Ik denk dat het wel scheelt al beloond bent met een mooi ventje! En idd als je zou weten dat het wel ooit zal gebeuren, dan is het wachten helemaal niet erg.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:17 schreef Mammamia het volgende:
@happy - Dat is fijn om te horen. Mijn bazin heeft na haar 40ste nog 2 kinderen gekregen. We hebben niet meer alle tijd van de wereld, maar toch nog zeker een hele tijd, jij zeker!
Mijn zoontje is nu 20 mnd, vind het achteraf eigenlijk ook niet erg dat ik niet meteen zwanger werd toen we voor de tweede gingen (nu een jaar geleden...). Het mag ook best nog even duren (niet te lang), als ik maar zou weten dat het er wel van gaat komen!!!
Verder vind ik dat ik niet te hard moet zeuren met het het allerliefste mannetje van de wereld wat ik hier heb rondlopen.
Maar ik zou zo graag nog een keer...!!!
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:07 schreef Poppejans het volgende:
Dat zou ik denk ik echt niet kunnen/willen accepteren, en ik zou dan ook heel heeeel ver gaan en alle medische toeters en bellen willen proberen om maar zwanger te raken. Alleen het idee al maakt me paniekerig.
Ik kan me echt geen kinderloos leven voorstellen...
quote:
lolquote:Op zondag 6 juli 2008 18:23 schreef owlet het volgende: Dan zie ik je vast volgend jaar voorbij komen in de line-up van eerstejaars bij de jaaropening![]()
Dat kan denk ik ook betekenen dat je in je vruchtbare dagen zit, beetje afhankelijk van hoe de afscheiding eruit ziet. Als het wat kleverig is, zou het kunnen zijn dat je rond je eisprong zit.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:54 schreef Poppejans het volgende:
Hier nog niks te melden, wel al een aantal dagen last van veel afscheidingzo erg dat ik gewoon natte broeken heb als ik geen inlegkruisje draag
Ik kan je aanraden het over een week nog een keer te proberen. Ik heb in de eerste week dat ik over tijd was diezelfde test gedaan (met dat onhandige pipetje) en die was negatief. gisteren dus weer een test en die was positief. deze week ben ik 8 weken over tijd.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:47 schreef Twinkly het volgende:
Net heb ik een kruidvattest gedaan (die hele goedkope van 2 in een pakje) en die was negatief, mijn vriend snapt niet dat ik de testen niet geloof en ergert zich nogal aan me![]()
als ik uitga van een cyclus van 37 dagen ben ik vandaag idd 1 dag overtijd.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:58 schreef owlet het volgende:
Ik ga voor je duimen Vicky! Ben je nu dan 1 dag overtijd?
Van alles maar dat heb ik geloof ik elke maand..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:23 schreef happyme28 het volgende:
Wow spannend Vicky! Voel je ook iets? (al zegt dat niets, zeg ik uit ervaring)
Moeten is een groot woord hoor, maar we willen het zelf graag. We zijn niet meer de jongsten en ik zou het zonde vinden als we het maar blijven proberen terwijl we nu al kunnen weten of het wel of niet iets medisch is waarom het nog niet gelukt is.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:47 schreef Poppejans het volgende:
Happy, wat erg balen en jammer dat jullie nu toch ziekenhuisonderzoeken moeten gaan doen enzo..
Ik had weer een vage test... ik wacht nog ff een paar dagen...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:47 schreef Poppejans het volgende:
Jammer Twinkly, maar we zien je misschien wel gauw weer terug in dit topic, tot over een tijdje dan maar!
Happy, wat erg balen en jammer dat jullie nu toch ziekenhuisonderzoeken moeten gaan doen enzo..
Vicky, spannend! je hebt dus al wel getest of lees ik het verkeerd? Ik duim voor het wegblijven en dat je over een aantal daagjes een vet zwangere test te pakken hebt!![]()
Leuk Ymme! heel veel succes. en echt leuk dat je hier zo actoef meepost, gezellig!
Hoi Lotte,quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:52 schreef L.o.T.T.e het volgende:
Nu dan 's morgens weer een test gedaan, maar nog steeds is de uitkomst: niet zwanger. Maar ook nog niets dat erop wijst dat ik ongesteld word. Zou je je menstruatie uit kunnen stellen als je heel graag zwanger wilt zijn? Ik probeer het voorlopig maar uit mijn hoofd te zetten, het kost ook handenvol geld al die testen :-)
Ik doe trouwens die testen met dat apparaatje van Clearblue, dat dan na een paar minuten zegt Zwanger, of Niet Zwanger. (Ik vind het nogal irritant dat dat er zo letterlijk staat, ik heb toch liever een plusje of een minnetje denk ik.) Ik heb dus steeds dat er Niet Zwanger staat, maar als ik het staafje eruit haal zie ik wel een heel licht tweede streepje. Zou het dan toch.....
