412 mefke79
komt goed!
pi_60083662
..kan geen foliumzuur meer zien...waarom zijn die pillen (davitamon femfit of natale) zo groot? En dan te bedenken dat ik al moeite heb met een simpel paracetamolletje...
  zondag 13 juli 2008 @ 21:46:56 #149
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60083926
Mefke, anders gebruik je toch de gewone `kale` foliumzuur? Die tabletjes zijn heel klein, net als de ac-pil ongeveer.
pi_60084089
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:14 schreef mefke79 het volgende:
Ik hoop heel hard dat mijn er ook snel aan toe is zodat wij ook een van de allermooiste 2009 baby's kunnen maken!! *hoort eierstokken gillen *

Mijsje en Vicky, heel veel succes morgen ik duim voor jullie!!
pi_60084202
Mefke, die van mij zijn van AH, alleen maar foliumzuur verder niks
heel ieniemienie zijn die
pi_60084579
quote:
Op zondag 13 juli 2008 21:53 schreef Twinkly het volgende:

Mijsje en Vicky, heel veel succes morgen ik duim voor jullie!!
bedankt, alle steun kunnen we gebruiken...
Vicky, ik duim ook heel erg voor jou!
pi_60086334
Wat leuk Karin! Tot volgende maand!

Vicky en Mijsje, ik duim mee voor jullie! Dat er maar prachtige mooie kloppende hartjes te zien mogen zijn!

Enne Mefke.. Ik heb de foliumzuurtabletjes van Etos. Groot potje, zit veel in.. Heb niet eens water nodig, zo klein zijn ze! Als ik zwanger ben ga ik over op Gravitamon ofzo..
pi_60090071
ik had foliumzuur van het kruitvat, en die zijn ook niet zo groot om te nemen... (ook foliumzuur en verder niks)

ik heb morgenochtend mijn inwendige echo in het ziekenhuis. als die niet goed is, blijf ik nog een tijdje in dit topic...
  maandag 14 juli 2008 @ 13:55:37 #155
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60095770
Vicky???
pi_60095872
Ik ben ongesteld geworden. Dus over een paar dagen begint het echt
pi_60095877
nog steeds niets te melden. 15.40 bij de ha zijn.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60095896
Spannend hoor Vicky Succes...
En ik wacht met spanning af, wat je reactie zal zijn na 15.40 uur.
  maandag 14 juli 2008 @ 14:05:30 #159
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60095995
Ik wacht mee...
  maandag 14 juli 2008 @ 14:06:19 #160
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_60096020
Karin wat leuk dat jullie er ook voor gaan(bijna)!
  maandag 14 juli 2008 @ 15:02:18 #161
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60097359
Succes Vicky bij de HA, hopenlijk werkt hij/zij een beetje mee!

Ymme, spannend de eerste maand! Vandaag dus dag 1 van je cyclus....

Hier is het bloeden gelukkig weer gestopt. Kijken of het nu wegblijft en ik weer gewoon een normale cyclus krijg... zucht....
pi_60098928
Spannend Karin !
pi_60100531
Nog geen nieuws van Vicky?
pi_60100965
Inderdaad, ik heb het gevoel dat het *raak* is, en dat ze te blij is om dat hier te komenvermelden
We blijven hopen voor d'r Vandaag is de eerste dag van mijn cylclus, waarneer is dan mijn vruchtbare periode. Ik heb een cyclus van 29 dagen.
  maandag 14 juli 2008 @ 17:23:44 #165
105850 Fuente
mamamuts
pi_60101092
Vicky, jeetje zeg! Da's ook geen doen zo. Ben benieuwd wat de HA gezegd heeft
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 14 juli 2008 @ 17:23:44 #166
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60101093
http://www.babybrabbel.org/calculator/calc.php

Kan je het mooi mee bijhouden .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 14 juli 2008 @ 17:26:29 #167
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60101152
Ymme, algemeen wordt gesteld dat die ongeveer in het midden vanje cyclus licht, dus rondom dag 14 in jouw geval. Ik zelf heb gemerkt dat mijn eisprong eerder is. Dus zodra het bloed was gestopt gingen we aan de slag. hier kun je bij lillypie een cyclustikker maken.
Heb je je ook al verdiept in het slijmvoelen?
pi_60101343
Naja, het zal wel vruchtbaarste dag.
We willen het 'leuk' houden. En doen gewoon normaal, als altijd en als het zover is, dan is het zover..
pi_60101466
Nou daar ben ik dan

goed en minder goed nieuws.. Volgens de huisarts zou ik best wel eens zwanger kunnen zijn maar kan de test het nog niet aantonen. Hij adviseerde om pas weer over een week te testen. Volgens hem heeft een inwendige echo/bloedprikken geen zin. Mocht ik nou een positieve test hebben volgende week dan krijg ik een vroege echo om te bepalen hoever ik ben. Wordt ik komende periode toch ongesteld krijg ik een vervroegde verwijzing voor de gyn. Had gevraagd of er niet iets was waarmee ik mijn cyclus regelmatig kan krijgen, en toen zei ie dat ik dat voor mag leggen aan de gyn.

Vandaag dus 7 dagen overtijd en op dag 44....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60101648
Het blijft dus spannend Vicky. Nog maar een weekje afwachten dan
pi_60101798
Jeetje Vicky.. Nu weet je nog niet veel!

Spannend!
  † In Memoriam † maandag 14 juli 2008 @ 18:38:50 #172
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_60102590
Vicky, je bent in ieder geval op weg naar je tweede kind. Al hoop ik natuurlijk wel dat je helemaal niet langs de gyn hoeft!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 14 juli 2008 @ 18:41:38 #173
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60102648
pffff... jeetje... spannend. Dat worden 7 lange dagen.... ik blijf voor je duimen!
  maandag 14 juli 2008 @ 18:51:09 #174
100412 mefke79
komt goed!
pi_60102822
Pff Vicky, lastig, dat afwachten. nou weet je nog niets.Blijven hopen dan maar.

Ik had vandaag weer een 'kijk uit of ik schiet uit mijn slof' momentje. Ik belde de HA om te informeren of ik mijn hcg gehalte mocht laten prikken. Ik blijf een beetje vloeien en ben dus bang dat er nog iets zits. En ik wil graag weten of mijn cyclus weer op gang komt. Tuurlijk kan ik terug gaan naar het ziekenhuis voor een echo, maar dat is weer zo lastig en mag ik weer bij de dikke buiken in de wachtkamer. Bloedprikken is dan veel makkelijker, geen hcg = bijna geen kans op restje. Goed.
Maar de inval/stagiair/weetikveelwat assistente van mijn HA begreep dat niet. Ik vraag dus of ze dat kunnen, het hcg bepalen en leg uit waarom. Zij reageert al zo van 'hcg, dat is iets met zwangerschap, of niet??' Na 3 minuten overleg komt ze terug met de mededeling: dan moet je maar een zwangerschapstest doen met urine.
Domme muts...drie keer ademhalen, tot tien tellen en braaf weer ophangen. Als het niet beter wordt bel ik wel weer naar het ziekenhuis. Pff, gedoe. Ik wil er gewoon vanaf zijn voor mijn vakantie.