Maar nu denk ik er echt een week niet meer aan hoor!
Lotte
Ja, maar dat is nu gewoon nog helemaal niet aan de orde ofzo hoor, maar daar ben ik gewoon bang voor. Maar eerst gewoon nog maar wat weekjes afwachten voordat ik daar heen zal gaan.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:03 schreef L.o.T.T.e het volgende:
Poppejans: balen, zeg! Wat zijn dat voor opwekmiddelen, is dat om je menstruatie op te wekken ofzo?
Lotte
quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:31 schreef Vicky het volgende:
nog steeds niet ongesteld. wel buikpijntjes. wordt gek van dat broek loeren... hihi.. misschien morgen testen.
Haha, ik ben ook meteen gestopt bij 1 dag over tijd. En weer begonnen toen het testresultaat negatief was, en weer gestopt toen ik maar niet ongesteld werd... Kan maar het beste meteen helemaal stoppen, maar nee, dat is niet gemakkelijk.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:45 schreef ymme het volgende:
En sinds vandaag ook de sigaretten weg gegooid
Maar helaas heb ik het moeilijker dan ik dacht. Phoe..... Valt me zwaar tegen.
ja. aj 2 dagen voor mijn nodquote:Op donderdag 10 juli 2008 07:24 schreef Reinhilde het volgende:
Vicky wat zenuwslopend... Hoe was dat bij Amber? Had je toen wel meteen een duidelijk streepje?
wat irritant zeg. ik haat die testen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 07:13 schreef Vicky het volgende:
vanmorgen getest. negatief... inmiddels op dag 40
ik word er gek van.. en chagarijnig... dan maar gewoon ongesteld worden..quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:13 schreef Koningin het volgende:
VickyIk zou echt strontvervelend ervan worden...
Lotte, succes bij de volgende ronde.
ben nog steeds niet ongesteld... van mij mag het nu komen want dat wachten is zwaar irritant.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:35 schreef mijsje het volgende:
bah, Vicky, wat stom...
ben je ondertussen wel al ongesteld, of is er nog een mogelijkheid door over 2 weken nog eens te testen?
ik hoop met je mee...
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:29 schreef Burgertrutje het volgende:
Ik neem aan dat dit niet betekent dat ik zwanger ben van een zesling?
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:32 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Nou, stel je voor!
Ik denk dat de test niet goed gewerkt heeft.
Ik heb zelfs, jaja, de Predicator-info-lijn gebeld, en die hadden er nog nooit van gehoord. Uiteraard raadden ze me aan een test opnieuw te doen, waarschijnlijk te weinig urine (ik drink dan ook veel water).quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:32 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Nou, stel je voor!
Ik denk dat de test niet goed gewerkt heeft.
knap dat je dat zo kunt concluderen... ik wacht het maar gewoon even af.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:16 schreef owlet het volgende:
Dat het eerst helemaal roze (of blauw, bij andere merken) wordt is wel normaal. De urine strekt door kleurstof heen langzaam naar het andere eind van de strip. Daar waar het HCG reageert met het teststreepje blijft de kleur zitten, op de rest van de strip vervaagt het langzaam.
Mijn testen werden wel snel heel licht roze maar echt weer spierwit met een eventueel streepje duurde ook wel een uurtje.
Eigenlijk denk ik dat er niet veel mis was met de test maar dat je (helaas) niet zwanger bent
een uur ongeveer, deed de test op mijn werk en keek er af en toe stiekem naarquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:54 schreef juttertje het volgende:
Hee Burgertrutje (hahaha, wat gek om iemand zo aan te spreken) hoe lang bleef dat veldje helemaal roze?
Ik had dat namelijk ook hoor, met Predictor, alles bijna meteen roze, maar het trok wel heel snel weer weg (binnen 5 minuten). Ik stond ook raar te kijken toen ik voor het eerst die test deed
nee, zo lang was het bij mij zeker niet! Vreemd hoor.. ik zou mijn geld terug eisen en gewoon een nieuwe test doenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:59 schreef Burgertrutje het volgende:
[..]
een uur ongeveer, deed de test op mijn werk en keek er af en toe stiekem naar
ja, ik vond het ook vreemd. en dat voor een van de duurdere tests, en dan ook nog met 2 testen!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:25 schreef juttertje het volgende:
[..]
nee, zo lang was het bij mij zeker niet! Vreemd hoor.. ik zou mijn geld terug eisen en gewoon een nieuwe test doen
Nog steeds niet ongi, negatieve test... ik denk dat dat dinsdag een afspraakje HA wordt en ik laat me niet weer zomaar wegsturen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:12 schreef happyme28 het volgende:
Vicky, het begint er toch wel heel goed uit te zien hoor.... maar ja... die positieve test...het blijft spannend!
Fijn weekend allemaal in ieder geval!
Kan er niet teveel aan het stokje hebben gezeten? Ik heb ook wel eens een test "verplast" waar ik kennelijk te lang overheen geplast hebquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:30 schreef Burgertrutje het volgende:
[..]
Ik heb zelfs, jaja, de Predicator-info-lijn gebeld, en die hadden er nog nooit van gehoord. Uiteraard raadden ze me aan een test opnieuw te doen, waarschijnlijk te weinig urine (ik drink dan ook veel water).
Anyhow, de Clearblue-test die ik net deed was duidelijk; niet zwanger. En toch vind ik dat erg vreemd, dus maar even aankijken of ik binnenkort toch niet ongesteld word, en dan over een week ofzo test nummer zoveel maar doen..
Maar niet iedereen WIL in dat lijstje he, al staat het wel kaal zo inderdaad.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:04 schreef Lois het volgende:
Lieve dames, het lijstje wordt wel erg kaal zo, alleen Vicky staat er nog in.
Sla eens aan het rekenen en vul het lijstje eens?
1. ik kan er nog niet in, weet nog geen datumquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:53 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar niet iedereen WIL in dat lijstje he, al staat het wel kaal zo inderdaad.
Mefke wat een klote opmerking zeg, ik zou echt ''en bedankt he?!'' eruit gooien.
Hier nog steeds niks
Ik doe mee, Ik doe meequote:Op zondag 13 juli 2008 01:14 schreef mefke79 het volgende:
[..]
En ja, wij gaan gewoon voor de allermooiste 2009 baby's zorgen, met z'n allen. Doen jullie mee?!
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Kan er niet teveel aan het stokje hebben gezeten? Ik heb ook wel eens een test "verplast" waar ik kennelijk te lang overheen geplast heb. Dat van dat eerst helemaal roze klopt. Het moet langzaam weer wit worden en als je zwanger bent moet er een roze stip blijven zitten. En dat duurde bij mij in zwangere toestand zeker een minuut of 10, wat ik best lang vond vergeleken met de Kruidvattesten waarop je gelijk al wat kon zien. Maar een uur mag het niet duren hoor!
Joh, he sorry hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:58 schreef Burgertrutje het volgende:
[..]
knap dat je dat zo kunt concluderen... ik wacht het maar gewoon even af.
zo heb ik in de vakantie een paar slokken baileys gedronken.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:45 schreef Kersjes het volgende:
Och jee, ik kon wel janken![]()
Mijn schoonzusje moet eind van de maand bevallen. We hadden haar vanmiddag verrast met een babyshower tijdens een high tea. Op weg naar huis zat ik de auto terug te denken aan al het lekkers dat we gegeten hebben. En toen bedacht ik ineens dat het niet handig geweest is een broodje tartaar te eten nu ik aan het proberen ben zwanger te raken![]()
Toch maar even wat beter gaan opletten voortaan, ik kan per slot van rekening zonder het te weten al zwanger zijn op het moment!
Daarom ga ik, als ik nog niet ongi ben morgen, naar de huisarts. Vriendelijk verzoeken of ik een echo mag laten maken of bloed mag laten prikken. Ik zit nu ondertussen op dag 43, heb overal last van... maar ja, zolang die test nog steeds niets laat zien ga ik nergens van uit.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:12 schreef happyme28 het volgende:
Jeetje Vicky, echt zo raar. Raar is het als je normaal altijd een 'normale' cyclus hebt en dat je lichaam dan in eens 'raar' gaat doen... Ik blijf nu ineens bloeden, maar niet ongesteld worden, lijkt me ook zeer verwarrend. Ik duim voor je dat er snel duidelijkheid komt.
Nog steeds mogelijk dat je zwanger bent natuurlijk. Kost een paar tientjes maar je kunt ook bij de huisarts een test laten doen, dan moeten ze inmiddels toch zeker wel een beetje HCG kunnen ontdekken.
quote:Op zondag 13 juli 2008 01:14 schreef mefke79 het volgende:En ja, wij gaan gewoon voor de allermooiste 2009 baby's zorgen, met z'n allen. Doen jullie mee?!
bedankt, alle steun kunnen we gebruiken...quote:Op zondag 13 juli 2008 21:53 schreef Twinkly het volgende:
Mijsje en Vicky, heel veel succes morgen ik duim voor jullie!!