[ Bericht 95% gewijzigd door mefke79 op 14-07-2008 18:58:00 ]
  maandag 14 juli 2008 @ 19:10:33 #175
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60103216
Gatver mefke, je mag er toch vanuitgaan dat ze bij de HA weten waarover ze het hebben...pffff... geen idee is wat normaal is hoe lang je kan blijven vloeien, maar als het niet goed voelt, inderdaad het ziekenhuis maar weer bellen, dat geeft tenminste zekerheid (hoe vervelend ook dat je er weer doorheen moet).
pi_60106592
#$%$#&% Mefke, dat je nog niet geflipt bent zeg
Wat een domme doos daar

Vicky, hopelijk dan toch goed nieuws after all....?
Ik hoop het echt voor je
  maandag 14 juli 2008 @ 21:42:11 #177
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60107053
Vicky, hier wordt ook hard voor je geduimd!

Jeetje Mefke, iets meer begrip bij de huisarts zou wel fijn zijn

Als mijn cyclus nu weer regelmatig is, waar ik voor het gemak even van uit ga, dan zit ik nu in mijn vruchtbare periode
Nou heb ik gehoord dat je beter om de dag 1x kunt proberen i.p.v. elke dag een paar keer. Beter voor de kwaliteit van het zaad. Houden jullie hier ook rekening mee? En kun je inderdaad "te vaak" ervoor gaan, dat het zaad min of meer steriel wordt?
Lijkt me persoonlijk een beetje sterk eigenlijk...
pi_60108207
bah Vicky, toch nog onzekerheid... bij mij was de test positief bij 4 weken over tijd... ik had ook getest in week 1 over tijd, maar daarna dus niet meer tot week 4 over tijd... Ik blijf voor je duimen...
He Mefke, wat vervelend... van domme buren verwacht je zo'n stomme lompe opmerking, maar niet van de assistente bij de huisarts... af en toe lekker een keer een harde schreeuw kan wonderen doen...(maar wel als niemand het hoort heb ik gemerkt, anders krijg je daar weer praatjes over...)
pi_60108281
@kersjes; zoiets had mijn huisarts ook tegen mij gezegd toen we 7 maanden aan het proberen waren en er geen resultaat kwam... echt iedere dag dat ik niet ongi was, waren we druk bezig, soms 2 x op een dag... en daarbiij gaat er dan op een gegeven moment ook het plezier vanaf... dus op doktersvoorschrift moest het toen alleen nog als ik er zin in had...
  Moderator maandag 14 juli 2008 @ 22:32:47 #180
5428 crew  miss_sly
pi_60108397
Vicky, spannende week! We duimen dus gewoon verder voor goed nieuws

Kersjes, een paar keer per dag is echt overbodig! Sperma leeft 24-48 uur en zelfs soms nog wel tot 4-5 dagen! Om de dag of op z'n hoogst een keer per dag is dus voldoende om op het juiste moment voldoende gezonde zwemmertjes bij het eicelletje te hebben. Ik kan me persoonlijk niet voorstellen dat een paar keer per dag een paar dagen lang nog echt leuk is, eigenlijk

Trouwens, voor de IUI wordt schaap ook aangeraden om minstens 48 uur geen zaadlozing te hebben, voor de kwaliteit en hoeveelheid van het sperma.
  maandag 14 juli 2008 @ 23:30:11 #181
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60110065
Miss_sly, ik ben werkende mama van een nog steeds niet doorslapende dreumes. En ook al een tijdje geen 18 meer.

Ik mag al blij zijn als we die ene keer halen, laat staan een paar keer per dag
  Moderator maandag 14 juli 2008 @ 23:38:58 #182
5428 crew  miss_sly
pi_60110298
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:30 schreef Kersjes het volgende:
Miss_sly, ik ben werkende mama van een nog steeds niet doorslapende dreumes. En ook al een tijdje geen 18 meer.

Ik mag al blij zijn als we die ene keer halen, laat staan een paar keer per dag
Nou ja, je vroeg het toch?
maar kan me voorstellen dat het met een niet doorslapende dreumes wat lastig is
  maandag 14 juli 2008 @ 23:43:34 #183
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60110414
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou ja, je vroeg het toch? :P
maar kan me voorstellen dat het met een niet doorslapende dreumes wat lastig is

Sorry, kwam misschien verkeerd over.

Ik bedoel maar te zeggen; Fijn dat het niet per definitie zo is dat je met zoveel en zo vaak mogelijk meer kans hebt om sneller zwanger te raken
pi_60113750
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:43 schreef Kersjes het volgende:

[..]

Sorry, kwam misschien verkeerd over.

Ik bedoel maar te zeggen; Fijn dat het niet per definitie zo is dat je met zoveel en zo vaak mogelijk meer kans hebt om sneller zwanger te raken
nou inderdaad fijn... ik heb nu weer veel meer plezier in sex dan dat ik had.
(nu even niet, aangezien ik alweer bijna een week vloei is dan niet echt fijn om aan sex te denken)
  dinsdag 15 juli 2008 @ 08:16:42 #185
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60113799
Vicky nou wordt het alleen nog maar spannender.

kersjes en Ymme, om de dag is vaak genoeg en zelfs met minder kan het zomaar raak zijn.

Jeumig Mefke die doos had van mij misschien wel de wind van voren gekregen zeg
pi_60120846
Ik blijf voorlopig ook maar in dit topic hangen denk ik,
ik heb vanmorgen op de inwendige echo in het ziekenhuis gezien dat ik een miskraam heb gehad. Ik word morgen gecuretteerd om de overblijfselen op te ruimen...
dat betekent dat ik nu dus officieel niet meer zwanger ben.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 14:43:43 #187
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60121162
Lieve mijsje, ik las het net in het andere topic.... hoop dat er als jullie er weer klaar voor zijn snel een 2e streepje komt.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:40:25 #188
100412 mefke79
komt goed!
pi_60126405
Mijsje, jammer zeg!

Over die foliumzuurpillen. Als deze op zijn ga ik andere halen...helaas, ik heb nog een verpakking of twee te gaan. Even doorbijten dus!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 18:42:10 #189
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_60126455
He mijsje, las het net al in het andere topic. Heel verdrietig hoor.. bah. Wordt er gewoon een beetje stil van....

Ik hoop dat het er toch een keer van gaat komen.... Eerst maar eens even tijd nemen om te verwerken denk ik.

Volgens mij is ook om de dag genoeg trouwens, want vaker zou de kwaliteit van het sperma negatief beinvloeden (heb ik ergens gelezen), dan zijn er minder actieve zaadcellen aanwezig. Ik kan me ook voorstellen dat het niet echt prettig is om dag na dag 2x per dag .... bah.. nee. Niet voor mij iig! Gelukkig is om de dag ook genoeg, haha!
Hoe is het eigenlijk met Vicky?? Ik lees niets meer van je?
pi_60137173
quote:
Op maandag 14 juli 2008 17:40 schreef Vicky het volgende:

Vandaag dus 7 dagen overtijd en op dag 44....
en dus vandaag 9 dagen overtijd en op dag 46... Vicky, hoe is het met je?
  woensdag 16 juli 2008 @ 08:17:25 #191
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60137193
pi_60141713
ik wacht af. meer kan ik niet doen. vanmorgen misselijk met opstaan en zere borsten. maar ook pijn in mijn buik... al is dat volgens mij meer van mijn darmen. ga pas het weekend testen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60164734
ik duim voor je mee Vicky! Het zou heel mooi zijn!
pi_60167081
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:26 schreef Vicky het volgende:
ik wacht af. meer kan ik niet doen. vanmorgen misselijk met opstaan en zere borsten. maar ook pijn in mijn buik... al is dat volgens mij meer van mijn darmen. ga pas het weekend testen.

Knap dat je het uithoud om niet te testen!

Ik duim voor je voor het weekend!
  donderdag 17 juli 2008 @ 15:44:27 #195
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60167700
Vicky, ik zal ook voor je duimen hoor! Wij gaan zaterdag op vakantie maar ik hoop dat als ik terug kom je in het Z&G topic te zien posten.

Hier redelijk positief gesprek bij de gyn gehad (zie topic 'Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat), Gyn zei wel dat het er op leek dat eisprong al geweest was, dus deze maand gaat over aangezien door bloedverlies afgelopen week van klussen niet veel gekomen is en als eisprong nu geweest is, weet ik zeker dat dat dus niet gelukt is.

Na de vakantie bloedprikken en 12 september volgende afspraak. We wachten weer rustig af maar eerst heerlijk 3 weken op vakantie en er komt mooi weer aan YEAH!!!!
pi_60168633
Succes Happy. En zie ook dat andere topic.

Waar ga je heen op vakantie?
  donderdag 17 juli 2008 @ 18:42:30 #197
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60171524
We gaan lekker met de boot varen door Nederland. Het plan is de eerste week in Noord-Holland en dan een rondje IJsselmeer, dus we hopen op mooi weer (en de voorspellingen voor volgende week zijn goed )
pi_60171749
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:42 schreef happyme28 het volgende:
We gaan lekker met de boot varen door Nederland. Het plan is de eerste week in Noord-Holland en dan een rondje IJsselmeer, dus we hopen op mooi weer (en de voorspellingen voor volgende week zijn goed )
Oh heerlijk! Mag ik mee?

Wij hebben augustus vrij, en uiteraard weten we nog niet waar we heen gaan. De planning is om bij onze HELD Valentino op de koffie te gaan (Italië dus)
Maar er is wel heel veel keus, dus dan is het lastiger kiezen (Luxe probleem dus )
pi_60181100
volgens mij ga ik ongi worden. de bekende krampjes zijn aanwezig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 18 juli 2008 @ 07:37:24 #200
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60181157
Ah nee Vicky! Stom is het
Saartje
pi_60181163
Dat is balen, Vicky
  vrijdag 18 juli 2008 @ 08:04:08 #202
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60181286
he gats Vicky. Balen dat je lijf je steeds zo in onzekerheid laat. Succes met de volgende ronde.
pi_60181301
nog geen bloed te zien alleen buikpijn.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 18 juli 2008 @ 08:15:40 #204
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60181327
dan hoop ik toch wel dat het niet van een menstruatie is.
pi_60187356
Vicky je lichaam speelt een stom spelletje met je!
Balen joh,tenminste....als het doorzet
Misschien toch???
pi_60187789
Balen hoor Vicky, die onzekerheid. Maar geef de moed niet op
Je weet 't maar nooit. En stress kan bijvoorbeeld ook krampen geven.

Ik blijf voor je duimen.
pi_60192395
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 07:17 schreef Vicky het volgende:
volgens mij ga ik ongi worden. de bekende krampjes zijn aanwezig.

pi_60193525
nog steeds niet ongi. maar nog steeds buikpijn. ik word er gek van
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 18 juli 2008 @ 19:07:53 #209
62233 Jelief
ikke lief!
pi_60195183
pi_60196090
Vicky, wat spannend. Heb je voor jezelf een testdag vastgesteld of wacht je het nog even af? Zenuwslopend, lijkt me
  vrijdag 18 juli 2008 @ 21:16:40 #211
100412 mefke79
komt goed!
pi_60197348
Pff Vicky, dat je het volhoudt....ik had allang een keer naar een test gegrepen. Vervelend hoor. Maar, ik heb ook buikpijn genoeg gehad in de eerste week en ik was toch ook gewoon zwanger. Ik duim voor je!

En dan nu een beetje rare in dit topic: ik heb zojuist mooi GEEN tweede streepje gepiest. Juh, de meeste zwangershormonen hebben dus mijn lijf verlaten. Als ik dus een volgende keer wel goed test, is het ook echt goed en niet een restje miskraam. Pff. Pak van mijn hart. Nou nog effe echt ongesteld worden en dan kunnen we er echt weer tegenaan. (al is er een kans dat we die ene keer ongesteld worden niet halen... , maar daar hoop ik maar niet op)
pi_60197372
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 19:55 schreef owlet het volgende:
Vicky, wat spannend. Heb je voor jezelf een testdag vastgesteld of wacht je het nog even af? Zenuwslopend, lijkt me
ik word er helemaal gestoord van. Denk dat ik zondag maar ga testen.. of maandag.. ik durf niet meer
Bang voor de teleurstelling.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 18 juli 2008 @ 21:33:48 #213
100412 mefke79
komt goed!
pi_60197633
Och Vicky...tis ook niet eerlijk. Je lichaam speelt een spelletje, daar word je ook niet vrolijk van. Je moet pas testen wanneer jij daar zin in hebt, wanneer het goed voelt. Succes!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 21:44:14 #214
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60197811
Vicky, ik kan me goed voorstellen dat je bang bent voor weer een teleurstelling...
Ik hoop echt voor je dat je lijf zo gek doet omdat je gewoon hartstikke zwanger bent!

Mefke, zou mooi zijn als je snel weer door kan naar het volgende topic
Over een paar weken een positieve test hebben en dan wel blij zijn, ik gun het je!
Mijn man zei vanochtend sipjes: "nou hebben we vannacht niet geprobeerd een 2e kindje te maken"
pi_60198044
Ow Vicky bah wat irritant die onzekerheid!!

Nog steeds niet ongesteld, maandag is het 6 weken geleden na verwijdering. Ik kan echt niet tegen dit stomme irritante nutteloze eeuwige gewacht..
ik hoop zoooo dat ikheel erg gauw ongesteld word, straks is er wat mis ofzo
  vrijdag 18 juli 2008 @ 22:04:09 #216
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60198146
Poppejans, vast niet!
Elk lichaam reageert gewoon weer anders, schijnbaar duurt het bij jou gewoon wat langer.
Ooooooof....... misschien moet je maar even gaan testen ofzo
pi_60198247
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 22:04 schreef Kersjes het volgende:

Ooooooof....... misschien moet je maar even gaan testen ofzo
Nee, dat kan het helaas echt niet zijn, er was maar 1 kansje en ik heb toen 4 weken en 2 dagen daarna getest en die test was hartstikke negatief (Predictor test).
Ik voelde dus wel van alles tot zo'n 2,5 week na de verwijdering, maar nu echt helemaal niks, dus ook geen buikpijn of ook maar iets wat wijst op een komende ongesteldheid, ik ben echt zo bang dat ik straks naar de huisarts moet en dan inwendige onderzoeken krijg ofzo ik durf dus echt niet, ik wacht nog maar even af en stap anders in augustus wel naar de arts, uiteraard wil ik alles doen om zwanger te kunnen worden.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 22:31:50 #218
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60198577
Hopelijk hoeft het niet zo ver te komen.
Poppejans, ik wens jou het tegenovergestelde van Vicky toe
Zal ik vast wat tampons jouw kant opsturen?

[ Bericht 16% gewijzigd door Kersjes op 18-07-2008 22:32:36 (smiley erbij gezet ) ]
  vrijdag 18 juli 2008 @ 22:43:27 #219
100412 mefke79
komt goed!
pi_60198765

[ Bericht 100% gewijzigd door mefke79 op 18-07-2008 23:04:54 ((foutje 2 keer)) ]
pi_60198776
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 22:31 schreef Kersjes het volgende:
Hopelijk hoeft het niet zo ver te komen.
Poppejans, ik wens jou het tegenovergestelde van Vicky toe
Zal ik vast wat tampons jouw kant opsturen?
Haha ja doe maar, misschien helpt het!
Inderdaad wens ik Vicky exact het tegenovergestelde toe!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 22:44:14 #221
100412 mefke79
komt goed!
pi_60198786
Poppejans, neem jij mijn gerotzooi over, ik wil wel effe geen tampons/maandverband ed nodig hebben. Doen we ruilen, ikke effe niets en jij je buikpijn en ongesteldheid. Deal?

Effe serieus, het kan gewoon wel even duren voor alles weer 'zijn ritme gevonden heeft'. Enne, ik was ook als de dood voor inwendig onderzoek, maar heb al drie keer een inwendige echo overleefd, dus een inwendig onderzoek moet ook nog wel te doen zijn.
pi_60203260
vanmorgen een test gedaan: negatief

[ Bericht 55% gewijzigd door Vicky op 19-07-2008 08:49:23 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60203279
He Vicky wat verwarrend allemaal!
  zaterdag 19 juli 2008 @ 07:58:26 #224
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_60203331
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 07:12 schreef Vicky het volgende:
vanmorgen een test gedaan: negatief : (
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Jubileum moderator zaterdag 19 juli 2008 @ 08:40:40 #225
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60203456
Vicky
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_60203482
laat me nou maar gewoon ongesteld worden.. dit is zo frustrerend...
het lijkt wel of ik een eisprong overgeslagen heb ofzo...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 19 juli 2008 @ 08:58:07 #227
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60203513
Vicky, vreselijk als je lichaam zo'n loopje met je neemt. Ik duim echt voor je dat je cyclus weer snel op gang komt, want dit is om gestoord van te worden.

@Poppejans, het is echt heel vervelend als je cyclus niet op gang komt, maar echt maak je nog geen zorgen dat er iets aan de hand is hoor, het komt veel vaker voor dat het langere tijd duurt voor je weer gaat vloeien. Ik duim voor je dat je snel bloed ziet

Alle andere meiden hier veel succes de komende weken. Ik hoop op veel 2e streepjes als ik terugben. Vooral voor Again want die wacht al zo lang.

Ik ga lekker even 3 weken op vakantie en niet denken aan zwanger worden (nou ja, moet aan het eind van de vakantie wel beginnen met temperaturen maar goed... da's pas over 2 weken ofzo).

pi_60203747
Vicky En toch duim ik nog steeds voor een positieve test voor je!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Moderator zaterdag 19 juli 2008 @ 10:25:44 #229
5428 crew  miss_sly
pi_60204083
Vicky, wat jammer en frusterend toch
Op zich is het overslaan van een eisprong niet raar, hoor. Mijn zusje heeft dat ook een keer gehad dit jaar, en die wist het toevallig zeker omdat ze in het ziekenhuis loopt voor een IUI in de natuurlijk cyclus. Er groeide gewoon niets die ene cyclus. Volgens de gyn niets om je zorgen over te maken, dat gebeurt wel vaker.
pi_60204279
Oh Vicky dan hoop ik dat je heel gauw weer normaal ongesteld wordt

Dankjulliewel voor de bemoedigende woorden, ik ben hier echt zo onzeker over, maar dit doet me wel weer effe goed!
pi_60206435
He Vicky wat klote...

Happy, fijne vakantie!!
pi_60210083
Hallo, daar ben ik weer even (ik heette eerste hellennelleh, maar kan mijn inloggegevens niet meer achterhalen; ik heb sporadisch weleens meegepost hier)
Ik zit nu in de MM en heb de bloed- en spermaonderzoeken achter de rug. Mijn hubbies sperma is uitstekend maar er zijn bij mij sporen van een oude chlamydia infectie gevonden . Hubbie heeft het niet; dus het is van heel veel jaren geleden. Ik heb ooit erg veel last gehad van dingen die nu beschreven worden als symptomen, maar nooit heeft de huisarts aan chlamydia gedacht, en ik ook niet omdat ik (naieveling) dacht dat je dat alleen kreeg van wisselende contacten, en ik was altijd zo trouw als een hondje bij mijn (zeer weinige)vriendjes.
Ik heb straks een kijkoperatie om te zien wat er mis is en ik ben als de dood voor de uitslag. Zijn er hier mensen die positieve verhalen kennen van mensen die deze ziekte onbehandeld hebben gelaten omdat ze van niets wisten? Ik hoop zo dat ik desnoods operatief geholpen kan worden, want we willen zo ontzettend graag een kind (is, hubbie is eindelijk over de streep; krijg je dit... ) en ik voel me zo schuldig naar mijn man nu.
pi_60210174
Oh, ik zie dat ik nog op de beginpagina sta met mijn oude naam.
(Mijn NOD is toevallig vandaag, maar nog geen tekenen ervan.. .)

*hoopt op een wonder tegen beter weten in*
  zaterdag 19 juli 2008 @ 20:31:17 #234
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_60214088
Vicky: Echt irritant zo zeg! Hoop voor je dat het snel 'normale' vormen aan gaat nemen.....Of dat er misschien toch...???

Poppejans, dat je een cyclus overslaat is dus op zich niks ernstigs, zoals je al hebt gelezen. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat het niet leuk is, want je wilt iedere kans grijpen (natuurlijk)! Hoop voor je dat je in je volgende ronde een eerlijke kans krijgt!

Hellen-O: wat een onzeker gedoetje zeg... bah. Hier kon je zelf ook echt niks aan doen ofzo! Duim voor je dat de uitslag goed is..
  zondag 20 juli 2008 @ 08:59:21 #235
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60220652
Vicky, wat verwarrend weer...
Zo lastijg als je lichaam niet mee wil werken

Hellen-o-, kan me voorstellen dat dit een enorme klap is voor je. Hopelijk kan er toch iets aan gedaan worden en zul je alsnog in verwachting kunnen raken.
pi_60230855
Hellen, wil je je PM-box even aanzetten?
Vicky, wat jammer meis!

Happy ben al te laat, maar vind je berichtje zo lief! Alsnog een fijne vakantie!! Lekker even afleiding!

Ik ben een weekendje met een paar meiden van een forum geweest, was super gezellig. Ook heel open gepraat over kinderen en kinderwens. Was erg fijn, vooral ook omdat anderen zoveel herkennen in mijn eigen verhaal!
Nog steeds durf ik de stap van de huisarts nog niet goed te nemen. Ik weet niet zo goed waarom, maar ben er momenteel eerlijk gezegd ook erg weinig mee bezig. Erg druk in mijn leven.. Na de zomervakantie gaan we er weer vol voor met ovutestjes etc en dan ga ik ook maar eens naar de huisarts!
pi_60231772
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 21:16 schreef mefke79 het volgende:
En dan nu een beetje rare in dit topic: ik heb zojuist mooi GEEN tweede streepje gepiest. Juh, de meeste zwangershormonen hebben dus mijn lijf verlaten. Als ik dus een volgende keer wel goed test, is het ook echt goed en niet een restje miskraam.
Fijn dat je weer negatief testte... (klinkt idd gek...)
Dat moet ik nou ook hebben...
Hoelang duurde het bij jou voor het negatief aangaf?
Ik merk nu gelukkig wel al dat mijn borsten alweer helemaal zacht zijn en niet meer pijnlijk... al zijn ze nog wel wat groter dan ze van te voren waren...

@ Vicky: Balen dat je zo'n last hebt van je buik en dat het negatief was...
Hoop dat het snel anders is voor je...
  zondag 20 juli 2008 @ 20:45:21 #238
100412 mefke79
komt goed!
pi_60231803
Vicky: Stom lichaam!

Happy, ook ik ben te laat, maar alsnog: Fijne vakantie!
Hellen-o : pff, wat lijkt het me lastig als je zo'n mededeling krijgt. En dat het niet zo ver had hoeven komen als de huisarts wat beter had nagedacht destijds. Maar ja, wie denkt er dan ook aan een soa als je niet in de risicogroepen valt. Ikkuh niet hoor...Sterkte!
  maandag 21 juli 2008 @ 12:48:10 #239
105850 Fuente
mamamuts
pi_60242892
Vicky, hoe is het nu?
Sara
Merel
Ukje
pi_60243897
dag 51. geen nieuws... zit te twijfelen of ik morgen iets of iemand ga bellen. weet niet of het nut heeft.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60243994
Vicky, wat een gedoe zeg.
Wie zou je willen bellen?
  maandag 21 juli 2008 @ 13:54:18 #242
105850 Fuente
mamamuts
pi_60244411
Vicky zou het niet mogelijk zijn dat ze een bloedtest doen of een echo maken?
Sara
Merel
Ukje
pi_60244638
Vicky, wat enorm rot en balen zeg, ik denk dat als je naar de huisarts zou gaan dat je ALS je al wat zou krijgen dan van die opwekpillen krijgt, maar dan heb je natuurlijk nog geen ''echte'' ongesteldheid.
Ik hoop gauw op een bezoekje van de voor ons beide!
pi_60248274
Mijn huisarts is met vakantie... Misschien de gyn ofzo, vragen om een echo of bloedtest.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60248399
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:01 schreef Again het volgende:
Hellen, wil je je PM-box even aanzetten?
Volgens mij is dat gelukt, ik ben er niet echt bekend mee; als het niet klopt wat ik heb gedaan hoor ik het wel he?
pi_60251752
Nou dames,

Zojuist heb ik de laatste provera pil geslikt. 21 dagen gebruikt nu, had zelfs alarm gezet zodat ik het niet zou vergeten, volgens de gyn moest het op vaste tijden dus had ik em om 20.00 ingesteld. Dat kwam het beste uit.

Nu is het wachten op de bloeding.. Dan prikken en 5 augustus weer naar de gyn. Ik hoop helemaal nergens meer op. Deze droom komt voorlopig nog niet uit..

Iedereen een dikke zoen en een knuffel..

En sterkte met alle tegenslagen!
pi_60251992
@ Vlindur hoop dat je droom toch gauw uitkomt...
pi_60252589
Oh lief mijsje, hoop voor jou dat hij snel weer mag beginnen!
  maandag 21 juli 2008 @ 21:45:12 #249
100412 mefke79
komt goed!
pi_60254106
Mijsje, wil je even je pmbox aanzetten...?
Vicky, bel een vk en vraag daar raad aan. Wie weet kan ze een inwendige echo maken, dan weet je wat meer. Of anders bloed laten prikken en vragen om hcg gehalte te bepalen, je huisarts zal toch wel een vervanger hebben?
Vlindur..succes!
pi_60260409
net de assistente van de vervangende ha aan de telefoon gehad. Gevraagd om een afspraak, uitgelegd waarom en ze snapte me helemaal. Mag om 9.30 uur op het spreekuur komen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60260489
Vicky, veel succes! Ik hoop dat je er wijzer van wordt.
pi_60260708
Vicky, fijn dat je vandaag terecht kan. Sterkte!
  dinsdag 22 juli 2008 @ 08:58:54 #253
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_60260841
Vicky, succes. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  dinsdag 22 juli 2008 @ 09:03:58 #254
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60260911
Vicky, succes vandaag...!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 22 juli 2008 @ 09:06:01 #255
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60260940
Ik duim voor je dat de huisarts is voor je kan betekenen Vicky!
Saartje
pi_60261728
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:45 schreef mefke79 het volgende:
Mijsje, wil je even je pmbox aanzetten...?
volgens mij staat hij nu aan... (denk dat je de mail bedoelde) (ben nog niet helemaal thuis in alle systemen van Fok... )
pi_60261752
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 08:16 schreef Vicky het volgende:
net de assistente van de vervangende ha aan de telefoon gehad. Gevraagd om een afspraak, uitgelegd waarom en ze snapte me helemaal. Mag om 9.30 uur op het spreekuur komen.
Fijn Vicky, ik hoop dat er nu duidelijkheid komt, welke kant op dan ook... (maar hopelijk de zwangere...)
  † In Memoriam † dinsdag 22 juli 2008 @ 10:41:40 #258
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_60262890
Vicky je bent als het goed is nu klaar bij de huisarts. Hopelijk krijg je een verwijzing voor een bloedtest en/of echo mee om echt goed te kijken waar het vandaan komt of waar het blijft
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_60263864
helaas nog geen steek wijzer. geduld volgens de ha. ook volgens hem heeft een bloedtest of echo geen zin.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60264254
Ik lurk meestal, post heel af en toe een kreet...
Natuurlijk hoop ik voor Poppejans (en Vicky) dat jullie snel ongi worden (of niet in Vicky's geval). Ik ben echter in november gestopt met de pil, daarna voor het eerst in mei ongi geweest en daarna in juni dus weer niet. Ik wacht met spanning af voor de 28e van juli. Maar even mijn verhaal om aan te geven dat 6 weken wachten eigenlijk nog relatief kort is. Ik ken zelfs iemand die al 10 maanden wacht.
  Moderator dinsdag 22 juli 2008 @ 11:46:47 #261
5428 crew  miss_sly
pi_60264458
Iedere situatie is natuurlijk anders.Als je eigenlijk redelijk regelmatig bent en dan ineens niet meer, is 6 weken niet meer kort, maar lang.

Als je 10 maanden wacht is het misschien verstandig eens naar de huisarts te gaan, al was het maar om een recept te krijgen voor medicijnen om een onttrekkinsbloeding op te wekken.

Vicky, wat vervelend. Ergens begrijp ik de ha wel, maar voor jou is het natuurlijk gewoon shit. Ik hoop dat je dan maar snel ongesteld mag worden of nog liever snel een positieve test hebt!
pi_60264867
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:22 schreef Vicky het volgende:
helaas nog geen steek wijzer. geduld volgens de ha. ook volgens hem heeft een bloedtest of echo geen zin.
Dat is natuurlijk het antwoord wat je niet wilde horen
Wat vervelend zeg, veel sterkte en geduld ermee
pi_60264976
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:46 schreef miss_sly het volgende:
Iedere situatie is natuurlijk anders.Als je eigenlijk redelijk regelmatig bent en dan ineens niet meer, is 6 weken niet meer kort, maar lang.
Tuurlijk is het voor iedereen anders! Ik was zelf ook regelmatig ongesteld (voor de pil en natuurlijk ook tijdens) en toch duurt het blijkbaar een tijd voor het weer op gang is. Just saying... zo kan het ook.
pi_60271072
Vicky, klote dat je verder niks opschiet na je bezoekje aan huisarts zeg!

Prinseszondererwt: Jij hebt dus echt lang moeten wachten op ongesteldheid
Jeetje... maar geeft mij wel weer meer vertrouwen in dat er vast niks mis met mn lichaam is en dat ik gewoon meer geduld moet gaan hebben.
Ben jij tussentijds daarvoor nog naar de huisarts geweest of niet?
pi_60271275
Nee, ben niet naar de huisarts geweest. Ook omdat ik eigenlijk niet gestopt was om direct zwanger te worden maar om van de hormonen af te zijn. Nu ben ik wel heel blij dat ik een half jaar geleden al gestopt ben...

Vandaag al de hele dag krampen, maar nog niks te zien...
pi_60272104
Jeumig, wat irritant dan dat je na die 1e keer nog steeds helemaal geen ''normale'' cyclus hebt, balen!
Zolang wachten na pilgebruik verwacht je natuurlijk ook niet, dan is het wel een dikke meevaller dat je niet daarna weer aan de pil gegaan bent zeg!

Ikzelf heb wel nog steeds last van veel (lees:heel veel ) afscheiding, iets wat ik eigenlijk geheel nooit gehad heb, verder voel ik helemaal niks.
  † In Memoriam † dinsdag 22 juli 2008 @ 16:49:24 #267
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_60272517
Het komt helaas vaker voor dat je cyclus nog helemaal op gang moet komen. Toen ik gestopt was met de pil (15 jaar lang Diane 35 gebruikt) werd ik de eerste paar maanden keurig op tijd ongesteld. Daarna heb ik bijna 3 maanden moeten wachten op mijn ongesteldheid. Wel had ik een bloedonderzoek gekregen en een echo, maar daar viel ook niet echt wijs uit te worden. En ik in het begin maar denken dat ik misschien stiekum toch zwanger was. Stomme lichamen ook soms
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_60273744
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:49 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het komt helaas vaker voor dat je cyclus nog helemaal op gang moet komen. Toen ik gestopt was met de pil (15 jaar lang Diane 35 gebruikt) werd ik de eerste paar maanden keurig op tijd ongesteld. Daarna heb ik bijna 3 maanden moeten wachten op mijn ongesteldheid. Wel had ik een bloedonderzoek gekregen en een echo, maar daar viel ook niet echt wijs uit te worden. En ik in het begin maar denken dat ik misschien stiekum toch zwanger was. Stomme lichamen ook soms
inderdaad.

Ik heb vanaf mijn 18e denk ik de Cilest geslikt. Toen gestopt en ik was meteen de 1e ronde zwanger van Amber. Toen weer van februari 2006 tot december 2007 aan de pil gezeten. De eerste cyclussen waren 30,31, 33 en 2x 37 dagen, nu dus op dag 52.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60275085
Eerlijk gezegd vind ik dat je huisarts nogal moeilijk doet door je geen bloedtest te laten doen Vicky. Het is maar een simpel testje en het zorgt ervoor dat jij weet waar je aan toe bent. En stél dat het stress is wat je menstruatie uitstelt, dan kan zo'n test die stress wellicht helpen verlichten.
pi_60275696
en kan je ook niet een verloskundige bellen om te vragen of die eens wil kijken omdat je aan van alles denkt en dus ook aan stiekem toch een zwangerschap? Dan hoef je helemaal niet meer langs de huisarts... (weet niet of ze dat doen hoor...)
  dinsdag 22 juli 2008 @ 21:18:51 #271
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60278563
Hey meiden, hier even een berichtje uit de haven van Monnickendam. Het weer was vandaag prima en het schijnt alleen nog maar beter te worden de komende dagen.

Vicky, balen dat je nog steeds die onzekerheid hebt, maar hopenlijk is het van tijdelijke aard en komt je cyclus snel weer op gang.

Poppejans, klinkt spannend hoor. Binnnekort testje doen?

Hier even niet bezig met zwanger worden, maar lekker aan het genieten (en lekker actief bezig zijn).

Misschien dat ik later in de vakantie nog weer ergens internet heb, maar anders tot over 2,5 week
  dinsdag 22 juli 2008 @ 21:45:49 #272
100412 mefke79
komt goed!
pi_60279539
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 19:09 schreef mijsje het volgende:
en kan je ook niet een verloskundige bellen om te vragen of die eens wil kijken omdat je aan van alles denkt en dus ook aan stiekem toch een zwangerschap? Dan hoef je helemaal niet meer langs de huisarts... (weet niet of ze dat doen hoor...)
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Pff hoeveel moeite is het nou om een bloedtest te doen of even te kijken? Kan je je oude vk niet gewoon benaderen? Lastig hoor! Ik duim voor je dat er snel een einde komt aan de onzekerheid, want dit is niets...
pi_60280459
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 19:09 schreef mijsje het volgende:
heb ik ook al aan gedacht. ik kijk het deze week nog aan anders ga ik mijn oude vk bellen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 22 juli 2008 @ 22:17:20 #274
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60280853
Ik heb, jaren geleden eenzelfde probleem gehad. Van m`n huisarts moest ik het nog maar een half jaar aankijken, ik was nog zo jong en had tijd zat Ik heb toen rechtstreeks een afspraak bij een gyn. gemaakt en dat was geen probleem. Na een bloedtest bleek ik geen eisprong te hebben en met een kuurtje primolut en clomid was dat euvel zo verholpen.
Succes ermee Vick
Saartje
  dinsdag 22 juli 2008 @ 22:37:56 #275
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_60281807
Balen dat je er geen steek mee bent opgeschoten Vicky. Ik hoop dat die duidelijkheid alsnog snel volgt.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_60282287
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 22:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb, jaren geleden eenzelfde probleem gehad. Van m`n huisarts moest ik het nog maar een half jaar aankijken, ik was nog zo jong en had tijd zat Ik heb toen rechtstreeks een afspraak bij een gyn. gemaakt en dat was geen probleem. Na een bloedtest bleek ik geen eisprong te hebben en met een kuurtje primolut en clomid was dat euvel zo verholpen.
Succes ermee Vick
primolut had ie het over maar omdat dat een kuur van 10 dagen is en daarop volgend een bloedimh van een dag of 5 en ie daarna waarschijnlijk weer onreg. zou zijn wilde ie het niet geven. tja ik wacht naar weer ongeduldig af. voel me wel een beetje een zeikerd hoor...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60289064
Dat is echt niet nodig hoor Vicky, ik vind dat je het wachten goed volhoud! Ik was na 5 dagen al knettergek geworden. Bel gewoon je VK, als zij hetzelfde zegt, tja, dan is het erg vervelend maar moet je misschien idd gewoon afwachten. Maar je hebt ook kans dat de VK wel een bloedtest/echo aanbeveelt! Sterkte.
pi_60291758
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 22:48 schreef Vicky het volgende:
voel me wel een beetje een zeikerd hoor...
Dat ben je echt niet hoor Vicky, je voelt je gewoon in onzekerheid. dat is toch logisch?

ik ben trouwens gisteren in het ziekenhuis geweest op nacontrole van de curettage. het is schoon, op een plekje na. de gyn twijfelt wat het kan zijn. of het is nog wat weefsel dat er perongeluk nog zit (niet van vruchtje) of het zou een vleesboompje kunnen zijn...
ik werd in ieder geval vanmorgen gebeld of ik nog even een zwangerschapstest in het ziekenhuis wilde komen doen... vroeg of ik het ook thuis mocht doen aangezien het ziekenhuis op 35 km afstand ligt...
de test gaf in ieder geval NEGATIEF aan... wel snel dat het negatief was....
maar goed, morgen moet ik dus weer bellen met het ziekenhuis om erachter te komen waar de gyn nu aan zit te denken... pfff
pi_60292836
He bah wat een nare nasleep voor je Mijsje!!

Vicky ik duim nog steeds voor je! En ik zou zelf een veel grotere zeikerd zijn als het mij zou overkomen hoor
Hier weer in de wacht. Had een posi ovulatietest en goed geklust dus wie weet.. Zal wel weer niet, maar tis toch iedere maand fijn weer een beetje hoop te hebben. Hoop doet leven he!

Ik duim weer voor jullie allemaal!
xx
  woensdag 23 juli 2008 @ 21:29:34 #280
100412 mefke79
komt goed!
pi_60305650
Vicky: je bent geen zeikerd hoor...ik had het echt niet zo lang volgehouden en vind juist dat ze je een beetje aan het lijntje houden. Zo'n bloedtest is snel genoeg gedaan. Misschien kun je zelf eens naar het ziekenhuis bellen...wie weet kan je er zo tussen.
Mijsje: ik hoop dat de gyn morgen geen raar nieuws had. En juist fijn toch, dat het al weer zo snel negatief was?
Again: ik duim voor je! Inderdaad, hoop doet leven..
  woensdag 23 juli 2008 @ 22:30:00 #281
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60307418
voor alle dames die het even nodig hebben.
Hopelijk gaat dat rare lichaam nou eindelijk eens doen wat er van verwacht wordt.

Van de week heb ik een test gekocht. Dan heb ik die alvast maar liggen
  woensdag 23 juli 2008 @ 22:43:43 #282
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_60307854
Tja ik kom hier alleen ff mijn neus laten zien omdat ik van de week de laatste pil van de strip heb geslikt, inmiddels is dus de maandelijkse ellende afgelopen maandag aangebroken en gaan we de komende maanden zien of het deze keer net zo snel en voorspoedig gaat als vorige keer.

Vicky bel gewoon je oude VK zoals je zelf al aangeeft en anders gewoon een gyn bezoeken heb je geen doorverwijzing voor nodig toch? Onzekerheid is *** en zenuwen helpen je niet met dit gedoe kan alleen mocht je dat moeten worden je menstruatie tegen houden.

Alle dames die het nodig hebben een dikke
Mama van Isa en Ties
pi_60308803
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 21:29 schreef mefke79 het volgende:
Mijsje: ik hoop dat de gyn morgen geen raar nieuws had. En juist fijn toch, dat het al weer zo snel negatief was?
ik hoop het ook ja, ben er vandaag behoorlijk van in de war (wat nou als het toch iets anders was, wat nou als ze toch iets verkeerds hebben weggehaald, wat nou als....)
maar dat het zo snel negatief is, vind ik ook fijn, als ik dan weer een keer 2 streepjes heb, weet ik ook dat het niet meer van deze keer is...
jammer alleen dat ik niet meteen mag proberen van de gyn. Ze had gisteren wel duidelijk aangegeven dat ik eerst ongesteld moet worden, en dan nog een keer bij haar terug moet komen...(voor dat plekje)
maar goed, mochten we een keer "per ongeluk" het condoom vergeten, zal ik er niet rouwig om zijn...
pi_60315325

Nog steeds niets te melden. Misschien dat ik vanmiddag eens een telefoontje pleeg naar het zh al denk ik gewoon dat ik een cyclus overgeslagen heb. Heb weer testje gedaan en die was negatiever dan negatief...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_60315905
Balen Vicky, maar misschien dan komende maand... Ik hoop echt dat je 2 streepjes krijgt ipv dan je ongesteld wordt... ik duim voor je

Ik ben vanmorgen door de assistente van de gyn gebeld. Ze kwam even melden dat het alleen maar protocol is om nog een testje te doen... dat waren ze vergeten te zeggen toen ik in het ziekenhuis was eergisteren... heb ik daarvoor de hele dag in de stress gezeten...
pi_60316153
heb de gyn gebeld en situatie uitgelegd.
Mag volgende week donderdag komen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:42:26 #287
100412 mefke79
komt goed!
pi_60316315
Even snel tussendoor vanaf mijn werk, geheel tegen mijn principes in, maar er is hier toch niets te doen.

Vicky, fijn! Eindelijk iemand die luistert en iets doet. En dan heb je iig zekerheid.
Mijsje, standaardprocedure dus...fijn dat ze dat nu pas melden . Toch grappig dat die standaardprocedures overal anders zijn.
Marlieske: welkom en hopelijk ben je zo weer weg.
Kersjes: ga je die test nodig hebben komende week?

Gisteren was de curretage 4 weken geleden, dus ik moet tussen nu en ongeveer 2 weken ongesteld worden anders moet ik de gyn weer bellen. Ik vermoed zo dat dat geen probleem gaat worden (ik ken deze buikpijn zullen we maar zeggen ) en anders ga ik toch echt eerst testen voor ik bel.
pi_60324731
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:42 schreef mefke79 het volgende:
Mijsje, standaardprocedure dus...fijn dat ze dat nu pas melden . Toch grappig dat die standaardprocedures overal anders zijn.

Gisteren was de curretage 4 weken geleden, dus ik moet tussen nu en ongeveer 2 weken ongesteld worden anders moet ik de gyn weer bellen. Ik vermoed zo dat dat geen probleem gaat worden (ik ken deze buikpijn zullen we maar zeggen ) en anders ga ik toch echt eerst testen voor ik bel.
ja, idd fijn dat ze daar zo op tijd mee waren om het even te melden... Ik voel me nu weer wat beter, maar gisteren was ik alleen maar nerveus en verdrietig... verder vind ik dat ze er inderdaad wel veel werk van maken in het ziekenhuis... dat is wel weer een goed gevoel hierbij..

Ik hoop heel erg dat je niet ongesteld gaat worden... maar als je dat wel moest worden, dat je dat dan snel wordt zodat je verder kan...
pi_60324747
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:32 schreef Vicky het volgende:
heb de gyn gebeld en situatie uitgelegd.
Mag volgende week donderdag komen.
Fijn Vicky! Hoop dat je dan eindelijk weet waar je aan toe bent!
  donderdag 24 juli 2008 @ 19:08:54 #290
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_60325996
Vicky wat fijn dat je zo snel al tercht kunt! Wat een gedoe is het toch met die lichamen!
Hoop dat je er wat wijzer van zult worden!

Again, ik hoop zóóóó dat jullie goed geklust hebben en dat je ook naar Z&G gaat, voel me daar toch niet helemaal thuis en zou het leuk vinden als je daar ook mee komt kletsen!
Ik duim weer voor jullie!

Ik ga vannacht op vakantie en hoop daarna allemaal nieuwe streepjes te zien meiden!

X
pi_60326297
Thanks Fruppie! Tis hier ook anders zonder jou, al ben ik blij dat je weg bent hoor hihi.
Fijne vakantie!! Daarna heb ik 2 streepjes! lol

Heb vandaag een gat in de dag geslapen. Pff met dit mooie weer. Zonde he!
  vrijdag 25 juli 2008 @ 09:41:20 #292
100412 mefke79
komt goed!
pi_60335582
Again, tuurlijk heb jij twee streepjes na je vakantie! Er wordt in het Z&G topic geklaagd dat de lijst zwangeren alleen maar afneemt ipv toeneemt. Daar ga jij als eerste wat aan doen, goed?

Meiden, ik ga een weekendje er tussenuit. Lekker zeilen, beetje vakantie vieren. Vanacht wel wat buikpijn gehad, maar geen bloedverlies, dus het zal toch nog wel effe duren. Lastig zo, er is geen pijl op te trekken. Ach, komt vast goed.

Iedereen veel plezier dit weekend en geniet van het weer.
pi_60341895
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 22:43 schreef marlieske het volgende:
Tja ik kom hier alleen ff mijn neus laten zien omdat ik van de week de laatste pil van de strip heb geslikt, inmiddels is dus de maandelijkse ellende afgelopen maandag aangebroken en gaan we de komende maanden zien of het deze keer net zo snel en voorspoedig gaat als vorige keer.

Wat leuk!! Hoop dat het snel raak is!
  zaterdag 26 juli 2008 @ 07:19:41 #294
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60356200
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 11:42 schreef mefke79 het volgende:
Kersjes: ga je die test nodig hebben komende week?
Hmmm, ik hoop het wel! Maar zo te voelen zit er wat aan te komen, heb al een paar uur zeurderige buikpijn...

Ik kwam net deze foto tegen waarop Devin 3 dagen oud is Het is dat we al bezig zijn voor een 2e, maar anders had dit beeld me vanzelf wel weer op het idee gebracht. Mijn mannen

zaterdag 26 juli 2008 @ 21:38:53 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60368306
Vicky, wat balen dat het nog steeds zo onduidelijk is joh!

Marlieske, leuk! Hopelijk ben je hier snel weer weg.

Enneh... Kersjes, doe eens testen!
  zaterdag 26 juli 2008 @ 23:57:44 #296
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_60371065
Kersjes buikpijn hoeft nog niets te zeggen hé houd de moed erin misschien komt het wel door het weer.

Vicky wat fijn dat een telefoontje naar de gyn meer nut had! Vind het zelf ook wel fijn dat je daarvoor geen doorverwijzing meer nodig hebt, gaat zo een stuk sneller en die onzekerheid is maar niets.
En ff laten checken word je nooit slechter van, en dan komt het vertrouwen en de rust misschien wel terug.

Tja mijn eerste pilloze cyclus begint nu zo'n beetje geloof niet dat het de eerste maand meteen raak is dus ik lurk ff lekker mee hier, met Isa was het wel snel gepiept maar ik houd het erop dat dat mazzel was en deze ronde zien we wel heb geen haast ofzo
Mama van Isa en Ties
  zondag 27 juli 2008 @ 08:13:37 #297
35189 Troel
scherp en bot
pi_60373692
En?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 27 juli 2008 @ 11:03:01 #298
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_60374700

Maar ik voel me nog steeds raar, misselijk, doodmoe en anders dan normaal.
Nou, dan zal ik vandaag dus wel ongi gaan worden. Of ziek

Marlieske, straks flikt je lichaam je het geintje nog een keer en heb je over een paar weekjes een positieve test!
pi_60375103
Nou zeg
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zondag 27 juli 2008 @ 11:45:48 #300
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_60375127
Jammer Kersjes. Het klonk veelbelovend. Ik hoop dat je gewoon te vroeg getest hebt.
  zondag 27 juli 2008 @ 11:47:46 #301
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_60375150
Kersjes, 2 dagen voor ik ongesteld had moeten worden had ik een negatieve test, de dag dat ik ongesteld had moeten worden weer, uiteindelijk heb ik pas 4 dagen later weer (positief) durven testen! Ik had ook allerlei kwaaltjes (maagzuur, moe, etc) maar was bang dat ik het zo wilde zien en het eigenlijk niks betekende. Buikpijn heb ik nu ook al sinds het begin en ik denk dat dat van m'n darmen komt...

Dus wie weet! Ik hoop voor je dat je toch gewoon te vroeg getest hebt.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')