Nou ja, je vroeg het toch?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:30 schreef Kersjes het volgende:
Miss_sly, ik ben werkende mama van een nog steeds niet doorslapende dreumes. En ook al een tijdje geen 18 meer.
Ik mag al blij zijn als we die ene keer halen, laat staan een paar keer per dag
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, je vroeg het toch? :P
maar kan me voorstellen dat het met een niet doorslapende dreumes wat lastig is
nou inderdaad fijn...quote:Op maandag 14 juli 2008 23:43 schreef Kersjes het volgende:
[..]
![]()
Sorry, kwam misschien verkeerd over.
Ik bedoel maar te zeggen; Fijn dat het niet per definitie zo is dat je met zoveel en zo vaak mogelijk meer kans hebt om sneller zwanger te raken
en dus vandaag 9 dagen overtijd en op dag 46... Vicky, hoe is het met je?quote:Op maandag 14 juli 2008 17:40 schreef Vicky het volgende:
Vandaag dus 7 dagen overtijd en op dag 44....
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:26 schreef Vicky het volgende:
ik wacht af. meer kan ik niet doen. vanmorgen misselijk met opstaan en zere borsten. maar ook pijn in mijn buik... al is dat volgens mij meer van mijn darmen. ga pas het weekend testen.
Oh heerlijk! Mag ik mee?quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:42 schreef happyme28 het volgende:
We gaan lekker met de boot varen door Nederland. Het plan is de eerste week in Noord-Holland en dan een rondje IJsselmeer, dus we hopen op mooi weer (en de voorspellingen voor volgende week zijn goed)
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 07:17 schreef Vicky het volgende:
volgens mij ga ik ongi worden. de bekende krampjes zijn aanwezig.
ik word er helemaal gestoord van. Denk dat ik zondag maar ga testen.. of maandag.. ik durf niet meerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:55 schreef owlet het volgende:
Vicky, wat spannend. Heb je voor jezelf een testdag vastgesteld of wacht je het nog even af? Zenuwslopend, lijkt me
Nee, dat kan het helaas echt niet zijn, er was maar 1 kansje en ik heb toen 4 weken en 2 dagen daarna getest en die test was hartstikke negatief (Predictor test).quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:04 schreef Kersjes het volgende:
Ooooooof....... misschien moet je maar even gaan testen ofzo
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:31 schreef Kersjes het volgende:
Hopelijk hoeft het niet zo ver te komen.
Poppejans, ik wens jou het tegenovergestelde van Vicky toe![]()
Zal ik vast wat tampons jouw kant opsturen?![]()
quote:
Fijn dat je weer negatief testte... (klinkt idd gek...)quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:16 schreef mefke79 het volgende:
En dan nu een beetje rarein dit topic: ik heb zojuist mooi GEEN tweede streepje gepiest. Juh, de meeste zwangershormonen hebben dus mijn lijf verlaten. Als ik dus een volgende keer wel goed test, is het ook echt goed en niet een restje miskraam.
Volgens mij is dat gelukt, ik ben er niet echt bekend mee; als het niet klopt wat ik heb gedaan hoor ik het wel he?quote:
volgens mij staat hij nu aan... (denk dat je de mail bedoelde) (ben nog niet helemaal thuis in alle systemen van Fok...quote:Op maandag 21 juli 2008 21:45 schreef mefke79 het volgende:
Mijsje, wil je even je pmbox aanzetten...?
Fijn Vicky, ik hoop dat er nu duidelijkheid komt, welke kant op dan ook... (maar hopelijk de zwangere...)quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:16 schreef Vicky het volgende:
net de assistente van de vervangende ha aan de telefoon gehad. Gevraagd om een afspraak, uitgelegd waarom en ze snapte me helemaal. Mag om 9.30 uur op het spreekuur komen.
Dat is natuurlijk het antwoord wat je niet wilde horenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:22 schreef Vicky het volgende:
helaas nog geen steek wijzer. geduld volgens de ha. ook volgens hem heeft een bloedtest of echo geen zin.
Tuurlijk is het voor iedereen anders! Ik was zelf ook regelmatig ongesteld (voor de pil en natuurlijk ook tijdens) en toch duurt het blijkbaar een tijd voor het weer op gang is. Just saying... zo kan het ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:46 schreef miss_sly het volgende:
Iedere situatie is natuurlijk anders.Als je eigenlijk redelijk regelmatig bent en dan ineens niet meer, is 6 weken niet meer kort, maar lang.
inderdaad.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:49 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het komt helaas vaker voor dat je cyclus nog helemaal op gang moet komen. Toen ik gestopt was met de pil (15 jaar lang Diane 35 gebruikt) werd ik de eerste paar maanden keurig op tijd ongesteld. Daarna heb ik bijna 3 maanden moeten wachten op mijn ongesteldheid. Wel had ik een bloedonderzoek gekregen en een echo, maar daar viel ook niet echt wijs uit te worden. En ik in het begin maar denken dat ik misschien stiekum toch zwanger was. Stomme lichamen ook soms
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Pff hoeveel moeite is het nou om een bloedtest te doen of even te kijken? Kan je je oude vk niet gewoon benaderen? Lastig hoor! Ik duim voor je dat er snel een einde komt aan de onzekerheid, want dit is niets...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:09 schreef mijsje het volgende:
en kan je ook niet een verloskundige bellen om te vragen of die eens wil kijken omdat je aan van alles denkt en dus ook aan stiekem toch een zwangerschap? Dan hoef je helemaal niet meer langs de huisarts... (weet niet of ze dat doen hoor...)
heb ik ook al aan gedacht. ik kijk het deze week nog aan anders ga ik mijn oude vk bellenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:09 schreef mijsje het volgende:
en kan je ook niet een verloskundige bellen om te vragen of die eens wil kijken omdat je aan van alles denkt en dus ook aan stiekem toch een zwangerschap? Dan hoef je helemaal niet meer langs de huisarts... (weet niet of ze dat doen hoor...)
primolut had ie het over maar omdat dat een kuur van 10 dagen is en daarop volgend een bloedimh van een dag of 5 en ie daarna waarschijnlijk weer onreg. zou zijn wilde ie het niet geven. tja ik wacht naar weer ongeduldig af. voel me wel een beetje een zeikerd hoor...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb, jaren geleden eenzelfde probleem gehad. Van m`n huisarts moest ik het nog maar een half jaar aankijken, ik was nog zo jong en had tijd zatIk heb toen rechtstreeks een afspraak bij een gyn. gemaakt en dat was geen probleem. Na een bloedtest bleek ik geen eisprong te hebben en met een kuurtje primolut en clomid was dat euvel zo verholpen.
Succes ermee Vick
Dat ben je echt niet hoor Vicky, je voelt je gewoon in onzekerheid. dat is toch logisch?quote:
ik hoop het ook ja, ben er vandaag behoorlijk van in de war (wat nou als het toch iets anders was, wat nou als ze toch iets verkeerds hebben weggehaald, wat nou als....)quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:29 schreef mefke79 het volgende:
Mijsje: ik hoop dat de gyn morgen geen raar nieuws had. En juist fijn toch, dat het al weer zo snel negatief was?
ja, idd fijn dat ze daar zo op tijd mee waren om het even te melden... Ik voel me nu weer wat beter, maar gisteren was ik alleen maar nerveus en verdrietig... verder vind ik dat ze er inderdaad wel veel werk van maken in het ziekenhuis... dat is wel weer een goed gevoel hierbij..quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:42 schreef mefke79 het volgende:
Mijsje, standaardprocedure dus...fijn dat ze dat nu pas melden. Toch grappig dat die standaardprocedures overal anders zijn.
Gisteren was de curretage 4 weken geleden, dus ik moet tussen nu en ongeveer 2 weken ongesteld worden anders moet ik de gyn weer bellen. Ik vermoed zo dat dat geen probleem gaat worden (ik ken deze buikpijn zullen we maar zeggen) en anders ga ik toch echt eerst testen voor ik bel.
Fijn Vicky! Hoop dat je dan eindelijk weet waar je aan toe bent!quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:32 schreef Vicky het volgende:
heb de gyn gebeld en situatie uitgelegd.
Mag volgende week donderdag komen.
Wat leuk!! Hoop dat het snel raak is!quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:43 schreef marlieske het volgende:
Tja ik kom hier alleen ff mijn neus laten zien omdat ik van de week de laatste pil van de strip heb geslikt, inmiddels is dus de maandelijkse ellende afgelopen maandag aangebroken en gaan we de komende maanden zien of het deze keer net zo snel en voorspoedig gaat als vorige keer.
Hmmm, ik hoop het wel! Maar zo te voelen zit er wat aan te komen, heb al een paar uur zeurderige buikpijn...quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:42 schreef mefke79 het volgende:
Kersjes: ga je die test nodig hebben komende week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |